čau, potřebuju přecentrovat zadní kolo… takže asi lama dotaz :) ale je lepší donést kolo do servisu i s pláštěm nebo ten plášť mám sundat? Jen mi jde o to, s čím se bude mechanikovi líp pracovat..
čau, potřebuju přecentrovat zadní kolo… takže asi lama dotaz :) ale je lepší donést kolo do servisu i s pláštěm nebo ten plášť mám sundat? Jen mi jde o to, s čím se bude mechanikovi líp pracovat..
Ahoj, mechanikovi je to jedno, on si ten plášť sundá sám, ale TY za to zaplatíš celkem zbytečně navíc :)
aha, tak to sundám raději sama – tož to je jasný.. dík
Kdyz chces to kolo jenom vycentrovat, ne menit naky draty tak neni potreba sundavat plast…
jasně, ale to pak není třeba s tím chodit ani do servisu… ráfek se necentruje jen do stran, ale i nahoru a dolu, a to jde s nasazeným pláštěm dost blbě
přesně :-)
myslim ze s centrovaci stolici by nemel byt problem vycentrovat kolo s plastem i kdyz hazi nahoru dolu…
To by mě zajimalo jak se to dělá? To tu výšku kontroluje na plášť nebo jak?
no podle plaste asi nee, ale vetsinou neni rafek ze strany uplne rovny takze je jedno jestli se centruje podle horni hrany nebo treba podle spodni hrany brzdny plochy…
No ne že by to tak taky nešlo, ale neudělaš to pořádně :-) rafek se necentruje podle hrany, ale podle horní plochy a na tu tě plášť nepustí :-)
Kdyby mně čistě teoreticky, protože si centruju sám, řekl mechanik, že to bude centrovat s páštěm, tak mu urazím pazoury u samý prde.e......
Zalezi jak to kolo hazi.Pokud jen do boku,tak to jde i s plastem,ale pokud nahoru dolu,tak to asi nepochodi.
Sundat plášť. Jinak,prachy navíc,leda by to byl kámoš. Centruju furt,a jednoznačně musím mít čistý ráfek,a ještě před tím kontoluju vůli v náboji.Protože,když je i tam vakl,vycentrovat to kvalitně nelze.A i když nemám tenziometr,či jak se ten krám jmenuje,hodně záleží na napětí špic.