preco ne C-dalle potazmo Lefty???

148 nepřečtených
  • Mictian

    asi to tu uz castecne bylo, ale nikdo poradne neobjasnil, proc tolik lidi pohrda cannondalem potazmo leftynou, me to treba prijde jako perfektni celkem nadcasovy kolo. Tady kazdej pise, jak je to nanic, ale ze by poradne objasnil proc, to jsem zatim nevidel(mozna se pletu). Ja mam jekylla na ceste, tak doufam, ze jsem neprohloupil…

    Anketa: Like C-dale / Lefty

    Yes
    23x
    74%
    No
    6x
    19%
    0 0
    • tomfree  

      Když máš to kolo na cestě,není tohle zbytečné,maximálně ti jedni řeknou že je to super kultovka dotvářející jezdcovu image a ti druzí že za ty peníze je to drahý jednočep.

      0 0
      • Mictian  

        tak ja cekal, ze to nekdo osvetli, me to prijde jen jako poza lidi, co cdale nemaj a doslo jim casem, ze cesta jinudy nevede. Nebo jim pohrdaj a frcej neco jinyho, spousta lidi treba zastava specialized, ty se mi treba fakt nejak nezdaj konstrukci, sice bytelnou, ale na muj vkus divnou, jinak ale vypadaj super, tam to mam takovy napul, puvodne jsem chtel epica nebo konu the king, nakonec me ani jedno nepresvedcilo a kdyz jsem nakonec zasatral v bikove pameti, vytanula mi vzpominka na prvni jizdu na cdalle a tam jsem se rozhodl. Od ty doby mi vsechno prijde jako kompromis mnohdy drazsi nez finalni reseni. To ze jsou ty kola jednocepy prece nevadi,ne??

        0 0
        • scret  

          „me to prijde jen jako poza lidi, co cdale nemaj a doslo jim casem, ze cesta jinudy nevede.“

          chachaa,tak tims me fakt pobavil:)))

          a dalsi …„To ze jsou ty kola jednocepy prece nevadi,ne??“

          no nic no:)

          0 0
          • Mictian  

            to prvni jsem pobavit chtel a to druhy ja nejak spatne o jednocepu nesmyslim… jinak jekyll me vysel i tak o mnoho levnejs nez kona,epic nebo dalsi býci…

            0 0
            • scret  

              to ze to je jednocep nevadi,ale za ty prachy?? a hlavne FSR treba od Speslu je si myslim lepsi…KOna je prepakovanej jednocep…

              0 0
              • Mictian  

                no tak myslim ze naklady na vyrobu jednocepu oproti vyrobe ctyrcepu nejsou tak zasadni na finalni cene. Jo to FSR je asi nejlepsi od speslu, ale i tak, me ty ramy prijdou takovy maly nebo tak neco, na epicu, kterej se mi jedinej libil, mi vadi ten podivne vystrcenej tlumic…kona zase mela do minulyho roka super design…ale ted uz teda ne-e, zato cannon se drzi svyho a vicemene vypada furt skvele a ty ramy mi proste nejak sedej, asi je to castecne takovy to znackareni, proc u kytar se kupuje original gibson za 100 kulí, i kdyz muzes mit o mnoho levneji temer shodny nebo shodny zvuk…znacka halt taky dela svy…ja az prijde jekyll, tak udelam rozbor, snad to bude vicemene kladne hodnoceny…

                0 0
                • scret  

                  ja mluvil o funkci,coz si myslim ze u fulla je dulezita vec!:)) no jde proste o to,ze Canony jsou proste na muj vkus predrazeny…ostatne Spesly a Kony a RM taky…:)

                  0 0
        • hanz  

          nn..je to špatně..zaplatit jekyla s leftynou je o poze „mám na canondale a je mi fuk že je to křáp“

          0 0
          • borda  

            hovno, hovno, vavrochu :-)

            0 0
            • hanz  

              :-) jakožto zastánce pozy „čím víc čepů tím víc full“ mi nezbejvá něž nad canonem ohrnout nos…leftymax(moje kategorie zdvihu) je ve srovnání s konkurencí taky dost o ničem takže…C nemá co by mi nabídl abych začal alespon uvažovat že začal dělat dobrý kola, natož pěkný. :-)

              0 0
              • borda  

                jasný, tvoje argumenty beru, nicméně tu citaci jsem si nemohl odpustit .-)

                0 0
    • Tomcat  

      //proc tolik lidi pohrda cannondalem potazmo leftynou // nikoliv Cannonem ale majiteli kterýho staví do pozice snobské modly. Nezobecňovat! to neznamená všechny majitele Cannonu.

      perfektni celkem nadcasovy kolo pěkné ano to nadčasové bych neřekl. Záleží na tom kolik toho z MTB člověk pamatuje.

      // Tady kazdej pise, jak je to nanic // no každej asi ne

      //Ja mam jekylla na ceste, tak doufam, ze jsem neprohloupil // zaleží za jakou cenu.

      0 0
      • littlebiker  

        nechej ho,chudaka:D

        0 0
      • soc  

        No já pamatuji dost a Canony jsou nadčasové kola…

        0 0
        • Vilém  

          … a to jen proto,ze si jedou furt to svoje bez nejakych velkych zmen:)

          0 0
        • Tomcat  

          a co tedy je vymysleneli uz davno a je to stale aktualni novinkove jeste dnes?

          zahlazene svary? Jedno-nohou vidlici? Ulozeni vidlice na lozisku? Canon je zlastni tim z ve stredni tride ma parveci ktera by se dali cekat jinde. Cannony vidim jak spickove k dokonalosti dovedene vyrobky. to vse ale je dost honzervativni

          0 0
          • kubad  

            Podívej se na jejich silničky – příjdou ti konzervativní ???

            0 0
            • Tomcat  

              A co naní není konzervativní? Mě se to zdá jako normální kolo který je naprosto podle konzervativních zvyklostí stavby silničních kol. Je to dokonce nutnost pokud to kolo chce někdo na závody tak dle předpisů UCI může na nějakou invenci a nekoncervativnout zapomenout. Příkladem budiž Y silnička od Treku

              Nekonzervativní je španělské C4 , odpružený Astrix nebo Hercules , kotoučový Morati a Kona atd…

              0 0
              • Vlado Jekyll  

                Sú na nej použité najmodernejšie technológie

                0 0
                • fousek  

                  To rikaj vsichni vyrobci, takze taky konzervativni

                  0 0
                  • Vlado Jekyll  

                    trošku od veci príspevok…všeci čo hovoria, že používajú najmodernejšie technológie a aj ich používajú, sú konzervativci?

                    0 0
                    • fousek  

                      Ty to beres moc vazne, ale tim ze pouzivaj nejmodernejsi technologie se chlubi vsichni. Jen tak aby rec nestala, co ma C-D jako nejmodernejsi technologii? Vetsina vyrobcu ted pouzia hydroforming, ruzny 4-cepy, monococque karbonovy ramy (ty ma mozna i C-D), Giant se vytahuje Maestrem, Scott se vytahuje Ransomem, Specialized se vytahuje novym Endurem, GT ma seriovou prevodovku atd. u C-D sem nejak nic noveho pod sluncem nezaznamenal

                      0 0
                      • kubad  

                        ??? podívej se do jejich nabídky Celokarbonové rámy monocoque,nano­toechologie , rámy kombinace carbon + Al neco podbného jak dělá Duratec, Kliky které sou lehké a tuhé, OS ložiska středového složení přímo v rámu, ne nějaké našroubované misky s ložisky, a spousta dalších věcí. Souhlas konzervativně se drží jednočepu možná největší nedostatek. Zjisti si co znamenají názvy: Synapse, Six13,SystemSix a další. Ukaž mě jiného výrobce kdo dělá vidlici se zdvihem 110mm a váhou 1,24kg a je dostatečnš tuhá

                        0 0
                        • fousek  

                          Hale to zas vypada na zbytecny zacpavani fora ty me nepresvedcis a ja tebe taky ne:-)

                          0 0
                          • mastihuba  

                            že zrovna tobě ten C tak leží v žaludku :)

                            0 0
                            • fousek  

                              No stejne jako H-D u motorek (to uz je ale extrem co predvadej), ale kdybych si mel vybrat tak radsi kolo od C-D nez motorku od H-D

                              0 0
                          • kubad  

                            Já nechci nijak opěvovovat C jen prostě podle mě patří po všech stránkách mezi přední výrobce, nic víc. Něco se mě od nich líbí něco ne, nejsem typ který by musel mít C za každou cenu, klidně jezdím taky na Duratecu a silničku mám authora a nemám s tím problém.

                            0 0
                        • Tomcat  

                          Mozna podle toha jak vyzkakujes by sme si meli ujasnit to co predstavuje konzervativni. Jak uz nahore pisu Cannony sou spickove a presto konzervativni. Konzervativnost neni ukazatelem kvality. Stejnak vyrodni technologie nema primo podil na konzervativnosti. Konzervativnost je pro mne souhrn viditelnych. poznatelny vlastnosti. Tebou menovane veci nejsou jen marketingovym tahakem tlacenym velice silnou firmou. Ty veci nejsou nove, dokonce to ma uz slusnou hystorii, casto je potkavame jen na to nikdo neupozornuje, jak teda nelze hovorit o konzervativnim vyrobku? I to s leftynou ty delas zase rovnase ojedinely a nekonzervativni. To taky neni to same ;-)

                          0 0
                      • Vlado Jekyll  

                        fousek, škoda sa s tebou baviť. strata času. Ináč, v USA som mal prenejatý H-D a poviem Ti, že krajšie žážitky som na motocykly nezažil a to je pre mňa najdôležitejšie. Ten zvuk, cítiš krajinu, cestu, všetko. Nie si odfiltrovaný jak na niečom inom. Ale určite aj o tom ty vieš všetko, aj keď si na H-D možno v živote nesedel, ináč, Ty vieš podľa mňa o všetkom všetko, lebo určite čítaš veľa časopisov a my ostatní zatiaľ na tom iba jazdíme, takže máme veľmi skreslené predstavy.

                        0 0
                        • assassin  

                          …no je to jako u vseho ostatniho kazdymu sedi neco jinyho, ja jezdim silnicni motorky takze HD pro me neni, fousek jezdi offroad takze HD pro nej neni … myslim ze uz sme meli oba moznost svezt se na kdecem … dokonce jsme ve firme staveli jedno HD … novej hard tail ram, vzdu asi 235 pneu… spousta vyrabenejch dilu.....

                          a troufam si rict ze i v kategorii chopperu ktera nam teda obema nic nerika je HD az na Vroda uplnej shit a to co je okolo te zancky nema vubec nic spolecnyho s jeho kvalitama, zastarala konstrukce, materialy… proste vsechno … drzi to jen z neznameho duvodu neuveritelna sila te znacky… nase rodina je do motorke celkem zapalena uz po generace a v dobe kdy byly cesky (evropsky) motorky na vrcholu mel muj deda harleje … vsichni majitele jaw 500, zundappu se mu posmivali ‚co to mas za harleje‘ tak to prodal a poridil si nemeckou victorii 600 .....

                          nedokazu rict neco podobneho o cannondalu … kolum moc nerozumim a rozhodne jsem jich nemel moznost vyzkouset tolik co motorek..... ale myslim ze jista podobnost v sile znacky tam bude.....

                          dokazu jen posoudit konstrukcni reseni treba lefty – je czela zcestne… ale za pouziti nejmodernejsich technologii se jim podarilo i tuto zcestnou vidlici postavit tak ze dobre funguje … ale za takovou cenu ze kdyby za ty prachy udelali s pouzitim stejnych technologii klasiku tak bude lehci a pevnejsi pri stejne funkci… (jo a fousek prudi… ma to v povaze…)

                          0 0
                          • assassin  

                            jo a ten harlej od te doby co byl v konkurenci jaw vyhlasen za smejd od te doby temer nezmenil konstrukci … a najednou je to nej motorka na svete…

                            0 0
                          • Vlado Jekyll  

                            H-D je svojim sposobom hrozna motorka, ale H-D VRSC je podla mna jeden z najlepsich coperov. Ja mam najradsej cestne endura, jogurty ma uz nepritahuju, davnejsie som mal vaznu buracku, opity sofer na avii nedal prednost, 4 mes. PN, ale bolo to davno…ale radsej neryskujem, nenahanam sa a uzivam si pomalu jazdu krajinou, vychutnavam kazdu zakrutu a pocuvam bublotanie motora.

                            Inac ta lefty je draha preto, ze je to len marketing, aby sa im predavali ramove sady z vidlami, inac nemoze stat vidlica v priemere viac ako polovicu z ramovej sady. Aspon tak mi to vysvetloval diler.

                            0 0
                            • assassin  

                              jj v-rod je jinde … ostatne motor zkonstruovali castecne u porsche, nova tovarna a porsche ma x procent akcii (nechce se mi googlit) taky zrovna tohodle harley pravoverni HDckari moc nemusej a jako HD ho neberou…

                              ja zas umim spis jezdit po silnici, enduro me bavi, ale stejne jako FR u kol na ktery sem se vrhnul ted mi moc nejde..hlavne skakani…

                              no u ty lefty to klidne muze bejt cena te lefty … ten ram neni nic zvlastniho, tam nic drahyho bejt nemuze… spis naopak smotnej ram prodavaj predrazenej aby ho lidi koupili i s lefty… ono udelat to lozisko ne kluzny ale valivy a navic zamceny aby se neotacelo (u klasiky tohle drzi druha noha) … navic dole konec vidle tak aby to udrzelo kolo i letmo… to uz jsou preci jen naky materialy a technologie… samotne kulickove srouby a valiva posuvna ulozeni pouzivana v prumyslu na obrabecich strojich treba stoji nehorazny prachy… to bych rekl ze na te lefty bude nejdrazsi.....

                              0 0
                              • Vlado Jekyll  

                                ináč, ja som to tu spomínal, keď si zvyknutý jazdiť na vidlici od cannonu, ja som ju jazdil 5 rokov a sadneš na bajk s konvenčnou vidlou, myslím XC vidlov, ktorá sa robí aj dosť na hmostnosť, tak človek má pocit, že tá vidla má nohy z gumy, citiť, že tá tuhosť je trošku horšia, chvíľu trvá, kým sa preorientuješ. Ináč, cannona by som vživote nekúpil za klasickú európsku MOC, ale keď je dobrá zľava, tak potom áno.

                                Ináč, ja som mal v USA prenajatý H-D softail, 10 dní, vkuse som cestoval, čakal som, že to bude dosť o otlačenom zadku, ale keďže som mal na výber jogurta alebo H-D, tak som si vybral H-D a dosť ma prekvapil, na tie ich cesty a štýl jazdenia je to presne stavaná motorka, prevody, ovládateľnosť a tak. Ináč si ale neviem predstaviť, ako by som tu v bratislave robil na tom myšičky…:-) Mať prachy, tak si kúpim ten V-rod, je to pre mňa dobrý kompromis, len tá šialená cena :-)

                                0 0
                                • assassin  

                                  jj na pujceni motorky pro jizdu po statech jo… ja bych si to nerisknul pujcit si tam silnici a jezdit s ni jako tady… a zase dodrzovat jejich limity na silnicni masine:((((

                                  s tou tuhosti lefty je to mozny… ja moc xc vidlic nezkousel a lefty zadnou..... ale verim tomu… ono kdyby udelali XC vidli s velkym prumerem nohou 36–40 -karbonovou , brejle vyfrezovany na cnc z kusu kovanyho duralu… asi by to taky fungovalo jinak… ostatne si myslim ze soucasne vidle od foxu muzou tuhosti atd konkurovat…ale uz se cenou te lefty zacinaj blizit.....

                                  0 0
                          • Peslezedirou  

                            Trošku off topic sranda příběh. Děda vyprávěl jak po válce docela dlouho jezdil na armádní HD (sajdka) a pak jí prodal. Uplně jsem vykulil voči, vždyť by dneska měla velkou cenu pro zběratele. Prý ho tenkrát dost s*ala, byla nepohodlná, strašně žrala a každou chvíli se v ní něco podělalo. Koupil si za prachy z HD ČZ :))) a byl vysmátej.

                            0 0
                        • Tomcat  

                          Ta tohle fak dost mimo ;-) To vám můža začít vyprávět opravdových sportovních autech a o dnešních uhelných pekáčích s přízviskem R</>apidní S</>potřeba, nebo Rychlý Saze

                          Případně o počítačích.

                          Nezačali sme se tahle bavit o Cannonech kolech?

                          0 0
                          • rock  

                            Rychlý saze :-))) … smiř se s vývojem, benzín je v háji … dieselovou alternativu najdeš téměř ke všemu; od 90k 1.4 až po Audi R10. A bude hůř … brzy bude jediný klad pro benzín lepší zvuk a ten to sám nevytrhne … Ale máš pravdu, řeč je o kolech. Lefty je nesymetrická a tedy ošklivá a znervózňující (jsem cvok, co ho vytáčí obrazy nakřivo :-) ). Na Scalpela s Fatty bych se přemlouvat nenechal :-) …

                            0 0
                      • borda  

                        no, výrobce, který dělý silničku 4-čep bych doopravdy chtěl vidět :-)

                        0 0
              • kubad  

                Podívej se na hlavovou trubku, představec, kliky . Samozřejmě v rámci nějakých mantinelů se to držet musí.

                0 0
    • kesu  

      treba proto ze prophet je silene hnusnej,ma divnou zadni stavbu a hlavne tu trubicku co drzi sedlovou trubku.Rush je ale treba hezky kolo.duvod proc bych si kanona nekoupil je krom ty tenky trubky na prophetu(to snad bude pristi rok vyreseny jelikoz se proslycha ze bude i prophet v karbonu) taky to ze ty kola sou technologicky uz deset let stejny.Posledni „vykrik“ byl super vraven kterej ale zase praska..Duvod pro je jednoznacne lefty,krom toho na me pusobi ze to ma nejakou „dusi“ a jmeno.Co se tyka chodu tak mi neprijdou spatny(jel sem ten superVraven)

      0 0
      • scret  

        jj,moje rec…

        0 0
      • Mictian  

        me se treba libi, ale s tou zadni stavbou mas pravdu, me se to nelibi jak na prophetu,tak na rushi. Me se treba ten Raven nelibi ani za mak, ono to asi dobry bylo/je , ale ten ram mi prijde uplne odpudivej :D mno to ze jsou nekteri lidi blbci, neznamena, ze to z nich dela cdalle. Tady kousek bydli chlap, kterej ma kolo megasracku,nic moc neujede a tvari se jak kral,ale ten se tak tvari i bez kola a vlastne porad, to je kus ******, to se nevidi. Je fakt, ze toho zas tolik nepamatuju, takze sleduju kola tak 4 roky. No a jekyll me vysel na 35 i s dopravou. (snad taky prijde ;> )

        0 0
        • kesu  

          jekyll byl peknej,dokonce se na to daj sehnat i tlumice.nicmene jekyll mel tu zadni stavbu peknou,ale predni ramovej torjuhelnik je peknej jen do mka max lka v tech velkejch uz to bylo fakt odporny.Nicmene poznamkam ze to nechodi ,nezabejval bych se tim je to jednocep jako kazdej jinej a funguje to normalne.Sice ne jako FSR ale zase to narozdil od nej jede..

          0 0
          • Mictian  

            jj,me se prave z toho vseho libil tak nejak nejvic, este scalpel, ale to je zas docela paleta…ja mam velikost L, jak jsem na vasi radu dal

            0 0
      • Mictian  

        me se treba libi, ale s tou zadni stavbou mas pravdu, me se to nelibi jak na prophetu,tak na rushi. Me se treba ten Raven nelibi ani za mak, ono to asi dobry bylo/je , ale ten ram mi prijde uplne odpudivej :D mno to ze jsou nekteri lidi blbci, neznamena, ze to z nich dela cdalle. Tady kousek bydli chlap, kterej ma kolo megasracku,nic moc neujede a tvari se jak kral,ale ten se tak tvari i bez kola a vlastne porad, to je kus ******, to se nevidi. Je fakt, ze toho zas tolik nepamatuju, takze sleduju kola tak 4 roky. No a jekyll me vysel na 35 i s dopravou. (snad taky prijde ;> )

        0 0
      • Mictian  

        me se treba libi, ale s tou zadni stavbou mas pravdu, me se to nelibi jak na prophetu,tak na rushi. Me se treba ten Raven nelibi ani za mak, ono to asi dobry bylo/je , ale ten ram mi prijde uplne odpudivej :D mno to ze jsou nekteri lidi blbci, neznamena, ze to z nich dela cdalle. Tady kousek bydli chlap, kterej ma kolo megasracku,nic moc neujede a tvari se jak kral,ale ten se tak tvari i bez kola a vlastne porad, to je kus ******, to se nevidi. Je fakt, ze toho zas tolik nepamatuju, takze sleduju kola tak 4 roky. No a jekyll me vysel na 35 i s dopravou. (snad taky prijde ;> )

        0 0
        • scret  

          za 35? jekyll,lefty a dal?

          0 0
          • Mictian  

            Lefty DLR 80/100 Fox Float rl 130 Magura Marta razeni XTR, paky LX, sedlo Fizik Nisene, Schwalbe Nobby Nic sedlovka a kliky cannondale Pedale Time Atac me se to za ty lovaky zda docela ok, nekomu mozna ne,ale ja su spokojen, nic levnejsiho jsem nenasel.

            0 0
        • Mictian  

          aj, sorry, to se nejak vykleplo, neda se to tu nekde mazat??

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Daan  

        design je individualni vec, me se to libi zase presne naopak. Kazdopadne Prophet jednoznacne nejlepsi funkce z Cdale (na Rushovi sem ale jen sedel v kramu) Souhlasim ze sou technologicky stejny principem, ale divil bys ses jak moc ovlivni jizdni vlastnosti male posunuti hlavniho cepu…(viz Jekyll/Prophet kde mam nejvetsi srovnani) btw raven je hrozne osklivej… :-)

        0 0
        • kesu  

          raven a osklivej-proboha ty nemas vkus:D:D:D nejlepsi canon vsech dob…

          0 0
    • dkk  

      me se libi a tak ted tu na me koukaji 3 kusy, 2× prophet s leftynama a 1× F100 s Fatty. a za ceny velmi prijatelne

      0 0
      • Mictian  

        odkad na tebe koukaj?? :D

        0 0
        • dkk  

          sedim na gauci a mam je pred sebou :-)

          0 0
          • Mictian  

            aha, tak to musi bejt krasne pohled, proc toho mas tolik??? :) nebyl jsi nahodou v nedeli na kazíně? jako u reky, nekdo tam na cdale F byl… verim ze ovlivni, ale bud pls konkretnejsi…

            0 0
            • dkk  

              jeden HT a letos prophety jeden pro me a druhy mam jako darek :-) s cim mam byt konkretnejsi?, nebyl jsem nikde, protoze mam antibiotika a tak jsem lezel jako mrcha v posteli

              0 0
              • Mictian  

                hm, to bych byl docela rad obdarovanej. to s konkretnosti jsem myslel pro Daana. hm, skoda, nejak vubec nevim, kdo to byl. nejezdite nekdo nahodou pravidlne kolem radotina zbraslavi? potkavam tady obcas chlapky na scalpelech, nekdy na GF Sugar Team, Rocky Mountain Element a podobnejch farech…

                0 0
                • dkk  

                  asi neee, ja spise na jiho vychod od P.J mas z nemecka?

                  0 0
                  • Mictian  

                    jj z nemecka…nejakej jurgen schleier

                    0 0
                    • dkk  

                      ja je koupil na ebay.de…ale dopravu jsem mel v ramci nemecka

                      0 0
                      • Mictian  

                        jj, asi jo,doprava je 40EUR taky jsem o prophetu uvazoval,ale bylo by to moc zdvihu a moc FR kolo, casem chci dat tu Lefty Speed na toho Jekylla, ta tomu doda jeste vetsi lesk nez stavajici. Taky riditka a sedlovku za asi Easton carbo. potreboval bych taky poradit co za rohy abych neodrovnal carbo riditka. Doted jsem mel Shaman racing ultralight, ty byly sice super,ale slezla z nich barva :D tak bych nejaky asi taky carbo.aby to bylo celistvy a taky by bylo dobre vymenit packy za xtr, je nejakej vyraznej funkcnostni rozdil mezi deore,lx,xt a xtr pákama??

                        0 0
    • ZuzicK  

      I don't like it.. I LOVE IT :P

      0 0
    • fousek  

      Hehe tady se asi ceka na neco ode me:-). Myslim ze toho furu najdes v historii. No pokud Jekylla nemas za polovinu MOC a min tak si prohloupil.

      0 0
      • Mictian  

        ja nevim kolik byla/je MOC?

        0 0
        • fousek  

          No tak ted se ukazala moje neznalost, no tak jestli je za mensi cenu nez podobny fully od jinejch firem toho stari tak to bude rozumna cena

          0 0
    • Vlado Jekyll  

      Mal som Jekyll 5 rokov, viď. profil. Skúšal som rôzne bajky (specialized, gary, ravo, canyon), ale nič mi na dlhšie jazdenie nevyhovovalo tak ako jekyll. Bol to jednočap, ale pri šlapaní sa nepohupoval a pri brzdení netvrdol. Geometria bola super, o dosť lepšia ako má napr. epic. Teraz mám epic, dobrá cena, ale stále sa neviem dajako naň prepnúť. Je to dobré kolo, ale ten cannon mal niečo viac.....Čo sa týka ceny, treba trafiť dobrú akciu, alebo výpredaj,lebo cannony sú drahé, ale to sú aj specializedy a aj iné lepšie značky…

      0 0
      • fousek  

        Jekyll mel cep otaceni shodnej se stredem klik? Jestli ne tak urcite pod brzdama tuhnul a jestli si to necejtil tak za a) si mel slaby brzdy nebo za b) to ze tuhne neco pod brzdama nepoznas u cehokoliv

        0 0
        • Vlado Jekyll  

          počuj fusek, Ty si známy teoretik,zaujímalo by ma, koľko si najazdil na cannonoch, ale podľa tvojich vedomostí čo si myslíš že máš, tak asi si na nich jazdil celý život…Jasné že jednočap by mal pri brzdení tuhnúť, možno to aj tuhlo, ale vôbec to nebolo cítiť, aj pri brzdení v zjazde bol komfort, na to že to malo 8 cm zdvihu, super. Ten jekyll bol super komfortné maratónske žihadlo.

          0 0
          • fousek  

            No tak zrovna na jednocepu sem toho najezdil celkem dost (dost podobny konstrukce jako je jekyll -cep v oblasti stredniho prevodniku), navic kdyz si to nakreslis tak je to naprosto zrejme a neni k tomu potreba zadna zkusenost. Jinak kdyz ti vyhovoval tak proc si ho prodaval?

            0 0
            • kubad  

              třeba touha vyzkoušet kouzelné a všema opěvované, super funkční odpružení spešlu :-)

              0 0
              • fousek  

                Tak to potom nevim kde nastala chyba, protoze odpruzeni speslu je the best to vy snad kazdej:-)

                0 0
            • Vlado Jekyll  

              každý výrobca má ten polohu čapu u jednočapu inde. Stačí trošku zmeniť polohu a zmenia sa aj vlastnosti. Predal som ho preto, že som chcel skúsiť niečo nové.

              0 0
              • fousek  

                S tim nelze nez souhlasit, to by mozna vyresila testovaci jizda

                0 0
        • Daan  

          nema shodnej cep s osou, a tady musim poprve s tebou souhlasit, pri intenzivnim brzdeni, kdy je zadni kolo ve smyku, tak pri sjezdu treba prudke kamenite pasaze je zadni stavba ztuhla a nekopiruje tolik teren. Jakmile nechas kolo odvalovat, problem zmizi. Osem je to porad zlaty oproti treba Kone…

          0 0
          • assassin  

            no otazka je jestli to tomu urcitemu pilotovy vadi… pokud to bude nakej lehkej xc sjezd, tak mensi hrboly pozere pneu vetsi hupy zas neubrzdi 160mm kotouce…preci jen je to velka paka takze se to stejne zhoupne, bylo by to znat az u velkyho zdvihu a zas kdo umi technicky dh/fr pasaze tak v nich nijak vyrazne nebrzdi takze tam je jednocepova konstrukce sumak, ostatne dost DH stroju ji stale vyuziva…

            jinak kona u velkejch zdvihu pouziva vzperu na zadni brzdu jako je na motocyklech abx k blokovani odpruzeni nedochazelo…

            ale je fakt ze se v terenu obecne zadkem asi moc nebrzdi protoze treba vetsina mx motorek (velkej zdvih/jednocep) ma brzdu stejne jako kolo… a nikomu to tak nevadi… zadkem se to utrhne do smyku v naky vetsi tocce jinak na ni v podstate nesahas…

            0 0
    • Bulda  

      bych bral epica s leftynou (a do ni neco jako fox brain), pripadne s use anti-dive tj. spojit dve veci, co podle me maj super myslenku, konstrukci i funkci

      0 0
      • fousek  

        Tak na tom bych nechtel jezdit:-)

        0 0
        • Bulda  

          ja na ty tvy houpacce taky ne :))) …jestli nahodou nemame kazdej v oblibe trochu jinej styl jezdeni

          0 0
          • assassin  

            jo souhlas, kdo chce jezdit z kopce v terenu je jasny jaky potrebuje nacini, kdo chce jezdit do kopce po silnici je jasny ze potrebuje pevny kolo… nasledne nejakej komfort a tereny neco mezi zalezi na stylu jizdy a konkretnim terenu takze pak je to o ruzne nastavenejch kompromisech mezi tema 2ma extremama .....

            takze treba ja reknu ze se neda jet na kole ktery tobe sedne a naopak …tazko tvrdit ze neco je shit…

            …ale ani se neda tvrdit ze tohle je ten nejlepsi, funguje to ve vsech pripadech nejlip a tudiz je ok dat za nej 3nasobek ceny konkurence…

            0 0
    • Vlado Jekyll  

      ináč, skúšal som jazdit Rush, a bol som unesený, proste komfortné žihadlo…

      0 0
    • Stankac1  

      no jo, C rush je opravdu nadcasovy kolo, vzdyt je to taky zkopírovany SC Superlight, ktery loni oslavit 10 let existence....­.......

      jinak zadní stavha Rush/Prophet skutecně není nic svetobornyho, ale na druhou stranu se jedná o jeden z nejúspěšnějších systémů zadního odpružení v historii, ktery s nástupem platformových tlumicu chytil takříkajíc druhy dech. Je však otázkou, zda dávat ty nekrestanske peníze za kolo, ktery ma stejny sytem zadního odpruzení jako fully ze supermarketu. Nicméně vzhledem k tomu, že Cannondale se již asi od r. 2001 nachází v bankrotu, tezko bude mít peníze na vývoj nějakého sofistikovanějšiho systemu nebo na nákup licence ne něj…

      Z hlediska jízdního je celý zadek vyrazne tuzsí nez treba FSR, přicemz jeste dal tuhne na malem tacu. Jsou taky trochu znát zpetne razy od pedalu a hlavne tuhnuti zadku pri brzdeni, ale da se s tim zit. Nekteri lide maji dokonce ten „pseudo-hardtail“ pocit z Rushe rádi. Ja jsem si vsak radsi koupil FSR, coz je opravdu znatelne vetsi zehlicka. Výjezdy hodne technickych pasáží jsou s aktivnejsim systemem jako FSR mnohem jednodušší

      Co je ale na C hodne dobry, je Leftyna, podle me nejlepsi vidlice, co se vůbec dela.....tuhost v krutu je naprosto famózní!

      0 0
      • Vlado Jekyll  

        mne na FSR prekážal krátky posed, ale ináč je to dobrý bajk. Cannondale už ale nie je v bankrote, kúpila ho nejaká finančná skupina a dala ho do poriadku, motorky zrušila… dosť sa o tom aj písalo. Ináč, podľa môjho názoru je leftina a rám scalpel asi jedno z naj xc vecičiek na trhu. Myslím si, že skôr či neskôr urobia aj scalpel s vyšším zdvihom…

        0 0
        • kubad  

          Už asi jezdí :-) možná model 2008

          0 0
          • Vlado Jekyll  

            fúha, ako si prišiel k tej fotke? Asi poviem frajerke že byt nebudeme kupovať, lebo si musim kúpiť nový cannon. :-)

            0 0
          • Stankac1  

            to vypada na tzv. „3D link“ konstrukci, ktera je snad jeste horsi nez to co je na Rushi :-) Podle me ten ram neni Cannon, ale fotka zajimavá

            0 0
            • kubad  

              ta zadní stavba se nepodobá ničemu co už tu bylo, prohlédni si ji pořádně picasaweb.goo­gle.com/guslo­trainingsystem/Lu­gagnano2007Can­nondaleScalpel2008

              0 0
              • Stankac1  

                ne ne, fakt je to normalni 3 D link, tj. jednočep, ktery ma spousta kol, jen to nema ten čep u stredu, protoze tam to bude scalpelovskej ohybatelnej karbon…ma to ale nejaky divny tlumic

                Viz např.:

                www.bikes.com/…ment-10.aspx

                ale cannon to evidentne je.....

                0 0
                • kubad  

                  Na tom Scalpelu nejsou ani ty čepy u patek to je ten největší rozdíl :-) jinak souhla. Tlimič je DT-Swiss Carbonová verze

                  0 0
                  • kubad  

                    Nějak neposlouchá klávesnice :-(

                    0 0
                  • Stankac1  

                    mas pravdu, to je zajimavy…ale rekl bych ze funkcne to bude obdobne…

                    taky by me zajimalo, jak dlouho takova celokarbonova zadni stavba vydrzi, kdyz se to bude furt ohybat…

                    0 0
                    • kubad  

                      Vím o rámu z roku 2001 který má mraky km a vozí pořádněho chlapa :-) a bez problémů.

                      0 0
                  • fousek  

                    NO tak jestli to dobre chapu tak to bude hrozna zvejkacka vsemi smery

                    0 0
                    • Vlado Jekyll  

                      Nebude to žvejkačka, pretože tie vzpery sú z vrchu sploštené, aby boli tuhé do boku a pružia iba vo vertikálnom smere, to je výhoda karbónu, že tam naukladáš vlákna tak, aby to pružilo iba do požadovaných smerov

                      0 0
                      • fousek  

                        no tak to sem ani nepredpokladal ze by se to zvanilo na vsechny strany stejne

                        0 0
                        • kubad  

                          Srovnej si tuhost zadní stavby skalpela a epica a pak vynášej soudy

                          0 0
                          • Vlado Jekyll  

                            Epic je teda dosť mäkký do boku, ale ináč to nie je pri jazde cítiť. Skôr je cítiť slabá torzná tuhosť konvenčnej vidlice keď je človek zvyknutý na vidlice od C.

                            0 0
                            • kubad  

                              Scalpel sice taky nepatří k extra tuhým, ale ve srovnání je na tom o trochu líp :-)

                              0 0
                • kubad  

                  A pohled na horní část zadní stavby

                  0 0
                • Vlado Jekyll  

                  kúzlo je v tom karbónovom ramene, u scalpela je to tak, že pomyselný čap je asi v 2/3 dåžky ramena, bližšie ku sedlovke, a zároveň je ten karbón aj predpetý, prejavuje sa to, že vraj, v 1/3 zdvihu a tiež sa najskôr ohýba v smere nárazu a potom smerom hore. Asi tak nejak podobne to bude aj tuto.

                  0 0
        • Stankac1  

          no jo, spesly byvaly dost kratke, ale uz nejsou. 07 SJ FSR velikost L má HTT 620 mm, zatimco Rush L 625mm, takze jsou to skoro stejne dlouhy biky – a jako ze C jsou tradicne dost dlouhy autobusy.....je ale pravda, ze Rush ma o neco delsi predstavec.

          jinak pokud vim, C je stale v bankrotu, konkretne v rezimu ochrany pred veriteli (znama Chapter 11 americkeho bankrotoveho zakona). Koneckoncu podivej se na ceny jejich akcii, ktere jsou v podstate nulove a ktere byly vyrazeny z hlavniho trhu burzy (ticker na AMEX: BIKE.Q). Bude trvat asi jeste hodne dlouho, nez splati dluhy a opet se postavi financne na nohy......bohuzel

          0 0
          • Daan  

            o financnich problemech se obecne vi, ale netusil sem ze to je tak zle. To dost vysvetluje jejich ohlasenej vstup na mass market s levnymi koly okolo 1kUSD…

            0 0
            • Stankac1  

              no jo, ty motorky jim zlomily vaz......pak museli vyrazne zdrazit kola a dotovat z toho ten motocykovej program, ale ani to nestacilo. Mimochodem, myslim, ze z te doby pochazi ten kult C u nas a vlastne i v Evrope – lidi to brali jako drahe kolo = dobre kolo. Nyni jsou jiz ceny kol C v USA na stejne vysi jako u ostatnich vyrobcu ( Trek, GF, Spesl), ale v Evrope se stale za C plati jakasi premiova prirazka…(USA: SJ FSR Comp 2200 USD, Rush 4 2174 USD , ČR: SJ FSR COMP 64 tis. Kč, Rush 4 84 tis Kč :-)

              0 0
              • Vlado Jekyll  

                keby toľko stáli v Európe, tak nie je o čom premýšľať. Ináč, keď som bol v USA, tak aj tam považovali cannon za exkluzívne kolo…

                0 0
              • náčelník  

                Cannondale byla kultovka dávno předtím, než začali tu nešťastnou akci s motorkama. Hlavně specializací na hliník.

                A ta prémiová přirážka v Evropě – není to náhodou clo?

                0 0
                • Stankac1  

                  mysliš že u speslu clo a DPH neplatí? :-)

                  0 0
                  • náčelník  

                    Já nevím, já se ptám. Ale ten Spec vyroben v USA?

                    0 0
                    • Vilém  

                      Spec je vyroben v Meride:)

                      0 0
                      • náčelník  

                        A není jiná celní sazba na výrobky z USA a na výrobky z „Meridy“?

                        0 0
                        • Stankac1  

                          sazba je stejna, i kdyz je ram Speslu vyrobeny na Taiwanu, je to celkove furt americky vyrobek…krome toho i karbonovy Rushe se delaj na Taiwanu a predrazeny jsou stejne jako hlinikovy…

                          0 0
                    • Stankac1  

                      u Speslu vychází cena v ČR plus mínus cena v USA plus clo (cca 10%) plus dph (19%)…u cannonu, ktery stoji v USA stejne si dovozce krome toho vezme jeste tu „premiovou“ přirazku 20k…

                      ale Cannon neni v predrazenosti sam…u nas jsou predrazeny i např. Treky a GF, ktere ale (na rozdil od C) stoji v západní Evrope skoro stejne jak v USA, priplaci se za na jen u nas

                      0 0
                      • Vlado Jekyll  

                        to znamená, že si môžem ísť kúpiť napr. cannon, alebo GF trebars do nemecka a tam ma to výjde nepomerne lacnejšie?

                        0 0
                        • Stankac1  

                          Cannon prave ze lacniejsie nevyjde, ale Treka Fuela jsem videl v UK za asi 50k i s daní, zatímco u nas stal asi 70k nebo 80k…

                          0 0
          • Vlado Jekyll  

            ..ale keď si kúpi Fousek cannondale, tak si ho kúpia už všetci a firma bude zachranená :-))

            0 0
            • fousek  

              Myslim ze by museli podstatne prepracovat ramy a k lefty by museli dodelat righty:-) a samozrejme zlevnit. No jestli i na motorkach delali lefty tak se nedivim ze to tak rychle zkrachovalo:-))

              0 0
              • Vlado Jekyll  

                ináč tie motorky, boli to crossky, boli u odbornej verejnosti veľmi dobre hodnotené, bohužiaľ C si zobral veľké sústo a nezvládol to. Marketing, sieť, vývoj.....

                0 0
                • fousek  

                  jj, sem si delal srandu, par sem jich videl, ale to bylo jasny preci jen ostatni vyrobci MX motorek v tom delaj uz nakej patek takze maj kapku jiny zkusenosti

                  0 0
                • assassin  

                  jj je to tak narvali hrozny prachy do vyvoje… udelali to jinak nez vsichni ostatni (jako u kol) a ono to nebylo rychlesji nez konvencni technika (coz u zavodaku jde predevsim a ne o to ze si jezdec masti ego na tom ze ma nej a jedinecnou tachniku a napis cannondale na kapotach) a navic to bylo drahy… hlinikovej paterovej ram, sani vepredu, vyfuk vzadu (obracene nez ostatni) vstrikovani s nastavitelnou ridici jednotkou … no motorky to byli pekny… ale neco jako ted aprilie … udelali dvouvalec do krosky/supermota a furt to ne a ne vylecit s detskejch nemoci…

                  0 0
        • MlokCZ  

          I kdyby ale nebyly Spešly teď delší, tak dobře navržený FSR/horstlink tu vyrábí více výrobců a každý si může najít delší nebo kratší rám, jaký mu sedne. Samozřejmě je na trhu i spousta FSR/horstlinků, kde to zvorali a rozvrhli čepy úplně blbě a ty kola jsou mizerný, ale těch fungujících dobře je dost (přeci jen okopírovat rozmístění čepů není nic těžkého a v Evropě není jako v USA neustále problém s nějakými lecencemi).

          0 0
    • Vlad01  

      Nazdar, – napriek nie celkom 100% pozitívnym skúsenostiam s C´dale – vlani som jazdil Scalpela, teraz Carbon Rush, a u obidvoch sa našli nejaké tie muchy – a napriek tomu že nie som hluchoslepý CD maniak musím povedať, že ja vnímam bike aj emotívne, nielen rozumom. Samozrejme že mi nálepka CD nepomôže šliapať, ale určite je jazda o emóciách, a tie vie CD (aj s tou mnohými preklínanou Leftou) dodať priamo do žíl. A na margo súboja jednočap – viacčapy, jazdím aj VPP od SC, a je tiež fajn, ale ten Rush je pocitovo porovnateľný. Samozrejme, iný účel, iný bike, pre mňa je však obecne dôležitejšie hladké radenie, dobré brzdy a kvalitná vidla ako spor medzi technický riešením zadku, ak aj tak dnešné tlmiče dokážu eliminovať veľkú väčšinu nedostatkov. Takže som CD positive :)

      0 0
      • Vlado Jekyll  

        ten rush je prekrásny, klobúk dole. Prezraď, čo a vyšiel? Kupoval si ho na slovensku, alebo vonku?

        0 0
        • Vlad01  

          Kupoval som ho tu na SVK, a cena? Dostal som miernu zľavu na štandardnú cenníkovú cenu (www.bikeart.sk), plus investície do výmeny viacerých komponentov, takže celkovú cenu radšej nepočítam :).

          0 0
          • kubad  

            Ale je super, jak si na tom s upgrade brzd?

            0 0
            • Vlad01  

              Tie Goodridge už makajú (musím priznať, že ten rozdiel naozaj nie je markantný, ale keďže som ich už mal doma, aspoň mám teraz tú správnu dåžku hadíc ;), a keďže lokálny importér CD štartuje predaj tune components, potichu pod perinou uvažujem o Starkes alebo Schwarzes Stuck sedlovke, lebo ten Easton mi len dvíha tlak. A ešte sliedim po nejakých vkusných kotúčoch…

              0 0
              • Peslezedirou  

                Nemohl by jsi udělat malou recenzi na Maxxis CrossMark 2.1, zatím jsem na nikoho nenarazil kdo by je zatím vozil.

                0 0
                • Vlad01  

                  Na tých Crossmarkoch mám najazdených cca 1.000 km od začiatku sezóny, takže v rámci tohoto objemu km nemám žiadne výhrady, začínal som ich jazdiť, keď ešte nie všade bolo sucho, ale v pohode podržali aj v mokrejšom teréne. Samozrejme, do vážneho blata nie sú, ale oproti Larsenom TT, ktoré som mal na Scalpeli je to o dve triedy lepšia ovládateľnosť, aj pohodový valivý odpor na tvrdom podklade. Čo sa týka váhy, vzhľadom na to, že som menil kolesá za DT Swiss, dal som do tubelessov aj duše, a tak sú ťažšie ako originál dušové, ale ako tu často beží názor, snažím sa zatiaľ optimalizovať váhu tela, a tie kolesá zvládam aj tak. Už som na ne presvedčil aj parťáka.

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    Uvažuju o nich, v katologu jsem si jich ani nevšim, ale když jsem je viděl na biku tak mi přišli, že celkem pojedou. Až sjedu pythony tak je asi zkusím. Dík

                    p.s. a nemohl by jsi srovnat valivý odpor, třeba s nějakýma rychlejšíma pláštěma, python, nanoraptor atd.

                    0 0
    • Luka  

      nejak se mi nelibi image firmy. neco jako u aut byval mercedes.. proflakla znacka zbohatliku… a to ze to kolo kulha, to se mi moc nelibi…i kdyz verim, ze to muze byt kolo vcelku dobre a hodne…ale nejak mi nejde pod nos :)

      0 0
    • RUSH  

      Přihodím pár poznámek k diskuzi – z mého pohledu srovnání spešlu a CD.

      1. Cena – rozhodoval jsem se mezi Epic Comp a Rush 5 – cena je dle mého téměř stejná a výbava plus mínus taky. V obou případech připlácím za značku. Zde hrají roli peníze a emoce, které v nás vyvolává ta která značka. To přiznávám. Ale v mém případě (stačí se podívat na ceníky CD a spešlu v ČR) byly obě ceny stejné. Žádný bonus za CD.
      2. Technické inovace – nemyslím, že např. hydroforming je něco co CD chybí. Užil jsedm si ho dost na Meridě a stěny tenké jak plechovky od piva nakonec stejně dřív prasknou. Mám raději věci vyzkoušené, co něco vydrží (jednočep na Rush). Zřejmě to bude opravdu tak, že moderní tlumiče typu propedal umožňují použít jednodušší konstrukci rámu, který je ve finále odolnější. A ohledně Lefty se mi moje volba potvrdila (opravdu to nejlepší co jsem kdy jezdil).

      CD ma pověst drahé, až snobské značky, hrají tu roli emoce, které zásadně ovlivňují nestranný pohled na věc. Já jsem se snažil vybrat pro sebe to nejlepší. Navíc mám velikost XL, vážím 90 kg, takže rám musí něco vydržet – rám Rushe vypadá fakt solidně a nezní jak plechovka od piva. Toť vše.

      0 0
    • banditos  

      Buď v poho. Je hrozně těžký si koupit kolo, když máš na něj slušný peníze, protože značek je habaděj a systému úplně stejně.

      Osobní zkušenost: Na kolo jsem měl 80 000,–

      Co jsem zkoušel KONA KIKAPU, DAWG, GT I Drive, KLEINA Palomino RB Speedster, Specialized EPIC a FSR, (možná jsem trochu zkomolil názvy u jednotlivých kol, ale to je jedno)

      Nakonec jsem se rozhodoval mezi Cannondalem Jekyll 800 a Rocky Mountainem ETSX. Nakonec vyhrál Jekyll a jsem s ním spokojenej na 100%. Leftyna funguje parádně, zadek taky. Na mojí jízdu je to přesně ono. Je to těžký a osobně si myslím, že má každej rád malinko více jednu značku já Canóna jinej za Spešla a nikdo nedá na tu značku dopustit. Takže v poho, klídek maňána. Nejdůležitější je si bika užít a to můžeš mít klidně autora a taky se na něm parádně svezeš. nejhorší jsou chytráci co si koupí drahý kolo a pak ho doma jenom leští. Zdarec, sekec, mazec, blázinec

      0 0
      • Vlado Jekyll  

        jj, ja mám teraz Epic, ale jekylla, ktorého som mal pred tým, ten bol na asi lepší, neplávalo to tak do bokov, jak epic.

        0 0
      • Mictian  

        wow, to bych chtel mit nekdy taky takovej rozpocet na kolo…

        0 0
    • tomfree  

      Tak jsem si přečetl na stránkách cannondale,že stahujou některé modely lefty do servisu,nic tím nechci říci je to jen pro majitele,kteří to budou číst.

      0 0
      • Mictian  

        dyk jsem psal, ze je to dobrej cas pro nakup novy vidle, poodle me ceny tech modelu pujdou rapidne dolu a servis rekl bych z nejdrazsich rozhodne nebude.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.