Dobrý den Chci se zeptat zda někdo poradí k čemu slouží pro mě záhádná šedá páčka (viz. foto) na přehazovačce XT Dyna-Sys.Děkuji
Dobrý den Chci se zeptat zda někdo poradí k čemu slouží pro mě záhádná šedá páčka (viz. foto) na přehazovačce XT Dyna-Sys.Děkuji
na zniceni razeni :-) Ted vazne, zaaretujes s tim raminko, takze se pak nebude tak houpat.
je to takovy inegrovany napinak , das to na ON, voditko bude tvrdsi a tak pri sjezdu ti nespadne retez. Mi se to celkem libi , mam to taky a nemuzu si to ZATIM vynachvalit :)
to tedy v praxi znamená že při norm. jízdě jezdit na off a když přijde nějakej horší terén tak zastavit a přepnout na on.
Pořád na ON, akorát při sundavání zadního kola nebo nýtování řetězu na OFF.
Tak to si ale rychle zlikviduje razeni.
Proč myslíš?
Ja bych si to nekoupil prave kvuli tomu, co tu psal treba Hnoj, razeni musi prekonavat mnohem vetsi odpor a jde rychleji do kopru. Navic je to drazsi a tezsi.
jaka je vlastne zivotnost XT razeni s klasickou prehazovackou?
pokud to nezlomis tak nez to opotrebujes tak to moralne zastara a koupis novou… ;-)
Zivotnost razeni bude asi fakt nekonecna, zvlast u XT. To je ale pripad normalni hazky, u te shadow + bude odpor vyssi, tak mozna casem se ty praporky zohnou nebo ulomi, to se mi kdysi stalo kvuli tezko chodicimu smyku.
Tak se koupí nový, no… Všichni musí mít nápis z co nejvyšší řady, ale když je fíčura, která výrazně zlepšuje funkci, tak radši ruce pryč, aby se to náhodou nepolámalo :).
Mas naprostou pravdu a tady si musi udelat rozhodnuti kazdy sam. Za sebe jezdim jednoprevodnik Shaman bez napinaku, hazku XT dyna za 1100 Kc, kupodivu nic nepada, tak v mem pripade by to asi nic lepsiho neprineslo, naopak, vyssi vaha a 400 Kc navic. Ona uz ta samotna XT Shadow DynaSis je pomerne tuha.
to ale nemluvis o biku a terenu pro nej urcenym ze ne? ;-)
Máš pravdu, že rozhodnutí si musí udělat každej sám, ale ta tvoje sestava mi přijde na silničku celkem divná :).
jojo, proto to radši budu mít na OFF a díky tomu v blátě s lehce jetýma převodníkama + řetězem namotám řetěz i se šaltrem :)
nevím všichni sou unešení z hazek od sramu který maj údajně tužší pružiny a nikoho to netrápí tady máš narozdíl od Sramu možnost si vybrat jestli to chceš mít tužší nebo ne, narozdíl od Shimana teda má sram tužší i tu pružinu v tom paralelogramu
Takže jak to je – platí toto:
Pořád na ON, akorát při sundavání zadního kola nebo nýtování řetězu na OFF
nebo ne?
ja to tak mam no, pisou to i v manualu, stejne to driv nekde urvu nez by se to pokazilo samo :-D a pro tyto pripady je tady 2 roky zaruka, tak nevim co tu resi :)
Když nevíš k čemu to je tak proč si to kupuješ ?
třeba že jí měl namontovanou na kole který koupil ??
Potom je to chyba prodejce když mu nevysvětlí jak funguje jeho nové kolo :D
Jinak tady pekne vysvetlene