• Robin Hood

    Ahoj. Na zimu jsem si poridil silnici (ghost), uz me porad nebavilo pucovat kolo porad dokola no a bezky jsou taky fajn :)) Kazdopadne, kdyz jedu sklopeny smerem k zemekouli, stejne si z jizdy nic neuziju, neni to pro me to pravy. Tzn. ze po vetsinu jizdy drzim riditka u predstavce no a to se pekne blbe brzdi+ridi pri jizde smerem dolu atd. atd. Rad bych si tam dal rovny kokpit tzn. i novy brzd. paky + paky razeni. No, z kopecka to vzhledem k delce ramu a predstavce moc stabilni nebude, ale porad lepsi nez ted. Mate nejaky navrhy kde se da novy vybaveni (paky+razeni) sehnat??? Delku riditek si ozkousim sam (proste je budu postupne zkracovat). Diky za navrhy. Vas Robin Hood

    0 0
    • Marskatin  

      což třeba držet za brzdy?

      Kterého Ghosta se chystaš takhle upravit?

      0 0
    • Vilém  

      Nebylo by spatny uvest aspon co tam mas za sadu.

      0 0
    • Robin Hood  

      Sada shimano 105, GHOST 08 Race 5000, ve zlatym havu, foto tady nemam…

      0 0
      • Robin Hood  

        Tak nasel, foto…

        0 0
        • Zdenda CUBE  

          Věčný hřích sahat do takového kola, pokud chceš rovná řidítka a posed jak na kolotoči, tak si pořiď silniční sliky na XC a „nemrv“ tu silničku ;-)

          0 0
        • petrun  

          To je barbarství zmršit tak hezké kolo :-(((

          0 0
      • kubad  

        potřebuješ rovné řídítka, co sou na bajke, není problém, brzdové páky klidně na V taky celkem levné, vetší problém je řazení na 10sp to bohužel není nejlevnější, pak už jen přeházet udělat znovu bovdeny a je to :-)

        kinak za mě nesmysl, polaď si na silnici posez tak aby to to vyhovovalo a jezdi :D

        0 0
        • kubad  

          a řazení máš tady:

          SL-R770

          0 0
        • black.horse  

          a nebo sundat dualy, přehazku, kazetu a prodat a za utěžené money koupit bajkový hejblátka a bude mít 2×9… případně prodat celou sadu a udělat 3×9 s většími převodníky a nebo kliky na 3placky silniční → stejnak mu zisky nepokryjou náklady, ale má aspoň více alternativ řešení:-)

          0 0
          • Marskatin  

            no mě by zajímalo, jestli horní úchop za brzdy mu nevyhovuje nebo je moc dlouhý. Kromě dlouhých prudkých sjezdů se tak dá i ubrzdit dost. Nejlevnější varianta mi připadá upravit posed změnou představce. všechny ostatní varianty jsou hodně nevýhodné nebo komplikované. i když prodej silničních duálů by mohl pokrýt dost nákladů, takže nakonec by to nemuselo být moc ztrátové, pokud trvá na rovných řídítkách.

            0 0
            • kubad  

              taky si myslímm že zkrácení a zvednutí kokpitu by to vyřešilo a silniční brzdy prostě brzdí jak brzdí tam se moc vymýšlet nedá

              0 0
              • black.horse  

                ostatně bezpečnější když brzdí jak brzdí, než jít do smyku na tý hubený pneušce…

                0 0
            • black.horse  

              to musí říct autor vlákna, ale s ohledem na dva biky v profilu může být zaskočen obecně silničním posedem. Sám si vzpomínám před lety jak jsem si nemohl první týdny zvyknout (úzké, dlouhé, brzdy na pikaču, divně se drží a žádný zdvihy) když jsem pořídil první silničku, ale to se časem podalo…

              0 0
              • kubad  

                ty mazej nafotit tvoje doladěné L co nesmí na závody šup šup

                0 0
              • Robin Hood  

                Pardoon, jsem v praci, tak nemam moc casu byt tak na netu. Prave, ze jsem samoo zkousel prohodit predstavec plus kejkle ze sedatkem atd… Kamarad mel dokonce prazvlastne zkraceny uchopy na brzdy smerem k jezdci atd… Jde o to, ze ja jsem zvykly sedet na traktoru a i kdyz jsem od silnice cekal hodne polozeny posed a z helmy jsem sundal stitek, porad to neni ono… Ja tadyto kolo spise beru pro pohodovy vyjizdky mezi luky a haji po asfaltu a to kdyz je to v lese spise na bahenni zapasy… Nejlip se mi jede, kdyz prave mam ruce na ridit. jako na horakovi…, do kopce jsou uchyty od brzd suuper, ale i to jsem schopnej ozelet…

                0 0
                • kubad  

                  skus kratší představec 90mm dej ho tak aby šel nahoru, a pak uvidíš, pokud to nebude vyhovovat, pak překopat na rovné, odkazy na řazení tu máš

                  0 0
              • patman  

                no nekdo si nezvykne ;-), ja jsem mel prave problem s davkovanim na brzdach. horni uchop za paky pohodlny, ale ovladani brzd spatne, spodni uchop neprosto nepohodlny pri nutnosti delsiho brzdeni. rovna riditka to vyresila , je fakt, ze aerodynamicky je to horsi, ale to me nijk zvlast nevadi

                0 0
        • fousek  

          Nevim jak ostatni, ale 2 pakovy celistovy brzdy maj jinej pomer pak nez Vcka, takze paka na Vcko brzdi s celistouvkou docela naprd, ale ja s tim takhle jezdim uz dost dlouho

          0 0
        • JSt  

          brzdovy paky ne na v, ale na kantiky.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • mates555  

      možná je to blbej nápad…ale co zkusit dát tam cyklokrosový brzdový páky??? nikdy jsem nic takovýho nezkoušel,ale zkusit by se to mohlo…je to levný a třeba by sis časem zvyknul na berany a ty páčky,který by ti sloužili jen pro jistotu,časem zahodil…

      http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.