Přenositelnost záruky - pokračování uzavřeného tématu

14 nepřečtených
  • Bike-o-Noor

    Chtěl jsem se dotázat ve vláknu ke koupi e-MTB z druhé ruky z r. 2021. Diskuze je tam ovšem uzavřena. Ale pročetl jsem to poctivě a myslím, že jde o dost obecnou záležitost, aby byla aktuální pořád. Podle všeho se při nákupu bazarovky musím smířit max. se zákonnou zárukou a jakákoliv „dobrovolná“ jakékoliv značky přeprodejem padá. A dost pravděpodobně padá i záruka základní, pokud bychom nešli do nějakých právně-administrativních kliček. YT mají ve všeobecných obch. podmínkách celkem srozumitelně výluku jejich nadstandardní záruky. A o to palčivěji pak působí otázka toho rizika, když mám vysolit třeba 100 táců. I když… má vůbec smysl chlácholit se takovým tím vemlouváním „selského rozumu“ ´*no, na to co jezdíš..*´?

    Tak mne opět zajímají vaše názory.

    0 2
    • novas752  

      Ebike bez záruky bych osobně nebral. Motor nebo baterka si klidně zdechne jak se jim zlíbí a v obou připadech to bývá 20+ za nový.

      Normalní kolo po peclivém ohledaní a kontrole funkce bazarovy klidně.

      5 0
    • Pikaču  

      Nevím co řešíš. Záruka platí pouze na kupce. Komu jsem cokoli s fakturou prodal řekl jsem že případnou reklamaci poresim ( tz. Pošlu info o reklamaci a nivy kupec si odešle kolo a pak vyzvedne nebo necham poslat jemu).

      Je to o domluvě. A vetsinou je bike komunita ok. A u toho kola za 100 bude spis ten prodejce rozumnejsi.

      E-kolo neprovozuji. Pouze kolo. Ale to bude asi podobné.

      1 0
    • mr.antik  

      na kole za 100 táců (takže původně třeba za 200) se ti může pokazit to samé co na kole za 70. Takže prvně bych si udělal obrázek, co která věc stojí na servisu a pak si to zakalkuloval do ceny.

      Vesměs je hodně věcí opravitelných a není to tak že kolo za 100 hodíš do popelnice, jen dáš třeba 20tis za nový motor nebo baterku. Což je už je cca podobné jako když si koupíš klasický kolo třeba na Transmissionu nebo nějaký drahý hliníkový model, který ti praskne a opravit to fakt nejde.

      Jinak je asi dobrý vědět kdo a kolik na tom jezdil a kdo na tom bude jezdit. Jeden známý se 120kg a bídnou fyzičkou ale celkem velkým nájezdem dodkázal popravit ebiky klidně za rok, jak pohon, tak i rám.

      1 0
      • Bike-o-Noor  

        To je super příklad! O té neochotě vystoupit z komforní zóny. Asi chtěl zhubnout a přitom kupoval kola s příprcem…

        (mne baví, když čtu, že ve svém věku by mi povolili e-bike i na TT. Pokud mi ale vydrží „klíčové tělesné součástky“, které naříkají…)

        0 1
        • Vrci  

          K čemu ebike na časovku? To by mělo efekt jen do kopce, ale to by zas ta časovka ztratila smysl, když by všichni jeli 25.

          0 0
        • mr.antik  

          Realita byla taková, že měl nějakou srdeční vadu, cosi s chlopněma, ale přišli mu to až když byl už fakt starejej, nemocnej a přidalo se spousta komplikací, které ho pak dorazily.

          0 0
      • Bike-o-Noor  

        Chápu to správně, že jsi přirovnal T-type k e-biku? Ale tam by to mělo být v režii SRAMu, ne držitele bikového brandu snad… Vlastně je to celé „jen o rámu“, no. Ale je fakt, že s tím elektrem váhám, i když je na trhu už dlouho. Když si představím, že to celé skládám do kufru auta… (čínské heblo na tažné se mi loni doslova rozsypalo. Asi stárnutí plastových „kolébek“. Škoda peněz.)

        0 1
    • Espen  

      Loni jsem prodal 3/4 roku staré kolo za X desítek tisíc, takže chápu obavu kupujícího. Proto jsem hned řekl, že kdyby s kolem cokoliv na reklamaci, takže není problém, ať se ozve, že to vyřídím.

      1 0
      • Bike-o-Noor  

        V této souvislosti bych rád pochvalně zmínil Qayron, doslechl jsem se, že se nechali ukecat s reklamací prasklého rámu druhého majitele.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.