Zdar, máte nějaké zkušenosti s výše uvedeným? Je vhodné nějak upravit tlaky pro dopravu letadlem a jak? Pláště asi není problém vypustit ale je to nutné třeba i u tlumiče nebo vidle ( obojí Fox )? Díky za odpovědi.
Zdar, máte nějaké zkušenosti s výše uvedeným? Je vhodné nějak upravit tlaky pro dopravu letadlem a jak? Pláště asi není problém vypustit ale je to nutné třeba i u tlumiče nebo vidle ( obojí Fox )? Díky za odpovědi.
Ahoj, aby som predesiel neprijemnostiam, ako kolesa, tak aj tlmic a vidlicu som vypustil a nasledne v cieli cesty opat nafukal. Pumpa na vidlice/tlmice nie je az taky problem zbalit do kufra.
Inac, ziadne problemy s prepravou. Odporucam kufor alebo origo skatulu na bicykle + vystlat, ja som pouzil vak a mal som obity ram :(
Tlak v batozinovom priestore moze klesnut. Pri letovej vyske 11 km teoreticky moze klesnut len na 1/4 atmosfery /ale to by sa nemalo stat/, co znamena, ze tlak vnutri vidlice, pneumatiky atd. vzrastie prave o 3/4 atmosfery. Ak by sa tym prekrocil maximalny limit pre danu suciastku asi ma zmysel ten tlak spustit. Iny dovod na upravu tlaku nevidim.
Rasto
Nevypoustel jsem nic (vidlice Suntour RUX, tlumic FOX RP23). Pokud se opravdu bojis, klidne to vypust a potom zase nafoukej, nicmene zavazadlovy prostor byva vetsinou taky pretlakovany, takze bych se toho nebal.
pokial len nepoletis firmou „horny batustan airlines limited“ ktori lietaju na vyradenych strojoch s patdesiatich rokov do coho bych ja osobne aj tak nesadol tak batozinovy priestor je na tom presne rovnako ako cast pre cestujucich takze je to v pohode a nemusis robit nic.
Neni to zadny problem, tlak vzroste maximalne o 1 bar a to neudela u tlumice skoro zadny rozdil. Stejne je to i u pneu, ale nektere spolecnosti chteji mit jistotu.
pokial planujes cestu raketoplanom,tak vypust vidlicu aj tlmic :-)
Jestli mas nastevene tlaky tak tretinu pod maximem (vidlice, tlumic, plaste), tak se nemusis bat ze by rozdil tlaku neco roztrhal.
Preci jenom je kolo v klidu a nepusobi na nej stejne sily jako ve sjezdu.
1atm je cca 14.5 PSI. V 12000 je tlak cca 0.19 atm. Takze ak nemas nafukane iba o 12 psov pod limit, kde to praskne, tak nic neries.