• maverick82

    Nevíte o někom, kdo by uměl přestříkat vidli?? Aby to byla nějaká kvalitní barva a případně, kdyby tu vidlu uměl na to rozebrat? Nějakej tip? Díkes…

    0 0
    • Triathlones  

      rozeber si jí sám nebo si ji nech rozebrat v bikeshopu a narříkat si jí nech u autolakýrníka…

      0 0
    • Páník  

      mno ja jsem si ji lakoval sam,ale byla to obyc vidle, takze o nic neslo…presto se to docela povedlo delal jsem to pistoli na puvodni barvu + lak…ty nohy jsem stahnul a vyndal stiraky… www.bike-forum.cz/…ponenty.html?… www.bike-forum.cz/…ponenty.html?…

      0 0
    • Luka  

      mam stejnej plan… jenze me od toho vsichni zrazujou…

      ale ja to stejne udelam :) … rozebrat, opeckovat, nalakovat, vypalit…

      0 0
      • pepek  

        S tím peckováním bych byl opatrnej, teda jestli jsou nohy hořčíkový. (Pokud nejsou, tak to stejně nemá cenu, protože taková vidle se prý dává k rajčatům) Hořčíkové odlitky to „peckování“ nemají moc rády.

        0 0
        • JMT  

          marcocha po opiskovani a prelakovani na prvnim svihu praskla, znova bych to nedelal, na vidli ne…

          0 0
    • mr.antik  

      stačí trošku zdrsnit barvu zbytek vidle olepit páskou a jeto. Mohl by stačit i nějaký autolak ve spreji,pokud to chceš teda lesklý bez metalízy apod…

      0 0
      • Páník  

        no to oblepovani bych nedelal…taky jsem to zkousel,ale pokud to clovek chce mit poradne, tak to chce sundat nohy a pokud mozno i stiraky…dobre ocistit a odmastit…a hlavne pri nastriku nikam nespechat!

        0 0
        • gobike  

          Presne tak, poradne ocistit a odmastit. Ja jsem ram delal po kouskach asi dva tydny:)

          0 0
    • RUR  

      Faceliftoval jsem Aerosu na vzduchu schnoucí metalízou na opravu laků u škodovy. Nastříkal metalízu, udělal optisky nápisů, polepil, jalakoval průhledným finálním lakem a hotovo. Výsledek, řekl bych, uspokojivý www.bike-forum.cz/…se_biky.html?…

      0 0
      • smallbrother  

        jj, aerosa k tomu přímo vyzývala, ten původní design nebyl nic moc, vidle byla levná, snadno se rozebírala a nedalo se nic zkazit. Je to obyčejná bílá barva ve spreji + samolepky pod lakem. rok 2003 :)

        0 0
    • IDF  

      AHOJ JA JSEM AUTOLAKYRNIK TAK VAM TROSKU PORADIM . POKUD PUVODNI BARVU NEMUSITE ,TAK JI UPLNE NEODSTRANUJTE PROTOZE POD NI JE SPECIALNI ZAKLAD NA LEHKE KOVY ,ABY SE TO NELOUPALO . KDYZ TO CELY OBROUSITE TAK TAM JE DOBRY NASTRIKAT REAKTIVNI ZAKLAD JINAK SE TO BUDE LOUPAT. JA KDYZ LAKUJU VIDLI NEBO RAM TAK TO NEVYPALUJI NECHAM TO ZASCHNOUT DO DRUHEHO DNE .DVOUSLOZKOVE LAKY SE NEMUSI VYPALOVAT JENOM STACI PRISUSIT. SPRAY MOC NEVYDRZI POKUD SE NEZALAKUJE. TAK HODNE ZDARU PRI LAKOVANI .ROMAN

      0 0
      • maverick82  

        tohle je super!! díky! a teď když jsme u toho, za kolik bys mi nastříkal vidli a jaký barvy umíš? ;)))

        0 0
      • jonys  

        Stejný dotaz jako maverick,hlavně cena:kolik by stál novej kabát na Fatty?

        0 0
      • Radek Broz  

        Myslim, ze o Sterbovi maverick vi, ale dat to tam rozhodne nehodla;-)

        0 0
        • Luka  

          :) stejne jako fura dalsich :)

          0 0
          • IDF  

            AHOJ!JSEM TO PROPOCITAVAL TEN LAK NA VIDLICI OD ZAKLADU BY VYSEL I S PRIPADNYM ZALAKOVANIM SAMOLEPEK TAK NA 1000.- ODSTINY SE DAJI NAMICHAT VSECHNY CO JSOU NA BEZNYCH VOZECH .METALIZY ,PERLETE I OBYC BARVY.AKRYLATOVY LAK VYDRZI HODNE . JO A DAJI SE UDELAT I MATNE ODSTINY.

            0 0
            • Luka  

              zni to super. mam jeste jeden dva tipy, jestli nevyjdou, jedu za tebou :))

              0 0
              • Bulda  

                no, me nabizel Tom Budina www.bikesport.cz vcetne rozebrani, narazeni a vyrazeni futer (vypalovaci lak), novyho oleje (SID, tam ho moc neni, v nohach teda) a nalepek ± do 2000

                0 0
                • Luka  

                  nojo.. ale to neni moc kamaradska cena :) … kdyz mi jedna firma slibila komplet lakovani ramu i vidlice za 1500… praskovou barvou, vcetne samolepek. Jenze ja do praskovky jit nechci… a hlavne, stalo by me to vyndani futer a novy futra… a to je 2jka navic…kdepak!

                  0 0
                  • Radek Broz  

                    2jka? Futra do Marzocchi bracha nedavno kupoval asi za 350 a s trochou sikovnosti se to da nalisovat svepomoci.

                    0 0
                    • Luka  

                      to je info od blackyho…

                      0 0
                    • Luka  

                      kazdopadne stejne pujdu do kvalitniho autolaku… :) uz to mam domluveny. 1500 za oboje vcetne zalakovani a zabrouseni samolepek… zadne vypalovani, zadne piskovani (premejslim ze vidli pozlobim rucne, kdyz me tady tak strasite…

                      0 0
                  • Bulda  

                    me to prijde tak akorat, bez vymeny futer by to bylo dost, si to spoctete, nekdo tu vejs psal jen 1000 za barvu a tady 350 futtra a co práce?

                    0 0
    • Brzdič  

      Stříkat umí i Bareš v Brandýse n. Labem. Na webu má cenu včetně pískování a základovky od 600,– za jednobarevku. Ceník je ale z roku 2004, nevím jak je to teď. Nezkoušel jsem jak je na tom z kvalitou, kdyby ho někdo testnul tak dejte vědět. Ceník je na www.cyklobares.cz/…ky/index.php?…

      0 0
      • Luka  

        Gungho si tam ted nechaval neco strikat..

        0 0
      • jecnak  

        Nechaval jsem si delat pevnou vidli na zimaka. Lak (praskova barva) pekny, nikde zadne kocoury nebo cokoli jineho. Skoro se zda, ze lakuji elektrostaticky. Po roce pouzivani stave ve slusnem stavu – to co jsem vidlici provadel se na laku trochu podepsalo, ale jinak v bezvadny.

        Dodavam, ze to je ocelova vidlice, cerny lak. Jezdil jsem s ni celou zimu prevazne po silnici, takze si uzila spousty soli. V lete pak nejaky ty sutriky odletujici od kola atd. Zimaka nemeju, skladuju v garazi, kde neni topeni.

        0 0
    • jecnak  

      Pokud na to nejak zvlast nespechas, tak budu davat k Baresovi sveho starickeho Duka. Muzu pak napsat jak to probihalo.

      0 0
      • jecnak  

        Tak me od toho u Barese zrazovali – duvody viz. JMT. I kdyz nevim, jestli je to zrovna tim, ze byla piskovana, ja vidim duvod spis ve vypalovani.

        0 0
    • JMT  

      Nepiskujte vidlice !!! narusi to magnesium a muzou prasknout me praskla hned na dvou mistech, hned na prvnim svihu v novym laku (teda 50 kg pritelkyni)

      0 0
    • IDF  

      AHOJ ! ANI RAMY NEPISKOVAT TEDA KROME ZELEZNEJCH.PIS­KOVANI UBIRA MATERIAL A NARUSUJE MOC POVRCH. BUD TO OBROUSIT NEBO POUZIT BARVOZROUT(OD­STRANOVAC STARYCH NATERU)

      0 0
    • delfyn  

      já jsem se pustil do starý Judyny obrousil barvu, začátek vrtačkou doleštil smirglem a nalakoval výsledek se můžete podívat na moje kolo v profilu, zatím drží:)Vděčná, věčná Judy SL 2000

      0 0
    • jecnak  

      Tak jsem to provedl. Vidli jsem rozdelal a spodni nohy zbaveny vseho krome pouzder osmirkoval, oskrabal nozem a dratenym kartacem. Pouzil jsem i aceton, kterej naleptal barvu, takze pak sla dolu tim dratenym kartacem. Nozem jsem dovyskrabal ruzny detaily na odlitku – ostre prechody, kam se kartac nedostal. Holy odlitek jsem omyl ve vode, odmastil acetonem a nastrikal akrylovym lakem. Vysledek je tady: www.bike-forum.cz/…ponenty.html?…

      Cela ta maskrada mi i s nalisovanim novych gufer a vymenou oleje a generealni ocistou zabrala 3.5h. Lak 95,– CZK, aceton cca 50,– CZK.

      0 0
      • Tomcat_1  

        Na fotce vypada moc pekne!

        0 0
      • Radek Broz  

        Z ceho je Duke? Magnezium? Myslis, ze to bude jen tak bez zakladu drzet?

        0 0
        • vlk  

          jj, stejně jak nynější vidle magnezium.

          0 0
          • wroum  

            spis to bude nejaka Al slitina s pridavkem horciku. Ciste z horciku to vazne neni.

            0 0
            • vlk  

              V technické specifikaci píší: Lowers: Magnesium , ve slitinách se nevyznám, tak netuším co to znamená.

              0 0
              • Peslezedirou  

                Ono to bude asi podobné jako s titanem, titanem obohacená hliníková slitina, titan, ale taky se ve slitinách nevyznám.

                0 0
                • vlk  

                  Tím jako chceš říct, že titanové rámy třeba od Morati je vlastně hliník obohacený titanem?

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    By se to dalo vygooglit :) Rámy morati byly snad z titanová slitina 3 Al/2,5 V. Hliník v poměrus Vanadem? obohacené titanem, titanu chemického prvku tam podle mě je mín než Al.

                    0 0
                    • Greyhound  

                      To je doufám jen vtip – slitina Ti3Al2.5V znamená, že obsahuje 3% hliníku, 2.5%vanadu a zbytek, tj. 94,5%, je titan. To by jinak Morati byly trochu drahý hliníkový rámy :-D

                      0 0
                    • Brzdič  

                      Je to jak piše Greyhound viz www.ateam.zcu.cz/Nikl_titan.pdf Začátek titanu je na straně 18

                      0 0
                      • Veeteck  

                        To jsou nase skripta na Strojirensky materialy :) 4.ledna jdu na zkousku…

                        0 0
                  • Peslezedirou  

                    Vidíš pravdu jsem neměl, jdu si prohnat hlavou kulku…

                    0 0
                • djano  

                  Ty myslis asi Titanal, zliatina hlinika a v nej kvapka titanu. Take ramy robil napr. Hagan. Po prasknuti to zvarali ako klasicky Al ram.

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    Jo tak to je vončo :o)

                    0 0
                    • djano  

                      Ved to ani nevyrabali dlho vo forme trubiek pre ramy. Asi zistili ze to nie je bohvieco. Ak sa este nieco take vyraba, tak vo forme plechov.

                      0 0
      • Luka  

        ja su ve fazi vyvoje…prave jsem na cistem hliniku a cekam na olakovani. Melo by vse byt pristi tyden hotove :)

        0 0
        • vlk  

          A jakápak bude barva.

          0 0
          • Luka  

            hm… nechci predbihat… tak prozradim jen podklad… original perletovy lak Crysler… barva… mnoooo… tezko rict… bila, ale kdyz kouknes z jinyho uhlu, hazi to bud do modra, nebo do zlata… proste perla :) … pristi tyden, nejpozdeji o Vanocich, bude ram i vidla komplet hotoff, hodim sem pak fotku :)

            0 0
            • Luka  

              Crysler je Chrysler..ty americky autaky… mi tam vypadlo H :)

              0 0
            • Tomcat_1  

              Na to jsem tak moc zvedavej, ze bych se prijel i podivat. I kdyz jako priznivce lestenyho hliniku me oslovuje i tenhle surovej vzhled. Aspon na fotce teda :-) Uz aby to bylo!

              0 0
              • Luka  

                jojo, surovej vzhled byl bozi, to jo… nadherne zvlastni barva. kdyby nebyl podrapanej (coz na fotce vubec videt neni) od toho jak to asi dobrusovali rucne tam kde se peckam nedarilo… :)

                0 0
              • vlk  

                Co to vlastně znamená leštěný hliník.Osobně si myslím, že to není surový hliník(to by časem měnilo barvu), ale je na tom ještě nějaký vrstva průhledného laku apod.A navíc ne vždy je to takhle děláno.Zrak se nechá lehce ošálit.U mě si někteří taktéž myslí, že mám leštěný hliník a přitom je anodizovanej.

                0 0
                • Luka  

                  nechas sundat lak, vezmes lestici pastu a lestis a lestis a lestis…a pak v lakovne na to daji zaklad a bezbarvy lak… ale me se to moc nelibi. a podle me to barvu nezmeni… ale nevim, v tom se nevyznam

                  0 0
                  • Luka  

                    lesteny je leskly, to co mas ty je takovy…hm… eloxovany

                    0 0
                    • Tomcat_1  

                      Eloxace je rizena oxidace. Ten ram puvodne musel bejt krasne nalestenej, pak ho myslim odmastili, pustili do nej proud a nechali ho valet v kyseline pri teplote kolem 20°. To by melo trvat tak nejak hodinu, pak ho vyndali a povarili v destilce. To je takovej postup co si pamatuju, myslim ze by to mohlo bejt zhruba spravne. Neco jsem zkousel eloxovat i v domacich podminkach :-)

                      0 0
                • Tomcat_1  

                  Lestenej hlinik musi bejt pod lakem nebo anodizovanej. Jednak kvuli oxidaci, druhak by na tom bylo kazdy chmatnuti hodne videt. Dolestit by se to dalo nejakou osmistovkou smirkem a ve finale treba Silichromem. Hrozne zajimave pak vypada kdyz si s tim vyhrajes a neco nalestis vic a neco min – udela to takovej matnej efekt. U kola jsem to nezkousel – letos mam poprvy hlinikovej ram a docela povedenej :-) – ale delali jsme to u kamaradovy motorky.

                  0 0
        • RUMcajs  

          Ju, marzocha!

          0 0
        • pegas  

          ..to si nejak obrousila,opis­kovala..nebo to je vysledek najykyho barvozrouta?

          0 0
          • Radek Broz  

            hledej, šmudlo.

            0 0
          • Luka  

            peckovani…ale mam super tip jak nepotrebovat lestit… jedna fabrika dela piskovani drcenym vapencem. Supr vec. Skoda ze jsem to nevedela driv… priste to ale pujde pod vapenec :) Vysvetloval mi to clovek co mi bude delat ten chryslerovskej lak, prej se tim opiskovavaj dily na veterany. Ty dreveny pecky totiz ramu i tak daly dost zabrat, tak, ze se to musi jeste prelestit lestickou nez na to pujde finalni lak… vsechno info je u me na strankach… tak tam bude komplet vyvoj vyroby..

            0 0
            • Radek Broz  

              Akorat bys tam mohla prihodit ceny a kontakty, kde jsi to delala.

              0 0
              • Luka  

                vsechno dohodim az to bude hotovy… neboj… ceny jsou protekcni… ale udelali by to rozhodne levneji nez sterba…

                0 0
            • pegas  

              ..ten ram bych moh hodit k nam do slevarny na brokovnu:-)))..ale mam dojem ze by me mozna akorat tak zbyla patka po celym procesu:-)))

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.