Pro estéty - odlupování laku po kamenech na novém rámu

132 nepřečtených
  • Rychlej turista

    Zajímalo by mě, jestli jste se s tím už někdo setkal. Mít to kolo na ježdění a ne na parádu, tak to nějak výrazně neřeším, ale tohle vypadá na docela slušnou reklamaci. Na to, co jsem na něm najel (asi 2 hodiny v terému a 20 hodin na silnici) je těch 9 ďobanců docela dost a jet nějaký kamenitý maratón, asi bych přijel bez laku.

    0 0
    • tomfree  

      Je to divné místo na otlučení laku,kdyby to byla spodní rámová trubka,tak je to normální,ale takhle je asi příliš tvrdý lak a postupně se to otluče celé,nevím jestli reklamace něco vyřeší,patrně to budou dělat i ostatní treky téhle série.

      0 0
    • ktm.bike  

      Bejt to např. Olpran apod., mávl bych rukou. U takový firmy s „F“ jako jako je TREK jsem to ještě neviděl, i když každý na to má právo. Taky bych se ale bál co psal tomfree, aby to nedělaly všechny Treky ze série. Snad ne. Reklamaci bych rozhodně zkusil, doufám, že nebude Dan prskat. (otázka 2. je, jak dlouho by se ta reklamačka řešila).

      0 0
    • Vilém  

      Asi bych to oblepil ochranou folii.Reklamace by bohuzel asi nic neresila.

      0 0
      • ktm.bike  

        Anebo to opravovat opravným lakem, stejně jak se opravujou škrábance na autech, nebo něco podobnýho jako tady. Jen mi tak napadá jak by mě samotnýho to dlouho bavilo. :-//

        0 0
      • tomfree  

        Podle sestavy tohodle bika si myslím,že folie by narušila estetiku a co je daleko horší,byly by to gramy navíc :-)

        0 0
      • Rychlej turista  

        Myslíš jako oblepit celý rám kolem dokola jo?

        0 0
        • Vilém  

          Ne,to ne.Hlavne spodni ramovou trubku.Ta zadni stavba by byla asi horsi,ale pokud by sis pomohl nejakou sablonkou z papiru a pri lepeni fenem,tak by to taky nemuselo byt tak slozity.

          0 0
    • Radek Broz  

      Neřešit, jezdit.

      0 0
      • ares  

        :-)))

        0 0
        • Rychlej turista  

          Tak takhle bych s tímto kolem dopadnout opravdu nechtěl

          0 0
          • ares  

            To ani nesmíš… máš hliník :-)

            0 0
            • Rychlej turista  

              To jako že železný oloupaný rám je hezčí :-D?

              0 0
              • ares  

                To neposoudím, zatím jsem takto oloupaný hliníkový rám neviděl, ale ten můj je určitě tvrdší. Myslím si, že hliníkovej by vypadal daleko hůř, měl by na sobě krátery od kamenů a od řetězu hluboké rýhy. :-)

                0 0
        • Nehas  

          Kde vzal řetěz na téhle straně?

          0 0
    • kubad  

      Možná chyba konkrétního kusu. na lak ramu je zaruka takže bych to reklamoval. Kdyz uz něco koupím tak chci aby to bylo OK.

      0 0
    • ydaho  

      reklamovat, co nejdřív.

      0 0
    • TheIF  

      Po pul roce ten rám budeš mít v trojbarevné kombinaci. Takhle předražená značka by už snad měla mít kvalitní lak co něco vydrží.

      0 0
      • Vilém  

        Co je na TREKu predrazenyho?myslim ze cena je odpovidajici kvalite.Tento lak bude mozna zmetek,ale kdyz je novy,tak by reklamace mohla uspet.

        0 0
        • TheIF  

          Platí se tam na mě moc za tu nalápku TREK stejně jako u spešlu. Já radši nějakýho neznačkovýho germána z super osazením, protože patří mezi ty kteří nepoznaj rozdíl v tuhosti rámu, klik, sedlovce a podobných věcech raději pořádnou vidlu, brzdy, řazení…

          0 0
          • tomaasz  

            Jakého neznačkového nepředraženého germána znáš? (s rámem vyrobeným v německu)

            0 0
            • TheIF  

              Dobře takové nejsou, spíš sem měl namysli ty značky kde nepaltíš tolik za tu značkovost :-)

              0 0
    • Fox-CZ  

      mam ten samej ram,ale cerny – serie 8500 a lak drzi,takze bych to reklamoval..

      0 0
    • Brzdič  

      Když to srovnáš s tím starým tak je to asi horší… Takže reklamovat. Možná bych prodejci poslal mejl s fotkama, a pár dní pojezdil. Pokud jich prodal víc měl by vědět jestli je to průšvih celý várky, nebo kusu.

      0 0
    • Meesha  

      Trek nema uplne super lak, ale tohle by se stavat nemelo. Reklamovat.

      0 0
    • vlk  

      Již jsem se s tím setkal, je to na reklamaci. Už si přesně nepamatuji, zda to je tím, že se nachala podkladová barva málo zaschnout nebo naopak hodně, přesně již nevím, ale je to chyba v technologii.Jeden rám jsme díky tomu reklamovali-úspěšně-ale to byl rok 93 a byla to nějaká RETA.

      0 0
    • Pablo  

      Já mám celý kolo omlácený až na hliník, myslel jsem že to je „normální“ a časem se udělaj ďobance na všem – no tohle jsem měl vědět dřív, vůbec mě nenapadlo, že to je na reklamaci..

      0 0
      • Rychlej turista  

        Měl jsem kol už hromadu, ale na žádném jsem takový ďobanec ještě neviděl. Neříkám, že se při nějaké šikovné trefě s lakem stát něco nemůže, ale tohle je nový rám, v terénu jetý minimálně a ty ďobance mi přibývají i při jízdě po silnici. Takže tohle normální určitě není.

        0 0
        • Pablo  

          Tady dávám jak vypadaj ty ďobance na mym mtb, tak mi napište, jestli to je normální a máte to taky, nebo mám nekvalitní lak.

          0 0
          • pos3k  

            tohle fakt nikde nemam, ..to snad neni normalni…

            0 0
            • Genarito  

              já to mám taky a to jezdím jen na silnici… Nějak přestávám věřit lesklým lakům… na matných jsem tohle nikdy neviděl…

              0 0
            • pegas  

              u authoru je to normal…maj silenej lak…

              0 0
              • Blade  

                Blade

                0 0
                • pegas  

                  ukaz foto pro thiela..

                  0 0
                  • Blade  

                    Nemám:-/ Počkám až zprasím toho egoista, pak udělám fotky :-D

                    0 0
              • thiel  

                druhy rok mam author traction, dost hrubu vzorku na gumach (little albert 2.1+smart sam 2.25) cize hadze mi to na ram celkom dost bordelu, ale nikde ani jamka.

                0 0
          • fireman01  

            za rok jezdeni na novem ramu nemam nikde ani tecku…

            0 0
          • McBlacky  

            divný na tomhle místě. Spodní rámovku pochopím, ale tohle fakt ne

            0 0
          • Blabas  

            Tak tohle na žádnym ze svých kol nemám a nikdy jsem neměl. Máš to v matnym prášku, tzn, že někdo podcenil základní přípravu. Na hliníku a zvlášť magnezku nebo scandiu barva blbě drží. Chce to chemickou přípravu a poctivej záýklad. Navíc to tyhle materiály potřebujou, myslim krytí lakem. Tak podle mě určitě reklamace, alespoň pokus o ni.

            0 0
    • rimka  

      Určitě reklamovat! A jestli je špatná celá série, nebudeš jedinej.

      0 0
    • Darkson  

      na reklamaci to určitě je, ale úplně vydim to dilema jestli odstrojit a nejezdit anebo se na to vybodnout a bikovat:-/

      0 0
    • Indian  

      No mě osobně by toto sralo jek prase. Nekvalitní lak, to bez debat vcelku by mě zajímalo, jak by to s tou reklamací dopadlo. Toto mě dělal lak na staré Meridě,(uklidním tě ale že na nových Meridách to dělá taky) naštěstí je už pryč. Jedno ti ale řeknu 100procentně, na Cannondale bys tohle nenašel!

      0 0
      • mechanik  

        Tak to se šeredně mýlíš měl jsem v ruce Jekylla najeto pár km a lak vypadal strašně a to nemluvím o nálepkách…

        0 0
        • ZuzicK  

          Asi taky kus od kusu, ale myslim, že to byla spíš vyjímka, všechny C-čka co znám s tím problém nemají.. můj miláček je třeba omlácenej jenom od toho, že občas někde chudáček spadne na šutrák. A to docela často dostane do spodní rám. trubky takovou ránu, že nevěřim, že to tomu kolu nic neudělalo..

          0 0
    • Rychlej turista  

      Ráno jsem mluvil s pánem od TREKu. Mám to reklamovat a že se na to kouknou. A jestli je to opravdu od kamení, že to může být vadný kus. Tož uvidím a dám vědět, jak to dopadlo :-)

      0 0
      • ktm.bike  

        Hmmm, tak tomu říkám přístup PROFI firmy. Tohle se mi líbí. TREK (ale pravdivěji řečeno lidi od Treku) potvrzují, proč se jedná o jednu z předních firem. A taky to potvrzuje moji domněnku, že nikdy nevíme, kdo čte naše příspěvky, a že to nejsou vždy povaleči od piva z horní-dolní. :-DDD

        „Pane“ od TREKu kvalitní přístup! ;-)

        0 0
        • Al_Bunda  

          No nejak jsem nepochopil tve nadseni, ktere mi spis pripomina analni turistiku. Takovy pristup Pana od Treku maji i jine firmy, kterymi je tady opvrhovano. Pises, ze se jedna o jednu z prednich firem tim spise by se takovy ram nemel dostat za brany fabriky a natoz prodam za plnou cenu. Podle me je to pro Pana od Treku docela ostuda tohle by si PROFI firma nemela vubec dovolit. Jsem zvedavy jak dopadne reklamace pokud tedy k ni vubec dojde.

          0 0
          • ondraschoffka  

            no možná bych volil ne tak ostrý slova, ale stejně – takovej přístup je snad samozřejmej, ne? jakejkoli jinej by snad, aspoň teda v mejch očích, znamenal pro toho pána, resp.zančku de facto konec…

            0 0
      • Rychlej turista  

        Tak lidičky, kolo dostalo fungl nový rám a po 23 dnech na něm konečně můžu zase jezdit :-D Jednání vstřícné, ale čekání to bylo nekonečné. Ale vyplatilo se :-)

        0 0
        • kubad  

          TREK hmm. zřejmě nějaký slušný oddíl :-) ať šlape.

          0 0
          • Rychlej turista  

            :-D

            0 0
          • Radek Broz  

            23 dní nejezdit mi nepřijde moc ok.

            0 0
            • orca.1  

              ..navíc v případě Rychlého turisty to je cca 1500–2000 km..

              0 0
            • Rychlej turista  

              Psal jsem „na něm“, ne že jsem nejezdil vůbec :-D

              0 0
              • Genarito  

                jenže kdybys ho měl, tak neříkej, že za tu dobu nemáš najeto o 500km víc :o)

                0 0
            • Honza729  

              Cetls Reklamacni rad a obcansky zakonik ?

              0 0
        • Ladap  

          Podle toho se pozná dobrá značka a to že si za ní člověk připlatí, se mu pak při řešení problémů vrátí. Držím palce, aby lak na novém rámu držel.

          0 0
    • Lowrider  

      No to si měl dost omlácený… Já s ním projel hodně kamenitých cest a už mám najeto 700 km, ale mám tam na tom skoro samým místě jen jeden malej ďoblík, asi o 80 % menší než ty, jinak na spodní trubce nic. Tak snad se to nebude rozrůstat. Dej vědět, jestli Ti to bude dělat i ten nový rám prosím Tě.

      0 0
    • RomanH  

      Drive bych Ti rekl, aby jsi se na to vykaslal. Na mem predchozim biku bylo od kamenu dost odloupnutych kousku. Tem mam dva roky RB CRX a prestoze jezdim podstatne tvrdeji, nemam tam jedine odloupnuti zpusobene kamenem. Takze reklamovat.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Davis  

      Zazvonil zvonec a sezony je konec. Zajímalo by mě jak ta pohádka dopadla. Mám stejný rám, stejný problém a přemýšlím jestli jít do reklamace. Kdyby ji uznali, nedostal bych zase rám kterej bude zachvíli poďobanej?! Jak vypadá po sezoně ten tvůj?

      0 0
      • Blade  

        Viz výše :)

        0 0
        • Davis  

          Ten dotaz byl na Rychlého turistu.

          0 0
          • Rychlej turista  

            Už to neřeším, přes zimu budu malovat a pokud pojedu příští rok nějaký závod, tak na plečce (TREK 6500), která drsné zacházení snese bez újmy (za 3 roky ani škrábnutí). Tenhle lak vyžaduje salónní zacházení a na závodech jde do kopru :-(.

            0 0
    • Rychlej turista  

      Je po něm :-)

      0 0
      • ELx  

        No vidíš. A to bylo strachu, že máš špatný lak :-)

        0 0
        • zichis  

          Právěže lak to měl držet pohromadě :o)

          0 0
      • jIrI___  

        Odsloužil toho asi víc než dost :). Budeš zkoušet uplatnit doživotní záruku u Treku?

        0 0
        • Rychlej turista  

          Odsloužil toho požehnaně :-) A odešel tím nejlepším způsobem – praskl, aniž by mě ze sebe sundal :-)

          Každou chvíli se mně lidi ptají, kdy si konečně pořídím nové kolo, tak teď mám zhruba půl roku na to, abych to vymyslel :-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • scret  

            to bude vorisek sehnat kvalitni ram na vecka:)

            0 0
            • Rychlej turista  

              Vůbec teď netuším, co postavím :-)

              0 0
              • scret  

                kotouce te neminou, muhehe:)

                0 0
                • Esi  

                  vidlici použije tak že kotouč jen dozadu to nikdo nemá :-) ani olpran tam jsem u nějaké plečky viděl kotouč vpředu (mechanický) a véčka vzadu ale obráceně to bude unikát :-)

                  0 0
                  •  

                    Obráceně by to dávalo daleko větší smysl.

                    0 0
              • scota  

                RB ti udělá za příplatek navářky na V-brzdy.

                0 0
                • Rychlej turista  

                  Mám R1, které zatím půjdou do kredence a pak možná na plečku. Musím akorát zjistit, zda ty díry jsou na kotoučovku, protože jsou nějak divně umístěné. Ale asi jo, pač nač jinač by tam byly, že jo :-)

                  Ale jak píšu, mám půl roku na to, abych vymyslel, co a jak :-)

                  0 0
                  • ELx  

                    Myslím,že podle tvého katastrofického scénaře, bude stejně za půl roku všechno úplně jinak… :-)

                    0 0
                • Rychlej turista  

                  Už se to začíná rýsovat – full jsem zavrhl, přední pružení jsem taky zavrhl, tím pádem celé nové kolo je zbytečnost :-)

                  Takže dám nový rám, karbon a zřejmě i novou vidli, pač ta stará bude mít (doufám) krátký krk. Takže teď už jen musím sehnat rám na šroubovací středová ložiska a ve velikosti na dvě 0,75 láhve a představec ideálně 110 mm :-)

                  0 0
        • Rychlej turista  

          TREK žije!!! :-D

          Díky za dobrý nápad :-)

          0 0
          • Jezevec70  

            Neříkej, že jsi ho opravdu vyreklamovat. :-))

            0 0
            • Rychlej turista  

              No ba :-)

              A to jsem od něj neměl ani žádné doklady a ani jsem ho na jejich webu nezaregistroval. Měl jsem jen reklamační protokol na ten první rám. Teď musím všude Bretton a p. Kubáška chválit :-)

              0 0
              • tromboonen  

                Tak ona ta dozivotni zaruka u tehle znacek je (u nas) jen o pristupu prodejce/dovozce, kdyz chce, vsechno jde.. v Americe nebo Anglii daj novej ram skoro kazdymu kdo si rekne, treba kdyz jej sam poskodi pri manipulaci, padem z auta atd.. proste je pro ne spokojenost zakaznika a image znacky dulezitejsi nez nejaka reklamacni pravidla..

                0 0
                • JakeF  

                  To máš nějak podložený?

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Tak kdyz jsem rozhodoval co koupit hodne jsem procital UK a USA fora a tam se o tom casto pise, lidi co dostali fungl nove modely kolikrat i vyssi rady ramu za rozbitej starej ram… mluvim teda spis o silnici, nevim, jak je to s MTB, kde se ty ramy likvidujou castejc.. plus znami, plus obecne zkusenost treba z US, kde nemusis mit ucet, prijdes do obchodu reklamovat treba nosene boty, kterym celkem nic neni, nebo i nosene obleceni uplne z jineho obchodu a oni pokrci rameny a daj Ti prachy…

                    Zajimavy je, ze to zneuziva jen pomerne malo lidi, vzdycky po vanocich jsou obchodaky plny lidi co vraci nechtene darky a mezitim par babek, co tam prinesou totalne jety obleceni z minuly dekady, vubec ne z toho obchodu, ale dostanou za to prachy, myslim ze i tu cenu co si reknou (protoze prodavac proste nevi, kolik to v dobe porodeje mohlo stat)..

                    Ze u nas je customer service na hovno asi vsichni vime, ne? Tohle je extrem, ale u tech kol se mi to libi, proste pro znacku jako Spesl nebo Trek ten ram zas takovou hodnotu nema (i kdyz se prodava za raketu) a berou to tak, ze si budujou velmi verneho zakaznika, ktery jim jeste vsude na netu udela reklamu..

                    A odhaduju (i kdyz o tom nic nevim), ze kdyz je ceskej dovozce/prodejce ochotnej tim stravit nejakej cas a vykorespondovat to s materskou firmou, pristoupi k tomu znacka uplne stejne, minimalne u pripadu jako ma tady RT, kdy to neni evidentne zpusobeno spatnym pouzivanim nebo nehodou, akorat vetsina ceskejch prodejcu to ma u zadku a ohani se lejstrama a spis se snazi zakaznika od reklamace odradit jak je u nas zvykem..

                    0 0
                    • Kouba_2005  

                      Takový dlouhý a přitom stačilo napsat jen ...... A odhaduju (i kdyz o tom nic nevim) .....

                      0 0
                    • JakeF  

                      Takže klasika, za plotem je tráva zelenější…

                      Já mám s vyřizováním reklamací u bajků velmi dobrý zkušenosti, zmiňovanej Trek i Spešl přístup opravdu nadmíru vstřícnej. U Treku jsem si pravda počkal dýl, protože rámy na další rok se teprve vyráběly, ale klidně se na mě mohli ****** vzhledem k tomu, že rám putoval na reklamaci ze stejnýho pádu, co já do nemocnice. Takže za mě palec nahoru.

                      0 0
                      • tromboonen  

                        Ne, ja nejsem z Emeriky posranej, ale musis uznat, ze reklamace u nas (obecne) je boj a prodejci, dovozci a vyrobci se chovaj vice mene sproste.. kdyz si des za svym, vyhrajes, ale pristup znacek a obchodu je spis smutnej… a u tech ramu neni duvod trvat na papirovani, kdyz znacka samotna by s tim nemela problem (predpokladam, ze Spesl nebo Trek nema jinou poliiku pro Evropu a pro US of A), jde spise o ty middle many mezi tim

                        0 0
                        • Petr L2  

                          Je to celé pouze o velikosti trhu a síle organizací zastupujících spotřebitele, což spolu také souvisí, proto bude přístup výrobců na trzích takové velikosti jako je USA vždy daleko vstřícnější, než na trzích velikosti ČR.

                          0 0
                        • JakeF  

                          Nevím, žádný data nemám, ale podle mě bude problém na obou stranách… Lidi kvůli pár ušetřenejm korunám nakupujou v podivnejch eshopech věci dovezený bůhvíodkud a pak se diví, že se obchodníček vytáčí, protože dodavatel mu to nevezme a výměnu by musel platit ze svýho…

                          0 0
                          • tromboonen  

                            Ok, tuhle stranu neznam, ale zas je to trochu o tom jak se chovaj ofiko dovozci, nekteri… ty ceny a ty marze.. a slevy nic moc… no nebudem se do toho zamotavat, jen co se tyce pristupu k zakaznikovi tak UK nebo US docela vede, pritom zakladni ceny tam jsou o dost nizsi nez tady.. velikost trhu je podle me irelevantni, neplati to dovozce/prodejce, ale materska firma..

                            0 0
                            • JakeF  

                              Ten lepší přístup k zákazníkovi máš nějak podloženej? A ten rozdíl cen? Nezapomněl jsi jen na to, že máme proti USA odlišnej daňovej systém, což jaksi není vina dovozců?

                              0 0
                              • tromboonen  

                                Hele nepracuju v segmentu B2C nebo jak to napsat, tim min v prodeji kol, ale jako C mam zkusenosti ze zemi pres pulku zemekoule a C tam maj rtozhodne lepsi pozici nez u nas… je mozny, ze za to castecne muze velikost trhu, ale kdyz matka/znacka samotna ma lepsi pristup nez jeji prodejce v nejake mensi zemi jako jsme my, nebude to asi problem trju, ne? Chapu, ze ma tak malym trhu jako je CZ rada veci funguje hur nez treba v UK, ale i tak mi chovani nekterych prodejcu moc nesedi – ale koukam na to jen jako zakaznik s castecnou znalosti druhe strany z jinych zdroju, mozna ze jako prodejce bych to videl jinak, ale pokud by s tim moje znacka nemela problem, coz tyhle nemaj, asi bych se snazil to vyjednat..

                                0 0
                                • JakeF  

                                  No jak myslíš… Mně přijde, že to zbytečně prožíváš a když se nakupuje od větších obchodníků, tak s jednáním nebývá problém. Ale samozřejmě mohl jsem mít jen štěstí nebo mám prostě soudnost a nereklamuju každou kravinu, kde by byl nárok nějak diskutabilní.

                                  0 0
                                  • tromboonen  

                                    Yay, souhlasim… Ty se asi pohybujes v tom spravnym segmentu, ale vetsina obycejnycj zakazniku ma smulu… teda pokud jezdi jen cyklostezky tak se jich to netyka, na cemz mistni prodejci podle me docela rejzujou.. ale jinak relativne vysoka cena velkejch znacek by mozna mohla s sebou prinyst i zlomek podminek co maj jejich zakaznici jinde… nemuzu si pomoct, ale v Cesku mi to pripada trochu jiny nez na jinych trzich, i pres dost nafouknuty ceny… pritom ten vyrobce samotnej by s tim mozna problem nemel.. just sayin :)

                                    0 0
                • Honza z H  

                  Vzhledem k tomu, že tohle vlákno je z roku 2007, je to možná odměna za věrnost. Ale na ten lak bych byl opatrnej :-)

                  0 0
          • Rychlej turista  

            Lidi, honem sem!

            Zatím jsem na 5 908 g a narazil jsem na tuto pozoruhodnost. Dole to sedí parádně, ale nahoře je to nějaké divné. ne, že by to taky nesedělo, ale je to nějaké dvné. A to jsem nakupoval u odborníků, hned když jsem byl vyzvednout rám, ať se s tím pak tady na B-F nemusím mordovat :-)

            To hlávko je „Hlavové složení Force semi-integrované Taper bílé“. Mám tedy takovou svoji teorii, že to semi znamená, že je správně jen půlka. A z toho my mi vyplynulo, že potřebuji bez toho semi, že jo?

            0 0
            • kubad  

              Semi znamená že se do rámu ještě cpou misky

              Každopádně mas něco blbe :)

              0 0
              • Rychlej turista  

                Misky mi zůstaly. Dal jsem rovnou ložiska. To spodní tam šlo nachup přesně, jako do té misky, co mi zůstala a to horní potřebovalo zatlačit. Ale ten žlábek v rámu je mělký, ložisko je nadoraz. Chtělo by, aby byl hlubší, aby to tam všechno zmizelo, ako dole.

                0 0
                • Vilém  

                  Nj, ale pokud predchozi bylo semi, tak proste ta horni cast s prachovkou pocita s miskou a tim, ze je lozisko cele zatlacene v misce. Proto je tam ted mezera. Takze bud soustruznik a nejak to upravit, nebo koupit novou hodni cast hlavka v integrovanem provedeni.

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Tam žádné předchozí nebylo, je to fungl nový rám, co jsem vyreklamoval. Proto jsem hned v krámu k němu koupil to hlávko. Já ho teda akorát zaplatil, vybíral ho mechanik :-)

                    Ale misky Press Fit mi tam nalisoval hezky :-)

                    0 0
                  • Rychlej turista  

                    Zítra zkusím, jestli tam půjde dát miska z ještěrky S6. Jestli jo,tak horní ložisko dám to staré. Stejně je hezčí :-)

                    0 0
                    • Rychlej turista  

                      Tak taky nee. Miska je tam volná.

                      Ještě by mě zajímalo, jak protáhnout lanka rámem. Dovtitř lanko strčím, ale jak to udělat, aby z té rorury na druhém konci taky vylezlo?

                      0 0
                    • kubad  

                      prostě potřebuješ víčko co patří k té misce :D

                      0 0
                      • Rychlej turista  

                        To hlávko bylo komplet. Víčko sedí dobře, když je ložisko v misce. Akorát, že tu misku nenarvu do rámu. Spodní misku jsem dávat nemusel, protože rozměrově stejnou tvoří rám. Takže mám podezření, že to horní ložisko i s miskou bude muset být z hlávka jiného. Aby to to rozměrově sedělo. Dojet na tom do servisu dojedu, bo funkčně je to v pořádku, akorát to není schované v rámu. Ať se kluci servisní starají, když mi to vybrali :-)

                        0 0
                        • kubad  

                          to bílé víčko je širší než ta miska v rámu, takže to spolu prostě nepasuje !!!!

                          0 0
                          • Rychlej turista  

                            Ti pravím, že v rámu mám pouze ložisko, bo ta miska se tam nevejde. když dám ložisko do misky, tak to víčko sedne přesně. Dole to bez misky fungule, bo miska i rám jedno a to samé jsou. Takže tam miska už netřeba, bo rám má stejný tvar, ako ta miska. Nahoře je to však jinak.

                            0 0
                            • kubad  

                              tak v tom případě je mechanik debil a místo Integrovaného hlavového složení ti dal Semiintegrované

                              omlať mu to o hlavu musí ti dát zprávné

                              0 0
                              • Rychlej turista  

                                Tak stačilo vyměnit jen dekl. Místo toho bílého mi dal černý a ten sedl přesně a ložisko zakryl :-)

                                0 0
                                • Vilém  

                                  Protoze ten dekl byl na semi:)

                                  0 0
                                  • Rychlej turista  

                                    Ještě prodloužím hadici k zadní brzdě a je hotovo. Na starém rámu jsem ji vedl horem a tady jsou úchyty na dolní vedení, které je delší. Tak zatím to izolačka jistí, než dorazí šlauchy :-)

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      Neprodlizis, ale vymenis

                                      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce