problém s krátkým krkem vidle

103 nepřečtených
  • .: Elessar :.1

    cau, mam trochu problem s kratkym krkem vidle,dosahuje tak horko tezko do pul predstavce.Jake reseni byste navrhovali??Jde o manitou r7 09.Diky moc

    0 0
    • destr  

      No mě chybí cca 17mm po víčko, normálně s tím jezdím a drží to. Dřív sem to co 2 týdny kontroloval, co to dělá, ale poslední půlrok sem to už nerozdělával. Ale pokud to nemáš ani do poloviny, tak leda zkusit sehnat nižší představec, a nebo novou vidlu.

      0 0
    • .: Elessar :.1  

      a co ten bbb extender?

      0 0
    • Dejfanek  

      Já používám tohle: http://www.247eshop.eu/…uct_info.php?…

      0 0
    • .: Elessar :.1  

      no a ten extender mne bude sedet?

      0 0
      • marekmaue  

        dělá se myslím jen 1,1/8" trubku.. nespolejhal bych na to. než jsem to sehnal tak sem ukacal kamaráda.. nebyl ani v centrálním skladu ( nevím jak teď )

        0 0
        • .: Elessar :.1  

          a tu velikost mam ja nebo ne??sorrac v tomto mam trochu hokej :-D

          0 0
          • marekmaue  

            pokud máš toho Forta tak jo.. :)

            0 0
            • .: Elessar :.1  

              supr a nevis kolik takova tycka moza vazit??

              0 0
              • .: Elessar :.1  

                nebo jak to vlastne cele funguje?jak je to s jezkem??

                0 0
                • o5majkl  

                  máme to na krámu, lehký to bohužel neni-je to docela solidní ingot :) ale lepší než drátem do voka… Funguje to na principu starejch představců-má to takovej průměr, aby se to vlezlo do krku vidlice-zasuneš na kolik je potřeba a utáhneš rozpěrnej trn. Pak už jen klasicky nasadíš představec, dotáhneš hlávko (ten extender má jakoby integrovanýho ježka) a je to…

                  0 0
    • kali222  

      17 mm se mi zda celkem dost. ja osobne bych prodal vidlici – radeji. tech 17mm (pri klasickym predstavci, kterej je vysokej ± 40mm, to bude nejen pod horni sroub,ale vlastne par mm nad spodnim). mam se docela rad, takze pokud bych moc netratil prodejem vidlice s naslednym kupem jine, tak bych se vykvakl na pokusy s tim bbb

      0 0
      • .: Elessar :.1  

        prodavat to nebudu,mam z toho radost jak tri,to by mna tezce ranilo u srdce :-),asi zkusim ten extender, bude to asi nejjednodussi re­seni

        0 0
        • marekmaue  

          hlavně bych zjistil jestli to někde maj… před půl rokem to nikde nebylo, snad ani na chainu…

          0 0
          • Yaron  

            Nemám s tím zatím osobní zkušenost, ale tenhle problém řeší Žitný a to tak, že Ti vymění celý krk vidlice, nalisuje tam prostě novou trubku.

            0 0
            • Gorgov  

              a je to skoro zadarmo :)

              0 0
              • .: Elessar :.1  

                skoro zadarmo=??:-) a na pevnost to vliv mit nebude??

                0 0
                • Gorgov  

                  no je to uplnej nesmysl, krom toho, jak pise vojtech, zitnej nebude delat manitoucka, ale je to fuk protoze je to stejne picovina :)

                  0 0
                  • Yaron  

                    Pravda je, že Žitný Manitou vidlici asi dělat nebude, ale jinak to není žádná **********, ty chytráku.

                    0 0
                    • kubad  

                      je to blbost protože už se to dávno nedělá, před xxx lety se krk nechal přelisovat dnes ti to nikdo neudělá, každý má strach že si na tom časem rozbiješ hubu a bude to na něj

                      0 0
                      • Yaron  

                        Nepřu se, vycházím z informace z jednoho pražskýho bikeshopu, mám tam objednanej novej rám a moje stávající vidlice má k tomu novýmu rámu krátkej krk a dle jejich tvrzení to Žitný dělá a není to problém. Mám RS Rebu, ale to není důležitý.

                        0 0
                        • kubad  

                          no uvidíme až to budeš potřebovat, aby najednou nepřišlo cenové rozčarování, že ti vymění krk i s korunkou a nohama :-)

                          0 0
                          • Yaron  

                            jak jsem psal ruku do ohně za to nedám, ale ten obchod je solidní ( „69“ ) a těm lidem důvěřuju a cenu si samozřejmě nechám zjistit předem, mělo by to být do 1tis. v pondělí ( pokud tam budou ) tam zkusíme zavolat a dám sem vědět.

                            víc než 1tis. je za to dávat nesmysl, to bych raději koupil novou vidlici a měl tuhle na zimáka :-)

                            0 0
                            • destr  

                              Taky by mě to zajímalo, zda to jde, drží a hlavně co to stojí :-)

                              0 0
                              • kubad  

                                pokud seženeš, nebo ti někdo vyrobí krk tak to samozřejmě jde,

                                drží to funguje to, ale jak sem psal kvůli záruce a riziku ti to nikdo legálně neudělá, žitný ti radši prodá komplet krk s můstkem a nohama než by řešil lisování :-)

                                0 0
                                • destr  

                                  No mám staryho sida, takže záruka je mi fuk :-)

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    Nejde o tvou zaruku, ale o zaruku na praci kterou ti servis musi dat a nese za opravu odpovednost :-)

                                    proto te s tim kazdy podle doprdele protoze to riziko za par korun vydelku nestoji.

                                    0 0
                      • apache6000  

                        Blbost to neni.U bartonicka jsem si nechal krk menit neni to zadny problem.

                        0 0
                        • kubad  

                          Kdy a na jake vidlici? U Marun se to delavalo vim ze to u Bartonicka slo, ale otazka je jak u novejsich modelu vidlic

                          0 0
                  • Yaron  

                    ale přít se nehodlám, je mi to šumák.

                    0 0
                  • Gorgov  

                    ok, chytraku, tak si zjisti na kolik te to prijde a pak si muzem o tom povidat…a jestli si snad myslis, ze to bude do litru, tak to si hodne naivni:)

                    0 0
            • vojtechposmourny  

              Žitnej asi nebude lisovat krky na manitůčka, ne?

              0 0
    • MaPa  

      No, můj názor už znáš ;-)

      0 0
    • vojtechposmourny  

      Co nižší hlávko? Možná o trošku ufrézovat hlavu?

      0 0
      • .: Elessar :.1  

        taky nad tim uvazuju,v podstate mne staci 0,5 cm, ale jake??

        0 0
        • vojtechposmourny  

          Záleží na tom, co máš teď.

          0 0
          • .: Elessar :.1  

            ja sem hodim zitra foto a uvidis

            0 0
            • .: Elessar :.1  

              Taková je realita

              0 0
              • Martin  

                tak tohle je hodně málo. zrovna u představce s jedním šroubem bych se bál

                já měl taky kdysi krátkej sloupek, ale končil mi pár milimetrů nad šroubem (taky mám XRko). ve tvým případě bych neriskoval

                0 0
              • killme  

                myslim ze reseni co uvadi marekmaue nahore je nejelegantnejsi… jen staci sehnat kus hlinikovy tyce, soustruznika, horkovzdusku a mrazak :)

                0 0
                • kubad  

                  to není řešení to je nouzovka, jednou ti to zůstane v ruce :-(

                  je jen otázka kdy

                  0 0
                  • StuntJ  

                    Místo těsného spoje kvalitní lepidlo/epoxid a bude to navěky …

                    0 0
                  • kyl  

                    Pokud to zalepí třeba lepidlem na ložiska od firmy Berner tak bych se toho vůbec nebál,dělal jsem to a nepovolilo to ani po dvou letech.

                    0 0
                    • kubad  

                      Takze to lepidlo udrzi vsechny sily co tam sou veskere rotace tah a tlak? Proze to lepidlo je jedine co to bude drzet ten jezek to tam neudrzi spousta lidi potvrdi ze jim obcas vyjizdi.

                      Pokud by to drzel aspon jeden srojb predstavce tak asi bych tomu veril ale s tim jednosroubovym Truvativ ani nahodou.

                      Ja bych si takhle kolo neprasil a neriskoval, prodej vidle a nakup druhe s delsim krkem nemusi byt zase takova financni zatez jak to tiziko a prace s tim :-)

                      0 0
                      • kyl  

                        Já osobně bych mu věřil,dělal jsem to a navíc mám stejným lepidlem zalepenej hliníkovej díl ve vnitřní noze vidlice kterou jsem si předělával na vduch je to dolní část neg.komory,tes­továno tlakem 22 atmosfér,běžnej tlak při provozu 7atm.,ani olej to nenaruší.

                        0 0
                        • kubad  

                          Stejne bych tomu u krku neveril, jsou tam uplne vsechny druhy namahani a riziko vymackani a uvolneni, navic nasledek muze na rozdil tveho pouziti dost bolet.

                          0 0
                          • kyl  

                            No nevím,když by vnější nohy odjely i s předním kolem.

                            0 0
                            • kubad  

                              Porad tam dole neni ta obrovska paka riditek :-)

                              a nerikej ze vidlici ti drzi jen tohle :) zadne srouby nic tam neni?

                              0 0
                              • kyl  

                                Šrouby jsou dole co spojují vnitřní a vnější nohy ale pokud by to povolilo tak to vyběhne i s pístnicena.

                                0 0
                            • kyl  

                              Hliníkovej díl je zalepenej,v něm těsnění a navrch krytka na dva šroubky,prochází tím pístnice.Je to obyč vidle RST Omega.

                              0 0
                          • StuntJ  

                            Kolik lidí jezdí na lepených kolech, kolik věcí se dnes lepí a drží dodnes … A co karbonové kola ? ty jsou též lepené …

                            0 0
                            • Rychlej turista  

                              Co to má společného se slepeným krkem vidlice, kde může jít o život?

                              0 0
                              • StuntJ  

                                Že dne jsou taková lepidla, která spolehlivě udrží v krátkém krku vidlice hliníkovou vsuvku která ho proudlouží … Jen použít vhodný postup

                                A když se rozlepí kolo o život nejde ???

                                0 0
                                • kubad  

                                  Ano lepidla technologie sou, otazka zni kdo to ma doma kolik to stoji :-)

                                  0 0
                                  • StuntJ  

                                    Dnes není problém sehnat dvousložková lepidla, epoxidy, s dostatečnou pevností. Pokud bude spoj v krku dlouhý minmálně 5 cm, tak bych se toho nebál, píše dříve povolí ta vsuvka, než lepidlo. A dá se to vždy pojistit „ježkem“, který se používá pro DH kola, takový co projde celým krkem a opře se dole o korunku vidle.

                                    HOWG :o)

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      z epixidu a jinych sracek delame protypy, formy a dalsi veci, ale tohle bych si na sve kolo nedal :-) jsou mnohem jednodusi cesty jak tenhle problem vyresit. Staci konstrukter soustruznik kus kvalitniho materialu, vystruznik, lis, mrazak a horkovzdusna pistole :-)

                                      0 0
                                      • StuntJ  

                                        Místo mražáku tekutý dusík a jsem spokojený :o). Lisovaných spojů na kole je … :o)

                                        0 0
                              • JSt  

                                myslim, ze karbonove trubky zalepene v hlinikovych mufnach jsou z tohoto pohledu jeste nebezpecnejsi ;-)

                                0 0
                                • Rychlej turista  

                                  Asi ne. Jestli myslíš mou karbonovou vidli, tak ta má dvě nohy. A nevím, co by se muselo stát a jaké síly by musely působit, aby se ty nohy uvolnily obě a ještě současně :-)

                                  0 0
                                  • JSt  

                                    no… popravde jsem mel puvodne na mysli karbonovy ram do spojek. nicmene to plati i pro tu tvou vidlu ;-)

                                    bylo to samozrejme mysleno ironicky. kdyz nemas strach z te sve vidle, pak vubec nechapu, proc se pozastavovat nad markovym nastavenim. ma to do sebe zalisovane a navic jeste k sobe stazene predstavcem. podle meho nic lepsiho vymyslet nejde.

                                    0 0
                                    • Rychlej turista  

                                      Mno, mám za to, že tady se bavíme o té hrůze Elessara.

                                      0 0
                                      • JSt  

                                        ne, tady se bavime o markove elongaci ;-)

                                        elessaruv pripad je samozrejme neakceptovatelny. kor s forbecem na jeden srofek.

                                        0 0
                                        • Rychlej turista  

                                          O tomhle tady nikdo přece nepolemizuje. Podívej se na řazení příspěvků :-)

                                          0 0
                                          • JSt  

                                            nevidim problem. spis ty si precti obsah prispevku ;-)

                                            killme napsal tohle kubad mu odpovedel tohle a pak jsme se dopracovali az sem ;-)

                                            0 0
                                            • Rychlej turista  

                                              Pořád se ale řeší Elessarův krk a tady souhlasím s kubadem, že v tomto případě je to jen nebezpečná nouzovka, do které nemá cenu jít.

                                              0 0
                                              • JSt  

                                                ty porad nechces rozumet…

                                                kubad nemluvil v odkazovanem pripade o elssarove krku, ale o markovu. ;-)

                                                0 0
                                  • pepek  

                                    Zanedlouho nebudeš moci sednout do žádnýho letadla, co kdyby se to rozlepilo za letu? To je horší, jak spadnout z kola.

                                    0 0
                                    • StuntJ  

                                      A co hůř, ani nebude moc jezdit v autě, dnes se začínají karoserie aut lepit, to teprva bude :o)

                                      0 0
                                    • Rychlej turista  

                                      Pokud by to letadlo bylo slepené teprve po předchozím rozřezání, tak bych do něj nesedl, to je pravda.

                                      0 0
                                      • pepek  

                                        No oni ti to třeba neřeknou :-( viz Air crash investigation)

                                        0 0
                                        • Rychlej turista  

                                          To chceš jako říct, že to rozlomené letadlo, co nedávno v televizi ukazovali, slepí a pošlou zpátky do vzduchu?

                                          Co je to Air crash investigation?

                                          0 0
                                          • pepek  

                                            Vysílá to Discovery. Jsou to skutečné příběhy, kdy se latadla poškodila a spadla vlivem špatné udržby, zásadních chyb pilotů, bordelu a šetření v aerolinkách, špatného designu atd. Poškozené potahy letadel se běžnš přeplátují a lítá se dál. Minule tam byl případ, kdy letadlo spadlo 22 let po špatném provedení takové opravy.

                                            0 0
                                            • Rychlej turista  

                                              Takže to jen potvrzuje to, co jsem psal. Že rozdíl mezi technologií spoje slepením a slepením něčeho, co k lepení určeno nebylo.

                                              0 0
                                • StuntJ  

                                  To by chtělo teda pořádnou životní pojistku …

                                  0 0
                  • marekmaue  

                    aha.. nevim no.. prasim s tim docela dost( s pevnou) a drží to.. otázka je kdy no.. :D

                    0 0
              • vojtechposmourny  

                Tak s tím toho asi moc nenaděláš.

                0 0
    • Gorgov  

      jinak pokud mas ram s klasickym hlavkem, muzes si pomoci zafrezovanim ramu, vetsinou tam nejaky misto je:)

      0 0
      • lopes  

        zdarec pánové, stou výměnou toho sloupku na vidlici bych ještě zkusil Bike live na Pakráci,mám tam stímhle osobní zkušenost, nechával jsem tam kahle přelisovávat krk na RS SID a bylo to bez jakýchkoliv problémů. Ta vidlice jezdí ještě do ted.(je to cca 5,5 roku),100% to jde udělat a cenově to není zas takovej randál… Jestli ti ta vidlice za to stojí tak určitě se vyplatí do toho zainvestovat a dopřát ji novej sloupek, jinak ji somozřejmě prodej a lup něco nového. Takže vy chytráci než tady začnete zase machrovat že je to nahovno… atd. nejdříve si zjistěte fakta než začnete tu psát hovna a prudit slušný lidy :)

        0 0
        • jose  

          tvoje info je taky k h…u, před 5lety se to dělalo běžně, ale díky špatným zkušenostem(nikdo to neudělá stejně kvalitně jako výrobce), se od toho upustilo…přečtěte si třeba forum žitnýho,zakazuje to nebo tady zkopírované z manuálu u vidlic manitou

          THE STEERER TUBE (ON BOTH SINGLE AND DOUBLE CROWN FORKS) AND

          STANCHIONS (INNER LEGS ON SINGLE CROWN FORKS) ARE PRESS FIT AT THE

          FACTORY AND SHOULD NEVER BE REMOVED FROM THE CROWN. PRESSING

          THEM OUT WILL PERMANENTLY DAMAGE THE CROWN BEYOND REPAIR AND

          RENDER IT UNSAFE FOR ANY CONTINUED USE. NEVER ATTEMPT TO THREAD A

          THREADLESS STEERER TUBE. CUTTING THREADS WILL WEAKEN THE STEERER

          TUBE AND CAUSE AN UNSAFE CONDITION. OBTAIN THE CORRECT

          CROWN/STEERER FROM YOUR DEALER, OR CONTACT HB SUSPENSION

          CUSTOMER SERVICE AT 888/686–3472.

          Tak asi tak

          0 0
        • kubad  

          nová dobe, je nová doba :D

          krk samostatně prostě už dnes nekoupíš

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.