Dobrý den,
asi před dvěma měsíci jsem si koupil MONDRAKER CHRONO 29 ujel jsem na něm cca 20km a od té doby mi na něm začalo cvakat v přehazovačce (Sram SX Eagle X-Horizon Type3 1×12). Přikládal jsem to k uvolňování bovdenů atd. Po 150km jsem to dal na garanční servis, kde jsem počítal, že závadu odstraní. Nepodařilo se ani 3. návštěvě servisu, kde mi bylo oznámeno, že je vše OK a po otestování bylo vše při starém. Prodejce mi odvětil, že už neví co s tím. Řekl jsem ať to dají na reklamaci. Odpověď zněla: Klidně to dáme, ale s velkou pravděpodobností Vám ji neuznají. Takže teď čekam 30 dní na kolo. Moje otázka je jestli se toto už někomu stalo a v čem by mohla být příčina? A jak řešíte arogantní jednání prodejců?