Všechny zdravím,
prosím o radu… Loni jsem prodávala své kolo, standartně přes netové bazary. Po pár mailech se na něj přijel podívat týpek ze Slovenska. Něco málo o kolech věděl, na další věci se doptával. Všechno si prohlédl, vyzkoušel, projel. V mailech jsem mu psala, že kolo bylo koupeno na kamenné prodejně u českého prodejce a mám originál fakturu i záruční list. Stejně tak osobně měl možnost si všechny papíry prohlédnout. Neseděl mu prý předtavec a dvouplacka, ale jinak se mu kolo moc líbilo a rovnou si ho i odvezl. Všichni spokojeni, jenže…
Hned další den mi psal, že kolo je sice super, ale chtěl by po mě delší představec, protože ten krátký mu fakt nesedí :D Dále by pak chtěl zpětně kupní smlouvu (tu jsem mu nabízela hned v den prodeje, ale odmítl). Ok, s představcem jsem ho jasně odmítla a smlouvu mu poslala poštou.
Za pár dní mi nevrle napsal, že objímka lockoutu je prasklá a jak to, že jsme si toho před prodejem nevšimli. Opět ok, tak jsem mu objímku vyreklamovala sama a poslala mu novou, i když kolo přebíral a prohlížel osobně. Ale co už, ať jsem fér prodejce… nijak bych stejně nezjistila, jestli už byla objímka prasklá při prodeji nebo ji později moc utáhl.
A teď tomu všemu nasadil korunu… prý mu vytekl olej ze sedlovky, šel to reklamovat do nějakého obchodu na SK, tam po něm samozřejmě chtěli peníze. Vyměnili jsme si pár mailů s tím, že jsem ho informovala, že záruku je třeba uplatňovat u prodejce, dovozce nebo výrobce, a že tu sedlovku bude muset poslat do ČR prodejci, u kterého bylo kolo zakoupeno. Teď mě v mailech osočuje, že jsem mu před koupí měla jasně říct, že to kolo na SK nevyreklamuje, že ho bude muset posílat do ČR. Jak jsem si prý dovolila mu tuto informaci zatajit a navíc to ani není uvedeno v kupní smlouvě :D No moje nervy…
Tak jsem magor já nebo on? :)
Nebo oba? :D