…proc mi prijde, že se ji chce každej zbavit?…je drehej servis, nebo jsou k hovnu?:)
…proc mi prijde, že se ji chce každej zbavit?…je drehej servis, nebo jsou k hovnu?:)
clovek by rek, ze jsi z ostravy a vono nic:)
jsou drahe, nikdo je nechce hned koupit, rebu das za 5000 na bazar a je pryc druhy den, fox za 10000 ta vydrzi dva tydny.
Po zkusenosti s letosni rebou bych bral foxe, mam ho na druhem kole a je lepsi.
Taky mám pocit, že ty Solo Air modely jsou těžkým krokem zpět.
ale to neni dulezite, dulezite je, ze se RS muze znovu za dva roky vratit s DA jako s „horkou“ novinkou:))
Docela by mě zajímalo proč… Co se to tu nedávno řešilo v jiným vlákně, tak stejně všichni psali, že foukaj stejný tlaky…
Já k ním třeba nepatřím, ale to ponechme stranou. Přijde mi, že Dual Air modely chodí daleko lépe v první třetině zdvihu, což přičítám přítomnosti negativky. U Solo Air Reby jsem dost cítil hranku na počátku zdvihu a to i tehdy, když jsem fouknul nízký tlak a lítal po dorazech.
To je fakt, hranku na počátku zdvihu cítím taky, ale u mě se jí říká Brain a je to super ultra mega fíčura :) (ne, si dělám srandu, mně Brain vyhovuje). Jestli tam tu hranku necítíš právě kvůli tomu, že u dual-airu jsi lehce přefouknul negativku. A stejně si myslím, že solo-air je pro většinu lidí jednodušší, protože nejsou úchylové na 5kg odtrh a radši jezdí, než se patlat s nastavováním… Nakonec od pobrání drobnejch nerovností je stejně plášť.
Taky mám raději jednoduché věci, se kterými se nemusím moc patlat. Na druhou stranu fouknout negativku mi problém nedělá. (:
Ono i kdybych foukal stejné tlaky, tak ten chod zkraje zdvihu bude lepší než u Solo Air varianty. Já to mám ještě zvýrazněné a jsem rád za tu možnost. Proto se těším na novinku Dual Air 2015. (:
Napriklad soloair lyrik mi prijde, ze hranku zpocatku nema o_O
Nevim jaky maj rozdil mezi systemama.
hranku ne, ale je tam takový mrtvý chod. Za jízdy to nijak nevadí, ale klidně bych bral dual air i do lyrika.
Je tam vule solo air pistku, ktera podle me prave odstranuje tu hranku. Dual air se dela (Protone), koukal jsem po tom, bohuzel ohlasy nejsou ruzove, zpracovani nevalne, netesni atd.
O ten tlak nejde. Dual air se stejným tlakem v obou komorách zdaleka není totéž co soloair.
muzes vysvetlit? diky…
Jednak vlastnosti dané konstrukcí soloairu jako mrtvý chod na počátku zdvihu.
A pak vlastnosti dané tím, že ty systémy nejsou konstruované totožně ani v tom, kde by teoreticky mohly být (velikost pozitivní a negativní komory). Tady se to liší tedy i v rámci dual airu (třeba výrazné rozdíly průběhu u-turn x verze bez něj).
diky…
místo teoretizování to chce zkusit. Solo je ********** na ntou a úplně zabila podle mě nejlepší systém v XC vidlicích – když vezmu za hlavní vlastnosti chod a spolehlivost. Bohužel dost lidí to nepochopilo a neumělo nastavit: nafouknout + -, seřídit gate a u xloc i kompresi + odskok to je nad schopnosti 99% jezdců jak se ukázalo v praxi. Takže RS to vyslyšel a vrátit se k systému pro totální gumy, nafoukáš nastavíš odskok a jedeš.
Dual se dokázal dostat na odtrh kolem 5kg, za předpokladu nastavení vyšího zdvihu a přefouknutí -, čímž se dosáhlo opětovně požadovaného nižšího zdvihu. Sice se to může zdát jako honba za nesmyslem, ale citlivost vidle, zejména v zatáčkách na kořenech a menších kamenech rozhoduje o průjezdové rychlosti neskutečně. Se solo se tomu ani neblížíš, nehledě na celkově horší průběh chodu.
souhlasim s tebou, u me RS hodne klesnul a proto si RVL ponecham do chvile, az zas RS vyrukuje s velkou slavou s DA:)
spis jsem reagoval na to, ze spousta lidi byly, jak pises, „gumy“ a tak mely tlaky v obou komorach stejne… pak mi prislo teoreticky jedno, jestli SA nebo DA… Mlok ale psal ze ne…
To, ze je solo air by tolik nevadilo. Kvalita zpracovani je asi podobna. Vadi mi linearni chod a nesmyslny lockout, ktery kdyz se povoli lanko zamkne vidlici.
Vidíš a mě se třeba to nové provedení líbí. Jelikož mám vidli většinou otevřenou a jen občas ji zamykám, tak je lepší, když ten zamáčklý přepínač v otevřeném stavu na řídítkách nepřekáží. Navíc má dělenou objímku. Ale zase ten nový tvar objímky zabírá na řídítkách víc místa, což může být u oversized vlaštovek trochu problém.
Když vozíš pořádný klacky,místa je víc než dost na tucet ovládání :)
Nojo, ale pokud to zamyká takhle obráceně, tak je to dost naprd. Pojedeš, rozbiješ si hubu a urveš lanko. Znamená to, že místo abys v klidu dojel domů s vidlí co se nedá zamknout pojedeš na pevný. A pokud zkurvíš zamykání, tak než ti příjde nový máš zamčenou vidli, dobře pořešeno. (Já už páčku zamykání urval a párkrát jsem ho viděl u jiných urvaný, takže vím že to jde:-))
Tak on ten zámek nefunguje tak, že by to úplně uzavřel do tvrda. Spíš to jen utlumí chod, takže i na zamčený vidli když přijde hrubší překážka, tak to normálně propruží (ochrana proti proražení). S pevnou se to i v zamknutym stavu srovnat rozhodně nedá. Umím si představit že bych s tím i v zamknutém stavu zbytek vyjížďky v pohodě dal. Navíc bych řekl že u toho nového tvaru (díky tomu že míň překáží) je i riziko poškození menší. Urazit nad řídítka vysunutou páčku je určitě snažší.
tak jako tak je to naprd!
Přesně tak. Je to naprd. Páčku jsem instalovat nechtěl, protože neplánuji zamykat, takže jsem to musel ojebat kusem lanka, jako že „páčka zatáhla“.
Novy tvar je hezci, ale mne se ovlada hur. Delena objimka je plus, vyssi hmotnost minus.
duvod? diky…
Ja jdu do lonsky Reby:)…ty letosni model mi prijdou jak z hrackarny
No kdyz si nekdo rekne za 4 roky jetou vdidlici 10 tis., tak se neni cemu divit. Ja prodal necelej rok jetyho 180kovyho Vana za 13, 3 roky jetyho za 6,5. Slo to celkem rychle. Ale prodat takovyho talase ,to uz asi bude umeni.
Tak jsem kouk na ebay.co.uk a no jo, samá liška:)Zrovna se tam prochcávací Fox Vanilla 100mm prodala za 1500kč. Si to snad koupim na zimáka:)
To je nesmrtelná vidla, když si ji vážíš :-)