Jasně, negativem je nulová variabilnost a nemožnost použití Revo/Grip Shiftu, na druhou stranu je výhodou nižší váha a 100%ní pevnost, chci říct, nehrozí posunutí, ať už nedbalým dotažením, čí slabou stěnou řídítek. J.
Jasně, negativem je nulová variabilnost a nemožnost použití Revo/Grip Shiftu, na druhou stranu je výhodou nižší váha a 100%ní pevnost, chci říct, nehrozí posunutí, ať už nedbalým dotažením, čí slabou stěnou řídítek. J.
Zeptej se Olkyce, ten je genialni :-)
někdo musí být .. :-) J.
vidis. a ja na tom videl i gripshift ;-)
hh ..J.
hele havířove, tohle není od věci :)
..a mělo být ..? :-) J.
vypadalo to,čekám, kdy se to vrátí:)
Nemám čas se s vámi zabývat .. zas někdy .. ještě pár dnů a jdu
..
Jinak co tu sleduji za slaboduché výlevy .. a nikdo se nepozastavil ..
Mám témata k nakousnutí .. JEZDÍTE RADĚJI DOPŘEDU, N. DOZADU,
.. JAKÝ MOBIL DO 89999,–? .. JE LEPŠÍ SETRVAT NA BF, N. JÍT DO ......? ..
Atd .. stačí říct, a během 30 min založím 30 treadů .. Ještě mám
chvilku čas .. :-) J.
no dobře.tak rovnou-jednou se ty bullhorny vrátí.kravina, ale vrátí se.jak to mám říct jinak ?
Zkus ten: „a) Setrvat, nebo b)jít do pr..le“ Uvidíš kolik budeš hned mít odpovědí typu: B je správně!
Tys byl 1., máš prioritu .. a pak, nerad někoho kopíruji, tahle otázka bude Tvou doménou .. Ale na takového k**ta máš hód ně pubošské uvažování .. a to Ti už zůstane, nemáš záchranu .. truhlíku .. J.
Nejsi Ty ten Pepek Vyskoč ze Švejka? Podoba by byla .. alespoň v uvažování .. :-) J.