• marekmaue

    ahoj..

    žádám vás, bikery, fořany.. o radu.. koupil jsem si novej rám a mám krátkej sloupek vidle…

    BBB bělá nástavec : http://www.rebelbike.com/…19-42-59.jpg

    nemá ho nějakej krámek ve vašem okolí? nikde na netu ho nemaj.. děkuju moc za všechny reakce Mauvi..

    0 0
    • pepek  

      Ty? Takovej fachman? Já jsem čekal, že tady hned bude fotka, jak jsi to vyřešil flexou. Zklamání :-(

      0 0
    • roud  

      Historie ;O]

      0 0
    • cekanka  

      seřízni hlavovku!

       

      :-)

      0 0
      • jIrI___  

        Nedělej si srandu, nebo za chvilku bude ve fotogalerii rám s hlavovkou nesoucí velmi viditelné stopy po „obrábění“ flexou! :-D

        0 0
      • dieegoo  

        Tady je nebezepčný vtipkovat… může se stát, že by to marek podlaha vzal vážně a aplikoval na rám své kutilské umění :D

        0 0
    • cekanka  

      Na e-shopu bbb by ho možná mít mohli.

      0 0
    • Zdenda CUBE  

      Ahoj Marku, tuhle redukci seženeš bez problémů, ale nevím jestli to vyřeší tvůj problém, protože tato redukce slouží k přechodu z 1" vidle na OS představec a nejsem si 100% jistej, zda ti bude sedět průměr, abys to dostal do trubky vidle a drželo to tam dostatečně pevně, tak si to nejdřív prověř na jaké průměry je to použitelné, abys to nekupoval zbytečně !! Lepší řešení by bylo sehnat trubku, která přesně sedne do vnitřku původního krku a opřeš jí až o korunku, aby se nemohla posunovat a na ní navlíkneš stejný odřezek krku z jiného kola, ten by ti mohli dodat jako odpad v každém servisu a pak to zařízneš na potřebnou délku všechno najednou …

      0 0
      • dieegoo  

        To si mysilm, že nemáš tak uplně pravdu, tenhle extender není redukce mezi průměry sloupků, ale fakt funguje jako prodlužka.

        0 0
        • Zdenda CUBE  

          Možný to je, jen jsem upozornil na to, že jsem si kupoval hóódně podobnou redukci z 1" na OS, aby taky nekoupil toto a nebylo mu to k ničemu, jen aby se zeptal než to definitivně koupí, jak se říká dvakrát měř a jednou řež :-)

          0 0
    • Stanislav__1  

      Podle me jedine rozumne reseni je koupe nove vidlice.

      0 0
    • Rychlej turista  

      Kolik ti schází?

      0 0
    • Zerocool  

      Zdravím všechny, nevíte, jestli existuje nějaký adapter pro prodloužení karbonového sloupku vidlice?

      0 0
      • kubad  

        nic co bych s klidným svědomím doporučil

        0 0
        • Zerocool  

          jsem si to myslel, o novou vidlici ani tak nejde (sloupek není moc seřízlý), ta by to moc nezlepšila, ozývá se mi čím dál víc výhřez ploténky, tak potřebuji jít výš…

          0 0
          • garp  

            To je blbost taky má vyhřezlou plotýnku.Je lepší když je páteř ohnutá(víc pruží).Kdýž budeš rovně dostane každou ránu plotýnka pěkně natvrdo.

            0 0
          • Seky  

            Jen taková technická. A nebylo by lepší tenhle problém řešit spíš s doktorem, než se servisákem? :-)

            0 0
            • Zerocool  

              To, že mám vyhřezlou ploténku asi vím díky magnetické rezonanci a doktorům ty chytráku…

              0 0
              • sodek  

                co ti na to řekli? Ptal ses, jestli můžeš na kolo?

                0 0
                • Zerocool  

                  o kolo ani tak nejde jde o to abys neměl záda příliš v předkolu při jakýchkoliv činnostech

                  0 0
                  • sodek  

                    o kolo jde taky:) taky mám 2 plotny out (na magnetu). Co bych měl nebo neměl mi nikdo tak nějak zodpovědně stejně neřekl. Zkuste tohle, zkuste onohle. Proto se ptám na více místech …

                    0 0
                    • Zerocool  

                      jde o to, že nesmíš mít záda v přílišném předklonu nevím jaký máš výhřez ja L5/SI, tedy úplně dole, takže tu část se musím snažit udžet narovnanou, tedy řídítka výše nebo kratší posed…

                      0 0
          • MlokCZ  

            A proč to chceš řešit sloupkem vidlice? Proč ne představcem nebo řídítky s vyšším zdvihem (řídítky u biku).

            0 0
            • Zerocool  

              mloku jsem na maximu a neřeším to na biku ale na silnici

              0 0
              • kubad  

                představec + 17st ale bude to vypadat dost napikaču :D

                0 0
              • MlokCZ  

                Proto jsem psal řídítka jen pro bike.

                Na silničce představec. Tím to můžeš zvednout v extrému klidně i o více než 5cm.

                Zrovna mi tu na stole leží Spešl představec 20–28st. (vozil jsem ho nastavený s vložkou na +22st.), který jsem na silničce ze stejného důvodu vozil.

                Na fotce v profilu (co tam máš tu jednu silničku) máš dokonce představec v negativu, takžeš můžeš začít už tím, že ho otočíš (i když to nejen zvedne řídítka, ale současně i trochu zkrátí posed; pro zachování délky a jen zvednutí by musel být po otoeční do pozitivu o trochu delší).

                Ten nastavitelný Spešl představec doporučuju pro ladění, pokud nevíš předem o kolik výše bys je potřeboval. Ten systém vložek je dobře funkční, jen to přidá nějaké gramy navíc.

                A existuje ve více variantách různých rozsahů nastavení.

                Jen to nevypadá zrovna hezky jak už napsal kubad. Mně tohle tedy netrápilo ani s těmi +22st.

                0 0
                • Zerocool  

                  si lničku z profilu už nejdezdím možná jen jako zimák, kola na bf neaktualizuju:( bika mám meridu 96 karbon aktuálně a silnici duratec, i když jsem koupil větší rám na silnici, sliboval jsem si od vyšší hlavy napřímenější podes tak pořád mě to trápí, dokonce jsem si objednal teď i kompakt oblouky

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Já tohle řešil vždy u všech silniček kvůli mojím netypickým proporcím (extra krátké ruce, kratší trup a k tomu v porovnání dlouhé nohy).

                    K ideálnímu posedu jsem musel sáhnout i po tom extrémním představci i přesto, že jsem to už cíleně naposledy stavěl na rámu s co nejdelší hlavou (Spešl Roubaix 56cm velikost). A to jsem tam měl ještě kompakt oblouky s co nejmenší hodnotou reach i drop (mám malé ruce, takže jsem neměl nikdy problém se tam úchopem vejít).

                    I když to tak nevypadalo moc hezky, tak to mělo konečně úspěch (co se týká posedu) a poprvé jsem na silničce mohl více využívat i spodní úchop.

                    Na všech předchozích silničkách co jsem měl, tak díky příliš sportovnímu posedu pro moje proporce byla delší jízda ve spodním úchopu utopie. Dříve jsem trpěl hodně na bolesti za krkem už po kratší době i bez použití spodního úchopu.

                    Prodlužovat krk by mi ani nenapadlo, to je po funkční stránce mnohem horší řešení.

                    0 0
      • delfyn  

        hliník nebo ocel bych možná takhle prodloužil ale u karbonu je to na novou vidlici. Jinak Ocel bych radši nechal prodloužit navařením

        0 0
        • jecnak  

          Ocel spis prodlouzit letovanim – zaletovat trubku dovnitr a pak pres ni prodlouzeni.

          0 0
      • hovanec  

        Existuje řešení, ale má svoje „ALE“. O jeho použití si už musíš pouvažovat sám.

        • Vezmi trubku, která má stejný vnější průměr, jako je vnitřníprůměr krku vidlice (ideálně o chlup – cca 1 mm větší), kvůli vyřezání závitu).
        • Na soustruhu udělej na této trubce vnější závit (po celédélce).
        • Vezmi nějaký uříznutý krk vidlice (v servisech se jich určitěpár válí).
        • Vyřezej na ní a na prodlužovaném krku závit.
        • Další možnost je kulatina, ale to bude dost těžké
        • Volba materiálu je na tobě.

        Ale raději bych dal ocel, protože dural/hliník by mohl snadno prasknout.

        0 0
        • Zerocool  

          myslel jsem adapter co se dá koupit:)

          0 0
          • hovanec  

            Tak to ti neporadím. Tohle je tak speciální součástka, že ji snad ani na vlastní zodpovědnost nevyrobí. :) Nikdo nemůže zaručit pevnost takového přechodu. nicméně moje řešení by mohlo fungovat za podmínek správně dimenzovaných materiálů.

            Pokud je to ocel, tak jak tady píšou se to dá navařit, ale musí se to umět, páč to jinak praskne.

            0 0
        • Vilém  

          Jen technicka. Jak by rezal do karbonoveho krku vnitrni zavit?

          Na oceli si to taky dost dobre nedovedu predstavit. I u duralu bych mel strach ze zeslabeni steny.

          Proste zavit mi prijde jako blbost.

          0 0
          • Zerocool  

            tak tak

            0 0
          • hovanec  

            Když bude dostatečně dlouhý, tak v tom nevidím problém. Do karbonu samozřejmě ne!

            0 0
            • Vilém  

              Tak treba ocelovy sloupek ma stenu cca 1mm, kdyz ji zeslabis zavitem na polovinu a to by byl dost jemnej, tak myslis ze to vydrzi?

              To uz radsi vlozka s nejakym presahem, za tepla nalisovat, pripadne jeste nejak pojistit lepidlem, nebo kolikem ap.

              0 0
      • jecnak  

        Na karbon ne.

        0 0
      • Chaingang  

        Adapter asi neexistuje, ale ten sloupek by ti asi byli schopni nadstavit někde, kde opravují karbon. věci…kámoš tohle řešil u starýho Sida wc a drželo to v pohodě. Otázkou je jestli to při cenách silničních vidlic má smysl řešit.

        0 0
      • Coffin Corner  

        Komerčně prodávaný asi ne, ale dá se to celkem bezpečně vyřešit osazenou duralovou trubkou vlepenou do toho karbonového sloupku. Kámoš to takhle vyřešil u bazarové vidlice a jezdí s tím už asi pět let.

        0 0
    • tux  

      Stačí silnostěnná trubka 28,6 mm, na jedný straně jí vytočit na 25,4, zapíchnout to do krku, provrtat a zkrz ty díry zavařit.

      Místo ježka hodit dolů matku, podložku a k tomu dlouhej šroub, a nebo si koupit stahovák, což je v podstatě oto samý.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.