Proražení závory rozjetým kolem?

56 nepřečtených
  • camron

    …další možností je závory prostě projet a prolomit. Málokdo tuší, že jsou závory konstruovány tak, aby je prorazil i rozjetý cyklista.

    Tak tohle by me zajimalo v praxi. Uz to jste to nekdo zkousel? :)

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Pavel  

      A nebylo by jednodušší na přejezd při výstražném signálu prostě nevjíždět? :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • camron  

      Resim vylucne otazku, zda je realne prorazit zavoru rozjetym kolem? Neresim nic okolo.

      0 0
      • Japhy  

        Záleží na tom jak je cyklista tlustej a rozjetej, když bude mít nedostatečnou hybnost, závora se jen napruží a metne ho přímo pod vlak.

        Předpokládám, že řešení typu podlézt, přelézt, protáhnout se nebo obejít nepřipadají jako příliš triviální vůbec v úvahu.

        0 0
      • Rychlej turista  

        Ano, to jsi napsal v názvu vlákna: Proražení závory rozjetým kolem?

        To je tedy jedna možnost, nad kterou uvažuješ, proto ten otazník – nejsi si ještě zcela jistý. A jako druhou (a zřejmě konečnou) možnost jsi uvedl: …další možností je závory prostě projet a prolomit.

        Snažíš se nás oklamat, že tento závažný problém řešíš, přitom jsi ho evidentně už vyřešil, jen jsi nevěděl, jak se se svým úspěchem pochlubit :-)

        0 0
    • Jezevec70  

      To asi ne. Před nějakou dobou kolovalo po netu video, jak nějaký dědula narazil do závor na mopedu. A neprorazil! Navíc spadl do kolejiště, kde ho málem přejel vlak.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Potkan007  

      Zkoušel jsem to v zimě v noci na sněhu. Letěl jsem z kopce, všiml jsem si závory, ale zastavit už nešlo. Závora neuhla, pověsil jsem se na ni krkem a týden jsem nemohl ani polknout.

      0 0
      • HKs  

        Počkej, tady jde o proražení závory z přejezdu ven, nikoliv směrem na přejezd. Pokud to správně chápu, tak konstrukce závory by měla umožňovat opuštění přejezdu, ne přístup na něj.

        Proto i ten děda na mopedu se o ni zasekl.

        0 0
        • Aussig  

          Podle mě to nejde ani tak. Šraňku v poho nadzvedneš jednou rukou a vypadneš mimo kolejiště.

          0 0
      • jaja01  

        takhle jsem se za mlada namotal s favoritem na lesni zavoru, letel jsem z kopce lesni cestou, zavora tam byla vzdy otevrena, ten den nebyla. berany se mi na ni navlekly tak, ze nesly sundat, musel jsem sehnat lesnika s klicem a z otevrene zavory kolo „svleknout“

        0 0
        • -b-n-x-  

          Tak ale lesni zavory jsou trochu jine tema. Ty maji zabranit projeti tanku. Verim, ze by zastavily i ten vlak :-)

          0 0
        • Japhy  

          Já jednou lesní závoru podjel, ale to jsem měl 3/4 Esku. Koule (v té době spíš kuličky) mě bolely ještě tejden, naražený záda dva. Ubrzdit už se to nedalo, byl jsem blbej, krásnej sjezdík, táhlá zatáčka a závora vždycky bejvala otevřená…

          0 0
    • DonE  

      Tohle zase bude vlákno.

      0 0
    • camron  

      Pro nektere to uvedu na pravou miru. Cerpal jsem z nize uvedeneho clanku a zdalo se mi to malo pravdepodobne…

      https://auto.tn.nova.cz/…terstvo.html

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • McBlacky  

        resis picoviny, v klidu se vejdes i s kolem mezi zavoru a vlak.

        jestli uvažuješ tak že jedeš tak rychle ze nestihnes ani se uklidit trochu na bok, tak se o tu zavoru pri pokusu ji rozrazit tak rozmrdas, že to bude jen o málo lepší než dostat od vlaku.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • vlasto  

      No…jednou jsem se o to nechtene pokusil. Neprorazil. Utrhal jsem lanka a chytil sotolinovy lisej.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • 2. Bóďa  

      Podle nadpisu jsem čekal jiného uživatele. :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.