Prosba o radu s vyberem el.kola

6 nepřečtených
  • livot

    Muzete mi, prosim, poradit s vyberem kola ? Jde mi predevsim o to, zda jej budu moci vubec pouzivat k mnou zamyslenym ucelum ( bezna jizda po turistickych – obcas kamenitych – cestach, v kopcich,… ale zadne zavodeni nebo akrobacie, vzdalenosti max. do 20 km ), pri me vaze cca 100 kg + cca 10 kg fototechniky. Nevadila by mi ani „skladacka“. Rozumne „prislapnuti“ jako problem nevidim, uvidim co moje sesroubovana noha vydrzi… Proto nechci take hned kupovat kolo nove a po par pouzitich zjistit, ze jej mohu pod cenou prodat.. :( Dekuji za pomoc.

    0 0
    • Dejv94  

      Doporučil bych ti Haibike eQ Xduro, KTM eLycan, Scott e-Aspect. Nevím ale kolik je rozpočet a jakou máš představu o zpracování kola. Přece jen to nejsou nejlevnější kola.

      0 0
    • Výběr z produktů
      Transition Smuggler CB GX 29 kolo, mechanical espresso Skladem 1 kus

      Novinka -25% Transition Smuggler CB GX 29 kolo, mechanical espresso

      126 999 Kč -25% MOC 170 999 Kč

      Giant Talon 29 3 GE kolo, sapphire Skladem 1 kus

      Akce -12% Giant Talon 29 3 GE kolo, sapphire

      od 15 099 Kč -12% MOC 22 299 Kč

      BMC Fourstroke 01 ONE 29 kolo, turquoise/black Skladem 1 kus

      savings BMC Fourstroke 01 ONE 29 kolo, turquoise/black

      165 999 Kč savings MOC 279 999 Kč

      BMC Fourstroke TWO 29 kolo, carbon/red Skladem 1 kus

      savings BMC Fourstroke TWO 29 kolo, carbon/red

      101 999 Kč savings MOC 165 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • MirosPikos  

      Mohu se přisomrovat a zeptat se na nějaký kit pro přestavbu na elektrokolo?

      Chtěl bych to pro mamku, která má zdravotní komplikace (a taky pokročilý věk), ale ráda by jezdila s tátou na kole. Jen už mu nestíhá. Má celkem slušnýho horáka (kolem 11 kg, V-brake) a tak mi přijde škoda, aby ležel v garáži. Rád bych koupil kit na přední kolo 350 – 500W ale docela v tom tápu a nikde se nejde dočíst nějakých reálných zkušeností. Vždy jsou to jen reklamní pindy.

      Chtěl bych hlavně vědět, jaké jsou ideální parametry motoru (výkon W, voltáž). S baterkama už bych si poradil, to není problém. Případně jaká jsou úskalí tohoto řešení.

      0 0
      • pocestny  

        Rovnou řeknu, že s tím nemám vlastní zkušenost. Jen jsem to trochu zkoumal, chtěl jsem taky motor na přední kolo, aby zůstaly převody tak, jak jsou. Nebo aby se ten kit dal zase sundat a přendat na jiné kolo, bylo by to vyváženější. A že bych máti s nějakým kitem přestavěl starší kolo…

        Ale dočetl jsem se, že při zatáčení a jiných příležitostech, kdy dochází k odlehčení předního kola, může při pohonu na předek dojít k proklouznutí kola a nebezpečné situaci, což ten starší člověk nerad. Proto bych asi volil motor vzadu.

        Přestavbových kitů je na trhu hodně, hledal jsem spíš slabší motory 250 – 350 W. Ale výkonnější baterku. Nakonec jsem se rozhodl to ještě odložit, protože 17.000 za přestavbový set se mi dát nechce.

        0 0
    • saintjv  

      Pouziju tohle vlakno. Uz se nekdo s timhle svezl?

      http://www.haibike.de/…,detail.html

      0 0
      • Mysee  

        Loni na testfestu a něčem podobným, taky haibike, nevím jestli tenhle model. Jede to suprově, stačí i první level asistence. V terénu se to chová jak normální full, lehce těžší, nepatrně méně obratný. Ale v pohodě, jak ovšem dojdou baterky nebo chceš jet bez nich šíleně se nadřeš.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.