• Root123

    Ahoj mám tohle kolo https://jizdni-kola.heureka.cz/…s-80-d-2010/ a chtěl bych mu po letech dopřát jinou vidlici bude tohle dobrá volba ? https://www.kupkolo.cz/…-disc_z4542/. Nenajezdím toho zas moc, ale rád si dám terén. Popřípadě radu jakou jinou asi bych se nebránil ani bazaru. Děkuji

    0 0
    • novas752  

      Jo to je slušná vidlice. Takovej rozumně funkční základ. Akorát má negativní pružinu ocelovou – laděnou na průměrnou postavu ±80kg takže pokud vážíš hodně málo nebo hodně moc, bylo by lepší jí vyměnit za měkčí/tvrdší pružinu než tam je.

      0 0
    • Sinpa  

      Už funkční základ, měl by stačit.

      Pak je možnost Epixon

      https://www.baseshop.cz/…c-ce-857148/

      Případně SR Axon a RS Reba. Ale na 26" už je značně omezený výběr.

      0 0
    • Root123  

      Zatím díky všem za reakce. Klidně ještě přidávejte zas tak s tím nepospíchám.

      0 0
    • Root123  

      Tak jsem nakonec vzal SR Suntour Epixon 9 RL-R 26". Hnedle jsem ho předělal na olej doufám, že dobře :-). Trošku jsem se v tom ztrácel. Bohužel moc návodů na Epixona není.

      0 0
    • Root123  

      Mohu poprosit druhy olejů a přibližně kolik a co se maže čím: (nejde mi o značku ale vizkozitu)

      • nad pístek kde se dofukuje vzduch ( je to 80W 70 převodový 10 ml)
      • dolu do vidlí (20 ml 5–10 W 40)
      • na mazací molitanové kroužky (80W 70)

      Je tohle dobře?

      0 0
      • novas752  

        Je to jedno, ale jestli máš tu možnost, na pístek bych dal převodovej a dolu i na molitany motorovej. Na pístek tak 3–4ml a dolu 10 do tlumící nohy, 15 do pružící

        0 0
        • Root123  

          Děkuji

          0 0
        • Hadato  

          Je to jedno do té doby, než patrona začne přisávat olej (pokud se nepletu, tak v Epixonu nejde patrona rozdělat). Stávalo se mi to u řidších olejů a mého staršího Epicona – tam jsem ale nakonec vyměnil gufero za jiné. U hustších olejů jsem problém ani před výměnou gufera nezaznamenal.

          Začal bych asi u hustšího oleje, pokud se tlumící patrona nedá rozdělat. A pokud nejde, tak bych ještě zvážil přidání jednoho gufera zvenku patrony (dělal jsem to kdysi na Raidonu). Pokud jde patrona rozdělat, tak je to jedno. Kdyby patrona začala nasávat olej, dá se vždy rozebrat a znovu naplnit.

          0 0
          • Root123  

            Takže gufero ze spodní části. Máš na nějaké gufero odkaz co tam pasuje?

            0 0
            • zzd426  

              pokud patrona rozdělat nejde tak opatrně s tím olejem, jak si ho jednou přisaje tak začne ztrácet zdvih a můžeš ji vyhodit.

              0 0
    • Root123  

      Jen tak pro zajímavost, proč se dává dolů do noh vidlic řidčí olej.

      0 0
      • novas752  

        Jo a kam? Většinou se dává i podle výrobce naopak vazčí olej – do tlumiče nějaký 3 nebo 5w, dolu do nohou 15w, 20w…

        Hustý olej nestéká ze stěn a nenechá se setřít těsněnim tak snadno jako řídký = lépe maže.

        0 0
    • Root123  

      Hmm, tak jsem byl z toho tak mimo a línej se jít ze sklepa podívat , že jsem to nalil přesně obráceně hustej dolu a řidkej pod pístek :-(.

      0 0
    • Root123  

      Nevíte někdo jestli ten plastový šroubek štelování odskoku na epixonu má nějaký dorazy při točení vpravo a vlevo?Je možné, že se prostě otáčí do „nekonečna“, nebo jsem něco strhnul?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.