Gary Fisher Hoo Koo E Koo 2002, jako nove, malo jezdene.
Vybava by mela byt XT, puvodni cena tenkrat kolem 35 tis.
Majitel chce 10 tis, coz se mi na 11 let stare kolo zda hodne. Ja bych odhadoval tak 6–8 tis. Co vy?
Diky.
Gary Fisher Hoo Koo E Koo 2002, jako nove, malo jezdene.
Vybava by mela byt XT, puvodni cena tenkrat kolem 35 tis.
Majitel chce 10 tis, coz se mi na 11 let stare kolo zda hodne. Ja bych odhadoval tak 6–8 tis. Co vy?
Diky.
úplně chápu majitele že si to cení na 10, ale podle mě je i 6–8 moc…
Původní cena je údaj naprosto k ničemu…
Tak tak. Je otázka, v jakém stavu jsou komponenty. Pokud jsou měněné (pochybuji že v roce 2002 byl bike za 35k komplet XT), pak pochybuji že platí malý nájezd.
Klidně i míň, jak těch 6–8. 11 let starý kolo na hliníkovým rámu, podle obrázku na webu na véčkách, to prostě už nemá valnou hodnotu. A původní cena jen pobaví, původní cena mýho kola po sečtení ceny kola a dílů, který jsem postupem času dodal, může bejt třeba 25 a byl bych rád jak blecha, kdybych ho prodal za 10.
to je dost blbě prodejný, hlavní problém je vidle, kde už je všechno gumový/elastomerový nebo co tam je totálně na odpis a repase nemá smysl, i kdyby nakrásně sehnal díly. Takže prodává prakticky kolo bez vidle.
Já osobně bych to viděl na 5–6 mezi lidma co kolům rozumí. Jantarovi to prodá i za víc, možná…
Otázka zní – proč takové kolo kupovat?
Co jsem nasel, tak tam byla EXR vidle. To je normalni, necitlivy, vzduchovy bomber.
Cenu kola ve statech uvadeji 820$, takze tech vyse uvadenych 30tKc se mi moc nezda.
Dal bych za to tak 5000,–.
Clovece, ta cena asi bude sedet. Tenkrat byl dolar skoro za 40.
Pravda, je to davno, mistni cenu se mi nepodarilo v rychlosti dohledat, takze kdyz rikas, tak tomu budu verit:)
Ano, skoro. Navic modely 2002 se platily v roce 2001, to byl dolar jeste o neco drazsi.
Marzocchi EXR není sice citlivá, ale na druhou stranu je to prakticky nezničitelná vidle, která se dá dodnes v pohodě servisovat za pár korun. Kamarád má na letitém GF Paragonu vidilci EXR Pro a i po těch letech a neuvěřitelném nájezdu je vidle naprosto bez vaklu a bez viditelného opotřebení.
Ale jo, s tim souhlasim, drzaky to byly, dily nejsou problem, jen ta cena stiraku je desna.
No XT asi neni vse, myslim ze jen neco. Vidle je pry olejova a vse je plne funkcni. Uvazuje o prodeji, protoze se uz projede tak jednou za rok.
Ja uvazuju o koupi, protoze shanim neco do zacatku a nepotrebuju mit to nej, protoze jeste nevim jak moc budu jezdit. Hlavne je to znamy, takze mu muzu verit.
Bohuzel za min jak 10 to asi neproda (radeji si to necha), takze se asi budu muset poohlednout po necem jinem …
xt bude max přehazka. Vše funkční ale neznamená, že gumové o-kroužky jsou v pořádku a nezačne to za chvílí někde prosakovat. Stíráky budou na 100% zvtrdlý, takže bude hrozit brzké vydření atd.
za 10 bych mu poděkoval, at si to dál nechá v garáži. Za tu cenu opravdu koupíš líp.
tohle kolo jsem měl (vlastně mám), najel jsem na něm cca 10 sezon, tj. cca 30.000 km … mimo rámu a brzd jsem vše musel upgradovat…posledním hřebíkem byl prasklý rám … takže už je na hřebíku na půdě… můj odhad ceny po 11 letech .. max. 3–4 tis. CZK …
myslím si že by ti ještě měl pár litrů doplatit,když tu plečku od něj vezmeš! :)