• ole2x

    docela dlouho to tady ruzne procitam a ted sem se rozhodl nechat si ohodnotit vybrany bike,mam moznost nechat si cokoliv zmenit prosim vas o nazor, v ramu a v shimanu jsem mel jasno ostatni mi bylo nabidnuto, ram rb cr1500 vidle rs recon 351 solo air vybava komplet shimano xt, s hydraulikama,ra­zeni xt packovy ne dualy, rafky mavic 317.vyplety dt, predst.,ridit­ka,sedlovka truvativ team, plaste michelin, dualy sem nechte cetl sem tu na ne ne moc pochvalu a neznam to, no a nakonec cena 39990.-, na netu sem v podobny vybave nasel akorat meridu a tu nechci, diky za nazory

    0 0
    • Jane  

      Nechcu do toho moc kecat, ale na kolo za 40 litrů se mi zdá RB 1500 docela málo, takže buď RB 1300 nebo CRX, ale já bych beztak upřednostnila více chrtí rám – no záleží, co jezdíš a jaké máš preference…

      0 0
      • vlk  

        CRX a 1500.nevidím v tom velký rozdíl.Když už ht na závody od RB tak 1300

        0 0
        • favorit.  

          1300 je na nic, pac ma jenom 80mm zdvih. 1500 a CRX je staveny uz pro 100mm

          0 0
          • Lister  

            obecný omyl :o)

            0 0
          • vlk  

            Jenže také o dost lehčí.Já teda nechápu proč si pak brát rb na xc/marathon závody.Za tu cenu mohu mít mnohem lehčí rámy.Takto těžké rámy jako je crx mohu mít třeba od Rockmachinu za 1/4 ceny.

            0 0
          • JMT  

            blbost…

            0 0
          • vlk  

            jenže v reálu, aby měly rb lepší jízdní vlastnosti tak pe na crx potřeba 130mm se stovkou je to nahouby, tedy na 1300 se dá dát vpohodě 100mm.

            0 0
    • vlk  

      Ta cena se mi nezdá adekvátní.Místo recona bych dal Revelation a nebo když už Recona tak pružinovýho.Po­pravdě za tu cenu bych si složil i fulla(vlastně já si složil ještě za nížší).Jinak dá se ušetřit-třeba smyk xt vyměnit za lx-žádný rozdíl není.Hydrauliky bych zkusil někde sehnat staré xt -čtyřpístkové.Když už chceš mermomoci ht(asi na chcení, závody apod.), tak bych z rb bral na závody 1300, podel mne crx či 1500 nepřináší nic navíc-jsou na chrcení dost těžké.Vybral bych ht úplně jiný HT rám.Třeba něco od superioru- za tu cenu máš s karbonovými zadními vzpěrami.nebo od RM se dá na netu sehnat mnohem kvalitnější, lehčí rám.Dokonce i od spyderu jsou za tu cenu na chrcení lepší rámy.A pokud to není na chrcení a na závody, tak bych se za tu cenu poohlíd po nějakém fullu z podzimních výprodejů.

      0 0
    • hawrda  

      No na RB jsem jel na CRX a sedlo mi jak prdel na hrnec.Mám 182 rám byl L.Řekl bych,povedenej rám. Toho RECONA mám na GF ZIGGURAT a spokojenost.Automat co se týče přepouštění vzduchu mezi +/- komorou,tedy netřeba žádné složité ladění.Chod slušnej,tuhost výborná. XTéčko tam asi není celkem co zkazit.

      0 0
      • miťo  

        Právě že je, třeba kliky, ty mají špatnou řetězovou linku a převodníky nevydržej nic. Já bych komponenty složil levněji, třeba od Sramu, řada X.7 je v pohodě.

        0 0
        • Lister  

          s tou řetězovou linkou si ale u konkurence moc nepomůže :o(

          Navíc ISIS má i u GXP tendenci cvakat.

          0 0
        • hawrda  

          Taky mám radši sram.Ty převodníky XT to je fakt asi *******.Nikdy jsem je ovšem nevozil tek vlastní zkušenost chybí.

          0 0
    • kesu  

      hele komponenty jsou to slusny,jediny bych mozna zvazil lehci riditka,predstavec treba WCS.Ale jak uz bylo napsano vyse,za tuhle cenu se da sehnat full kterej bude sice malinko hur osazenej ale svezeni je na tom jiny nez na ht.Pokud to tedy nechces na zavody tak se za to dal koupit treba GT idrive 5–2

      0 0
    • ole2x  

      nechci fulla rb ram mam proste vybranej jezdi 2 kamosi a je super, me se proste libi a super. nebo cokoliv jakoby seriovyho nechci, pokousel sem se go poskladat za ceny co sou ruzne na netu a za tuhle cenu to neslo, to ze by tam byla cista sada se mi libi, asi nepoznam funkcne lx od xt ale bude to takovy pekny sladeny

      0 0
      • dancing dog  

        ale 40klacků je za toto vážně dost

        0 0
        • vitan  

          nechceš tam hodit radši lxo(případně Sram 9) a lepší vidlu(třeba Rebu)??

          0 0
          • dancing dog  

            Já ne, ale on třeba jo…za tu Rebu bych se přimlouval, ten recon..no hm, nevim, no

            0 0
      • zery  

        nedej se rb je rb jdi za svým

        0 0
        • vlk  

          A v čem je rb lepší.

          • V hmotnosti ne.Od RockMachni, superioru, spyderu jsou za tu cenu lehčí rámy.
          • V pohodlí je např superior s karbonovými zadními vzpěrami za stejnou cenu tisíckráte lepší, ostatní srovantelné.
          • V pevnosti stěn trubek také ne-kamošův rb crx má na dolní rámové trubce několik prohlubenin od šutrů a to na šutrovité cestě ve sjezdu přibržďuje, já jezdím s ním to samé a mnohem rychlejí na šutrových sjezdech a můj stejně těžká RM cps 4,0 nemá ani jednu.
          • V výdržnosti.Pras­kají stejně jako každá jiná kola.
          • V kvalitě svárů-tak si je pořádně prohlídni-ty vyšší rámy od RM nebo můj no saint mají stejně kvalitní nepřerušované svá­ry.
          • v geometrii- stejnou geometrii dělají i jiní výrobci.
          • že to není sériovka-teda sorry, ale u nás třeba je skoro více RB než těch superiorů.A když se podíváš kolik toho rb ročně vyrobí tak to už dávno není garážovka.Má to skoro každej druhej.je to to samý v tomto ohledu co Duratec.

          Tak už mi konečně někdo řekněte v čem je to rb tak skvělý.A rád bych slyšel někoho, kdo nemá RB jako svůj první rám.nebo kdo zkoušel třeba RM catastrophe,Ně­jakého 4 čepového nebo vp fulla, nebo vyšší modely od Superioru.

          0 0
          • enjoy  

            nezlob se:-),kdyz ti teda prijde,jak si na to se svym kolem oproti RB pekne vyzral,tak ti musim rict,ze se mi tvoje kolo moc nelibi,pekny teda rozhodne neni,levny asi jo.. kdyz chce nekdo HT RB na XTecku,tak ja mu to urcite pochvalim a nebudu ho cpat do sedivyho fullu ve vsech ohledech.piece:-)

            0 0
            • vlk  

              v tomto příspěvku vůbec nejde o mé kolo.Já jen napsal v čem by mohl být a není rb lepší než ostatní.Vyvraťte mi jakoukoliv poznámku za pomlčkou, nebo konečně konstruktivně napište v čem je lepší.

              • Tak řekněte v čem je lepší RB CRX nebo RB 1500 rám nežli superior s karbonovými zadními vzpěrami.
              • tak řekněte v čem je lepší RB CRX nebo RB 1500 nežli Rock Machine Catastrophe

              a tak bych mohl pokračovat dál.

              Nemáte žádné argumenty a tak když nejsou argumenty, zkritizujeme kolo, či samotného bikera co je proti nám, že :o) Od kohopak jste se takovému jednání asi učili :o)

              Kdyby někdo jezdil i na něčem lepším než na authorovi nebo na RB, tak bys třeba tvrdil něco jiného.

              Já jen tvrdím, že RB CRX je někde na úrovni obyčejného Rock Machine CPS 4.0 – za tu cenu rámu může mít lepší.

              0 0
              • enjoy  

                polopate.superior s kabonovymi vzperami pro me oproti CRX neni horsky kolo.vypada to,ze jsi CRX nikdy nevidel nazivo.to je totiz pan XC ram!:-). tvoje srovnanvani podle ceny je pekny,ale moc to nerika..ja taky nesrovnavam enzo s fabii,pritom kazdy z nich je nekde lepsi. tak kdyz chce nekdo chrta,at si klidne koupi supa nebo katastrofu,klidne. ja tvrdim,ze CRX neni obycejny ram.provereno mnoha zatezovymi testy:-).a na lepsi geometrii jsem nikdy nejel,v tom mas pravdu.

                0 0
                • petebike  

                  v cem je Fabka lepsi nez Enzo ? :-)

                  0 0
                  • wroum  

                    fabka bude mozna trosku praktictejsi, min zrat, levnejsi provoz a dily, zlomkovy pojisteni, lepsi servisni sit… ale taky bych radsi Enzo :-D

                    0 0
                    • enjoy  

                      s enzem po meste neujedes ani par kilaku,treba taky tak se na to musis divat:-D

                      0 0
                      • wroum  

                        ale ujedes, akorat to neni na to no.

                        0 0
                        • enjoy  

                          kdysi jsem cetl nejakou recenzi,jak jeli z londyna do maranella tusim.prej ve meste padesatkou na jednicku a za chvili kour z ventilace v celym aute:-)

                          ale abysme se vratili k tematu.ja vlka chapu,jemu proste jde o maximalni uzitnou hodnotu,za dany penize(viz jeho bike),jenze CRX proste desitku stoji,na to ze je to relativne obycejnej ram:-)

                          0 0
                      • Meesha  

                        jak si na to prisel?

                        0 0
                      • petebike  

                        ujedu, jsem toho zvivym dukazem – neridil jsem..ale svezeni to bylo..skoda ze je jen jedno :-(

                        0 0
                        • enjoy  

                          po meste padesatkou?divil bych se velmi:-)

                          0 0
                          • petebike  

                            ne ne, pak tam dal dvojku :-D je fakt, ja bych si asi Enzo taky nekoupil – spis neco od Masserati – treba viz foto

                            0 0
                            • petebike  

                              Ps : samo mit na to a dostat mit moznost vlastnit tento skovost „Enzo“

                              0 0
                            • raceman  

                              neco podobneho stoji 100m od mojeho baraku… v autosalonu :D spolu s ferrari, porsche, bmw, lamborghini 2×. ;-)

                              0 0
                              • Radek Broz  

                                …a ted si vem, ze kamosuv kamos ma tak nejak podobnou garaz;-) Krome sportaku jeste H2 a podobny hracky. Mercedes SL mu obcas pujcuje.

                                0 0
                                • raceman  

                                  H2 a mercedes SL, infinity … a podobný levný auta už mě nijak neoslňují, ty vydím když du ráno do školy… ;-)))

                                  0 0
                                  • zac  

                                    a co jsou drahy auta? :)

                                    0 0
                                    • petebike  

                                      F1 Mc Laren

                                      0 0
                                      • zac  

                                        :) jj… na tom neco bude… ten uz by se blbe shanel.. :( ale kdyby bylo nejhur tak bych vzal i to SLRko… :)

                                        0 0
                                      • vlk  

                                        A co by s tím u nás dělal- leštil to v garáži a jednou za rok by ses projel v Brně nebo v Mostě na Okruhu?

                                        0 0
                                        • zac  

                                          ono se s tim jezdit da… ppokud ma clovek k autum vztah tak s tim pul roky muzes bez problemu jezdit, na zimu to ale chce uz prece jenom neco jinyho…

                                          0 0
                                    • raceman  

                                      drahy no… to už by mohly byt ty auta o kterych sem psal výš :-)))), až kolem zítra pojedu ze školy, tak vám potom napíšu co tam zrovna maj

                                      0 0
                                  • Radek Broz  

                                    Jasně, to jsou poopjížděcí plečky – pak ma Lambo a podobny hračky;-)

                                    0 0
                                    • wroum  

                                      jak tak koukam tak nas soused na Orechovce 90210 je peknej hovnar, jezdi jenom ve Ferari 430, Merglu SLR nebo v S-klade s ridicem :-D

                                      0 0
                            • enjoy  

                              ja jsem si ted koupil takovy jako je to stribrny vzadu:-D. jinak takovyhle masserati stavalo casto u nas pred barakem.je to takovy to obycejny za 3,5 mega ne?:-))

                              0 0
                              • zac  

                                tohle je to posledni hezky kdyz pocitam GT… pokud je to 3200GT… :)

                                0 0
                                • wroum  

                                  casto v tom vidavam chlapka u nas na klamovce, znacku ma stylovou … 3A2 3200 :-)

                                  0 0
                              • petebike  

                                myslis toho Escorta ? tak ten je muj…jinak to co tam stoji pritahli z Bundesu za 1,5 melo najeto asi sedm t…pekny svezeni :-) 3,2litru, BiTurbo…

                                0 0
                                • enjoy  

                                  moc peknej escortik!to dokazu ocenit:-)

                                  0 0
                                  • petebike  

                                    tady je ten muj v cele krase :-)

                                    0 0
                                    • Lister  

                                      autor tohodle thread musím mít fakt radost :o)

                                      no ale když už :o) www.bike-forum.cz/…m/393942.jpg

                                      0 0
                                      • petebike  

                                        nj Focus, taky pekny vozitko, ale dalsi auto bude uz nejaky minibus..nejlepe Carravela od Fauve :-D

                                        0 0
                                        • enjoy  

                                          mne kdyby nekdo venoval S-maxe tak uz nikdy nebudu chtit nic jinyho..:-))

                                          0 0
                                          • Lister  

                                            jo tak to bych taky bral, už se teším až se bude dát sehnat někde v bazaru s 2l turbodieslem, tuhle značku mám rád :o)

                                            0 0
                                            • enjoy  

                                              jj.ja tak za 8–10 let uvidim:-))

                                              0 0
                                              • Lister  

                                                mít plán je důležitý :o)

                                                0 0
                                              • petebike  

                                                ted uz se jede na desetiletky ? :-) jeje… taky nejdriv vyresit bydleni a pak mazlika…Carave­lu,Masserati,Ro­ver Mini

                                                0 0
                                                • Lister  

                                                  mě by stačil vytunění Swift, teď s ním řádili v Autosalonu a to se mi fakt líbilo :o)

                                                  0 0
                                                  • enjoy  

                                                    ten „vytunenej“ swift mi to dneska strihnul pred cumak blizko sazka areny,pan za volantem ocividne zkousel jak to jezdi:-).uz jsem daval za 2,ale pak jsem si rekl,ze jeste chvili budu jezdit jako bych mel tyden papiry,coz mam:-D

                                                    0 0
                                                  • Radek Broz  

                                                    Takze tam jako tu jednicku jeste chvili nechas? :D

                                                    0 0
                        • zac  

                          ZAVIDIM! postestilo se to jenom mymu spoluzakovi, kterej v noci byl z Cernaku doma v Liboci asi za 10 minut. :)

                          0 0
                          • enjoy  

                            ale to by se snad dalo takhle po meste jet i s kdejakou seriovkou ne?:-). zrovna dneska jsem jel z cernaku do liboci:-D,no nebylo to 10 minut:-D

                            0 0
                            • zac  

                              tohle drzi, akceleruje atd… proste s tim muzes jet mnohem vetsi kotel, i kdyz by se se mu asi vyrovnali i jiny auta, to je pravda.

                              0 0
                  • enjoy  

                    fabka umi jezdit 50.to enzo neumi:-))

                    0 0
                  • kubad  

                    Uveze 5 lidí takže je 2,5× lepší stačí? Nebo žere asi 5 x míň stačí nebo mám pokračovat Záleží co od kterého konkretního produktu chceš.

                    0 0
                • vlk  

                  kamarád co se mnou jezdí má rb crx takže vím jak se to kolo vypadá jas schová v různém terénu a vím jakou má geometrii.Ano to CRX je ta předražená octavka a ty ostatní jsou Mercedesy a BMV.A u CRX jsou právě choulostivým místem ty frézované orzdoby mezi podsedlovou trubkou a mezi zadní vzpěrou.No a Když se podívám na RB CRX kamoše a ná kola tak nechápu proč má několik důlků od šutrů na dolní rámové trubce.Nevím co znamená to pan rám :o) zarytého Rbčkáře nepřesvědčím, ale znám dost lidí co od RB přechází na něco lepšího.A Když vidím, kolik někteří chtějí vrazit do RB tak jim chci pomoci, aby jednou až se svezou na obravdovém závoďáku ,aby na závodech pak svou volbu neproklínali.

                  0 0
                  • kycis  

                    Myslim ze nikde nepsal ze to kolo chce na zavody.. Jasne ze to neni zavodni kaketa, CRX je na trochu jine bikovani.

                    0 0
                    • vlk  

                      Vy asi nečtete co píši.Na závody doporučuji nějaké lehčí rámy od jiných výrobců a pokud nechce závodit, tak doporučuji za tuto částku vrazit do fulla.I za tyto peníze se dají sehnat dobré fully.Momentálně mi cena/výkon vychází velice dobře fully canyon.Nechápu proč mít na normální ježdění HT kolo v ceně srovnatelného Fu­llu.

                      0 0
              • hawrda  

                RB je lepší už jen svoji image proti Superiioru.To je jako porovnávet GF a Author. To není furt jenom o tom co je levnější.Taky se to člověku musí líbyt a mít z toho kola radost.Nebude si přeci kupovat superior jenom proto,že je o pár k lacinější.

                0 0
              • Gorgov  

                treba ti ten full do roka rupne, pak budes vedet, nerikam ze RB nemuze prasknout, ale vetsi sanci bych daval tomu tvymu(o dost). A nemysli si ze jsem zaujatej proti ty znacce, spis naopak. Dalsi vec je, ze si ten svuj ram koupil ze „nenormalni“ cenu, kdybys ho měl koupit za normal MOC a komponetny tam dat novy z jedny sady -XT, taky by te to nevyslo na 32, nehlede k tomu ze tam mas treba strasny rafky…

                0 0
                • kubad  

                  nejen ráfky :-))

                  0 0
                • vlk  

                  No to je pravda že ten rám normálně stojí skoro 20 litrů, proto říkám, že bych se mrknul po podzimních slevách a nebo komlet kola canyony.To je také moc pěkná cena a hlavně vzhledem k tý výbavě.Jednou ale stejně rupne každý.Doufám, že to nebude za rok.Už mi rupl jeden Klein asi po 7 letech na dolní rámové trubcce poblíž hlavového, a to také není jen tak obyčejné kolo.Jinak ono je to na novou diskuzi zda dřív praskne HT nebo full.U fullů jsou více namáhány jiné části.Sám to nedokáži posoudit a nedokáži ani posoudit jednotlivé modely kol či materiály z nichž jsou vyrobeny.Doufám, že mi tak aspoň 5 let vydrží a pak stejně půjdu do něčeho jiného.

                  0 0
                • vlk  

                  Co máš proti ráfkům.Ty Team race jsou perfektní ráfky co se nerozcentrovávají, a nevytrhávají se niple když tam mám napleten ten svůj výplet.Mavic 517 by nepř napětí na mém výpletu nevydrželi.Přiz­návám- 210 mach1 jsou šmejdy, ale tyto jsou OK.Mimochodem, mám už teď MX Disc.

                  0 0
              • omar  

                no schvalne sem dotycn¨ymu napsal mail, jakou nybidku vlastne dostal, skoda ze tu nazacatku nenapsal ze dostal jeste par variant treba lepsi vidlici ( rebu race ), trosku horsi naby, razeni LX , – to uz se dostane vybavou ( snad krome sedlovky ) na uplne stejnou uroven jako tvuj porad vychvalovanej canyon www.canyon.com/…hlights.html?b=54 (to nemam nic proti canyonu – podle me to dela dobre ) ale porad ten canyon je stejne tuctovej taiwan jako ostatni, na zacatku myslim napsal ze v ramu a v shimanu ma jasno tak proc mu to rozmlouvat, ite si nikdy na zadnym rb nejel tak tady prosimte nemluv o jeho kvalitach, pousmal sem se nad tim srovnanim s předrazenou octavkou, uvedom si ze ten ram se celej dela rucne a na nc frezach ktery delaj jenom rb ramy nic jinyho, ne jako na taiwanu kde maka robot tisice ramu, pak se nemuzes divit ze v pohode privezes z taiwanu eastonovej ram za 30 dolacu i s lakem , tady musis zaplatit praci x lidi, program, a nc stroje …

                0 0
                • vlk  

                  Já bych to nepsal kdybych o rb nic nevěděl.Zkoušel jsem rb 1300 a crx.Teda to 1300 jen na chvíli.Já jel na obou a na crx i v zimě.Již v minulosti jsem pro některé neduhy crx rámy tady na fóru napadal.například nekonečná témata jakou vidlu na CRX.jestli 130 nebo 100-kde nakonec moje postřehy, že spíše vyšší nakonec potvrdil i výrobce pokud se nemýlím.Nekonečné debaty o tom zda je výhoda mít tak nízko položen střed jako má rb.O RB něco vím a tak se snažím upozornit bikery na některé mýty ohledně těchto rámů.Jako další alternativy fullů bych mohl dát třeba cube.odkaz dodám zítra, nemám ho po ruce a anjdou se i ostatní.Mě se prostě nelíbí, že někdo protože má RB tak přimhouří oči nad nedostatky a bude ho za každou cenu propagovat:kdyby dotyční se ozvali co jim na těch rámech třeba vadí, tak by to třeba vzal výrobce u dalších modelů v úvahu.

                  0 0
                  • enjoy  

                    CRX zadny nedostatky nema!:-).a to myslim i beze srandy:-). nebo o cem to tady mluvis,to by me zajimalo.ja mam tedy s CRX pouze nekolikatelou zkusenost..:-)

                    diry ve spodni trubce – kde?? nizko stred – eh? problem s vyskou zdvihu – :-) frezovani zadni stavby – pekne,velmi:-) cena – akorat image – oproti supu nebo RM se o nem alespon da mluvit

                    hergot a uz dost:-))

                    0 0
                    • Lister  

                      image – oproti supu nebo RM se o nem alespon da mluvit

                      …neser!!!

                      :o)

                      0 0
                    • vlk  

                      Tak Ok nechme toho, ještě Ti tu napíši co pokládám za nedostatky ono jich zase tolik není, akorát u kola s touto cenou bych ten první a poslední nečekal

                      • No zdá se mi ten materiál měký-prostě důlky v rámové trubce po kamení sem nečekal-to sem ještě u žádného kola neviděl.
                      • Nevýhoda (jak se to vezme) pro většinu 100mm vidlic to má blbou geometrii-s těmi 100mm vidlemi se to na snehu dost blbě ovládá.To kolo chce prostě 130mm vidle, které jsou delší, pak je to OK(ale 130mm vidle se moc na xc /marathon závody nehodí).
                      • Frézování se mi také líbí, ale zase si říkám zda ta část není náchylnější na zlom- teoreticky trubka je v tomto směru namáhání odolnější.
                      • A další nevýhodou je váha, kterou bych dokázal akceptovat akorát u levných rámů.

                      Jak říkám: nemám nic proti rb ale proti crx.RB 1300 je např docela slušný rám.Jinak aby nedošlo k mýlce: to neznamená, že ostatní výrobci jsou bez chyby.Ale však OK, každý ať si vybere co chce.Biku zdar.

                      0 0
                • Lister  

                  já myslím že RB asi nikdo nebude ubírat duchovní bohatství, ale jde o to jestli to pak člověk pozná na funkci ??

                  Např dva rámy se srovnatelnou váhou stejnou geometrií – jeden ručně dělaný RB druhý tchayvanrobotmaid. Na kterýmse ti líp pojede – asi to bude stejný. To že ti RB přirosta víc k srdci je věc jiná tam asi nemá cenu moc polemizovat :o)

                  0 0
                  • omar  

                    to mas pravdu nerikam ze to pozna , k poznamce o srdci neni co dodat :-), jenom nemam rad zasvedceny vyklady o rb od nekoho kdo to poradne nejezdil :-) musim ho branit :-)

                    0 0
                    • vlk  

                      Jezdil jsem dost na to, abych odhalil některé slabiny.A některé jdou poznat již z prozkoumání ježděného rámu nebo z katalogové uváděné váhy.A co bráníš RB nebo CRX.protože třeba proti 1300 nic nemám.

                      0 0
          • enjoy  

            a vis co je taky dost dobry na RB?:-).to chovani k zakaznikovi!to totiz nekonci hned po nakupu ramu,ale usmivaj se na tebe i leta po tom.nerikam ze to tak neni i jinde,ale prece bysi nam tu nechtel to RB tak hanet:-))

            0 0
            • Lister  

              teda tady to ale dneska jede, myslím ale že tahle diskuse zakladateli threadu moc nepomůže ;o)

              0 0
              • enjoy  

                ja si to nemylsim:-),pac ho chci v tom RB utvrdit:-)

                0 0
                • Lister  

                  když chce někdo RB tak utvrzovat nepotřebuje, i když je pravda, že zrovna já jsem zběh :o)))))

                  0 0
            • vlk  

              Úsměv je to nejdůležitější co biker potřebuje, díky tomu je jeho kolo lehčí, do kopce se mu šlape lépe a na závodech díky němu předjede více lidí :o) Rám jednou koupím, a počítám s tím, že je natolik kvalitní, že už do konce živitnosti nebudu muset prodejce spatřit.Takže mi následné úsměvy jsou k ničemu.

              0 0
              • enjoy  

                jezis no jo,RB CRX MA 2 kila!spokojen?to superior s karbonovymi vzperami nema!:-) prijde mi ze jsem furt nejak lehce orientovanej na chrti kolo..

                jinak ja bych klidne jen tak zkusil CR1300 a 80mm vidli.klidne.

                0 0
                • vlk  

                  Však ano to také říkám, když RB na závody tak 1300.Ty ostatní RB se na závody do 80Km nehodí a když nepotřebuji kolo na závody, tak proč nešetřit svá záda a nedopřát si za tu cenu Fulla.Prostě nevím proč všichni vytahují to crx.Já kdybych si moh vybrat kolo u RB tak jediné co bych vzal je 1300 a na to 100mm vidlu.

                  0 0
          • RomanH  

            Tak moje postrehy po roku a pul s CRX :

            1. Vyborna geometrie na nezavodni XC (chce to ale alespon 20km na zvyk, na pocatku mi taky nesedelo)
            2. Kvalitni lak a matros – mel jsem RockMachine, Forta, Amuleta a ted RB – nemam na nem ani stopy po promackline ci odstipnutej lak. Uznavam ale, ze to muze byt nahoda, jako opacne u Tveho kamose
            3. Je pohodlne (pohldnejsi nez Fort CrMo DB), ale zase objektivne jsem je nejezdil se stejnym sedlem, plasti, a sedlovkou (to akorat mohu srovnat s tim Amuletem – ALU DB)
            4. Chce to minimalne 100mm vidlici – sam mam Z3, ktera je vyssi nez vetsina 100mm videl.
            5. Nizssi stred tam opravdu je – tam, kde jsem drive pedalem neskrkal, si na CRX obcas bouchnu (prejezd korenu a kamenu)
            6. Pokud bych si dneska skladal kolo, sel bych do nej opet. Jenze ted uz bych si kolo neskladal – po te co jsem videl ceny Canyonu, se to skratka nevyplati. Koupil bych si hotoveho Canyona a vymenil si akorat sedlo a naslapy, financne se to fakt hrube nevyplati. Je mi sumafuk, co je na ramu a komponentech napsano, ale musim se na tom citi dobre.

            To ole2× : pokud chces HT, podivej se treba na www.canyon.com/…s/index.html?b=53 je to daleko lepe vybaveno nez to, co chces slozit.

            0 0
            • omar  

              neblazni za prve ta cena je o 10tis víc a chtel RB , ale kdyby ho chtel v tyhle vybavě tak mu ho za tu cenu a vybavu poskladam :-))

              0 0
    • Lister  

      no vyměšnil bych vlastně úplně všechno, takže jako bych njic nenapsal :o)

      IMHO cena mi přijde přemrštěná a to i na RB :o(

      0 0
    • omar  

      ja se ho snad jako jedinej zastanu :-) , podle myho nazoru neni cena přemrštěná za tu výbavu co si psal, asi se to da postavit levnejc se stejnejma vlastnostma ale jinejma komponentama, když tam chces XT tak to levnejc nebude, Lister ti sice napise ze si kolo postavil levnejc a jeste fula , ale na tom kole nic neni ( v dobrym ) a ram sezenes v nemecku skoro levnejc nez to eRBaso, nech si tam dat par veci od LX a treba REBU a bude to dobry, za tu cenu seriovka neni,

      0 0
      • omar  

        omlouvam se nechtel sem napsat LISTER ale VLK , tímto se moooc omlouvam díky :-)

        0 0
      • vlk  

        Tak Ok.Já toho svýho fulla poskládal za 32 tis.Kamoš má rb crx skoro za stejnou cenu.Obě kola jsou stejně těžká :o).Kamoš mi sám tvrdí, že by dnes do rb už nešel a pořídil si to samý co já.Já osobně bych se zase mrknul po canyonech.Když sem viděl co se dá u nich za okolo 40 tis koupit-fox, obě kotoučovky avid juicy, tlumič pearl RS, vybavení xt, tak není co řešit.Kdybych měl 40 tis a chtěl si postavit závodního HT chrta.Tak si na kvalitních komponentech postavím kolo okolo 10kg a s tím se dá už pěkně závodit.

        By mě ještě zajímalo co se ti nezdá na mým kole dobrý.Já vybíral právě komponenty tak aby mi vydrželi co nejvíce.To, že tam nemám thomson, nebo jak.Když si vezmu co si dotyčný vybral.Vidle recon-zprominutím duke u-turn na pružinách je citlivější a bezproblémovější vidla.Kdyby si dotyčný vybral revelation nebo u-turn rebu apod, neřeknu ani slovo.Rám.No tak sorry o tom nemá smysl se bavit.Když se podíváš na sváry a srovnáš s rb crx, tak si řekneš, zda ty rb fakt dělají ručně:o),Vybavení xt-a mé vybavení xt/lx.Tak zrovna smyk je skoro stejný lx jako xt.Si je porovnej blíže a uvidíš.Přehazku oba máme xt.Páčky mám alivka 8sp.prostě preferuji 8sp kvůli ježdění v bahně a sněhu-tam se není co hádat.Mavic 317 X mach 1 team race.Jednak se to dělá na stejném stroji ze stejného materiálu a jednak 317 je nižší řada od mavic.Výplety má taktéž dt,řidítka mám 7075t6 BBB, což jsou pevnější a přitom i trošičku lehčí než ty truvativy.Sedlovka přiznávám, ta nic moc, ono v tom průměru se těžko něco shání.Brzda lx/xt hydra-tak sorry ale kdyby sis je někdy zkusil, tak zjistíš, že je to nastejno.Mají stejné destičky a xt od daného brzdného účinku nepomůže ani to, že je z jednoho kusu.O nábojích se nemá smysl bavit.Ty novatec jsou mnohem kvalitrnější než xt na konusech.No a kliky.Tak aspoň nemám nejmenší placku hliníku, která vydrží 14 dní ježdění a pak konec.A těch 80 g navíc mě nějak nebere.Tlumič sid je výborný citlivý tlumič, který se dá díky vzduchové nafukovací negativce nastavit jam mi zrovna vyhovuje.Tak v čem je mé kolo o tolik horší než to co si dotyčný vybral.A ty sám mu doporučuješ, aby si vzal raději lx výbavu, takže se dostane průměrně ještě níž než to mé. Tak to jen pro srovnání.Aby zas nedošlo k mýlce, já se nezlobím.Kdyžtak mi poraď co bych měl podle tebe vyměnit.

        Dnes bych se podíval po canyonech, mají lepší výbavu vzhledem k ceně.A skládání často vyjde hůž než koupení celého kola.Za 40 tis se dá koupit dnes docela dobré kolo u ht s váhou okolo 10Kg, u fullu se stejnou výbavou(viz canyon).Neutrácel bych je za průměrný RB, kde se dostaneš na 12 kg(stejně jako u fulla) v lepším případě na 11 s tímto vybavením.

        Prostě s fullem se to na ježdění po lese porovnávat nedá.To je jak srovnávat žebřiňák s Mercedesem a na závody se to v té ceně s ostatními HT koly co by se daly za to postavit nedá srovnávat váhově.tak v čem má to kolo takovou výhodu, v čem je tak supr.Na závody bych za tu cenu měl RM se scandiovými rámy ve váze 10Kg.Od Superioru to samé + karbonové spěry zadní vidlice-což bych bral jako dost výhodu apod.není v ničem lepší než konkurence za stejnou cenu.jediné proč se tak prodávají, je to, že je dotyční tak propagují.Že jste si z obyčejných(dnes již sériových) kol udělali kultovku, bezdůvodně.Chápal bych to před 8 lety ale v dnešní konkurenci teda ne.

        0 0
        • wroum  

          necet sem to cely, ale tim fulem bych se neohanel, to je takova slatanina z toho, co dum dal ci nekde zbylo … proste zadnej zazrak.

          0 0
          • vlk  

            Ty komponenty nejsou co dům dal.je to skoro vše nově koupené a vše pečlivě vybírané, aby to bylo co nejlepší a přitom to něco sneslo vydrželo.

            Nechápu totiž o co Vám všem jde.Já kritizuji volbu RB a vy hned kritizujete moje kolo.je jasný, že se Vám líbit nemusí.Já jen tvrdím, že jiní výrobci za tu cenu nabídnou více.Srovnávám s rámy superior, s rámy Rock machine, Spyder atd.Konkrétní člověk se vyjádřil, že mé kolo za moc nestojí a já ho tedy srovnávám s tím co si dotyčný vybral a vyšlo mi, že ten také za moc tedy podle toho nestojí.jako alternativní fully jsem dal jako příklad to své.Rám mě stál to co RB 1500,takže teoreticky investice navíc akorát ten tlumič.jako další full pro porovnání jsem nabídl Canyon.proč hned jste se obuli do mého kola, proč ne do canyonu.

            Tak dobrá.Když si v té své sestavě co si napsal vymění akorát rám, za ten co mám momentálně já, tak ho to bude stát akorát o 3 tis více za tlumič a bude mít kvalitního fulla VP fulla, co se pod šlapáním nehoupe.Když ty samé peníze investuje do canyonu, tak bude mít také dobrého fulla, ještě s trochu lepším osazením.

            Já jen říkám, že za tu cenu může mít dobrého fulla.A to neznamená, že zrovna toho mého.

            0 0
            • wroum  

              nejsou, ale vypadaj tak.

              svym fulem si se zacal ohanet ty sam a dal si ho jako priklad co se da za tyhle penize postavit. kdybys navrhnul Canyona, tak nereknu ani slovo (pokud by byl v tovarnim osazeni a pokud bys na nej nechtel dat ty komponenty co mas na svym)

              0 0
              • vlk  

                „Popravdě za tu cenu bych si složil i fulla(vlastně já si složil ještě za nížší)“-to je jediné co sem původně napsal a za tím si stojím, že za tu cenu je možné si složit fulla a já se u svého dostal ještě na nižší.Nikde jsem nepsal, zda je lepší nebo horší v osazení než ten můj, až poté jste se do mne pustili a až poté jsem napsal příspěvek, kde srovnávám.Vím, že nemám kompletní sadu.Vím, že některé komponenty nemají úroveň xt.Však jste mu radili ať ušetří a koupí na lx.V tom případě by byl můj myšmaš lepší než kompletní sada xt.ale to je úplně jedno.Vy jste mě vtáhli do debaty o mém kole.Já netvrdím, že mám lepší, či horší.Já jen tvrdím, že za tu cenu může mít i slušný full.A pokud nezávodí, že má pak full lepší využití než ht.A pokud závodí, tak jedině R 1300 a nebo něco od jiné značky(v žádném případě 1500 a CRX na závody).Za tím si stojím. tečka

                0 0
        • kesu  

          docela s tebou souhlasim az na jednu vec-pises ze duke je citlivejsi nez recon,to mas pravdu starej dobrej hydracoil je opravdu citlivejsi nez motion kontrol(patro­na).Ale to ze je to bezproblemovejsi vidle je blbost,na duku daleko rychleji odchyzeji pouzdra,je mekci,ma horsi gufera atd.A to nemluvim o zdvihu kde 108mm je proste malo…Ale spis sem chtel napsat ze co se tyka citlivosti tak srovnani toho reconu s revelationem a rebou tak ten recon uturn je rozhodne citlivejsi nez ty dve ostatni.Co se tyka tuhosti a tlumeni jsou na tom stejne.Jediny co hraje pro rebu a revelation je Dual air kterej v reconu neni.Pokud teda pominu vahu no.V dobrym ahoj

          0 0
          • vlk  

            V reconu vydím problém v tom neustálém uzavírání a otevírání přechodu mezi negativkou a pozitivkou,Jednou to také může přestat těsnit.Proto bych raději preferoval ty ostatní řešení od RS, a nebo pak ještě pružinového Recona.Pouzdra nemohu porovnat -nikdo ze známých nové RS ještě nemá tak dlouho.Jsou ze stejného materiálu, ale je pravda, že to má zase širší nohy, tedy teoreticky vydrží více.Měkčí Duke je.Gufera jsou na Reconu a na Duku konstrukčně i materiálově naprosto stejná.Vím to měl jsem oba typy v ruce na porovnání.Myslím, že co se týká tuhosti tak ta reba je na tom malinkato hůže nežli Recon.Já jen beru v úvahu to, že na Reconu vzduchovým vidím problémové právě to řešení se vzduchem.

            0 0
            • kesu  

              no pokud beres jako jedinej minus recona soloair tak to jo,ja myslel ze toho mas vic.Ja na soloairu totiz nejel,mel sem jenom toho pruzinovyho a ten mel fakt neskutecnej chod…ALe jinak mi prisel stejnej jako ty ostatni rs..kdyz teda neberu pika tak rozdily jsou

              0 0
              • vlk  

                Tak to jo pružinovýho musím chválit.Tam není co pokazit.Já reagoval proto, že dotyčný chce vzduchovýho, pravděpodobně kvůli váze.A ve vzduchu bych vybral ty co jsem napsal.Pokud někomu, třeba mě nevadí 2kg vidla, tak pružinový Recon je fakt dost dobrá vidla.

                0 0
      • wroum  

        vyjimecne s tebou naprosto souhlasim :-)

        0 0
    • Lister  

      tak když to tak tady čtu, tak i když jsem původně něchtěl, tak se radši pokusím napsat něco smysluplného :o)

      Pokud jde o rám tak tam bych volil podle zdvihu – jestli chceš 100mm, tak bych vzal radši CR 1300 a tam bych vrazil tu 100mm vidlu, to kolo to sneze bez problému. Jestli chceš víc tak bych nechal 1500, protože je lehčí než CRX. Vidlici bych nechal případně připlatil na Rebu s vzduchovým U-turnem (což je funkčně vlastěn RVL) Komponenty – jestli trváš na shimanu tak bych to asi nechal jak máš i když hydry LX na tom budou podobně a přesmyk bych dal klidně taky LX. Na nábách nešetřit tam bych XT nechal. Kliky po výměně převodníků budou v pohodě, řetězová linka na tom je stejně blbě jako u konkurence. Ráfky – slušný výběr. Nechce se mi to počítat, ale možná bych zkusil propočítat zda nějaký zapletený set na tom za stejný peníze nebude váhově a funkčně podobně – zálěží ale jestli ti jde hlavně o design nebo funkci – klasikou rozhodně nic nezkazíš.

      Doplnky – nevím ani co stojí ani kolik váží, ale možná by se dal najít jiné řešení – nedávno tu byl odkaz na poměrně slušnou akci na Ritchey Pro, ale doplnků je tuna, tam je to hlavně o značkových preferencích.

      Jinak jak jsem psal, že bych vyměnil vlastně všechno tak to proto, že bych se snažil obejít bez shimana, takže bych stavěl na Sramu, brzdy třeba Hope – asi jiná cenová relace, ale vlézt by se asi dalo, vidlice jak jsem popsal výše.

      0 0
      • Lister  

        bagbike.cz/?cmd=1068 asi dražší než to co tam chceš, ale cena těhdle kol pořád tak neodolatelně klasá, že kdybych chtěl stavět nové kolo, tak tohle si tam dám – váha sice nic moc extra ale tuhost je prý hodně slušná, a jsou krásný :)

        0 0
    • petebike  

      nj ram me nebere, komponety – dobrej vyber, kompletni sada je kompletni sada :-), jinou vidli – Reba,Fox(bohuzel jina cena),

      jinak jsem chtel na pristi rok taky novy kolo nakonec jsme koupil za stejny peniz jako ty to co mam ted v profilu – myslim KHS, Sfinga je stale na prodej :-(

      0 0
      • vlk  

        To tvé KHS je fakt supr.To bych si dal také líbit.

        0 0
        • Meesha  

          zrovna to KHS stoji stejne jak RB1500 a je uplne nekde jinde…

          0 0
          • vlk  

            Však to říkám, ale RBčkáři to nikdy neuznají.

            0 0
            • lith  

              ufff…diskuse docela dlouhá,ale zajímavá. Jenom se tě zeptám Vlku co ty na to, že RB po svaření putují do pece. Já v tom vidím přínos. Protože po svaření je v rámu opravdu velký pnutí a pokud ho neodstraníš, tak vlastnosti rámu jsou na mnohem horší úrovni. Já osobně bych šáhl po 1300. Jinak padaly tady názory že radši Superiora s karb. zadkem. No jo…stojí dobrý peníze,ale to je tak všechno. Stav se na nějakej závod kola pro život, takovejch kol tam je hafo…nichts für mich. Ale samozřejmě, že je to každýho volba

              0 0
              • vlk  

                A ty ostatní vyšší modely od výše jmenovaných firem podle tebe do pece neputují?

                0 0
                • lith  

                  já nevím.....ty to víš?? Každopádně RB ano. Ale otázka zněla jinak :-)

                  0 0
                  • vlk  

                    Nemohu to říct všech značkách co sem jmenoval-to fakt netuším, ale údajně u RM některé do pece jdou.Předpokládám, že topmodely rámů jednotlivých značek jdou snad všechny.

                    0 0
                    • lith  

                      No to je prostě jen předpoklad. Vím že tohle dělalo Morati a dělá to RB. A má to svý důvody. A bral bych kdyby to měl i můj bajk. Ale asi v peci nebyl:-) Myslím že je jasný, jaký v rámu po svaření vznikne pnutí.

                      0 0
    • Meesha  

      vymenil bych ram – XC ramy od RB mi pripadaji nezajimavy a v nicem nevynikaj. Jinak fajn, ale zda se mi to drahy.

      0 0
      • Lister  

        jj, krásný bajk, myslím že kolem 45 tis, jde jen o to, že už asi nepůjde sehnat… :o(

        0 0
        • MlokCZ  

          No vždycky může vzít XC4 07 nebo případně něco málo přihodit na XC5 07 a bude mít super kolo.

          0 0
          • MlokCZ  

            Ale 40k pokud nechce závodit bych za HT rozhodně už nedával.

            0 0
    • vlk  

      www.bike-discount.de Cuby jsou trochu drahé, ale koukni se na ty Radeony na těch stránkách.Můžeš ho mít za tu cenu s foxkou.

      0 0
    • Peslezedirou  

      RB je tuctovka. Dal bych jiný rám, víc kultovní, třeba Apache.

      0 0
      • lith  

        :-)

        0 0
      • kubad  

        Pche když kultovku, tak jedině Author :-)

        0 0
        • Peslezedirou  

          Pche, Kellys a to už nepřebiješ :o)

          0 0
          • wroum  

            existuje este JOKO? :-D

            0 0
            • Peslezedirou  

              Vyhráls :o/ :o)

              0 0
            • kubad  

              Favorit se tuším taky ještě drží

              0 0
            • vlk  

              Náhodou Joko měl pár kousků velice zajímavých karbonových rámů.Stále jsem tenkrát uvažoval zda do něj nejít.Dnes bych už nešel-neměly navárky na hydry.

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Jako primo na rafkovy Magury? No to je spis zalezitost trialovejch ramu.

                0 0
                • vlk  

                  Ne ne byly to xc rámy, je to už tak 3 roky co sem na ně narazil z výprodeje.Vy­robili jich jen pár-prý na tom jezdil ten jejich tým no a ty zbytky co vyrobili nad plán nebo nevyužili tak prodávali.Byly tam normální navářky na V-breake.

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Jen jsem zertoval. Kotoucovky nejsou jen hydry a naopak rafkovky nejsou jen mechaniky ;)

                    0 0
                    • vlk  

                      Aha. Tak já to beru tak, že mechanické kotoučovky a hydraulické ráfkové jsou pro mne mrtvá záležitost :o) Jejda to sem neměl, teď se do mne pustí horda lidí :o)

                      0 0
          • kubad  

            :-((

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.