rozhodl jsem se dát na řetěz shimano (10sp) rychlospojku sram.. spojka se zasekla uprostřed a nechce se jí ani hnout.. co stím?
rozhodl jsem se dát na řetěz shimano (10sp) rychlospojku sram.. spojka se zasekla uprostřed a nechce se jí ani hnout.. co stím?
Kleště, kladivo, šroubovák,…nic nepomáhá???
na kleště jsem vynaložil sílu celého mého člověka a hovno ztoho..
ve Tvém profilovém věku se nediv, že nemáš sílu, popros někoho silnějšího, kleště a šroubovákem zapáčit a rozlupne se hned
Vono takhle na dálku na to nejni moc vidět…
Jak si tu pomoc představujete Kefalín? Online? Máme vzít imaginární kleště a kladivo?
třeba poradit z vlastní zkušenosti!!
Co to třeba odvrtat?
Z vlastní zkušenosti bych se na spojku vybodl a nebyl líný nýtovat.
A co řetězy s dutýmy čepy?
Co je s nimi?
Normálně je nýtuješ?
pokud s tím fakt nehneš, tak ti zbude jen nýtovačka a vyndat články+zaseklou spojku, nahradit jinými články a dát jinou spojku nebo zanýtovat
Mě by zajímalo JAK se zasekla
Postupuj podle tohoto dredu
10.sp. Sram je na jedno použití. pro její zacvaknuti sedni na kolo a zaber do pedálů, zacvakne. rozebírá se nytovackou,i když někteří ji dokážou rozpojit i klestema.
jde rozpojit kleštěma ale práce je to hrozná.
nakonec pomohlo velké množství WDčka a pak už to šlo samo :)
zde pomohou už jenom kytky…
K tématu nic nemám,ale na 10tkové řetězy používám zlatou sram spojku na 9kový řetěz.Funguje to dobře, jen je trošku volnější.
tak si sebou voz alespoň hřebík, ať nemusíš dělat do Prčic…
už jsem to tu víckrát četl i sám psal. Když nejne spojka rozpojit tak čistiti čistit a zase čistit. Je to vždy špínou. Když je zcela čistá, jde to rukou. Pokaždý se to precisně vyčistit nedá, pak nastupujou kleště – jsou na to kleště speciální. Já mimo tyhle používám miniaturní kleštičky vyrobené zbroušením elektrikářských – ty vozím i sebou.
proč myslíš že 9sp spojka Sram se jmenuje Powerlink a 10sp Powerlock ?
takže pokud píšeš o 9sp OK máš pravdu pokud o 10sp tak si vedle jak ta jedle
no s 10kou zkušenost nemám a nenapadlo mě že by v tom byl principielní rozdíl. Udivuje mě to ale, protože konstrukce je asi stejná nebo není? U té 9ky když nevyčistíš tak je to taky jedině na fakt brutální sílu.
rozdíl v principu bude, 9sp uzamkneš lehkým tahem rukou, 10sp chce fakt sílu, ideál je zabrat do pedálů a tahem se zamkne, proč to tak u Sramu udělali nechápu, ale je to popsané i v manuálu, je prostě ofiko na jedno použití.
na 10sp jsou na trhu spojky KNC, Conex, FSA ty jsou rozebiratelné v pohodě
fakt ofiko na jedno použití? No to je teda síla, to bych asi nebral. Možná bych novou prohlíd pod lupou – zřejmě tam bude někde radiální nebo axiální záskočka – malinkej schůdeček. Ten bych pak zkusil zmenšit fortunkou (nebo možná i pilníčkem). Třeba se povede takhle nalézt obecnou metodu jak to upravovat jednoduše a rychle. Pokud tedy nejsou obecně dostupné konstrukčně povedenější výrobky. Zajímavej problém – jsem šťoural takový věci mě bavěj.
obecná metoda je :D , trochu ubrousit a pak to menším násilím jde, nebo správné kleště a velkou sílu :D
No vida – tak si to nenechávej pro sebe – popiš to tu. To je přece sakra užitečná rada ne.
to jsou rady jiných uživatelů BF, mě tohle bastlení moc nesedí, radši používám spojku KMC která je v pohodě rozebiratelná jen o něco dražší
Jo jestli je běžně k dostání tak máš naprostou pravdu. Jinak bastlení mám moc rád. Já to ale nazývám spíš úpravy. protože když už, tak to udělám profi (mám na to podmínky a je to mé povolání)