Prototyp obutí pro horská kola s názvem „Energy Return Wheel“ slibuje jízdu bez vzduchu a bez defektů.
Jakej na to máte názor ? Myslíte,že to bude mít úspěch ? :-)
Prototyp obutí pro horská kola s názvem „Energy Return Wheel“ slibuje jízdu bez vzduchu a bez defektů.
Jakej na to máte názor ? Myslíte,že to bude mít úspěch ? :-)
Po průjezdu blátem budou pláště nejtěžší na celym kole :-D.
A četls to nebo si jen prohlídl obrázky?
Jojo četl jsem to,ale to bylo moje první o čem jsem přemejšlel,když jsem koukal na ten úvodní obrázek,pak jsem došel právě k tomu,že to ještě budou měnit :-)
Četl a jestli si myslíš, že se to vyřeší nějakým opláštěním, tak nevyřeší, protože opět bude hrozit proříznutí. Akorát, že neuteče vzduch ven, ale zase dovnitř nateče voda což je u tohoto systému nežádoucí.
a nalezou tam mravenci
tak vodu doma vyleješ a díru zalepíš… důležitější je že domů dojedeš a lepit se to bude taky snáz. Navíc jak často projíždíš bahnem a loužema?:)
To je dost divná otázka na bike-foru. Teď na podzim by se spíš hodilo: jak často neprojíždíš bahnem a loužema? :)
MTBS zas recykluje Bikerumor koukam.
Staci se podivat na video a je jasne patrne, ze to nefunguje – nedochazi k zadne deformaci na prekazkach. Tzn je to temer stejne jak jezdit na prefoukanem plasti. Bud je cely system spatne navrzeny a nebo jezdec pro nej prilis lehky.
Koncept respektive princip navraceni energie Energy Return Wheel snad ani nemuzou myslet vazne a nebo si snad marketingove oddeleni te firmy vazne mysli, ze nikdo na hodinach fyziky nedaval pozor? Ledaze by cilova skupina byla zednici, kopaci, pasaci koz atd.
Stejny koncept nekolik firem uvazovalo pro pouziti v armade, ale stejne se to nejak neujalo.
Souhlas
No jezdit šnečím tempem z kopce jako on, tak by to asi nebylo špatný:)
Hlavně si ten plášť výborně přizpůsobíš na váhu jezdce a jízdní pomínky ve kterých zrovna jezdíš.
To video je dost na prd – jak to funguje tam moc vidět nebylo :-) Možná spíš prototyp je na prd.
Myslím, že moje kola jsou taky Energy Return – když je plášť stlačený nějakou nerovností, čímž je do systému vnesena energie, zase se po přejetí terénu vrátí do původního stavu za současného uvolnění naakumulované energie :-) Je fakt, že při vykonání práce na vzduchu (stlačení pláště), se část energie přemění na teplo, ale myslím, že k tomu dochází i při deformaci těch jejich pružných elementů…
mám takový bike – vyjedu na kopec – to samozřejmě energii do systému dodávám, ale pak z kopce už se to rozjíždí samo! ;-)
Já chci taky takový bike!
hlavně ten plášť vypadal že je tvrdej jak „beton“
To jsem psal v prvním odstavci, jen ne tak konkrétně. :-)
protože kdyby to udělali měkčí, tak se to při přejezdu šutru zmáčkne na ten pseudo-ráfek a něco stejně praskne.. buď ten pružnej element, nebo ráfek (pokud to teda nebude vážit 3× víc než běžný kolo)… a místo výměny duše na místě vezmeš bajka na záda a pošlapeš 30km domů pěšky… :D