• NeoMike1

    Zdravím místní bajkery,

    scháním pružinku, která je kolem stíráku. Nemusí být nová, pouze aby byla v pořádku. Mě se bohužel jedna dokřivila a nechci kvůli tomu kupovat celou sadu stíráků. Tak jestli by se někomu jedna neválela doma, případně zda někdo poradí čím jiným ji nahradait. Napadly me stahovací pásky, ale nevím, zda to nemusí pružit, což by páskama dosaženo nebylo. Díky moc :)

    0 0
    • mxv  

      kup si v loziskarne nejlevnejsi gufero stejneho prumeru a mas novou..

      0 0
    • blisterexist  

      já bych tam zkusil dát O-kroužek vhodného průměru, ten to bude stahovat pěkně

      0 0
      • se-se  

        nebude, časem se vytáhne – materiál NBR není na tah určený

        A taky pružinku snadno rozpojíš, O krpoužek ne

        0 0
        • blisterexist  

          pružinku rozpojíš, ale dost debilně se spojuje na nozy, proto je lepší to rozebrat

          0 0
    • NeoMike1  

      Jako výhoda pružinky mi příjde, že jde snadno rozpojit, zkrátit a opět zase nasadit. Nevím přesně jestli má nějaký význam, když zvětším tlak stíráků na vnitřní nohy.

      Po předělání na olej mi totiž stíráky propouštějí olej (řekl bych, že vnitřní nohy jsou až moc mazané). Proto jsem si říkal, že bych zkrátil pružinku, tím by se to mohlo víc utěsnit. Má s tím někdo zkušenosti?

      0 0
      • pepek  

        Zkusit to můžeš, horší to nebude. Dělal jsem to na foxu, ale tam to nepomohlo.

        0 0
      • jIrI___  

        Zkoušel jsem to na Maguře, taky nepomohlo. Pomohly až stíráky od RWC :)

        0 0
        • NeoMike1  

          Sehnat stíráky na Epicona bude asi problém ne? Neviděl jsem u nich stíráky na Suntoura. Kolik tě stála doprava sem?

          0 0
          • jIrI___  

            Doprava vyšla na nějakých 7 USD. Ale jestli nemají Suntour v nabídce, tak to bude asi problém.

            0 0
      • Georrge  

        nejspíš to nepomůže, protože tyhle vnější stíráky jsou dělaný na stírání bordelu z vnějšku noh, ne k stírání oleje zevnitř. Takže olej se dostane ven vždy, ať je to utažený jak chce, ale dovnitř se bordel bude dostávat hůř. Na stírání oleje jsou manžety uvnitř stíráku, jejich tlak ale nijak neovlivníš…

        0 0
      • Senoy  

        Tohle neřeš, časem se přebytečný olej vyprázdní. Aspoň nebudeš muset v blízké době domazávat pod gufera. Lepší mastnější, než sušší. Olej v tlumiči je stejně stíraný vnitřníma olejovýma stírákama, tudíž vnější jen zabraňují vniku nečistot do vidlice.

        0 0
        • NeoMike1  

          Souhlasil bych s tebou, kdybych po cca 40 km nepociťoval zhoršený chodu vidlice a to z důvodu, že olej vytekl pružením ven. Když jsem vidlici rozdělal, tak moc oleje nevyteklo. Teď jsem zkusil ty pružinky a vypadá to, že to pomohlo, teď to maže akorát a nic nevytéká. Akorát mám na vnitřních nohách kroužek od oleje.

          0 0
    • NeoMike1  

      Pravděpodobně asi nepůjde upravit stíráky, tak aby stíraly také olej zevnitř nohou. Je tomu tak?

      Ono to sem moc asi nepatří. Spíše by se ten dotaz hodil do jiného vlákna. Ale když už zde rozebíráme stíráky tak se zaptám. Zda by někdo nevěděl z čeho vzít stíráky, aby byly dělány také na stírání oleje. Vidlice je značky Suntour a vnitřní nohy mají 32 mm. Dočetl jsem se, že tam jdu použít od RS, ale musí se upravit, obrousit, aby sedly. Jelikož nemám k dispozici brusku a nedokážu si představit, že bych to pižlal pilníkem. Tak tohle pro mě nepřipadá v úvahu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.