Zdravím, minulý rok v říjnu jsem koupil synovi kolo k vánocům.
Vzhledem k tomu, že do dubna byla zima, květen, červen nebyl čas jezdit a červenec byl u babičky na prázdninách, tak jsme kola vytáhli až teď v srpnu. Udělali jsme pár pojížděk a chtěl jsem mu nechat upustit vidlici, protože je lehký.
Najednou jsem zjistil, že místo deklarované vzduchové vidlice je tam pružinová.
Kontaktoval jsem tedy obchod aby prověřili jestli nedošlo k nějaké chybě. Dostal jsem odpověď, že výrobce na poslední chvíli změnil osazení a místo vzduchové vidlice dal pružinovou.
Napsal jsem jim tedy znovu, že to je tedy hezké, že mě na to neupozornili před odesláním, potažmo se nezeptali jestli kolo opravdu chci. Je jasné, že pružinová vidlice je na synovo váhu spíš na obtíž, protože je těžší a ani na nejmenší tuhost nepruží jak by bylo potřeba. Když jsem kolo objednával, tak bylo skladem, takže se ani nedá říci, že jim výrobce poslal s jinou vidlicí a až dokud jsem jim nenapsal tento druhý mail, tak stále měli u daného kola napsanou vzduchovou vidlici.
Nyní po tomto druhém mailu už neodpověděli a opravili si popis u výrobku.
Jak by jste to řešili vy, stává se tohle běžně a mám to nechat být a nebo se s nimi hádat.
Očekával bych třeba alespoň omluvu nebo například nějaké zboží jako omluvu.
Díky za názory.