Zdar borci,
netušíte zda půjde opravit ráfek…viz foto? Díky za rady.
Zdar borci,
netušíte zda půjde opravit ráfek…viz foto? Díky za rady.
Ne, je prasklý, ráfek na odpis. Tato kola se nejezdí s dušemi.
To praska bez ohledu na to jak to vozis.
To si nemyslím, toto je evidentně následek rychlého defektu.
Díky moc. Bylo to o kámen, cvaklej i plášť. Teď si řikám, za kolik by moh bejt ten ráfek napsal jsem do kastaru, tak sem pak hodím cenu, kdyby to někdo hledal.
Líbit se ti to nebude .
Tohle je ale úplně jiný ráfek, než bude tazatel kupovat ;). Má ty nejnovější, takže bude podstatně dražší.
myslim, ze drazsi nebude… ty rafky stojej ± vsechny stejne…
Takze cca 3ku za rafek a neco prace… teda pokud jsou draty a niple ok…
To taky není on :P.
Aha, dobré vědět, tak to už nemusím mít takový strach, že to někde zruším :). Myslel jsem, že to bude tak za 5–6.
No to je jasný že nebude :-D a ten odkaz jsou starý 26, takže počítám tak 4000,– to by ještě šlo, ale jak to bude nad 6000,– tak budu nas…ej
počítej cca 3500kč s prací by to mohlo být, pokud bude nějaký problém s dráty tak i víc
Super, díky moc.
..klidnou jizdou až do úplné smrti:)
…počítej 5.000 +
Za samotný ráfek? To si nemyslím.
ráfek stojí ofiko 3,5, dá se sehnat lehce nad 2,5 na e-shopech
práce od 500kč podle lokality v Praglu ehm víc :D
A nevíš o nějakým eshopu? Nael jsem jen starej 26 ráfek. Díky
…myšleno za všechno (ráfek cca 2.800 kč + dráty cca 70 kč/ks + výměna ložisek + práce)
Tak to pak už jo, to se nasčítá :)
…možná za dráty třeba platit nebude, ale pro jistotu jsem je tam taky započítal (min. polovina z nich tam ale bude určitě zarostlá a lepší než je pracně dolovat, bude je lehčí vystřihat a tím ušetří za hod. práci – asi ne levnou)
…tak jak to teda nakonec dopadlo – jsi nasranej, nebo ne?
Hele neuraž se, ale na žádný kámen jsi nenajel.
prostě jsi tam měl duše a měl jsi rychlý defekt. Jinak to být nemohlo.
taky si myslím, že kdyby to dostalo pecku od šutru, bylo by to ohnuté spíš dovnitř, ne?
P.S.: Co je to rychlý defekt (explosivní – jako, že mu to doslova bouchlo?)
moc :-D
To jako, že by rychle unikající vzduch ohnul ráfek =8–0? To je asi cipovina :-)
Žádná jiná příčina to být ale nemohla!
je to zrejme a zcela bez diskuze. ;-)
Že by cca 3 bary v plášti způsobily takovou katastrofu? :-) :-). Největší rána je, jak známo, vyzutí bezdušáku (už jsem to zažil), ale s ráfkem to, pochopitelně ani nehne, stejně jako 10 barů když vyletí ze silniční duše při rozříznutí.
Zkuseny mechanik vyse rika neco jineho.
Takze se proste smir s tim, ze to je nasledkem rychleho defektu.
Zkusil bych to vyhnout zpatky, pokud tam nejsou ostre hrany, s dusi to fungovat bude, a mozna i bez duse.
Podle obrázku je křuplej uvnitř, takže je po smrti.
taky si myslim, tohle uz je sice dost, ale za zkousku nic neda
kruplej byt nemusi, z fotky tezko soudit, elox dela takovyhle pavuciny bezne a fotak/blesk je umi pekne zvyraznit
ked na tu fotku tak pozeram tak by sa ta za nejaky cas mohol tykat aj tento problem http://www.bike-forum.cz/…-plaste.html#… aspon opticky to z fotky tak vyzera.
Tak přišla odpověď z Kastaru:
"cena ráfku je 3349,– Kč s DPH. Ráfek máme skladem.
Ráfek není problém zaslat, ale pokud se nebude přeplétat v autorizovaném servisu, tak je ráfek bez záruky.
Kolo na přepletení můžete poslat k nám do servisu Kastar, nebo viz link.
http://www.kastar.cz/…ealerpdf.pdf
To ještě jde ;)
když napíšeš do Bikesportu tak cca 500 ušetříš, odkazy tu někde máš
Na bikesportu mají jen ten starší typ na 24 děr ;).
mě je fuk co mají na e-shopu, vím co umí sehnat, ale jsou to tvoje prachy :D
No já nový nekupuju, jen upozorňuju, aby si zakladatel nekoupil nesedící ráfek ;). To, že ho umí sehnat jsem samozřejmě nemohl vědět (a po mých zkušenostech z bikesportem už jim stejně nevěřím). Pokud to dokáží, tak samozřejmě ok :).
No já nový nekupuju, jen upozorňuju, aby si zakladatel nekoupil nesedící ráfek ;). To, že ho umí sehnat jsem samozřejmě nemohl vědět (a po mých zkušenostech z bikesportem už jim stejně nevěřím). Pokud to dokáží, tak samozřejmě ok :).
Otázka je, jestli se jim to bude chtít shánět :)
nebude ani první ani poslední kdo tam ráfek za lepší cenu koupí, za jeden mejl nebo telefonát nic nedá, navíc je to aktuální model takže sehnatelnost relativně v pohodě
Dík za info :).
autorizovaný servis je co? :D
Kurňa, toto téma to přivolalo :D Minulý týden jsem ho četl a moc jsem tu situaci zakladateli nezáviděl.
Dnes se mi taky skoro po 3 letech podařil zrychtovat ráfek. Když jsem se na kolo po zastavení podíval, hned mi naskočil scénář tohoto tématu. Dostalo to pecku o kámen a než jsem stihl zastavit, následovalo několik dalších ran do ráfku, který jsou snad ještě víc nepříjemný než jen pokřivený ráfek. Jsou to takové zploštělé záseky nebo jak bych to nazval, moc to nejde narovnat, zato to z fotky se mi podařilo vyrovnat úplně krásně. No uvidíme, kolo je trošku šišaté do všech stran, ale vypadá to, že je to provozuschopné.
Jak jsi dopadl ty, už to máš spravené?