• bobo17

    Rád bych se optal ohledně výběru pumpy/hustilky na MTB, kterou budu vozit sebou. (dres/rám/bidon když se vejde)

    Co jsem tak procházel na internetu, tak mi vyšly jen 2 značky a modely.

    1. Topeak Race Rocket MT ( nejlevnější jsem našel http://www.sportstreet.cz/…umpa-120psi/#…)
    2. Lezyne
    • Alloy Drive
    • TECH Drive HV
    • Gauge Drive HV

    Nemáte někdo zkušenosti s Topeak Race Rocket MT versus Lezyne?

    Předpokládám, že pokud by se to mělo srovnávat tak asi Lezyne ve verzi „S“.

    Přijde mi to ranec peněz, dát za pumpičku okolo 1000Kč, tak bych nerad šlápl vedle.

    Zatím, co jsem se byl krátce podívat v obchodu, se mi zdá že Lezyne je kvalitnější (hlavně ta Alloy),

    ale prodavač mi řekl že lidi raději kupují Topeak, tak nevím co je na tom pravdy, a nebo zda to chtěl prodat.

    Má někdo zkušenost?

    Anketa: Topeak Race Rocket MT versus Lezyne

    0 0
    •  

      tu se šlaufkem http://www.finebike.cz/…85-09396.htm?…

      0 0
      • bobo17  

        No to právě že jsou všechny, toto rozhodování mám už za sebou.

        0 0
        • gerrard  

          Na silnickach mam topeak na mtb lezyne. Chybu neudelas ani jednou, ale lepsi system me pripadne lezyne s otocnym slauskem na mtb bych nic jineho nebral.

          0 0
          • bobo17  

            Jasně, díky. Nevím jak to má uvnitř ten topeak vyřešeno s tím šlaufkem = zda se to může či nemůže nějak pokazit, čekám reakci zda se třeba někomu nestalo :-)

            A raději na MTB velikost Lezyne S nebo M ? = „S“ stačí, a nebo raději M ?

            Na první pohled mi přišla sympatická ta Alloy, protože tam se to šroubuje do hliníku, kdežto ta TECH má plast.

            0 0
            • scota  

              Mám Lezyne Drive HV model M a myslím že šlaufek šroubuješ do hliníku ;-)

              0 0
            • scota  

              Plastové je pouze madlo. Tělo, osa a tedy závity jsou hliníkové.

              0 0
            • gerrard  

              Lezyne me pripadne blbuvzdornejsi. U topeaku si dokazu predstavit, ze se to pokazi. Topeak jsem bral na silnici jen proto, ze byl vyrazne levnejsi jinak bych asi vzal lezyne i na silnic.

              0 0
      • bobo17  

        Tato má plastový vršek/rukojeť ? Pokud ano tak se trochu se bojím aby to nemělo při zuřivém foukání při defektu neblahý vliv na životnost a nemohlo prasknout? Díky za tip.

        0 0
        •  

          Musíš foukat hlavou

          0 0
          • bobo17  

            Ještě, že jsi mi nenapsal, že mám foukat pusou. :-)

            Ale vím o případu, kdy někdo při foukání levnou minipumpou urval sklopné plastové madlo a při dopředném pohybu si ten zbytek vrazil do dlaně. :-)

            Je mi však jasné, že případ Lezyne to není, ale přesto jsem tu plastovou z výběru vyloučil.

            Nic ve zlém.

            0 0
            •  

              vůbec se toho plastu neboj, vydrží, šest stováků jde ale litr za pumpičku na rám je sakra dost, mám vel. S

              0 0
              • bobo17  

                Máš úplnou pravdu, než jsem se začal o to zajímat, tak jsem si řekl, že 500kč je tak co bych za to dal. Jelikož mám rád věci, co vydrží a nepokazí se, tak jsem musel slevit z limitu a zatím se jeví jako kandidát číslo 1 i dle ohlasů tato :

                http://www.rideko.cz/…DRIVE-HV-ABS

                S tou velikostí „S“ nemáš problém = že by sis myslel, že by „M“ udělala lepší službu? Dost lidí radí totiž „M“.

                0 0
                •  

                  S je v pohodě, kámoš má M a osobně mi to na kole už přijde celkem dlouhý

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Tak záleží kde ji nakonec budeš vozit. Mám M a vejde se mi akorát vodorovně na dno camelu. A rozdíl hmotností je minimální. V camelu mám vždy místa dost, takže S pro mě nemělo smysl.

                  Já tedy tu Lezyne vozím jen málokdy. Běžně vozím jen 2 bombičky v podsedlovce. Lezyne beru jen v případě, že jedu sám na delší trasu (když jedu s někým, což je většinou, tak ostatní vozí pumpičky, takže stačí mít bombičky) a první vyjížďku po instalaci nových kol/pláště (tedy když očekávám, že bych mohl potřebovat dofukovat, i když se to nestává téměř nikdy, protože vozím pláště co se dobře zatěsňují).

                  0 0
    • MirosPikos  

      Nemám nejmenší problém s Lezyne, akorát se celkem zahřeju, když potřebuju foukat, protože jsme blbec koupil HP místo HV.

      Takže za mě jakoukoliv HV DRIVE větší velikosti.

      0 0
      • MirosPikos  

        Vlastně jeden neduh mě napadl. Druh těchto pump v kombinaci s demontovatelným ventilkem. Je třeba dávat bacha, aby při vyšroubování šlahnounku nezůstal uvnitř ventilek. Nejedenkrát se mi to stalo. Celkem oser… když už máte skoro hotovo a místo toho komplet prázdné kolo. Což při rozměrech 2.25 nebo 2.4 může celkem ******, když je člověk utahanej a pomalu se stmívá kdesi pod Boubínem :)

        0 0
        • bobo17  

          Tak pro takový případ bude tedy lepší velikost „M“ než „S“ :-)

          0 0
          • Breakpain  

            Pro tyhle případy mám plastový klíč na ventilky v podsedlovce. Je to malé a váží to prd. Každopádně dotahuju hned doma ventilky a samovolně se to nepovoluje … většinou špatně dotažený.

            0 0
            • tonik666  

              Mam alloy drive HV vel. M tak 3 roky.

              1. vysroubovana vnitrky ventilku pokud nedas pozor. da se naucit sroubovat tak, aby tam vnitrek zustal. Klic na ventilky to resi.
              2. slaufek mi praskl podelne u jednoho konce, zalepil jsem paskou a drzi
              3. i kdyz ma slaufek, stejne jak je kratky, tak s ventilkem pri pumpovani trochu hybes. Ale lepsi nez nasazovaci to je.

              Do camelu bych volil M, do dresu S.

              0 0
              • bobo17  

                K bodu 3. mě napadá otázka zda vel. M i S mají stejnou délku šlaufku? Tipuji že ano, jinak by to byl argument pro „M“. ;-)

                0 0
            • MirosPikos  

              Jasný, už ho taky vozím s sebou. Jen jsme popsal nehodu, která se snadno může komukoliv nepřipravenému stát ;)

              0 0
    • mr.antik  

      pokud je to záložní pumpa jen pro případ defektu, doporučuju tohle, cokoliv většího mi přijde zbytečný. Jedině že bys defektil každý týden :-)

      http://www.teamsport.cz/…ik-sl-green/

      0 0
      • Delkim  

        bez šlahounu NEBRAT!!!

        0 0
        • bobo17  

          S tím souhlasím, ale i tak velmi děkuji za tip. Kdysi na silničním jsem už tou nasazovací pumpou poškodil nechtěně ventilek a jsem poučen. Na MTB mám galuskový ventilek a ten mi přijde na poškození jak dělaný.

          0 0
          • mr.antik  

            To se mi stalo taky, když jsem nějaé ty duopísty, do kterých se muselo hodně tlačit. Tady pumpuješ jen frekvenčně, takže žádné rvaní ventilku se nekoná, když si kolo nějak rozumě opřes nebo položíš.

            Šlahounu chápu, ale dobře fungující nasazovací svůj účel staky splní.

            0 0
            • Delkim  

              já tuhle „argumentaci“ nechápu…

              tak jinak, a proč prostě riskovat? a riskovat dost zásadní problém?

              0 0
              • mr.antik  

                to si musí každej přebrat sám, jen řikám, že s kvalitní nasazovací malá lehkou pumpičkou to nemusí být taková tragédie, ale záleží jak je člověk šikovnej a jaký ventilky používá. Já s tim dofukoval poslední dobou dost často (utíkající bezduše) a nic nelámu…

                0 0
        • figur  

          U galuskovýho alu ventilku snadno šlaufkem strhneš závit a pak stejně skončíš u „narážecí“ pumpy. Stalo se to ani nevím jak.

          0 0
          • bobo17  

            Díky moc za radu, ale já jsem rozhodnut pro ten šlaufek. Takže si možná projdu tím co jsi mi popsal, a pak si na Tebe vzpomenu a pořídim si dodatečně tu „narážecí“, ale zatím bych poprosil o to, abychom se drželi tématu. Pokud by někdo věděl o nějaké kvalitní se šlaufkem, kterou jsem opoměl, tak sem s ní.

            0 0
        • whom  

          +1

          0 0
    • ememem1  

      doma dielenska pumpa a na cestu co2 bombicka. cokolvek ine je mrdnik a dnes imho uz cenovo neodovodnitelne. a pokial sa jazdia bezdusaky aj funkcne.

      0 0
      • Breakpain  

        Souhlas, ale úplně bez pumpy bych nejel … Tj klidně bombičky, ale i nějakou micro pumpičku… Nevím, opakovaný defekt atp a jsi v řiti. OK, stalo se mi to za 10 let jednou, ale mít jen dvě bombičky… jsem nahranej.

        0 0
        • ememem1  

          na ust je pravdepodobnost defektu takeho razu ze treba dofukat aj tak velmi mala. ale je pravda, ze na viacdnove akcie sa pumpa hodi, potom uz ale trea brat taku co je na bomicky, rucna a da sa nou nafukat aj tlmic.

          0 0
      • snas89  

        Až na to, že třeba plyn z bombiček defacto leptá duše.

        Takže po dojetí vyputsit a napumpovat normálně.

        Kdybych jezdil závody tak bombičky používám, na rekreační vyjížďky to je jen konfort, který člověk musí zvážit sám, jestli chce, nebo ne. Navíc je s tím práce ještě pak.

        0 0
        • MlokCZ  

          Na rekreační vyjížďky to může být o opravím/neopravím defekt. Bez bombičky máš velice malou šanci zpět nahodit plášť, takže v případě, že nestačí oprava knotem z venku a potřebuješ dát záplatu, tak smůla…

          Duše nic rozleptat nemůže, duše se na mtb nevozí.

          Doma je nafoukání s velkoobjemovou pumpou typu JOE BLOW Mountain/kompre­sorem hned (vedu obojí) hotové.

          0 0
          • snas89  

            Jo, na bezduše chápu:)

            0 0
          • tonik666  

            Popiš mi, jak lepší záplaty do bezduše v terénu? Zda vozíš mlíko a jaké záplaty používáš. Dík

            0 0
            • MlokCZ  

              To nepopíšu, protože jsem ještě nelepil. Ale nevím co bys chtěl na tom popisovat, sundáš plášt a podlepíš záplatu z vnitřní strany pláště. Jen to chce mít pořádnou záplatu. A pak musíš mít jak nahodit plášť zpět. Sice tomu můžeš pomoct nahozením patek v cca 2/3 obvodu ráfku a případně nechat jednu patku nahozenou a vůbec nesundavat (to ale bude záležet kde bude díra, spíš to nemusí jít, protože se tak nedostaneš pořádně k lepšní záplaty). Ale i tak to minimpumpou větišnou zpět nenahodíš.

              A stejně to bude většinou jen na dojetí. Díra, kterou nedá ani knot bude už hodně velká a dlouhodobě bych s tím nejezdil. Samozřejmě lze zrušit plášť tak, že nepůjde ani podlepit (ani na dojetí), ale to je případ, kdy to neřeší ani duše, takže to je už vždy na odvoz.

              Zatím jsem jen v době, co jsem bombičky ještě nevozil a neměl jsem ani knoty jen jednou nedojel a kolo dotlačil (naštěstí to bylo už jen 1,5km od baráku, tak jsem to došel a ani neřešil odvoz). To jsem tedy ještě měl náhradní duši, ale vzhledem ke vzdálenosti jsem se nehodlal patlat s vkládáním duše (a pak řešit, že jsem nenašel nějaký drobný trn v plášti, který duši hned píchne).

              Měl jsem sebou i náhradní tmel (vozím už delší dobu 60ml lahvičku tmelu) a ani dolití náhradního tmelu přes ventilek (tedy bez sundání patek pláště) to nezachránilo (moc velká díra na běhounu, tmel to nedal ani na nízkém tlaku).

              Lepení vozím namíchané ze dvou sad:

              http://www.ferdus.cz/…oto-tubeless

              http://www.ferdus.cz/…uprava-plast

              K tomu knoty a náhradní mlíko (těch 60ml), někdy může jen už být mlíko v plášti ve špatném stavu nebo při větíšm defektu rychle vystříká ven (a když tam zrovna nebylo čerstvě doplněné, tak ho je pak málo).

              A náhradní duši už nevozím vůbec.

              0 0
              • tonik666  

                Z toho co píšeš mi vyplývá, že podlepení moc nedává smysl. Teda věděl jsem to už předtím, jen jsem čekal, zda nebudeš mít nějaké překvapivé řešení.

                Pokud díru nevezme knot, tak má smysl dát duši, díru případně podložit, a doufat, že dojedeš.

                K podlepování:

                1. Na plášti od mlíka ti nebude držet lepidlo
                2. Něco podlepovat, pokud je to dočasné řešení nemá smysl
                3. Stejně to v terénu minipumpou nenahodíš (kouzlo knotů je v tom, že nemusíš plášť shazovat)

                Jinak já vozím knoty a mlíko, duši taky nevozím.

                0 0
                • MlokCZ  
                  1. Toho se nebojím vůbec, plášť pořádně v místě lepení oškrábeš a pak vezmeš trochu víc smirkem
                  2. Rád bych dojel, vkládat duši je mnohem větší opruz
                  3. Jakou minipumpou? Přesně proto jsem psal, že je to jeden z dalších důvodů, proč vozím bombičky. Reagoval jsi na můj příspěvek „Bez bombičky máš velice malou šanci zpět nahodit plášť“. A tohle jsem si v reálu i doma zkoušel, kombinace plášť + ráfek co vozím bombičkou nahodím zcela bez problémů.

                  Ani to namíchané lepení (aby tam byla i větší záplata) není nic těžkého a velkého navíc. A je dost možné, že vystačím téměř vždy s knotem. Ten případ co jsem tlačil domů byl tak na hraně, že by ho asi knot dal, ale jistý si tím nejsem. Podlepit by šel určitě.

                  0 0
                • 01carbon  

                  Na plášti od mlíka nedrží žádný samolepící flastr – ani ty na duše ani ty na pláště (znám jen Parktool) – pokud to předtím řádně neočistíš (aceton, benzin, isoprolyl.. a nenecháš řádně vyschnout). vyzkoušeno v lese když jsem si nevzal inbus k zadní ose :-( A když už se to čistí tak je lepší tam dát vulkanizační flastr. Takže doma. Když řízneš bok cca 7–15mm tak je ale ta samolepící plášťová záplata dobrá (ne jí lepit) na podložení duše, která jinak „vyteče“ ven.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tady ale nejde o samolepící záplaty, ale kombinace pořádné mechanické očištění + smirkování + vulkanizační flastr na pláště. Samolepící záplaty někdy nedrží dobře ani na duši.

                    Až se mi bude chtít a budu vyhazovat jetý plášť od mlíka, tak to pro jistotu preventivně zkusím jeslti na tom bude držet (bez použití čistícího tekutého prostředku, který na vyjížďce nebude k mání).

                    0 0
                • ememem1  

                  neviem preco by v pripade takeho defektu co nepobere mlieko nemalo podlepenie zmysel, naopak je to asi jedine riesenie (alebo teda knot). podlepis, nafuknes bombickou a ides. dusa je velmi osemetne riesenie.

                  0 0
                  • tonik666  

                    Proto se ptám, kdo máte zkušenost s něčím, co drží.

                    Když jsem podlepoval pláště od mlíka doma, sundané z kola a vyschlé, tak to taky drželo blbě, takže pochybuju že bych to chtěl dělat v lese.

                    0 0
        • ememem1  

          mas pravdu, ze nejaka rekacia tam prebieha ale ci to priamo lepta neviem, je pravda, ze do rana je to polprazdne. volakde som tu daval aj link na clanok kde je vysvetlene preco.

          nicmenej: ak potrebuje nahodit bezduse inak to nedas a doma to potom fuknut dielenskou pumpou je otazka pol minuty.

          0 0
    • Delkim  

      pro zajímavost, novinka v Tchibu

      Dvoucestná pumpička s ukazatelem tlaku za 249

      0 0
      • Breakpain  

        A funguje? Dost často je to utopie mi přijde.

        0 0
      • bobo17  

        No dobrý, ale „nejsem tak bohatý, abych mohl kupovat pumpičku v Tchibu“ :-)

        Přesto děkuji za námět. :-)

        0 0
      • MlokCZ  

        Dvoucestné pumpičky jsou obecně to nejhorší řešení i v případě, že fungují jak mají. Galuskový ventilek jsem nikdy neurval ani u pumpičky bez šlahounu. U slušné jednocestné to není žádný problém, tam se pořádně zapřeš a ventilek se při foukání téměř ani nehne.

        U dvoucestné, jak potřebuješ pumpičku držet v obou směrech se pak fixuje pěkně blbě a poškození ventilku hrozí mnohem více. A ve výsledku to nafukuješ ještě déle (u jednocestné slušné pumpy máš mnohem větší frekvenci foukání).

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • petryk  

      Mám hliníkový Zéfal se šlauchem a funguje tři sezóny v pohodě.

      0 0
    • AlesM  

      ja jsem nedavno koupil tuto – celo hlinikove telo :-)

      0 0
      • bobo17  

        Ta se mi libi, kdyby ji meli za tuto cenu i v cernem provedeni, tak kvuli tomu celohlinikovemu telu bych sel do ni.

        A mas S nebo M?

        0 0
        • doubleingram  

          Mám tu samou myslím M a stejnou barvu, která mě taky ne vyhovovala. Vyřešil jsem to jednoduše tepelně smršťovací izolační páskou, pás stál asi 50 Kč, nasadíš, nahrejes zapalovačem nebo nad plynem a je černá. A i se líp drží. Doporučuji

          0 0
          • bobo17  

            A ta paska jde pro pripad reklamace dolu = je to vratny proces? A jak ses vyporadal s temi umelohmotnymi zatkami, to si to demontoval v dobe nahrivani?

            0 0
        • AlesM  

          ja jsem bral M…jelikoz ji vozim v batohu tak jsem barvu neresil :-)

          0 0
    • scota  

      Lezyne Drive jsem o víkendu foukal dětské kolo, protože dílenskou pumpou se nevešel do 12" kola. Překážela mi zajišťovací páka hlavy pumpy. Takže jedině šlahounek ;-)

      0 0
    • bobo17  

      Tak jsem nakonec zakoupil Lezyne Alloy Drive na CykloNěmčík, kde červenou a modrou vyprodávají za 645 Kč, s dopravou vyšla na 740 Kč = červená vel. S. http://www.cyklonemcik.cz/…oy-drive-abs

      Nakonec jsem dal přednost před TECH Drive HV protože byla za přibližně stejnou cenu a při prozkoumání v prodejně na mě působila vzhledem celohliníkovému tělu bytelněji než TECH Drive HV co má konce plastové.

      Všem velice děkuji za tipy a doporučení.

      0 0
      • swenak  

        A už jsi zkusil nafoukat kolo s tím Skem? Je to moc práce? :-)

        0 0
        • bobo17  

          Ještě jsem to nezkoušel. O víkendu možná vypustím kolo a zkusím o nuly nahustit, pak dám vědět (pokud mě nebude bolet ruka a budu schopen psát :-)). Taky jsem měl velké dilema zda M a nebo S. Ze začátku jsem se klonil k vel. M, ale nakonec jsem si vzal do úvahy : v autě vozím velkou pumpu, a vpřípadu větší opravy a dofukování před jízdou používám tuto. Takže tato bude pouze jako nouzovka. Nerad na kole vozím batoh nazádech, tak jsem chtěl mít možnost vozit pumpu v dresu, bidonu, na rámu nebo v nějaké brašničce (i když o této poslední variantě nejsem přesvědčen). A v neposlední řadě nejezdím žádnou divočinu, abych prorážel pláště a defekt pneu už jsem dlouho neměl. Takže tato bude jako záloha pro krizovou situaci.

          Ale když vidím co lidi na MTB vozí, připadá mi to jako pumpy velikosti tužky, tato je ale hodně široká, je z řady těch Lezyne HV (high volume), tak by objem vzduchu při huštení měl být větší a vel. S snad bude stačit.

          0 0
          • Breakpain  

            Taky tou tužkou to trvá 2–3× déle.

            Někdo preferuje funkčnost a někdo vzhled. Nakonec to nafučíš oběma ;).

            S je v pohodě, vozím ji a markantní rozdíl v rychlosti není ;)

            0 0
        • bobo17  

          Tak jsem o víkendu to kolo nevypustil, ale zkusil jsem před první projížďkou manželky dopumpovat jí hodně měkké přední a zadní kolo = 26 placů + automobilový ventilek. A šlo to s Lezyne Alloy vel. „S“ v celku obstojně.

          Pumpa při pumpování zabírá hned od začátku tlaku na píst, tudíž s vel. S není problém. Jako nejlepší postup se mi ukázalo hadičku/šlaufek namontovat na ventilek a teprve potom do pumpičky.

          Zkuzil jsem to, a vel. S se mi vejde i do bidonu.

          Takže vládne spokojenost a dal jsem si hlas Lezyne Alloy :-)

          0 0
          • swenak  

            Super, díky, alespoň nemusím litovat, že jsem ji ráno objednal :-)))

            0 0
          • swenak  

            Tak jsem včera 4× foukal 29×2,2 bezduši a bez problémů. Samozřejmě, pumpa se dost zahřeje, ale není opravdu problém ani s tím Skem, jde to rychle. Možná bych ocenil delší šlaufek, ale nebylo by ho kam strčit. Vypadá pevně, tak snad nějaké to tahání při foukání vydrží. Jediné, co mě mrzí, že mám modrou variantu, ač jsem objednal červenou a i mi to potvrdili, ale přežiju :-)

            0 0
            • bobo17  

              Taky jsem se bál, že mi pošlou místo červené modrou, tak jsem si to před objednáním a po objednání, kdy jsem ve vygenerované obejdnávce neměl uvedenu velikost ani barvu, nechal potvrdit. Naštěstí to s barvou a velikostí vyšlo, a kdyby přišla modrá, tak bych to zřejmě taky přežil. Zřejmě jí budu vozit ukrytu v dresu a nebo v bidonu a nebo brašničce.

              Ať slouží!

              Koukám, že v anketě to Alloy nevyhrála, ale u mne nakonec ANO, protože byla za stejný, nebo ještě menší peníz než Tech drive HV :-)

              0 0
      • mr.antik  

        Teď jsem koupil přítelkyni šlahounkovou v Lidlu za 129 Kč a taky se nezdá být uplně špatná, jako nouzovka

        0 0
        • bobo17  

          Koukl jsem se na leták Lidlu a na obrázku vypadá dobře + píšou že je hliníková, v ruce jsem jí neměl… Přeji, ať při defektu pneu, není třeba řešit defekt pumpičky :-)

          0 0
          •  

            koupil jsem nedávno v lidlu velkou dílenskou a nepumpovala, hlavice taková prapodivná

            0 0
            • mr.antik  

              Tu jsem taky koupil..... musel jsem ji hned rozdělat a zkrátit hadici, evidentně to byly nějaký ležáky kde se v uchycení hadice už ulomila

              0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Ricci  

        Zobral som tiez cervenu ale M z cyklonemcik,je to parada :-)

        0 0
        • Ricci  

          Tak vcera prvykrat otestovana Lezyne pri defekte na zadnom kolese ( bezdusa :-) )

          Lepsiu pumpu som zatial nemal, paradna funkcnost a rychle fukanie oproti tym malym srackam bez hadiciek co som mal predtym,uz nic ine skusat nepotrebujem, maximalna spokojnost.

          1 0
          • Breakpain  

            Až na velikost neznám lepší pumpu :)

            0 0
            • Ricci  

              kaslat na velkost,zachranila mi kopu casu a ruky ma konecne neboleli :-)))

              0 0
              • Breakpain  

                Tak mám je na každém kole, nic lepšího jsem nenašel ;) …, ale ta velikost mě prostě prcá :-).

                Ale nemění to nic na tom, že lepší pumpičky defakto v dané velikosti není … :)

                0 0
                • tonik666  

                  Je dobra, ale vadi mi sroubovaci ventilek.

                  Chtel bych narazeci ventilek s packou jako maji dilenske pumpy, a to jsem nikde nesehnal, takze jsem presel na OneUp pumpu, a ta je srovnatelne dobra.

                  0 0
          • ememem1  

            akoze tmel nazalepil tak si to opravil a minipumpou nahodil?

            0 0
            • Ricci  

              tmel zalepil ale az ked to dost sfuklo,trvalo to dlhsie, nastastie patky vydrzali :-)

              0 0
    • vpa007  

      Čau… koukám po nové pumpičce a po přečtení tématu je jasný, že bude se šlauchem… docela mě zaujala Zéfal Air Profil FC02.. má s ní někdo zkušenost? Díky.

      0 0
      • Breakpain  

        Na jaké kolo? Je to vždy o tlaku, tohle he fajn na silnici, max CX … Na MTB to má zbytečně malý objem.

        Defakto mi to přijde jako kopie Topeak pumpiček… fungují ;).

        0 0
        • 01carbon  

          topeak jdou roztáhnout na dvojnásobek, tohle na trojnásobek

          0 0
        • vpa007  

          je to na MTB 27,5… jako nouzovka, doma mám velkou potvoru ;-)

          0 0
          • Breakpain  

            Nemyslel jsi vážně, že by tím někdo foukal doma? Tohle je pumpa na defekty, doma snad každý používá kompresor/dílenskou pumpu ne :)

            0 0
            • vpa007  

              ne nemyslel… i když teda mám pár kamarádů, co se k dílenský pumpě (byť aspn z Lídlu) ještě nedostali… ale to jsou cyklisti s duší a silnejma rukama :-D

              0 0
              • Breakpain  

                Tak otec mě taky zatratil do propadliště, když si všiml CO2 bombiček ;) …

                1 0
        • petryk  

          Mám ji už nějakou dobu, normálně fouká, dýl to trvá, ale zatím zcela v pohodě. Psal jsem už výše ve vláknu.

          0 0
          • vpa007  

            dík… zapomněl jsem použít magický CTR+F

            jinak dumám, že bych možná tímpádem vzal tu „větší“ Zéfal Air Profil FC01

            0 0
            • bobo17  

              Já jsem taky o ní uvažoval, ale někde na internetu jsem si přečetl test (nechce se mi to už hledat) a vyšla hůře než Lezyne a i Topeak. V obchodu jsem jí měl v ruce a nepřišla mi tak bytelná jak Lezyne. Navíc mi přijde že na MTB se nehodí + je teleskopická a to jsem taky nechtěl. O víkendu jsem chtěl dítku dofouknout MTB, než bych šel pro dílenskou, použil jsem Lezyne a šlo to jedna báseň.

              0 0
              • Breakpain  

                Cena je jinde a tlak, který dává neodpovídá specifické pumpě pro objemné pláště ;) … takže nic divného, ale řekl bych, že to úplně špatná volba taky není, ne?

                0 0
                • bobo17  

                  Je to svatá pravda, dávat za pumpičku 1000Kč a nebo ještě víc, je už dost hodně. Ale když jsem uviděl http://www.cyklonemcik.cz/…oy-drive-abs, tak jsem vše přestal neřešit a zakoupil.

                  0 0
                  • Breakpain  

                    No mně to nevysvětluj, mám doma kvůli pohodlí 3× Lezyne ;) a teď ještě kvůli většímu jsem to vyházel a nasadil všude CO2;), drahá změna nálady …

                    0 0
    • hanes175  

      Ahoj, ať nezakládám novou diskuzi zkusím se zeptat zde – majitelů Lezyne alloy drive. Koupil jsem před měsícem tuto pumpičku, ale pořádně jsem ji až dneska vyzkoušel – trochu mě překvapilo, že když hadičku našroubuji na galuskový ventilek (otevřený), tak vzduch nijak neuchází. Ale pokud hadičku našroubuji na autoventilek, tak uchází vzduch – je toto normální chování u této pumpičky? Respektive vzduch neuchází jen pokud píst stlačím na doraz a držím jej tak, ale pokud je píst natáhlý, tak vzduch uchází. Moje starší pumpička od Authoru, která se pouze nasadila na ventilek a zaaretovala páčkou toto nedělala – tam vzduch neucházel ať byl píst v jakékoliv poloze.. Tak nevím jestli je to na reklamaci :(

      0 0
      • karelstefan  

        Mam stejnou zkusenost. S autoventilkem mi uchazel vzduch a byl problem kolo napumpovat na vyssi tlak. Pumpicku jsem vratil a koupil misto ni Topeak Race Rocket MT a ta funguje normalne.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.