• tampir

    Chcinějaké kolečko na rekreační ježdění (asfalt+lesík) cca 1000 km/rok:) jsem valkej a tlustej co bach měl dělat:)) 182/115 Kg

    má cenu vubec kupovat kolo Jaké? toto? http://www.cykloshop.cz/…2/karta.php3?… mám možnost koupit skro nejté z 7 tis…???

    dik

    0 0
    • tampir  

      jo a neumím psát česky:(())

      0 0
    • Krys  

      co bach, to muzikant :))

      0 0
    • jecnak  

      V tomhle pripade nema smysl vubec nic.

      0 0
      • Alibaba  

        Takže počkat až ho sežerou červi ??

        Já bych naopak kolo doporučil. V téhle cenové kategorii by mohly být i z bytelných součástek: Takže koupit, a každej den mastit co pumpa dovolí. To by bylo aby ses nedostal z letargie !

        0 0
    • pete_ax  

      Jakej mas financni limit?

      0 0
    • Hejdik  

      Tu meridu bych neriskoval,radši bych zkusil tohle

      http://www.ozshop.cz/…he-3–0-black

      To by pod tebou mohlo i vydržet

      0 0
      • nox159  

        mozna že se pletu ale nema vetšina kol vahový limit 110 kg ?

        0 0
        • Alibaba  

          Sice nevím, jakej má většina kol limit, ale bude tam ještě rezerva do který se těch pět kolo schová. Kdysi jezdlil jeden můj kamarád (cca 120+kg) na oceláku a jen si nechal vyměnit občas zadní osu, páč se mu pod tou váhou krapet křivila – jinak neměl problémy. Když to budou silnice a pevné cestičky, tak se to poddá…

          0 0
          • nox159  

            nerikam ze tam nebude rezerva jen rikam a myslim ze zrovna merida ma 110kg (nebo 115kg – je tam rozdil i pro damske a panske modely) a ten limit je počítany i s váhou kola, coz potom dela 20kg pres limit a v cenove kategoriji co tam zakladatel uvadel je kolo za 7k takze typuju,sroubovaci vicekolečko dal tam vidim odpruzenou sedlovku, stavitelny predstavec… a tyhle veci podle me na tech 120kg moc nebudou.

            a jak si rikal s tim ocelakem, stary ocelak a kolo z „teska“ je celkem rozdil, ocelak vydrzi vsechno kolo z teska bych znicil i ja se svymi 70 kg a klasickym XC jezdejim ;-)

            0 0
            • hradman  

              taktak ocelák vydrží všechno (skoro)

              nejvíc trpí kazeta a zadní střed. U tohoto kola i ta vidle a ta sedlovka.

              I když moje první vidle..sountour byla jen prosté 2 pružiny a jak jsem na ní byl hrdej když brázdila krkonoše :-)

              0 0
        • hradman  

          váhový limit? no nejsem z nejlehčích a taky se pode mnou nerozpadlo…ještě aby…:-) a před dvouma rokama jsem na něm táhnul i stan a spacáky a krosnu…

          0 0
          • Mirek1  

            Před koupí silničky jsem si zjišťoval, jestli nějaký váhový limit na kola TREK existuje. Silničky mi přijdou proti biku takový „ošizený“. A bylo mi napsáno, že váhový limit není. Tak kup Trek, ten asi vydrží všechno :-)

            0 0
      • Vilém  

        Ja bych to tak nedramatizoval. Jednak odkaz je na model kola 8 let stareho, jednak v mem okoli potkavam na prakticky stejne lowend meride jezdit borca, co vazi min. 150kg. To kolo se pod nim, za tech cca 6 let co jej potkavam, nerozpadlo.

        0 0
      • hradman  

        tos mu poradil hodně špatně, ta vidle má nosnost tak do 90 kil pak se zku*rví.. :-) vím o čem mluvím

        0 0
    • tampir  

      jo limit je 10 tis,:)) jezsim na favoritovi a nic nepraská:))

      0 0
      • hradman  

        starej dobrej favorit…to unese i bejka :-)

        raději si přišetři, levná odpružená vidle brzo odejde a zadní kolo bude trpět – střed se ohne

        0 0
        • maajkee  

          Hele, já jsem před cca 7 – 8 lety koupiůl první horský kolo, Rock Machine Wildfire myslim, přehazka alivio, přesmykač nějakej lowend, vidlice rst cappa :) Měl jsem v tý době asi 95 kilo, chytlo mě ježdění, jedzil jsem každej den jak blázen, za půl roku jsem měl asi 75 kilo, kolo bylo zhuntovaný, ale chytlo mě to tak, že jsem začal šetřit na lepší co jsem jezdil na starým, to jsem totálně dojezdil a pak koupil lepší.

          Můj názor, lepší jezdit na levným kole a dojebat ho, než nejezdit a tloustnout :)

          Takže běž a klidně kup nějaký kolo.

          Za tuhle cenu mi příjde super tenhle amulet:

          http://www.bradsky.cz/…-p-1218.html

          3 roky jsem jezdil Amulet Structure a byl jsme spokojenej.

          0 0
          • Hejdik  

            Ba ba ,tenhle názor má smysl…

            0 0
          • hradman  

            no mé první kolo bylo sestaveno z no name komponentů a jak makalo…jakýko­liv terén

            tak i když to kolo co jsi našel je už docela v cajku…deore osazené :-)

            0 0
          • Alibaba  

            Tohle vypadá dobře, dokonce i pěkný za ty prachy, akorát by potřeboval spíš crosse – tedy možná až na horáku zhubne…

            0 0
    • hradman  

      tahle sedlovka asi taky nebude to pravé ořechové na tvou váhu

      0 0
    • karliner  

      velkej nejsi, jenom tlustej :-)

      0 0
    • Beeda  

      tak predne jsi chtel napsat 10000 ne? litr za rok je tak na jezdeni kolem panelaku a to ti favorit staci…

      jinak s tou vahou neco udelej!!

      takze zacni s zivotospravou, min a lip jist, vic pohybu a nemyslet pohodlne…

      0 0
      • v POHODÌ klokan  

        10000km? To nemyslíš vážně?! To mají jen chrti. Normální běžný rekreační cylisti můžou mít i jenom kolem toho 1000km. A radit mu, že má s váhou něco udělat, je asi trochu bezpředmětný, to asi ví nejlíp sám…

        0 0
        • Beeda  

          jaky chrti?

          to ma kde kdo, i ten co jezdi na kole do prace a nevozi si prdel v aute/mhd..

          tak bud v pohode o tom to hubnuti i je…

          na 1000km rocne nepotrebuje nove kolo…

          0 0
          • McBlacky  

            navíc při 1000km ročně to na hubnutí nebude mít téměř vliv

            0 0
          • li-borg  

            no nevim kolik lidí jezdí do práce na kole cca 25km v jednom směru celý rok.

            0 0
            • maajkee  

              Co to meleš? :)

              Já to mám 5km do práce a 5 km z práce. To je 10km za den.

              průměrně 20× za měsíc to už je 200km.

              krát 12 měsíců to už je 2400km, dobře dejme tomu, že 2 měsíce v roce nejedu na kole, tak furt je to 2000km za rok. Já jsme teda blázen a jezdím i ve sněhu a v dešti :)

              0 0
              • li-borg  

                no jo ale psal si o 10tisících kilometrů :-) no nic promiň, jen mě to prostě chtlo když sem si těch 10000 vydělil pracovními dny. To mi asi leze na mozek, že už dva týdny nesděl na kole-no jo tolik práce-ach jo-snad už v neděli.

                0 0
    • R4YNE8  

      http://www.mojekolo.cz/…host-se-2000

      Vypada opravdu dobre a v dane cenove relaci je to spicka.

      Firma GHOST je kvalitni.

      0 0
      • maajkee  

        No to nevim teda, v týhle relaci jsou kotoučovky na prd, akorát jsou kvůli nim ořezaný ostatní komponenty, 24 rychlostí a alivio, to je na prd. To podle mně radši ten Amulet Maniac na deorečku, s Véčkama. Ten rám je v pohodě, ten ho unese.

        Já měl Amulet Structure, myslím že to byl stejnej rám uplně a jel jsem na tom cyklotour s 25kg bagáží, takže to kolo mělo se mnou určitě těch 115kg :) a 14 dní v kuse to vydrželo a to jsme jezdili i nějakej ten terén.

        Vím, že je tady na fóru všeobecná averze k Amuletu, ale hodně lidí z těch co ho haněj ho nikdy neměli, jak říkám já ho jezdil 3 roky, jezdil jsem hodně a bez problémů.

        Myslím, že i designově maj ty kola na českou firmu celkem pěkný.

        0 0
    • McBlacky  

      mrkni i na specialized. Sice platíš dost za značku, ale záruka je „doživotní“ Trek je na tom podobně

      0 0
    • li-borg  

      S takovou váhou, cenovým limitem a naježděnými kilometry-to chce nějaký festovní ocelový rám a vykašlat se na nějaké odpružení. Nejlepší by asi bylo vrazit ty prachy do toho tvojeho favorita.

      0 0
      • maajkee  

        Tak to je dost velká blbost :/ Fakt rada nad zlato!

        0 0
        • li-borg  

          no jo někdo nechápe nadsázku-si spočti kolik kolik je tisíc kiláku rozdělených na týdny-to odjezdíš na čemkoliv a nesmysly jako odpružení či výše zmiňované kotouče akorát ubírají, při dané cenové relaci, možnost mít festovní ostatní komponenty

          0 0
          • maajkee  

            No jo, jenže i na levným odpruženým kole s klasikým deorečkem ochutná ten pocit jízdy třeba i někde trochu v terénu, což s favoritem nezažije, chytne ho to a těch kiláků najede mnohem víc a donutí ho to pak koupit kolo nový. Stejně myslím že tu hodnotu 1000 kiláků jen tak plácnul, protože nemá představu. Já třeba teď jezdil docela dost a těch 1000 jsem najel za poslední měsíc. jen do práce najedu za rok určitě 2000 kiláků a to to mám jen 5km tam a 5 km zpět.

            Prostě mu hodnota TISÍC km přišla asi docela dost :)

            0 0
            • li-borg  

              No to jsou zajímavé spekulace (nic ve zlým). To se jistě stát může. Ale pořád si myslím, že i když si koupí něco nového tak do odpružení nemá smysl moc jít-taději pevnou vidlu, kterou pak vyměním za odpruženou než nějaký odpružený krám (to mám osobně vyzkoušeno). Zvlášť ta odpružená sedlovka-mi přijde zcela zbytečná. No a pak by to ještě řešil bazar.

              0 0
              • maajkee  

                Ale prdy, to kolo co na něj dával odkaz je uplně na hovno :) Já mu doporučoval amuleta maniac 2008, v deorečku, pěkný kolo, za výprodejovou cenu, tu vidli co tam je na jaře vymění.

                Jak jsem psal, já když jsem začínal tak jsem měl na kole RST cappa a byl jsem z ní vybředlej i když to byl krám, prostě první odpružená vidlice moje, za 2 měsíce šla do kytek, trochu jsem ji pak poladil kladivem a udělal z ní pevnou :) a pak za rok koupil jiný, lepší kolo :)

                0 0
    • dancing dog  

      na jeho místě bych to řešil bytelnou bazarovkou…

      0 0
    • M_ishak  

      Kdybych byl na tvém místě, postupoval bych následovně. Koupil bych nějakou ojetinu do 3000 Kč, ocelový rám, pevná vidla, véčka.

      Vykašli se na nějaké diety, jez si co chceš, ale hýbej se. A to pořádně, ne ploužit se jak lemra 20 km/den, jednou týdně – což odpovídá těm 1000 km/rok. Navíc cyklistika je nevhodný sport v tom smyslu, že zatěžuješ tělo nerovnoměrně, takže je vhodné cyklistiku kombinovat s plaváním – tam se taky dobře spaluje a naprosto bezpečně a ohleduplně ke kloubům, na rozdíl například od běhu.

      No a až s pomocí té plečky budeš mít nějakých na tvou výšku normálních 85 – 90 kg, tak ji pošleš do kovošrotu, páč bude tou zátěží odrovnaná a můžeš vrazit peníze do kola na úrovni. Toť můj názor.

      0 0
    • tampir  

      nic odpruženýho nechci…bazar ale co??…Ok Tak 2000 km:))

      0 0
      • maajkee  

        Tak ještě možnost, vyděl jsme to nedávno v krámě Halfords a koupili jsme to tátovi k vánocům, aby měl na čem jezdit na ryby :)

        Ocelovej rám, pevná vidlice, táta má taky 115kg :)

        http://www.halfordscz.cz/…_panske.html

        a je to za flus :)

        0 0
        • DaSnail  

          škoda že neni na deorečku alebo v deorečku.

          0 0
        • zichis  

          nene, todle nepude. S jednostěnejma ráfkama určitě ne. Vlastně žádný 622 bych mu neradil a veškerý úvahy omezil jen na horský 559. Kvůli proporcím :-)

          Ohledně odpružení: určitě se mnou budete souhlasit že ikdyž je odpruženej jenom předek, pomůže to snížit i rázový zatížení zadku. Ale ještě efektivnější z hlediska snížení namáhání kola bude odpružená sedlovka. Pokoušel jsem se jednou spravit tlusťochovo kolo, takový starý bytelný celoocelový, poté co s ním vsedě přejel šutr a bylo to žalostný – ráfek byl pochopitelně provalenej, oska náboje ohlá, zadní stavba celá vyhnutá do strany, její horní vzpěra nalomená, ohnutou sedlovku jsem ani nedokázal vytáhnout, no a k tomu ještě tou svou prdelí dokázal strhnout zámek sedlovky. Taková to byla milé děti prda!

          0 0
          • Mr.Duck  

            Tak to zní solidně brutálně :D

            Jinak jak někdo posílal link na ten Avalanche 3.0, já bych se toho nebál. Je tam vidle XCM, tu mám taky, a vážim sice 65kg, ale myslim že jí dávám sakra zabrat. Jezdim s ní enduro/lehký FR sjezdy, a navíc to neumim takže zmršenejch doskoků, dopadů na placku atd si užije až až, čili chodí na doraz už tak ze cviku (o progresivní vidli se nedá mluvit). Myslim že jí dávám zabrat min. stejně jako dvakrát těžší člověk při normálnim ježdění na jaký je dělaná, a už pár tisíc najeto má.

            No a za rok člověk pár kilo shodí, a koupí třeba epicona :P (osobně nedělám jinej sport než kolo, kromě občasnýho volejbalu s holkama a pivem), a srazil sem pupek co sem stih nasbírat za dva roky bez pohybu u Warcraftu a piva :P

            0 0
    • Ricci  

      Ked som zacinal minuky rok jazdit, mal som 120kg pri 176cm,takze kazdopadne mozes smelo zacat jazdit,funguje to a pomaha to :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.