• Hamik

    čus , je tu někdo kdo jezdí tenhle upgrade patrony ? dává to smysl investovat nebo nový Charger 3 dokáže udělat dostatečnou službu ? Mám koupen Push eleven six tak bych rád aby si to tlumení rozumělo :)

    0 0
    • BTom1  

      Ahoj Radime, já mám HC97.. záleží jestli si to chceš koupit jen proto, že se ti to líbí, nebo ti něco u klasickýho chargeru vadí.Napiš co ti chybí u standart chargeru a já ti napíšu jestli to hc97 umí.

      1 0
    • MTBIKER doporučuje
      RockShox Domain pružina Do 6 dní

      RockShox Domain pružina

      1 169 Kč MOC 1 449 Kč

      RockShox sada gufer, 32 mm Do 7 dní > 2 ks

      -9% RockShox sada gufer, 32 mm

      689 Kč -9% MOC 839 Kč

    • mirorek2  

      A pak ještě rám a je to :-)

      0 0
    • Hamik  

      Na propainu neni nic spatneho je to pecka bajk, jen podle me zivot je moc kratky nato nevyzkouset i jina kola :) kupil sem nukeproofa toho ze sprung collection na Push tlumiči

      0 0
      • kocers  

        Já reagoval na mirorka. Jinak teda změna dobrá. Taky bych si nechal líbit a myslím že i mirorek by to mohl zkousnout :-D

        0 0
        • mirorek2  

          si kur*va piš!

          0 0
          • Atilla  

            Zrovna včera jsem měl tyhle dva rámy v dílně:) Jeden s X2 a druhý s RS SuperDeluxe Air

            0 0
          • kocers  

            Jako líbí se mi ten rám dost, ale zároveň mě tam trošku neladi oku to „prodloužení“ řetězovky až na spodní rámovku.

            0 0
            • mirorek2  

              postavené s klikama to nebude tak valit do očí, ale je to zvláštní prvek…

              0 0
              • kocers  

                Ale tak aspoň se tam vejde bez problémů i 1,5 l petka a nárazy zepředu neodnese převodník, ale rám :-D

                0 0
                • mirorek2  

                  Jj petka piva se vleze :D

                  0 0
                  • kocers  

                    Parádní večerní zábava.

                    0 0
                  • TJK  

                    ram je to krasnej ale s tim kolenem u stredu bych uz kolo nechtel.. na trejly u nas krajne nevhodny… coz je skoda… uz ripmo dostavalo nakrmit o skalky a vsechno mozny (nastesti s karbon naraznikem) ale vsechno slo primarne do ramu, tady to koleno vypada vetsina delsi… na „normalni“ jezdeni asi vpohode

                    1 0
                    • AleZ80  

                      To nějak nechápu. Zatím jsem na žádném kole o nic nezavadil ničím jiným než převodníkem nebo bashguardem a není mi jasné, jak se to může stát.

                      0 0
                      • kocers  

                        No tady právě čumí to protažení řetězovky asi tak kilometr před převodník/bashguard směrem k přednímu kolu. Takže třeba při chybném přejetí klády nebo podobné úzké, ale vysoké překážky to schytá samotný rám. Zatim sem nikdy nic tímto způsobem netrefil, ale obávám se, že zrovna s tímhle rámem by se mi to povedlo brzo:-)

                        0 0
                        • AleZ80  

                          Chápu to tak, že tou řetězovkou nemyslíš řetězovou vzpěru (spodní část zadní stavby), ale spodní rámovou trubku. V tom případě mi to dává smysl. Bohužel, toto je daň za dlouhý reach u většiny nových kol.

                          0 0
                          • mirorek2  

                            Bude to jezdit místní mladý drak letec skokan střelec, tak pak poreferuju :-)

                            0 0
                          • kocers  

                            Jj přesně tak, protažení linie řetězovky až na spodní rámovku. Jinak tady to myslím nebude dlouhým kolem, ale snahou dostat tam co největší lahev. Kdyby měl rám klasický tvar, tak se tam asi nevejde vůbec nic.

                            Na info jak to bude jezdit sem docela zvědav.

                            0 0
                          • ceo  

                            „Bohužel, toto je daň za dlouhý reach u většiny nových kol.“

                            Mondraker má jedny z nejdelších reachů a nic takového nemá. Nutnost to tedy nebude.

                            0 0
                      • TJK  

                        pokud nejezdis ostry sklky a kameny nemusi to vadit, u nas v jizerkach na rockgardenech s tim mlatim vsude

                        0 0
                        • AleZ80  

                          Ono to také bude velikostí, no. Já jezdím vše v Mku, tak to u těch menších rámů nebude tak výrazné.

                          0 0
                  • kocers  

                    Tak jsem mírně zklamán.

                    Other key features include:

                    Front 29”/Rear 27.5” MX wheel size platform

                    Optimised suspension kinematics

                    Tube-In-Tube design for easy cable installation

                    SRAM UDH

                    On bike tool storage options

                    Room for a 750ml water bottle inside the main front triangle

                    0 0
          • tomfree  

            Tohleto dělal stejný člověk co navrhl roomster ne?

            0 0
      • mirorek2  

        pecka, cos vzal, gigu? 27?29?

        0 0
    • Hamik  

      Chci okusit kouzlo Mulletu takze prislo na Mega 297 :) , Giga pro me ma uz moc zdvihu :) Uvidim jak cela stavba dopadne , hodne zalezi za kolik se povede pustit Propain do světa. :) Ekonomicky ten novy build uplne delat nechci :D

      5 0
      • Atilla  

        Super barva, taky to bylo za super cenu jestli jsi bral z CRC

        0 0
      • MlokCZ  

        Docela by mě zajímalo, co koho láká na mulletu u klasiky.

        Jezdím mullet rok a půl na éčku, ale jen proto, že tam jiná cesta není, když chci zachovat typ motoru a současně nechci mít zadní stavbu už přehnaně dlouhou. I tak je to pořád poměrně dost (445mm), s 29" zadním kolem by to ale už bylo opravdu extrémních 460mm.

        Po tom roce a půl nevidím jedinou výhodu, kterou by to mělo. Sice mně to nijak zásadně nevadí, ale kdybych mohl mít při zachování délky zadní stavby 29" zadní kolo, tak to beru hned.

        U klasiky se lze dostat dnes na hodně krátkou zadní stavbu (ještě o dost kratší než mám) i s 29" kolem, takže tenhle přínos u klasiky odpadá.

        0 1
        • my_dudesty  

          Já třeba na zkoušených 29" občas škrtal prdelí zadní kolo při některých skocích, proto bych vzadu bral tu 27,5". Tys psal, že moc neskáčeš, takže pro tebe je to irelevantní.

          Jinak Hamikovi gratuluju, ta cena je vážně luxusní – mě přesně na tenhle teal nebo ten fialový s Fast Fenixem pěkně dlouho svrběla peněženka, ale nakonec vyhrálo mé racionální já, protože se blíží jiné výdaje :(

          0 0
          • MlokCZ  

            Tomu škrtání rozumím, i když je otázka, jak moc to bude reálně znát. U délky zadní stavby je 1,5cm rozdílu na reálném chování znát hodně.

            U mulletu vozím vzadu objemnější plášť než bych vozil u 29", takže reálný rozdíl průměrů se o něco sníží a je otázka, jestli to může být zásadně znát v té situaci skoků. I když tady je to zase už rozdíl průměrů (ne jako u zadní stavby, kde je rozhodující poloměr), takže to budou 3cm (a ne jen 1,5cm).

            Je jasné, že pro mě tohle výhoda není, když tolik neskáču. Mně stačí těch 180mm snížení teleskopu, níže nepotřebuju a po snížení sedla úplně dolu to vychází pořád odhadem tak o 1–2cm výše než by byla výška 29" kola (kdyby to nebyl mullet).

            0 0
            • Atilla  

              Pro mě je největší výhoda, že kolo je reálně celkově kratší, takže se na utažených trailech vejdu na pohodu. Navíc v prudkých pasážích jde kolo líp překlápět. Za mě mega plus. Ale třeba na trailbiku bych to nechtěl, tam chceš rychlost všude.

              0 0
        • Hamik  

          Člověk to musí zkusit a uvidět. Pár mullet kol a i 29” jsem vyzkoušel a nějak mi ta 29” pořad neseděla :) Uvidíme ! Člověk si musí udělat takový ten svůj nazor nato z dlouhodobeho hlediska :) Vlastně mi je Propainu i líto, že se to najednou tak semlelo. Haha uvidíme jak to celé dopadne :)

          0 0
        • Mr.Duck  

          Kolo se rozhodně líp ovládá v rychlých vracečkách, tě am víc místa pro pohyb okolo zadního kola když jsi ve zdvihu, ve vzduchu je to nebe a dudy.

          Mullet je super na technický ježdění, pomalu i rychle.

          1 0
        • AleZ80  

          Pokud ten Mullet bude mít krátkou zadní stavbu, tak by to teoreticky mohlo být obratnější.

          Když to bude mít zadní stavbu 440 mm, jak to nyní výrobci chrlí, tak v tom smysl nevidím.

          0 0
          • MlokCZ  

            I s 29" zadním kolem jde dnes udělat vysokozdvihový full s 430mm zadní stavbou. A v ještě kratší zadní stavbě už žádný smysl nevidím, pokud tedy zrovna neřešíme nějaké malé velikosti pro extra malé postavy.

            Tohle právě má smysl u ebiků s motory, kde to u 29" zadního kola pod cca 455mm nejde. Klasiky se ale tenhle problém už netýká, možná tak ještě u některých specifických typů přepákování zadní staveb.

            0 0
            • AleZ80  

              Ono to jde, ale nikdo to nedělá.

              Chápu, že to dělají kvůli lepšímu rozložení hmotnosti, protože pořád natahují reach a posílají kolo více dopředu položenějšími HA, ale má pak smysl dělat mullet, když to stejně nemá kratší zadní stavbu (a rozvor) než 29ka?

              0 0
              • Atilla  

                Má.

                1 0
              • Breakpain  

                Projel jsem si Supreme jako čistou 29ku (moje kolo) a mullet (půjčené kolo na den) – kola jsem si nastavil, byla naprosto identická, lišily se jen pláště a pružina vzadu vs vzduch.

                Já mám asi o 2cm kratší zadní stavbu, tedy mullet jde hůř na zadní, jinak se s tím „točí“ a podobně. Přesto, že by podle čísel člověk řekl, že to bude horší, tak mullet mi přišel celkově jízdně zábavnější, lepší a byl příjemnější na agresivní jízdu s rychlými změnami směru.

                Takže aktuálně jsem vyměnil rám 29 XL → mullet L. Věřím, že na výlety to možná nedává smysl (nemám ozkoušeno), ale pokud se člověk zaměřuje čistě na jízdu z kopce, tak minimálně za mě, mi tahle koncepce sedla víc. Jediné s čím bojuju, je trošku jinak položené těžiště – velké klopky v rychlosti, kdy snáze utrhnu trakci na zadním kole. Ale předpokládám, že to dostanu „do krve“ a půjde to.

                0 0
          • mr.antik  

            Např. nový Reign :-( Nejspíš kvůli tomu udělat univerzála pro 29 i mullet s flipchipama.

            0 0
          • Atilla  

            To fakt není jen o délce zadní stavby. Chce to zkusit.

            Tím jak máš grip na předním kole tak zadní si daleko líp jde přehazovat.

            1 0
      • goofy  

        Super barvička.

        Jinak jako fakt díky pánové! Člověk si chce počíst něco o PUSH, a za chvíli uvažuje, jestli to do toho košíku přidat, nebo ne… :-D

        1 0
    • Hamik  

      Bral sem z Wiggle.com , jako zaty prachy sem moc dlouho nepremyslel, i kdyz me propain mega baví tak to bude fajn zmena :)

      0 0
      • AleZ80  

        Také jsem o tom přemýšlel za ty prachy. Pak mě napadlo si vygooglit, jakou má NP záruku, a vypadl na mě při té příležitosti odkaz na zahraniční fórum se zkušenostmi diskutujících ohledně NP zakoupených na Wiggle/CRC a rozmyslel jsem si to.

        0 0
        • mirorek2  

          No jestli ta mega praskne, tak sežeru klobouk. Tak bytelné kolo už jsem dlouho neměl v ruce.

          Teda bavím se o karbonu…

          0 0
      • BorisFR  

        Nemas zac bro! :)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.