• radimcze

    Zdravím, přemýšlím nad koupí nového kola určené spíše do terénu a zaujal mě tento bike…https://q­ayron.com/kata­log/2019/spyro-1

    osazení za tu cenu podle mě super…ale co ta GEO?

    přijde vám to jako v pohodě trail bike? nebo jsem jediný komu to přijde nějak víc dlouhé atd..?

    popř. nějaký jiný nápad v podobné cenové relaci?

    Díky.

    0 0
    • michomin  

      Až se ti povede udělat funkční odkaz, tak se na to třeba někdo podívá.

      0 0
    • TeryPV  

      Jeto a testováno na test-fest a na Jedovnícké traily naprosto ideální kolo. Geo mi osobně seděla a musím říct (psáno už v jiném vlákně), že jsem si na tom kole pěkně pojezdil a za sebe bych do něj šel. I vzhledem k ceně.

      0 0
    • Mereck  

      Geo mně připadá fajn a rozhodně ne moc dlouhá. Trochu mi to připomnělo Kellys Gibon, což je spíš ku prospěchu věci.

      Výbava za 30 000 hodně pěkná. Navíc trutnovská značka… Do toho bych určitě šel.

      0 0
      • radimcze  

        super díky moc :)

        0 0
      • TeryPV  

        Přesně jak píšeš, poježdění jako na Gibon, což považuju za jedno z nejlepších trail kol co jsme jel. Ale stejně bych raději vzal Gibon, ale ne v aktuální ročníku, zde jsou ceny naprosto mimo a Eagle. U Spyra mi vadí, že ta 18,5 mi pro moji výšku 189cm přišlo na hraně a určitě bych snesl dvacet palců.

        0 0
        • radimcze  

          já mám naštěstí zatím jen nějakých 175cm takže v tomhle problém nebude :D nad gibonem jsem taky přemýšlel ale nějak mi nesedí ty pluskové kola…občas taky vyjedu na cestu ať už k trailum či sem tam do školy nějakých 30km a myslím že bych se na tom asi dost trápil na asfaltu ne?

          0 0
          • palo7  

            mně se taky dost pozdává a na 175cm by ta 17 měla být super

            0 0
          • TeryPV  

            Tak jako asfalt není problém, ale je znát, že to kolo je prostě trailové, tedy na asfaltu to moc nefrčí na 2,35 nn a i ta geo není úplně na delší vyjížďky. Schválně jsem zkoušel, již unaven, jaký bude přesun po asfaltu a není to ono.

            0 0
            • radimcze  

              jasný no, s tím nějak počítám že to není žádná XC raketa ale nějaký přesun by na tom měl jít :D každopádně díky

              0 0
          • motacek  

            To je dost individuální. Já mám třeba enduro HT na 2.8 gumách a 85km výlet začátkem sezóny jsem s tim absolvoval s průměrem 23kmh a jen za dopoledne.

            Takže záleží na co si zvyklý. Pokud jezdíš výlety s průměrem 30kmh na pohodu, tak to přesedlání na pluska nebude tak znatelné, protože máš evidentně v nohách.

            0 0
            • radimcze  

              no vzhledem k tomu že poslední 2 roky jsem se drtil a rozbíjel na dirtu kde mám singlespeed to bude skok k lepšímu v obou případech :D zase od baráku mám cca 3 km moc hezké flow traily a cca 30km rychleby takže otázka jestli vzít ty pluska nebo 29 no

              0 0
            • maajkee  

              23kmh na enduro kole znamená že je něco špatně, buď trasa nevhodna pro daný kolo a nebo nevhodný kolo pro danou trasu :)

              0 0
            • Ic1k  

              Výletnické tempo „na pohodu“ s průměrem 30km/h na horákovi, nemyslím si o sobě, že jsem kdo ví jakej cyklista, ale teď se asi cítím méněcenný :)

              0 0
              • Mereck  

                Slušnej úlet, co? Anebo borec fakt asi chybí v reprezentaci :-) Nebo omylem strčil do výpletu dva magnety od tachometru místo jednoho :-)))

                0 0
              • RttB  

                Hmm … Já sem trapák co je rád za průměr 15 km/h … Holt máme tady samé kopce a nemám „v nohách no“ :D

                0 0
          • RttB  

            Tak zrovna toho Gibona 70 mám. Na dlouhý prásky po asfaltu to není, ale to ani ne tou geometrií a už vůbec ne převodama. Ale jinak s tím mnohdy jedu normálně jako na XC kole. Prostě ty pluskový kola přifouknu a pohoda – dá se s tím frčet okolo 30kmh (rovina/asfalt). ;)

            Ale zpětně musím říci, že bych se bez plusek asi obešel a klidně tam hodil 29" …

            0 0
    • TeryPV  

      Hodím to sem. Rychlo dotaz. Vyplatí se připlatit si za vyšší verzi ? stojí ty peníze za to ? https://qayron.com/compare/23_21

      0 0
      • Mereck  

        Kdybych to kupoval já, asi by mi stačil ten levnější model. Na SLX, brzdy Deore… to zní pěkně.

        0 0
      • motacek  

        Těžko říct, levnější verze má vse dostatečné až na ty kola. DTcka jsou o pár levelů jinde, ale zase jen kvůli nim se nevyplatí připlatit tolik peněz…

        0 0
      • Fran-tic  

        No, přihoď do výběru i tohle – https://www.mojekolo.cz/…-kato-x-6-9/

        je to už aspoň eagle a ne tamto polovičaté řešení :)

        Jinak koukám, že to máš více XC řešení, takže můj post je asi mimo. A za mě bych nepřiplácel, ale stejně by mi to nedalo a časem postupně obnovoval. Vlastně by to vyšlo dráž a byl bych nasrán, že jsem nepřiplatil :D.

        0 0
        • maajkee  

          Aspoň Eagle? Pokud Eagle tak jedině vejš než NX a gx, jinak zlaty 11sp Shimano.

          0 0
          • Fran-tic  

            to nevím, mi sram vyhovuje, i NX i GX a více než xt shimano 1×11. rozsah kazety taky docením a pod beskydama ho testuju řekl bych více než dost

            0 0
      • TeryPV  

        Hodím to pod sebe

        No právě. Kromě kol mi to nepřijde o tolik lepší. Ale zase ta kola jsou lákadlo, už kvůli 25mm, Hurry mají jen 21mm. Ale u těch ráfků mám zase vyzkoušeno bezproblémové bezduše a vím, že celkem vydrží, obzvlášť mých 110kg.

        Ale nejspíš to asi nedává smysl dvanáct litrů „jen“ za kola.

        0 0
        • bikloozer  

          Hurry jsou dobrý i se šířkou 21. Do šířky pláště 2,2 je to ok, hlavně jsou neskutečně odolný a nejsou moc těžký.

          Problém Qayronu je, že podcenili výrobu. Kola nejsou a nikdo ti neřekne, kdy budou. Ale prý budou! :-)

          0 0
        • Mereck  

          Asi tak. Mně by to SLX stačilo a Remerxy jezdím i teď v klidu, takže bych dalších 10k nebo kolik za XT a DýTý asi nevyplazl. Ale to už je tvůj boj…

          0 0
        • TeryPV  

          Asi jo, asi to fakt nemá smysl připlácet. Snad se pak nebudu bít do hlavy :D

          0 0
          • Fran-tic  

            jetý dt tady prodával pax za 3,5k cca :). Já je sehnal přítelkyni za 4,5k.

            0 0
            • TeryPV  

              Nic takového :D chci nové kolo, abych se v tom už nemusel vrtat, nebaví mě to a s prckem na to není čas :)

              0 0
          • MatS  

            A co jiná vidlice? Axon elite vs Raidon? To za to nestojí? Teda včetně kol a dalších věcí?

            0 0
            • Mereck  

              Ta vidlice asi jo. Já tam viděl Aion, což jsou kliky. Pardón.

              I tak bych ale možná šel do levnějšího a vidli za rok dva prostě vyměnil…

              0 0
            • TeryPV  

              Raidon jezdím aktuálně třetí rok model 2015 a nemám k němu jedinou připomínku. Tam to pro mě nemá smysl připlácet.

              Raideon od roku 2014 nebo 2015 je konstrukčně totožný s bývalým Epiconem.

              0 0
              • Mereck  

                Přesně. Taky bych Raidonu dal šanci a možná ani neměnil, dokud bych ho nějak nezrakvil.

                0 0
              • maajkee  

                Raidon má pořád low-end nerozebiratelnou patronu. Ta vidlice chodí, ale s Axonem se to nedá fakt srovnat.

                Stačilo když jsem do Raidona dál patronu z Aiona a chod je teď stokrát lepší.

                Takže rozdíl Axon nebo Raion je opravdu markantní.

                0 0
                • TeryPV  

                  Na XC kole ? Já to mám stejně nafoukáno lehce navíc, aby to nehoupalo. Já neříkám, že tam je technicky velký rozdíl, ale prakticky jsem jej při jízdě nějak nepoznal. a raidon má aktualně dle mě stejnou patronu jako mýval Epicon

                  0 0
                  • maajkee  

                    To je úplně jedno na jakym kole. Jestli máš nafoukano víc aby to nehoupalo, tak se pak nemáme o čem bavit :)

                    0 0
                    • TeryPV  

                      Chápu, že jsi tací co nechápou individuální potřeby jiných:-)

                      0 0
                  • abel  

                    to leda hodně historickej epicon. měl jsem epicona 2011 a ten měl mnohem lepší patronu než dávaj do raidona ted, která je jak píše maajkee nerozebíratelná.

                    mám doma raidon 2017 a po pár měsících šla z biku. na takový to ježdění po lese dobrá, ale jak se přidá trochu technika, tak ztuhne a nestíhá.

                    0 0
        • AleZ80  

          Ta kola jsou nejnižší řada od DT. To zase taková pecka není.

          0 0
    • boo-beek  

      Bacha na kliky, nejsem si jistej, ale myslím, že Suntour má vlastní direct-mount formát, takže případná výměna převodníku nemusí být úplně triviální, navíc si nevybereš u dalších výrobců (AB, Garbaruk, Manobike apod.).

      0 0
      • TeryPV  

        jako jsem jednopřevodníkový panic, ale když jsem se bavil s borcama na test-fest, tak říkali, že převodníky nejsou problém a dělají je i jiné firmy, ale zatím jsem nezkoumal. Navíc kolik vydrží takový převodník? 10,20,30 tisíc ?

        0 0
        • Fran-tic  

          výdrž jak výdrž, spíše výměna za jiný počet zoubků :)

          0 0
        • maajkee  

          Převodník vydrží třeba jen 2,3 tisice. Záleží na stylu jízdy.

          0 0
        • boo-beek  

          Záleží na stylu jízdy, ale o to zas tak nejde. Jde o počet zubů a případnou ovalitu (osobně jezdím ovál, pocitově mi to přijde lepší, ale možná si to jen namlouvám).

          Jestli to dělá někdo další, to nevím, hledal jsem relativně nedávno 28z na dcerky kolo, kam jsem dával Zeron kliky, a nenašel (AB, Garbaruk, Manobike, Blackspire, …).

          0 0
    • TeryPV  

      Jen tak pro info… Byl jsem celkem v šoku… Qayron chce za dopravu po ČR 650,– jako opravdu ? To myslí vážně ? To mi snad dovezou canyona z německa za ty peníze…

      0 0
      • maajkee  

        Tak jestli posílají poštou, tak je to tak.

        0 0
        • TeryPV  

          Tak to asi žiju v jiném světě. Co jsem objednával rámy, kola, zapletená kola ve většině případů zboží nad 3k doprava zdarma…

          O jiných věcech jako elektro a podobně ani nemluvím

          0 0
        • mr.nikdo  

          Ne nutne.

          Klasicka krabice presahuje rozmery pro prepravu – takze bud priplatek anebo tralala „paleta“.

          Jeste drive tohle postihlo pneumatiky.

          0 0
      • kopečák1  

        Ja teda platil dopravu Canyona asi 1250,–. Zkus dat kolo do krabice a jit na postu. Podle me je 650 jeste dobrych. Spis me sere ze kolikrat chces sklo do bryli za 200 a posta je taky 200…

        0 0
      • MatS  

        Tak asi by nebyl problém s nima si domluvit individuální přepravu jiným přepravcem, kterou si zajistíš sám. Otázkou je, zda pořídíš levněji. Nebo si do Úpice udělej výlet :-D

        V práci pokud nám dodavatel nabízí nesmyslně drahou přepravu, tak si většinou objednáváme pak vlastní přepravu, protože máme smluvního přepravce za výhodné ceny.

        0 0
      • babkanakole  

        Podívej se na ceník pošty po té jejich „optimalizaci“, nerozhoduje hmotnost ale největší rozměr.

        A to, že ti třeba u vybraných věcí dorazí z Británie za levnější (ceníkové) poštovné než z vedlejší vsi, platí už léta – i když ti to přiveze nebo spíš založí na poštu ten stejný pošťák.

        0 0
        • Hnoj  

          Musím si na to postěžovat. Zrovna jsem posílal zapletena kola, obvykle balíček do 200kc vč. Dph. Dneska stal 359kc. Na poště jsem s balíčkem byl naposledy, tohle skutečně nedává smysl.

          Hlavně at si pošta stěžuje na úbytek zákazníků, když jim účtuje 2× tolik, co komerční přepravci. Kikoti…

          0 0
          • maajkee  

            jo jo, je to tak, já teď vozím balíčky na GLS parcel shop. Zapleteá kola výjdou cca 160 Kč. Pošta jak říkáš cca 350,–

            Hnus fialovej.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.