• petr.pav

    Zdravím, rád bych si zlepšil fyzičku a chcu si koupit kolo. Měřím 180 cm a vážím 100 kg. Chci jezdit jen po cestě. V místní prodejně mě zaujala dobrá nabídka na kolo Kellys Physio 10. Mám nabídku za 11 000 kč.

    tady je něco ke specifikaci kola:

    http://www.kellysbike.com/…la/physio-10#…

    Prodejce mi nabízel i jiné kola, nicméně toto mi doporučil, že nepotřebuji odpruženou vidlici. Nabízel mi i variantu silničního kola. Nicméně pro mé potřeby to nebude asi to pravé.

    Pokud mě kolo chytne, možná jej časem vylepším. Co si myslíte o mém výběru, případně doporučíte jiné v této cenové relaci?

    Zatím do kola investovat více nechci, pokud mě to bude bavit a zhubnu, tak možná ano.

    Díky za rady.

    0 0
    • tomxxx  

      Fitness kolo je k ničemu. Tohle je jen na silnici, protože na jakékoli jiný cestě do bude kostitřas jako silnička. Silnička to taky neni, protože to postrádá všechny výhody silničky, takže je to k ničemu. Chtít jezdit jen po cestě je fajn, ale realita je taková, že se časem stejně budeš chtít uklidit z asfaltek někam do lesa na upravené cesty a já bych na tomhle rozhodně jezdit po šotolině, a občas po něčem horším, nechtěl.

      Když už, tak si kup při nejhorším nějaké krosové kolo.

      0 0
      • pocestny  

        Jiný úhel pohledu: Fitness kolo naopak řeší nevýhody silniček, jako například úzké zahnuté řídítka, příliš úzký plášť, nepohodlný posez a nemožnost jízdy na méně kvalitních cyklostezkách. A ve srovnání s trekingem/crossem o dost rychlejší kolo, které se nezatěžuje levnou (šmejdskou) odpruženou vidlicí. Takže proč by ne… Třeba zrovna jemu tahle kategorie může vyhovovat.

        (A celkem za dobrou cenu)

        0 0
        • tomxxx  

          Z části máš pravdu, dokud bude na asfaltu, tak to bude pohoda, ale když sjede na horší cestu, zblázní se. Jediná záchrana je, že nebude mít porovnání, jaké to je na kole s rozumnými plášti a odpruženou vidlí.

          Crosse jsem napsal jako krajní případ, ale je pravda, že ty vidlice jsou děsný. Šel bych do horáka a zvolil vhodné pláště. Je to pohodlné, na asfaltu to jede v pohodě a na horší cestě je to mnohem větší paráda.

          0 0
    • petr0x  

      Jestli mas zajem jezdit fakt jen po asfaltu, pak je to dobra volba. Na sterkove cesty je vhodnejsi trekovy kolo, pevna vidlice OK.

      A jestli chces neco trosku lepsiho nebo lepsi cenu, tak zkoukni bazary, kol je vsude hromada, akorat bacha, aby to nebyl nejakej starej smejd. Pokud nemas nikoho, kdo by ti to pomohl vybrat v bazaru, tak kup novy.

      0 0
    • fousac  

      mě se to tak nějak líbí…

      Ale je to kolo na pěknej asfalt a fajnovou šotolinku, všude jinde to bude dost kostitřas..

      Jakmile bys vyjel někam na polňačku nebo do lesa, počítej, že se svým metráčkem budeš muset pěkně makat (ze sedla, pružit rukama nohama) jinak to bude dost trpět, hlavně zadní kolo..

      Na můj vkus to má divný převody, minimálně kazetu bych dal nějakou vetší do začátku. A zjistil bych, jak široký pláště tam prolezou, jestli aspoň 700–35C, to se může hodit.

      A upgradovat? Karbonovou vidli a dvouplacku dopředu, nejspíš silniční kompakty 50/34 + adekvátní kazetu. Tyhle převodníky vypadaj dost děsivě a trojplacka je naprosto zbytečná. Zbytek měnit podle potřeby, co se vysype.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.