FR nebo DH na Rockhopper Specialized?

29 nepřečtených
  • Amacik

    Zdar chtel bych poradit ohledne FR nebo DH mam kolo Rockhopper Specialized a uz me nebavi jezdit po cyklostezkach,les­nich cestach atd.. a proto bych si chtel zkusit nake ty tvrdsi sjezdy skoky apod… tak bych se rad zeptal jestli byste doporucili koupit jen nakou vidlici (jakou napr. ) a nebo rovnou nove kolo popripade jake?

    diky predem za tipy a rady

    0 0
    • Bokec  

      Nejsem tedy moc zkušený, ale co se vyřeší vidlicí ve stejném zdvihu?

      Větší zdvih ti rozhodí geo budeš sedět „divně“ .

      Jako na nějaký větší sjezd musíš mít jinačí nástroj .-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • scret  

      myslim, ze tohle by nemuselo bejt uplne spatny…

      0 0
      • Bokec  

        Ty kráso, slušnej nástroj, ale do kopce to musíš tlačit .-)

        0 0
        • scret  

          vsak jsem nevidel moc DH zavodu do kopce:))

          0 0
          • Bokec  

            U nás ve vsi je maník, na něčem podobným se snaží jezdit i klasické cyklistické trasy, je to zajímavej pohled .)

            0 0
            • scret  

              co je podle tebe klasicka cyklisticka trasa? diky za vysvetleni:)

              0 0
            • Esi  

              bych toho borce chtěl vidět po 100km vyjížďce :-)

              0 0
            • Mr.Duck  

              To v nasi (teda ted zrovna vedlejsi) vsi je jeden, co na Demu slape 700 vejskovejch klidne nekolikrat za den. A na nabidku svezeni spolehlive odmita…nechapu nic!

              0 0
              • lutte3  

                Tak to je husty, ono Demo nejede uplne blbe ale spis ten posed atd :D

                0 0
                • Mr.Duck  

                  A prostoru na zvednuti sedla tam taky neni prehrsel. Nikdo z okoli to nechapem, ale fyzicku musi mit nehoraznou.

                  0 0
        • zimic  

          Skoro jak Olpran z Kaufu…:-)

          0 0
      • nitraq  

        Nová grafika Treku (červená barva a jen pár nápisů) vypadá fakt dobře.

        0 0
        • scret  

          tak neda se tim nicmoc zkazit:))

          0 0
          • nitraq  

            Pravda, nedá. Taky proto je u LV jen černá nebo stříbrná?:))

            0 0
            • scret  

              samozrejme, jinak to jsou hnusny kola:)))

              btw. proto ma zena krasny bily LV:))

              0 0
    • Amacik  

      vidlice je sr suntour xct takze hadam ze byste asi doporucili koupit nove kolo ze ?

      0 0
    • scota  

      Zkus si někde otestovat nějakou tu FR, nebo DH mašinu, než rozbiješ prasátko ;-) Napadá mně třeba Monínec.

      0 0
      • Amacik  

        prasatko nemam :) ale mas pravdu lepsi zkusit nez aby semi pak doma valelo kolo za 50 litru diky vsem za rady

        0 0
    • Mr.Duck  

      Zalezi dost, jak moc to chces hrotit. Neco sjet nebo poskocit si na tom urcite muzes, ale nepoustel bych se do zadnejch velkejch akci. Coz predpokladam stejne hned ze zacatku nebudes. Pilot je vzdycky podstatnejsi nez bike, zejo, ale nejde to lamat pres koleno – nejen ze by te mohlo kolo nekde zradit, ale uz proto, ze te „nepusti“.

      Mezi tvoji, a nejakou sjezdovou vidlici bude obrovskej rozdil v tuhosti. A na mekky vidlici (nemyslim mekkou pruzinu) nejakou korenovou pasaz rychle neprojedes at chces nebo ne, to kolo se bude motat zleva doprava a rychlost bude pryc. To samy plati o vypletech, ramu, a i treba klikach.

      Jestli chces jezdit parky nebo regulerni sjezdovy trate, nebude to na tvym kole zadna zabava, a spis te to otravi. Jak pisou kluci, nejlip si zkus neco nekde pujcit, idealne ne nejakej srot, at vis jestli ti to za to stoji. A kdyz zjistis ze jo, tak se priprav ze uz nikdy nic neusetris, protoze DH stoji neskutecny prachy udrzet pri zivote, kdyz jezdis :D

      Jestli se treba na parky jeste necejtis, muzes zkouset delat nejakej progress na tom co mas, neco poskocit, ale hlavne zatacky, to se na pevnaku uci i celkem dobre. Kdyz pak zacnes narazet na limity kola, muzes ho postupne trochu vylepsit, ale to by chtelo v prvni rade asi tu vidlici a vyplety, coz neni nic levnyho, a jen bys tim oddalil potencialni nakup sjezdaka, nebo neceho v tom smeru.

      Cim vic budes jezdit, tim vic budes prichazet na to, co od kola chces, klasicky podle toho, co ti zrovna chybi, si muzes udelat celkem dobrej obrazek, jestli ti bude stacit nejaky endurko, nebo jestli chces jezdit z kopce a jit do sjezdaka.

      0 0
      • Amacik  

        super diky za radu vyzkousim neco pojezdim a max si rozbiju hubu nekde :)

        0 0
        • Mr.Duck  

          To k tomu patri, je dobry se to naucit :) Jen je dobry to nepraktikovat v zavode :(

          0 0
          • Amacik  

            Tak na zavody to nevidim ne ze by semi nechtelo ale pracovne bych to nestihal :)

            0 0
          • lutte3  

            Ty jo jezdim docela dlouho a stejně sem za poslední měsím měl asi 2 nejhorší crashe v životě. Jednou sem trefil stehnem strom dost v rychlosti, asi týden pořádně nechodil a pak posledně sem řekl poslední jízda a na poslednim skoku /10m lavice) mi fouklo a ve whipu sem ztratil nohy – 30 minutový okno a lehkej otřes mozku. :/

            0 0
            • Mr.Duck  

              No, mozna by se i sluselo rict, ze je dobry se naucit padat driv, kdyz clovek este nevysila takovy zloby. Jasne ze kazdej pad je jinej, a nekdy ani vsechny zkusenosti na svete nepomuzou, ale rek bych ze u padani z kola celkem plati, ze co te nezabije, nebo dlouhodobe zdravotne nepoznamena, to te posili :)

              0 0
              • lutte3  

                Snad jo, občas se to sehraje tak rychle že neuděláš nic. U toho stromu mi poskočilo přední kolo na mokrym pkořenu metr před nim. Ramenem sem stihnul uhnout ale už sem byl prostě nasměrovanej do stromu. No a whip bez nohou, jen sem hledal nohama pedály a snažil se naštelovat prdel nad sedačku ale jak sem dopad ve whipu, tak hned katapult na bok. :)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.