• pedro999

    Dobrý deň, tak chcem aj ja prispieť trošku do diskusie. Po preberaní som si objednal MTB RADON 29 SRAM. Objednávka zaplatená vytvorená 27.02.2014. Obdržal som mail, že bicykel bude dodaný za cca 4–7 dní od dátumu objednávky. Tak som čakla. Avšak ani po 10 dňoch MTB neprišiel, nikto ma neinformoval nič, ticho. Začal som vypisovať na info uvedené na stránkach a tak začal kolotoč. Po mojej otázke mi odpovedali v priemere za 1–3 dni !!!!!. Tak mi povedali, že majú nový systém a bla bla prečo to nedošlo a že už to ide. Tak čakám. Po týždni zase nič nechodí. Tak píšem, opäť čo sa deje atď. Bez odpovede. Písal som niekoľkokrát rovnaku spravu avsak odpovede ziadne. To ze im zaplatite 1000 E za MTB a nekomunikuju je vcelku cudne. Dnes po 1 mesiaci, 27.3.2014 mi došiel bicykel. Spomeniem este aj prepravnu sluzbu. Do objednavky im zasielate aj adresu a tel. cislo. Ked objednavka dlho nechodila, tak mi zas povedali, ze prepravca nenasiel adresu ktoru som zadal a vratil MTB naspat. Tak pisem, ze kde bývam je velky komplex , maju telefon a ked to nevedia najst tak sa mi mali ozvat ze mam tu objednavku a ja dobehnem, vysvetlim trasu. Avsak zistil som ze RADON prepravcovi nedal ani telefonny kontakt na moju osobu. NEMECKA PRECIZNOST !!!!!! TO UZ DAVNO NEPLATI. Kedze som sa stazoval, dost vela, dali mi bonus 20 E avsak musim kupit od nich tovar v hodnote minj 50 E. A este si zaplatite prepravu, takze realny bonus je ovela nizsi. Tak OK, priobjednal som si prilbu a pedale a nech to pribalia do jednej objednavky, kedze objednavka este nebola odoslana / myslim bicykel /. Samozrejme, ze mi potvrdili, ze vsetko pride v jednom baliku, uz sa to bali atd. Tak cakam dalej. Dnes ked prisiel balik som natesený ocakaval, že vybehnem von. Na moje prekvapenie, otvorim krabicu a pedale a helma nikde !!!!!!! Napriek tomu ze mi potvrdili ze je to v jednej objednávke a spolocne to pride. Tak som im napisal, ze to nemam, chcem zrusit objednavku, a ja si to dnes kupim niekde inde. Ich odpoved na SOKOVALA. Objednavku nie je mozne zrusit, kedze je uz v procese odoslania !!!!!!!!!!. FUCK OFF s takouto firmou. Keby som toto vedel pred kupou, tak v zivote od nich nekupim ani skrutku, nie to este bicykel za 1000 E. A nehovorim o tom, ze k bicyklu nie je dodaný ani jeden jediný montazny kluc / k montazi biku z krabice su potrebne 2 ks, imbus a na pedale /. Hodnota takych klucov pre firmu je par centov, ale ako sluzba pre zakaznika na nezaplatenie. Ale to su NEMCI. Takze ak niekomu pomoze tento clanok pri výbere a kupe bicykla, budem rad. Taktiez som im toto vsetko napisal na ich web a do prispekov a hned ma zablokovali. Ale nezablokuju moj prispevok, ktory som rozhodnuty uverejnit na vsetkych dolezitých europsky MTB forach, aby ludia vedeli ako seru na zakaznikov.

    D PS

    0 0
    • Vilém  

      Chudacku. Ulevilo se ti? oni nekde inzeruji, ze s kolem dodavaji nejake klice?

      0 0
    • Dejv94  

      Výkřik do tmy! Nikdy sem neviděl dodávat klíče v krabici s kolem. Prodejce nemusí tvoje osobní kontakty poskytnout přepravci. Nechápu co to má znamenat, o nic si nepřišel, nikdo na tebe žádnej podvod neudělal a v Radonu maj nejspíš fofry protože je jaro a všichni nakupujou nový biky.

      0 0
    • Frostty  

      Nj, Bratislava :).

      0 0
      • jeffino  

        a co s tím má jako blava společnýho???…ta­ková díra jako Prostějov to není, to máš pravdu:)

        0 0
        • Frostty  

          Tady je cejtit naražený ego ;).

          0 0
    • Freeman36  

      A nechtel bys tam nahodou i pumpicku na kola? LOL

      0 0
      • Vilém  

        Treba Canyon pribaluje pumpu na vidlice a momentovy klic. Toto je vsak hodne velka vyjimka a znacka to inzeruje.

        0 0
        • ememem1  

          na tu pumpu si nejak nepamatam ale mozne to je.

          0 0
    • svářeč  

      celé se mi to číst nechtělo,tak jsem to nečetl:-D

      ale moje zkušenost je taková,že žádný problém,bral jsem poslední kus co byl k mání.jediné co jsem nepochopil bylo,že objednaná náhradní patka šla jiným balíkem a tudíž druhé poštovné.

      jinak velká spojenost.

      0 0
    • pedro999  

      Trosku zareagujem na pravych kecalkov. tAK AK VYROBCA NEDA PREPRAVCOVI ADRESU A PRIPADNY KONTAKT, TAK NEVIEM KDE TO KOLO POTOM PREPRAVCA PRINESIE . SNAD V CR TO FUNGUJE TAK ZE PREPRAVCA JE JASNOVIDEC. TEN KLUC JE MALICKOST A SLUZBA KTORA NIC NESTOJI. ASI NIE SI OBCHODNIK KED TO NECHAPES. A AK MA VYROBCA MESIAC OJEBAVA ZE TO UZ POJDE A NIC NEPOJDE KTOMU OJEBAVA ZE SPOLU S BICYKLOM DOJDU A OSTATNE VECI A NEDODJDU TAK POTOM TO JE CO ? AK SA TI TOTO PACI , TAK POTOM AK TI DOJDE AUTO BEZ KOLIES TAK NA NOM JAZDI. VILEM, VILEM TY SI ASI PROTOTYP A ETALON HURVINKA.

      0 0
      • Bafoon  

        máš zapnutý Caps Lock

        0 0
      • Vilém  

        A ty jsi etalon zakaznika, ktereho bych si jako obchodnik milerad nechal ujit. A tak se stalo. Kdyz mas takove vysoke naroky, tak jsi mel proste otevrit penezenku, navstivit kamenny obchod a tam by o tebe bylo nalezite postarano. Nemusel ses registrovat (zda znovu, nebo poprve, to netusim) na nejake forum a ztracet tu cas sepisovanim krivd ktere se ti prihodily a take mrhat casem na odpoved takovemu Hurvinkovi jako jsem ja.

        Je mi te lito, nechtel bych mit tak tezky zivot.

        Jinak to auto si taky objednavas v nemeckem eshopu, abys dostal co nejlepsi pomer vykon/cena?

        0 0
        • pepino  

          Vysoké nároky, aby mu přibalili klíč za euro a neojebávali ho měsíc s dodáním? Doufám, že nejsi obchodník. Ale vlastně proč ne, vždyť milerád přijdeš o zákazníky.

          0 0
          • Vilém  

            OK. Mohu tedy poprosit ty, kterym pripada pribaleni naradi jako zcela samozrejma vec, zda mi mi mohli uvest nejake priklady vyrobcu, kteri jsou tak dobri obchodnici a takto to praktikuji?

            0 0
            • Dejv94  

              Stejně nářadí přibalené od výrobců gratis stojí zaprd takže to je jako kdyby nic neposlali.

              0 0
            • Sup7  

              Že by sis nepamatoval koženou brašničku s klíčema u Favorita a Esky? :-)

              0 0
          • Mysee  

            A viděl si někdy nářadí co se dodává ke zboží? Většinou to hned ohneš nebo strhneš hlavu šroubu. Každej kdo jezdí na kole má snad doma multiklíč. 15 klíč je taky základ. Ale tak někdo je možná línější dojít do domácích potřeb a dát dvacku za bytelnej klíč, co ty vydrží navždy. Radši vše až k prahu.

            0 0
      • Dejv94  

        Běž brečet jinam!

        0 0
        • pedro999  

          Skus popremyslat nad tym co si napisal a potom pis. Neboli to.

          0 0
        • pedro999  

          Skus popremyslat nad tym co si napisal a potom pis. Predajca nemusi poskytnut dopravcovi Tvoje osobne kontakty, to je pravda, len potom necakaj na zaplatenu dodavku,pretoze Ta nikto nenajde :) Tajnos agentos :)

          0 0
          • Dejv94  

            Myslel jsem tím telefon nebo email, adresa na balíku je jasná.

            0 0
    • ememem1  

      pocuj fesak takto.

      1. radon patri bike-discount. je to slusny bike za slusnu cenu zo slusneho

      shopu ale je pravda, ze ich dodavky su obcas trochu bordelove.

      1. na kluce sa stazujes zbytocne, nikde neni povedane ze tam su.
      2. ak si si nieco doobjednal tak nikde neni povedane ze to musi prijst

      s rovnakou zasielkou.

      1. co sa tyka toho chybajuceho kontaktu tak to ti davam za pravdu, to je taka

      specialita bike-discountu, tiez mi to lezie na nervy. ja to robim tak, ze pozeram trackovanie zasielky a ked je uz u nas tak tam zavolam, daju mi cislo na kuriera a s nim sa dohodnem. neviem preco je to tak ale je to fakt.

      1. kominikacia mailom je vo vseobecnosti dost problem s viacerymi shopmi,

      hlavne tymi vacsimi, proste nestihaju a tusimze aj volakde uvadzaju zedoba na odpoved je cca 10 dni. lepsie je telefonicky (ang, nem, fra). ale je pravda ze dovolat sa niekedy trva. inak reklamacia riesia dost v pohode.

      tak neplac, ber to ako fakt a cenu za dobru cenu. ak to neberies tak posetri a nabuduce kup v specialized concept store a mas po probleme.

      0 0
      • pedro999  

        este raz zabudnite na tie kluce, o tie vobec nejde / a to aj pisem, ze podstata je uplne inde/. Pisem ze bicykel je OK, problem je to ako komunikuju so zakaznikmi. Tie kluce tu vytiahol mr. Vilem a stale to vali pred sebou. ide o to ako sa spravaju . Vsetko co pisem bolo mailom dohodnute,odsuh­lasene ze to vsetko dojde naraz atd. A teraz si mam sam volat dopravcu ? No hlavne ked ta mesiac natahuju ? KEd si toto kazdy necha takto srat na hlavu,tak to je zle.

        0 0
    • pedro999  

      Asi to trosku pán Vilem prekrutil Tu sa nejedna o nejaky kluc, ale pan ma zmysel pre malickosti. Ten kluc uz bola iba spicka ladovca. Ak Ta mesiac niekdo taha za nos tak to by sa Ti asi fakt pacilo. Objednas tovar a cakas aj ked dohoda znela inac. Tak dike pekne. A v kamennom obchode tieto bicykle nepredavaju. A je dalsich x dovodov preco som sa rozhodol takto. To nie je podstata. Skus ju najst v tom ako sa spravaju k Tebe ako k zakaznikovi a k cloveku. Ak si Ty nechas plut do tvare OK Tvoja vec. Ja si to nenecham a preto to pisem, aby aj ostatní mali moznost zistit ako mozu dopadnut. Ak sa Ti to nepaci nereaguj ale nechaj si trapne komentare. A mozno prave aj na zaklade tejto skusenosti sa dalsi rozhodnu pre kamennu predajnu.

      0 0
      • ememem1  

        nejaky si nabruseny, trocha menej prskaj na okolie par minut po registracii.

        btw – A v kamennom obchode tieto bicykle nepredavaju. – vid moja reakcia vyssie.

        0 0
        • pedro999  

          neprskam na okolie ale neda sa nereagovat to ze tu niekto pitva prispevok a zameriava sa prave na to nepodstatne a este s trapnymi poznamkami.Snazil som sa iba aby ludia mali viac info o spravani niektorých vyrobcov a predajcov, ked vyplatis nieco vopred. A je to na zapad od nasich hranic, takze nie iba v ost blok je to tak ako sa to velakrat pise.

          0 0
    • MirosPikos  

      Pokud komunikuješ obvykle takto, tak se nedivím, že to dopadlo tak, jak to dopadlo. Vlastně to dopadlo dobře. Kolo ti přišlo. Zbrkle si rychle něco přiobjednal a kdoví jak vykomunikoval…

      Napsal bych, že bych si rád tvou komunikaci s prodejcem přečetl, ale kecal bych. To musel být děsnej mišmaš a ještě k tomu v cizím jazyce (což je i tvoje tatarština).

      Hlavně tím prosím nezasírej evropský fora, nebo si budou myslet, že jsou všichni Slováci idioti, což samozřejmě není pravda. Mám část rodiny ze Slovenska :)

      Takže klídek, zítra hezky kolo vytáhni a jdi se projet kolem Dunaje nebo na Kamzíka. Dej si pivko a užívej života. Tyhle žvásty jsou jen ztrátou času, jak tvýho, tak našeho kdo to čteme a reagujeme.

      0 0
    • Pepovic  

      V České republice přiveze kolo pošta, takže nevadí když odběratel není doma. Mě kolo přišlo za čtyři dny.

      0 0
    • Pepovic  

      V České republice přiveze kolo pošta, takže nevadí když odběratel není doma. Mě kolo přišlo za čtyři dny.

      0 0
    • Pepovic  

      V České republice přiveze kolo pošta, takže nevadí když odběratel není doma. Mě kolo přišlo za čtyři dny.

      0 0
    • waters  

      Uplně chápu tve nasrání…

      Co nechápu, tak že mu tady téměr v každem přispevku omlátíte „klíče“ o hlavu, když to tam zmínil až v poslední řade asi protože je maximálně vytočen..

      V prvotním příspěvku je jasně popsáno pochybení eshopu a možná by mu měli poslat jestě jedno kolo jako bonus kokoti:/

      0 0
    • Mizi  

      Objednávám u nich dost často a nikdy nebyl problém. Ten jsem spíše měla s Českou poštou a.s., ale už se taky zlepšili.

      Moc to prožíváš a hned „řveš“, aniž bys měl ověřeny některé věci. Např. Objednávka zaplatená vytvorená 27.02.2014… mě platbu z účtu strhnou až v den, kdy zboží předávají do přepravy. Ostatní tvé plky nemá smysl už komentovat.

      Jestli ty nejsi z těch, co by chtěli za malý peníz hodně muziky a ještě do toho „ryjou“, kde můžou. :D

      0 0
      • waters  

        další ho sejmul… ja už radši taky mlčim:)

        0 0
      • waters  

        další ho sejmul… ja už radši taky mlčim:)

        0 0
      • pedro999  

        Info pre Mizi, to si fakt myslite, ze neviem ci mi peniaze z uctu odisli alebo nie ? Ano platba kartou, a peniaze sup stiahli hned.To su take malickosti co tu pisete. Podstata je uplne niekde inde. Skuste citat citat. Este raz : Pacilo sa Vám ak niekomu zaplatite cca 25 000 Czk potvrdi Vám dodavku tovaru za 4–5 dni a neuvidite ho ani o mesiac ?

        0 0
        • Mizi  

          Reagovala jsem na to, co jsem si přečetla. :)

          1. je mi divné, že by ti odečetli platbu ihned po objednání. V tomto je

          jejich postup daný viz. má reakce výše. A je jedno jestli jsem u nich objednala kolo za 40k nebo zboží za 2k;

          1. moc mi nesedí ten časový sled, který jsi uvedl;
          2. v Německu rozhodně neovlivní dodání zboží v jiném státu. To

          budeš muset řešit u vás, že nejsou schopni to doručit na danou adresu. Já to musela řešit s Českou poštou :);

          1. a je pravda, že najeli na nový systém, takže jim důvěřuji, že

          s tím mohou mít problém než si to sedne;

          1. navíc bych chtěla vidět tu tvojí komunikaci s nimi…obrazně

          řečeno…

          0 0
          • MlokCZ  
            1. Platbu sice potvrzují až při odeslání, ale blokace částky je

            provedena vždy okamžitě.

            PS: Na bike-discountu mám 50+ objednávek a v tom několik celých kol. Poslední objednávka tenhle týden, v pondělí objednáno, včera převzato. Pro posílání je hlavní, že posílají číslo pro sledování, s tím už se dá cokoliv pořešit.

            Problém jsem zatím řešil jen jediný a to právě u celého kola, které nebylo hned k odeslání (to jsem věděl předem, že nebude hned). Udělali okamžitě při objednávce blokaci peněz na kartě. Jenže kolo bylo k odeslání až něco málo po měsíci, takže blokace stihla vypršet (u mojí banky vyprší po měsíci, když není potvrzena).

            Musel jsem řešit opakovanou platbu, což bylo taky trošku na delší komunikaci. Automaticky se jim nepovedla, protože mám bezpečnou kartu, která je zamčená a bez mojeho zásahu si nikdo znovu z karty nic strhnout nemůže. A po mojí informaci, že to mohou zkusit znovu (karta odemčena) zase měli nějaký problém s dalším opakovaním platby. Chvilku to trvalo a problém se nakonec vyřešil. Nic hrozného.

            0 0
        • sodek  

          Kdybych čekal měsíc na dodávku zboží a ještě u toho vázla komunikace, taky bych nebyl spokojený.

          Ale trošku bych ředil míru své nasranosti, někdy se zkrátka věci nesejdou …

          Víš, kdy poprvé ti odeslali kolo, kolik dnů bylo na cestě tam i zpět? Co se s ním děje po cestě, to obchod příliš neovlivní. A šlendrián u dopravy, že se kolo vrátilo, to taky nejspíš není vina prodejce.

          Pokud mám problém, je lepší to řešit osobně nebo telefonátem. Na maily se nespoléhat. Pokud ti jde o čas a o peníze, pak je e-mail pouze „příslib nezávazné komunikace“.

          Je tady ve hře spousta věcí, chyba se bohužel stát může. Pokud jsi v tom sám, pak se nedá říct, že je prodejce nesolidní. Jeden případ je mimo statistickou chybu. Pokud se budou problémy hromadit, pak by se z toho dalo něco odvodit. Ty ostatní domněnky s přibalenýma klíčema a tak, to bylo v podstatě zbytečné sem tahat.

          Buď rád, že to nejsou číňani, kolo máš doma tak hybaj na vzduch :)

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce