ralf odchází kvapem do věčných lovišt

101 nepřečtených
  • OLy

    Docela mě děsí jak mizí Ralf na zadním kole ouplně před očima. Znova si ho už koupit nechci ale tím pádem vyplaval problem, jaký plášt by se hodil smíchat s NN který je v předu? Hodit ho někam do sklepa je šílená škoda, protože narozdíl od Ralfa je jako nový.

    Díky za tipy:)

    0 0
    • OLy  

      nehcápu proč mi to založilo ten thread 2×, tak jsem ten jeden bloknul

      0 0
    • jIrI___  

      Nekupovat na zadek „závodní“ pláště. Kdysi jsem vozil nějaké CST snad za dvě kilča a ty vydržely strašně dlouho. Dost dlouho mi taky vydržely všechny drátěné Maxxisy.

      0 0
      • Lister  

        Nebo jezdit málo, pak není problém :-)

        Zrovna včera jsem koukal na svojeho Nobyho z roku 2007, který je vepředu a ten plášť vypadá jako nový. Ralf dá bez problémů vzadu 3–4tis, což mi bohatě stačí – nesmí se ale jezdit po asfaltu, to pak fakt může zmizet po 500km.

        0 0
      • raceman  

        mozna z toho vyrostou… stejne jak s ultremem :-)

        0 0
    • kubad  

      čo je to také Docela mě děsí jak mizí Ralf na zadním kole ouplně před očima kefalín?

      nevím co čekáš od závodního pláště :-(

      0 0
      • OLy  

        chybama se člověk učí… Už ho taky znovu nechci ale pořád je tu otázka který plášt by se hodil k NN?

        0 0
        • kubad  

          nevím na jaké kolo, na jaké ježdění.

          k NN klidně dej zase RR nebo NN nebo SS(smart sam)

          nebo Nanoraptora nebo kendu Karma, nebo nebo nebo těch možností je strašně moc, všech no je to ale o tom kde jezdíš

          0 0
          • OLy  

            na to kolo které mam v profilu, takže normální ht. jezdím vetšinou lesní cesty po silnici jen přesuny, a taky bahno mi nevadí, proto mám v předu NN ale nemam zas na to abych měnil pláště podle počasí, takže mi kobinace NN/RR přišla úsporná.

            0 0
            • roud  

              continental raceking :O)

              0 0
              • OLy  

                jojo na ten jsem už taky pokukoval ale přijde mi divoká kombinace mít v předu NN a vzadu continental RK

                0 0
                • op  

                  ja to tak mam, vpredu NN EVO 2.25, vzadu RK Supersonic 2.2. Divoky to neni, muzu potvrdit! :))

                  0 0
        • faba  

          K NN vozím vzadu na dvou kolech Smart Sam a výdrž určitě dobrá i na asfaltu. RR jsem nikdy nestihl sjet a pokaždé jsem ho dřív někde řízl.

          0 0
      • OLy  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • Nainen  

      Zkus Smart Sama. Sice není tak rychlej, ale vydrží zhruba 2× tak dlouho.

      0 0
      • McBlacky  

        to je fakt, taky mě překvapil. dost je to ale tím, že má hodně vysoký vzorek. Jenom pozor na něj v hustším blátě. Ze schwalbe pláštů se čistí snad nejhůř

        0 0
        • OLy  

          ten mě s kombinaci s NN vůbec nenapadl to by i šlo. ale prý klouže dost na mokru?

          0 0
          • McBlacky  

            jsem to takhle vozil dva roky na kole do lesa a na zimáku, není to špatný. mokrý kořeny to moc neumí, ale to žádnej plášť se souvislým středem. Letošní model je trochu přepracovanej a není to až tak souvislé, což rozhodně vlastnosti na mokru zlepší.

            0 0
            • raceman  

              fakt? že bych ho na příští rok koupil znovu? do schwalbe nechcu jit, prachy si doma netisknu…

              0 0
          • Rychlej turista  

            Vzadu je v blátě v pohodě, ale žádný extra rychlík to není. Pokud ti není proti srsti kombinace značek, tak bych dal NanoRaptor.

            0 0
            • OLy  

              Ten nanoraptor vypadá dobře, ale aby to nebylo zas to samé jako RR, jako jeslti má lepší výdrž

              0 0
              • Rychlej turista  

                Co se týče výdrže, tak NanoRaptor překoná málokterý plášť.

                0 0
                • Carloss  

                  tahle věta se dá pochopit krásně dvojsmyslně a uplně opačně, přečti si to ještě jednou:D miluju češtinu:)

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Jo :-)

                    Vydrží hodně.

                    0 0
                  • zichis  

                    tak náhodou, čeština být mluva jednoznačná, jenom ji člověk musí umět. Vědět že existuje jisté skloňování podstatných jmen a umět to používat: nanoraptora překoná …

                    0 0
                    • marios  

                      JO

                      0 0
                    • Rychlej turista  

                      Pokud by to bylo zvířátko, tak by se skloňoval podle vzoru pán, jinak asi podle vzoru hrad. Tak kde mám gramatickou chybu?

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                • OLy  

                  jako vzrokem s emi libí a cena v kevlarové patce taky není zrovna špatná zatim je to žhavý kandidát přijde mi lepší než smart sam

                  0 0
                  • Jenda  

                    koukni na kendu karmu, vydrzi docela dost, je pomerne siroka – min 50mm, na 27mm rafku ma jen o 3 mm min nez 2.4 NN :-) slusne jede, v bahne prekvapive dobra. Akorat nema bocni vystupky stejne jako ten nanoraptor. Za mokra klouze prumerne.

                    0 0
                    • OLy  

                      no to zase jo ale ja mam nn 2,1. ja se hlavne bojim že budu mit veprdu balon a když oupim 2,1 od jine znacky ze to bud uzsi nebo o dost širší

                      0 0
                      • Rychlej turista  

                        Trochu širší přední guma se jezdí běžně.

                        0 0
                        • Jenda  

                          a hlavne ta 2.0 karma bude minimalne stejne siroka jak 2.1 NN, spis bude sirsi :-)

                          0 0
                      • jIrI___  

                        Pokud chceš zachovat nějakou soudržnou šířku, tak změř, jakou šířku má na ráfku ten NN a z tohodle vlákna si vyber podobně široké kandidáty.

                        0 0
                        • OLy  

                          no to že bych měl otrochu širší balon vepředu by bylo fuk ale v zadu už by to bylo na nic. jo diky tak podle toho to seskladam:)

                          0 0
                        • OLy  

                          no to že bych měl otrochu širší balon vepředu by bylo fuk ale v zadu už by to bylo na nic. jo diky tak podle toho to seskladam:)

                          0 0
                        • OLy  

                          ok diky kouknu tam. Jako v předu by mi širší kolo nevadil oale vzadu už to podle mne moc košér nebude:)

                          0 0
                    • OLy  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                      0 0
              • jIrI___  

                Nanoraptora jsem včera nasadil místo Michelinu XCR Dry 2, který taky moc dlouho nevydržel. Co jsem se tu v historii dočetl, tak ten Nanoraptor by měl vydržet mnohem víc.

                0 0
                • McBlacky  

                  vydrží, ale proti ralfovi dost ztrácí za mokra a v bahně. NA suchu je podle mě lepší.

                  co mi trochu vadí je absence bočních drapáků co tě vytáhnou z rygolů a při nájezdech na sešikmené hrany v malém úhlu.

                  nakonec po dvou sezonách na NanoR se vracím zase ke schwalbe a to v kombinaci RoR, RR, která mi přijde kromě výdrže největší univerzál současnosti. Ale rovnou říkám, že jsem ještě neobjevil vesmír Continental. Kde dle referencí pláště vydrží tisíce, nedefektí a drží líp jak pattex :)

                  0 0
                  • Lister  

                    Nevěř :-)

                    Po roce na MK+RK jsem se pokorně vrátil opět ke Schwalbíkům.

                    RK je určitě rychlejší ne RR a má větší objem a o něco líp tlumí, ale RR je univerálnější – líp podrží za mokra a rozhodně se mnohem líp čistí (A už to vidím, jak mě zastánci RK zase sežerou, že nemám žádnou techniku. Ale mě nejde o to, co vše se na tom dá sjet, ale jak jistě se to na tom dá sjet. A tady je Ralf lepší)

                    A o RK 2,4 taky nemůžu řict moc dobrého – bohužel je u něj ten vzorek už tak velký a hlavně vysoký, že to způsobuje problémy – v náklonu se žvýká a na tvrdém není celkově moc jistý. Výborný je za vlka a morka – tam doslova exceluje a drží fest.

                    je to škoda, kdyby nechali figura stejně veliké jen navýšili objem pláště, tak by to mohl být rozhodně jeden z nejlepší plášťů na přední kolo.

                    0 0
            • OLy  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              0 0
          • vanderpoel  

            souhlasim. letos mi servisak vnutil dozadu smart sama protoze muj oblibenej maxxis larsen tt se prej v mym rozmeru prestal vyrabet/dovazet nebo co … a hned pri prvni jizde v sezone sem na mokrym asfaltu hodil tlamu. druhou pak zrovna predevcirem a taky na mokrym asfaltu. ze je oproti larsenovi o neco pomalejsi sem mu uz odpustil ale regulerni drzku sem hodil naposled nekde pred deseti lety. a dve v jedny sezone jeste nikdy!!! na druhou stranu hodlam soucasny kolo od pristiho roku preradit do kategorie „jizdy do prace a v pliskanicich“ takze se smartasse sama asi do budoucna stejne tady budu drzet protoze ma slusnou trvanlivost a i kdyz je po 3000km uz viditelne sjetej tak vzhledem ke geometrii dezenu porad slusne zabira i kdyz ja teda vylozeny blato nevyhledavam ale oproti larsenovi mu dyl vydrzi vlastnosti. larsenovi po 3000km uz hodne drsne ovadnul zaber.

            0 0
            • raceman  

              no vidis, a ja zas na cyklokros dostal s kolem plaste larsen tt mimo, a jsou to ty nejhorsi mrdky co muzou byt, predek vubec nedrzi.. a vzadu taky nic moc

              0 0
              • biker jura  

                lersen tt mimo asi ne:-) je bud larsen TT nebo larsen MiMo

                0 0
              • vanderpoel  

                no pockej. podle me jsou larsen tt a larsen mimo dva ruzny modely. nemluve o tom ze mam zkusenost s mtb verzi. co se tyce coklokrosovych plastu, tak tam nemam nejmensiho sajnu, protoze jsem na cyklokrosovym kole v zivote nejel. ale jednou jsem ho uz nazivo i videl :-).

                0 0
    • StuntJ  

      jojo jsou to strašný šity, po 3000km je přes půlku vzorku v prd, tak 35% zbývá . Tyhle pláště už nikdy více !

      0 0
      • roud  

        pokud ti ralf vydrží 4000km tak bys měl bejt rád to je velice obstojná výdrž na závodní pláš´t…

        0 0
        • StuntJ  

          já počítám doklepou ještě sezónu a po 5000km půjdou z kola, nejsem sebevrah :o)))

          0 0
      • Carloss  

        3000 nestačí?? bo to je vtip?:D

        0 0
        • StuntJ  

          za ty prachy by měli vydržet aspoň 10 000km ne ? ( ironicky)

          0 0
          • OLy  

            no právě že ne je to závodní plášt a u něj s epočíta že ho nebudeš vozit 5 tisíc km, ale ja mam u 1000km půlku v háji, neřikam že je to špatněj plášt, jezdí s emi na něm super, ale nejsem milionář proto schánim co jiného dat dozádu

            0 0
          • Carloss  

            njn..:( ale takhle by se dalo uvažovat o všem..

            0 0
      • McBlacky  

        když chceš plášť co drží tak holt ta měkčí směs se někde projeví.

        0 0
    •  

      Tak si dokup ještě jeden Nobby Nic do zadu a máš po problému. Já mám vpředu i vzadu NN 26×2.4 a plná spokojenost…

      0 0
    • Richi  

      Já tomu asi moc nerozumím. Každý má kolo za desítky tisíc, boty, helmu a spoustu nesmyslů za dalších deset táců, ale někteří tady brečíte nad tím, že dát za plášť osm stovek je hrozně moc.

      Tak ho nekupujte, a ani odpruženou vidlici, protože ten servis stojí taky strašnej ranec.

      Nedávno tu byl blázen, který nemá pětikilo na nový destičky a teď zase znovu RR. Kupte si kolobrndu.

      Mimochodem, tipuju, že většina z těch nespokojenců prochlastá litr za jedinou sobotu a … a ještě nedá víc než 2000 km na MTB za rok.:-)

      0 0
      • nox159  

        naprosto souhlasim :)

        0 0
        • redbed  

          já vyjadřuji také souhlas – ovšem omezuji se pouze k druhé větě příspěvku :-) Ostatní je mimo téma.

          0 0
      • jIrI___  

        Já vyjadřuji nesouhlas, protože vidlice vydrží X let bez servisu, ale na jednom závodním plášti se X let fakt jezdit nedá :-D. A občas se člověk fakt vyskytne v situaci, kdy není ani stovka navíc. Takže já tohle stěžování si na nízkou výdrž naprosto chápu.

        0 0
        • nox159  

          :)

          tak dejme tomu ze koupis sida rekneme za 9k a budes kupovat plaste rekneme ze zrovna ty RR 600,–/kus na jednom RR se da najet vzadu podsadim to cca 3000km na prednim 6000 pro lepsi pocitani, za sezonu nalitas 6000km → 3 plaste za sezonu ( 3×600 = 1800,– )

          z toho vyplyva ze na RR za stejne prachy odjezdis 5 sezon a za tu dobu toho sida odepises jiste taky :)

          jen pohled na vec trochu z jine strany :)

          0 0
          • jIrI___  

            Člověk má pravidelný příjem z nějaké stálejší brigády, nic mu nebrání v tom si Sida koupit. Jenže nečekaně dostane výpověď a novou práci dlouho nesežene (pracák neuvažuju). Z uspořených peněz musí platit minimálně nájem a jídlo. To pak převrací každou stovku. Taky pohled z jiné strany :)

            Tohle je ale smrdí dlouhým OT, víc to rozpitvávat nebudu :)

            0 0
            • nox159  

              na jedne sade RR jde v extremu odjezdit cela sezona cca 7000km takze asi tak… :)

              a pokud se ti zrovna kdyz jdes do detailu posere ten sid v te dobe co nemas tu praci tak budes delat co?…

              ono je to opravdu na dlouhou debatu

              btw: kdybych tedka nemel kupovat plaste tak jsem schopny najezdis na tom co doma mam klidne i 30k-40k km takze kdyz bych jezdil i na tom na nem nechci, tak by mi to vydrzelo na hodne dlouho :D

              0 0
              • raceman  

                a nebo ho řízneš na první vyjížďce a 600 v hajzlu… jo ja tak na kriťáku cvaknul ve sjezdu asi v 60tce den starou plášťovku, takže sice jen 300 v hajzlu, ale zamrzí to…

                0 0
              • McBlacky  

                tak to leda jezdit 4tkm a pak běhat s kolem na zádech :)

                0 0
      • Lister  

        Souhlasím. Navíc plášť je jedno z mála míst, kdy si člověk může poměrně jednoduše dopřát naprosto nekompromisní maximální kvalitu – na kolo s kompletním XTR jen tak někdo nemá, ale TOP plášť zas pár stovek si podle mě může koupit skoro každý. A vlastnosti celku to pak může vcelku levně posunout úplně někam jinam.

        0 0
        • Rychlej turista  

          Přesně tak, nevhodným pláštěm lze kolo za x desítek tisíc zabít tak, že pojede hůř, než obyčejná plečka na pořádných pláštích.

          0 0
      • OLy  

        já si nestěžuju že jsou to plášte nahovno ani že jsou drahé. o tom odě me nepadlo ani slovo. já se jen ptal jeslti k NN ve předu by šla dát jiná alternativa co by o něco délé vydržela

        0 0
    • raceman  

      mel bych dotaz: jak moc je uzsi raceking 2.0 oproti nanoraptor 2,1? :-)

      0 0
      • jIrI___  

        Hledej :). Nanoraptor měl hned po nasazení 51 mm, RK z hlavy nevím.

        0 0
      • Rychlej turista  

        Je mezi nimi zhruba takový rozdíl, jako je mezi FF 2,0" a RK 2,0". Na délku má FF 2,0" 2 056 mm, RK 2,0" 2 073 mm a NR 2,1" v drátu 2 090 mm a v kevlaru 2 095 mm. Pokud jsem to teda měřil dobře a hlavně pokud si to i dobře pamatuji :-D

        0 0
        • raceman  

          :-) konečně někdo kdo jezdil oboje ;-) můžeš mi prosímtě změřit šířku těch RK? a ještě je srovnat s NR v terénu?

          je mi jasné že za sucha to bude ± stejné, ale co v tom bahně, respektive za mokra a jak psal výše blacky u NR „co mi trochu vadí je absence bočních drapáků co tě vytáhnou z rygolů a při nájezdech na sešikmené hrany v malém úhlu.“

          je to trochu lepší? :-)

          0 0
          • Rychlej turista  

            Šířku ti nezměřím, nemám čím :-)

            RK mi přijde rychlejší, než NR a hlavně mnohem lépe drží. Nevím jak v řídkém blátě, ale v lepivém je to dost trága. Až se zalepí, tak se bláto nalepuje pořád dál. Možná za to ale můžou kotoučovky, protože na véčkách jsem takový problém s žádným pláštěm nikdy neměl, protože držely bláto v patřičných mezích. Ale třeba FF jsou i v blátě pořád čisté.

            0 0
        • raceman  

          respektive ještě čitelnost… u NR vím, kdy mi to ustřelí na kořenu atd a kdy ještě ne :-) jak to je u toho rk?

          0 0
    • Premik  

      já teď v sobotu na Rusavske50 nahodil k přednímu NN 2,1 na zadní kolo Karmu 2,0 a byl jsem hodně spokojený. Oproti SS,který jsem vozil doposud, držel i v blátíčku jako přibitý,na asfaltě taky pěkně fičel. Údajně by měl mít i slušnou výdrž. Jinak úsměvné jsou přístupy nkterých značek ke značení šířky plášťů: Schwalbe Nobby Nic 2,1 má 47,5mm; Kenda Karma 2,0 rovných 50mm. Oboje v drátu. Nevím proč Schwalbe prodává gumy o šířce 1,95 a píše na ně 2,1 – to zavání klamáním zákazníka.

      0 0
      • maajkee  

        A já už myslel, že Šumi končí ve formuli :D

        PS: sory blbě zařazeno…

        0 0
    • thomp  

      aspon se ponaucis.swalbe u me na kolo nesmi:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.