Ahoj,
sháním rám okolo 4–5k na sportovní až závodní ježdění,rám by měl být pro kotoučové brzdy.
Zatím jsem se díval na No Saint Angel
Nějaké tipy.Díky
Ahoj,
sháním rám okolo 4–5k na sportovní až závodní ježdění,rám by měl být pro kotoučové brzdy.
Zatím jsem se díval na No Saint Angel
Nějaké tipy.Díky
Díky za tipy.Na ten RB jsem se taky díval.
Jen pro info, v obchodě mi zvážili tenhle rám od meridy v 19" a s kompletním hlavovým složením(misky, ložiska atd.), hákem přehazovačky a podsedlovým upínákem má 1970 g. Takže čistě rám pod 1700 g mít nebude, spíš bych to viděl k 1800 g. Což má teda k 1520 g dost daleko.
v jake velikosti jsi to vazil?
devatenáctka
ze ty jsi to važil s lakem co? ;-) :D
Tak to byla ta chyba. A já pořád, kde je zakopaný pes.:-)
zajímavé ..moje merida má 1050g..
No jo, ale Ty jsi z ní odřezal dvě zbytečné trubky :-)
já navážil na mojem rámu s miskama pro hlavko myslím 1850g ( TFS 700 ve 20")
:)
Wilier Rossrubino.
Rossorubino, překlepnul jsem se…
Připlatil bych litr vzal RB CRR. Tuhý a přitom hodně pohodlný rám. Navíc 5 let záruka.
co to zamena u hliniku tuhy a pritom pohodlny…
co jsem slysel tak HT jsou tvrde jak šutr… ( nepohldne)
a fuly jsou mekke jak blano ( bocni tuhost )
blano?
blato*
Šunr! (:
Znamená to co čteš. Rám je tuhý a přitom na HT pohodlný. Přirovnal bych ho pohodlím ke karbonu. Samozřejmě ne tím, že by tak pracoval a kroutil se, ale prostě je pohodlný.
Konkrétně CRR má poměrně tlusté trubky a bude asi i slitinou hliníku, co dělá rám asi tak pohodlným. Konkrétně můžu srovnávat s GT Zaskarem. Zaskar je XC rám, poměrně tvrdý. Dobře jede, což CRR také, ale je to hodně slitina hliníku, která je hodně tvrdá a rám přenáší všechny rázy do jezdce. U RB to tak není. Rám je sice tuhý, že výborně akceleruje, možná o kapku hůř, než Zaskar, ale je o několik tříd pohodlnější. Ty drobné rázy prostě nějak tlumí a jde mu to hodně dobře.
tomu nerozumim, ale nemusim chapat všechno… :)
Nejlepší bude, když si to sám zkusíš, pokud máš kde a pokud máš srovnání s více rámy.
ja už HT nechci… ( ale co mam vyzkousene tak karbonova sedlovka udela 10× tolik nez ram )
jinak zkousel jsem IQ6 a je to blato nehorazne :D ale kdybych ho sehnal kolem 12–15k s foxem v brutalfinishi tak bych to i prekousl :)
Právě na GT Zaskar jsem měl karbonovou sedlovku a na RB CRR mám hliníkovou a stejně je RB o 2 třídy pohodlnější :). Jinak fulla mám také, ale víc za rok najezdím na HT díky tomu, že jezdím na kole do práce. Ale letos jsem na fullu najezdil docela dost, zatím mám 5500 km na fullu a 7500 na HT.
Ono taky Zaskar je proti jiným HT sbíječka :) prostě typicky chrtí rám, který je tuhý a tvrdý a kde se pohodlí neřeší.
jj, to je pravda. Čekal jsem rozdíl, ale nečekal jsem tak velký rozdíl v pohodlí :).
5500 na fullu a 7500 na HT? Kde to chlapi berete? Já mám 4700 na kole a mám pocit, že na tom sedim furt :-)
Mno, jezdíme no :)
Jak jsou na tom RB s váhou? Sedí s tím, co mají psané na netu?
Merida je lehčí než RB.Oba rámy jsou slušné.Jestli chceš gramařit, mrkni se po bazarech.Nových lehkých rámů do 5000 moc nebude.
Jak jsem psal nahoře, Merida je dost těžká. Když k tomu ještě přičtu, že musím použít redukci do středu (mám HT2 kliky), tak bude nejspíš těžší než RB.
Ale jo bude to tak.Starší ročníky HFS byly lehoučké.Mrkni jestli nějaký neseženeš.Měl jsem 22ku a komplet očesaný, jen s čepy pro V brzdy měl 1670g.
Nová merida je pěknej ingot, 22" s hlávkem, patkou a objímkou sedlovky http://img5.rajce.idnes.cz/…DSCF7092.jpg
CRR v eLku, s miskama hlavovýho složení a patkou cca. 1770g. Takže údaj na webu sedí.
dík
21" XL bez hlavka s patkou 1780 gr, váha z netu sedí.
Já jsem na stavbu kol použil rámy Galaxy Proteus 19" váha 1640g (cena 2900,–)a Apache Hawk 19" váha 1525g (cena 3500,–), oba s patkou a bez hlávka a objímky sedlovky. Závody na nich nejezdím a tuhost jsem neporovnával, mě vyhovují.
Ty vahy jsou katalogovy udaj, nebo prevazeny skutecny?
váhám bych vcelku i věřil už můj starej apach měl něco málo pod 1600g a to byl jen 2× zeslabovanej…
a muj sup lehce nad 1300g v 20" s oskrabanyma naleplama :)
jenže tvůj sup je šerednej takže se to nepočítá xD
kazdy gram se pocita :)
Jak u koho u mě musí i to kolo k něčemu vypadat a ne jen bejt lehký nemluvě o tom že na něm musej bejt komponenty aby to aspoň něco málo vydrželo váha prostě není vše :O)
abys to lehke tuhe hezke kolo nezabil tlustym jezdcem… na to bacha :)
To je na fulla dost lehké…
to byl rám na celopevno, ne na celopéro ;)
Není možná, nox a HT? Dokonce bez pružení? Mě vomejou. Aspoň, že to nebylo RB. (:
HT nebrat!!!
Převáženo: Hawk byl model 2009 Proteus 2007