• siempra

    Rozhodujem sa o kupe ramu…ale je tu dilema, ci Epic marathon ako chrti full, alebo karbonovy HT ram No Saint MaxAri…vahovy rozdiel je citelny: epic v 16 – cca 2,4 kg – 40 000 SK maxari v 17 – cca 1 kg – 23 500 SK Tak neviem, mat skor HT bike o vahe cca 10 kg, alebo radsej epic, ktory by vazil cca do 11,8 kg. Kazdy ma svoje pre a proti…ja osobne sa priklanam k epicu…

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Daf  

      Pokud hodlas ty kola osadit stejnou vybavou, tak NoSaint bude proti Epicu raketa. Jinak receno, aby ty kola na tom vykonostne byla podobne musel bys Epica osadit o dost drazsi vybavou. Jesli ale skladas kolo na vylety, tak to neres. S Epicem budes spokojenej ;)

      0 0
    • šlapatko  

      Osobně bych volil HT,ale to je jen můj názor.Mě jen zajímá jestli se dělá MaxAri na Včka? Taky jak je to s tou jejich geometrií?Jestli vycházím s toho náčrtu geometrie,tak je délka rámu měřená po štangli.Coš by mělo znamenat že efektivní délka by mohla být kolem,615mm-620mm u rámu 21.Doufám že tady nemelu hovna?Jestli jo tak mě opravte.Rám se mi líbía hlavně ta váha:-)

      0 0
      • petebike  

        dela se jen disc verze :-)

        0 0
        • šlapatko  

          Poslední mohykánové na Včkách to mají složité:-( Mě to neodradí,nadále budu dinosaurus a navíc pořídím pevnou vidlu.Já už si nějak poradím:-)

          0 0
        • siempra  

          to Daf: chcem mat svizne kolo…viem, ze do epica bude treba viac investovat…ale z authoru nebudem mat povodne uz asi nic:)…tak napr.kolesa

          0 0
          • smallbrother  

            a nemáš pak lepší si koupit hotový kolo?

            0 0
            • siempra  

              zvazovala som aj tu moznost, ale napr.epic  comp stoji cca 80 000 Sk, a za tie peniaze si vyskladam kolo s ovela lepsou vybavou, lebo niektore komponenty uz mam…

              0 0
              • petebike  

                taky sem v tomhle pripade pro skaladani, hlavne clovek si tam da co chce a ma original :-)

                0 0
              • smallbrother  

                tak ber ten HT, relativně levně poskládáš lehký kolo

                0 0
          • Daf  

            Jestli chces svizne kolo a nemas treba silnicku, takze budes jezdit casto i na silnici. To uz by byly dobre argumenty pro koupi HT. Navic jsem si ted vsimnul ze jsi holka :) takze lehke kolo bude docela vyhoda.

            0 0
            • Lister  

              takze budes jezdit casto i na silnici

              No tak jsem si tím prošel a říkal si že HT se slikama 1 palec jede slušně, ale nejede :-) Nestojí to za to, ten rozdíl je znatelný, navíc nerad ničím MTB vybavení na silnici – hlavně pláště.

              0 0
          • petebike  

            pokud nebudes jezdit zadny tezky teren, tak bych sel do toho HT maxari, mel sem ten ram v ruce a je to moc pekne udelany, vaha sedi…takze jeden z nej ramu v carbonu…v lednu sem byl taky rozhodnut pro tento ram, ale nakonec to vyhral kompromis – karbonovy full :-)

            0 0
            • siempra  

              to peterbike: no vidis, nakoniec aj u teba vyhral full:) ked tak uvazujem, ten full by siel mozno do 11,5 kg, nizsia vaha by bola uz len otazkou neumernosti vynalozenych financii:) a pri maxari to vyzera, ze sa dostanem na vahu okolo 10 kg…otazka co je tazky teren…ak si bol na sulov maratone, to je pri ziline…tak takuto vzorku jazdime v priemere, nic tazke, ale sutre su vsade:)tomu sa holt nevyhnes:)

              0 0
              • petebike  

                no ja se dostal hodne pod 11 i s fullem, s HT /kokretne s tim maxari/ bych byl kolem 9…

                ale k veci…jezdil sem nekolik let – poslednich 8 na pevnym kole, fulla sem nikdy nemel, ted sem na tom jel jeden zavod a mam z toho takovy rozpoluplny domenky – proste do kopce to moc nejelo, ale na rovince na korenech to krasne zehli a z kopce to je velka parada, proste muzes si dovolit vic,

                jinak na slovensku jsem jeste na zavodech nebyl, ale chystam se na Tatry tour – ale to je silnice…

                0 0
                • smallbrother  

                  a co máš? :)

                  0 0
                • siempra  

                  no jasne, mozno casom by sa ta vaha este vyladila..

                  ved prave, ze v tych vyjazdoch to kilo a pol urcite poznat…sice nejak nezavodim, ale dobre tempo do kopca ma potesi, a cim lahsi bike, tym to bude slapat samo:) 

                  tatry tour poznam, ale cestak nemam, aj ten mi vrta v hlave, ale mozno az na rok…

                  0 0
                • Imroman  

                  Ked na tom pretekas,tak ako mas nastavene pruzenie..myslim tym ci v kazdom kopci zapinas lock alebo to nechavas po celu dobu otvorene. A co pohupovanie? Nevadi? (teda ak nejake je:) )

                  0 0
                  • petebike  

                    ja na tom mam najeto zhruba 200 km, z cehoz 80 km byl zavod v bahne, a prislo mi ze jsem to mel prefouknuty, takze zatim nemuzu poradne hodnotit jak se to chova, vcera sem to prenastavil a jel projet, lepsi…na rovnince se to moc nehoupe…do kopce na asflatu zamknu a je to jak pevnak /trosku tezsi/…pristi tyden bych mel mit jinou vidlici tak uvidime jak se to bude chovat s ni…

                    0 0
                    • Imroman  

                      a co kopce v lese napr.? Tiez zamykas, ci vyuzivas ako sa vsade pise: lepsi pritlak zadneho kolesa? Mozno sa pytam ako blb ale na fulle som nikdy nesiel..

                      0 0
                      • petebike  

                        zamykam jen na asfaltu…po korenech to docela pomuze, myslim to pruzeni…

                        0 0
                        • Imroman  

                          Som zvedavy co povies po par pretekoch..ci to bol krok spravnym smerom (myslim full).

                          0 0
      • kámen úrazu1  

        Minimálně Luzifer velikostně neodpovídá tabulkám. Délka uváděná jako efektivní délka horní trubky ve skutečnosti opravdu je reálná délka.

        0 0
    • Rakosnik  

      Záleží na tom, jestli chceš nějak výkonnostně závodit nebo ne – každopádně já bych šel do Epica, po rovince po silnici neztratíš a v terénu se ti ta funkce vrátí…

      0 0
    • Lada1  

      ja osobne jdu do fulla. cyklistu narusta a drive rovne cesty se hemzi dvema 15cm vymoly na trech metrech. S HT zazivam muka. Taky se rozmnozili konari, ti nadelaji paseku taky desnou. Uz mne nebavi jezdit ve stoje a drkotat se.

      0 0
    • MITY  

      epic

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.