• Maty.dp

    Dosloužil mi rám mého HT TREK 4900. Chci si pořídit nový a rozhoduji se mezi GT Avalanche a RB CRR. Na GT mi trochu vadí úzká sedlovka a poněkud vyšší váha u RB je zase vyšší cena. Kolo budu používat na najíždění km a občas na nějaký ten rychlejší závod kde nebude moc terénu. Rám bude po většinu času osazen pevnou vidlicí a byl bych rád aby se do zadní stavby s rezervou vlezli objemnější pláště. Občas bude použit i nosič s brašnama na sedlovku. Takže je pro mě důležitým kritériem odolnost rámu.

    0 0
    • maajkee  

      Úzká sedlovka je naopak výhoda, daleko lí pracuje a poskytne i na HT trochu toho pohodlí. Avalanche není špatnej rám, odolnej je taky, ale chce to uvážit jestli nevzít radši skoro o půl kila lehčí RB.

      Pokud avalanche, tak sehnat alespoň rám avalanche expert, ten byl o něco lehčí.

      Tak jsem našel, tady je ten expert

      Myslím, že je to slušnej rám, avalanche bude celkově pohodlnější rám. Pokud závodíš, tak spíš RB.

      0 0
    • LáďaH  

      Záleží, co Ti vyhovuje. Avalanche je relativně dost krátký rám, to je důvod, proč bych ho třeba já mít nemohl… Chce to vyzkoušet.

      0 0
      • maajkee  

        Avalanche v L (492) má délku 595m,m hlavový úhel 69,5

        RB CRR v L (480) má délku 600mm, hlavoý úhel 70

        Takže hodně podobný gemetrie, oboje takovej průměr, jsou jak kratší, tak delší rámy.

        GT bude malinko hravější.

        0 0
        • Pavel233  

          Za mě RB, ta sedlovka na GT je v hrozným nepoměru k rámu.

          0 0
          • maajkee  

            Pokud to bereš jen z designové stránky tak prosim, ale k typu rámu je užší sedlovka naprosto odpodstatněná.

            0 0
        • Maty.dp  

          U obou rámů budu brát „M“ mám 176 cm. Na RB jsem jel a M mi vyhovuje a co jsem koukal na GT tak geometrie je + – stejná. Dá se to dohnat představcem a řídítkama.

          Při dotazu šlo i o to jak jsou na tom zadní stavby s šířkou abych tam dostal objemnější pláště. U TREKA jsem contiky 2,2 RK měl jen tak tak. Na každou stranu max do 5 mm.

          Myslím si že ty rámy jsou oba docela slušný na to na co to potřebuji. Proto jsem vznesl dotaz na BF abych získal nějaké nestranné argumenty a mé rozhodnutí bylo usnadněno :-).

          0 0
          • maajkee  

            GT schramstne hodně široký pláště, 2.4 bez problémů, měl jsem ho, u RB nevím.

            0 0
          • Maty.dp  

            Já bych sice zase rád TREKA ale rány řady 4 a 6 tis. se samostatně blbě shání a 8tis řada je dost přes limit co chci do toho vrazit. Cena toho RB je absolutní strop.

            Jinak nejvíce by se mi líbilo asi tohle :-)

            http://www.bradsky.cz/…-p-4596.html

            0 0
          • marapara  

            GT pobere i větší zdvih vidlice. Je to bike i na blbnutí.

            0 0
    • marapara  

      RB lépe jede a akceleruje, než Avalanche. Jezdil jsem Zaskara i Avalanche a Zaskar jede lépe. Teď jezdím RB CRR a meni Zaskarem v podstatě rozdíl není v akceleraci.

      0 0
      • maajkee  

        To že lépe akceleruje, tomu bych i věřil, bude o něco lehčí a zadní stavba bude tužší, ale to že líp „jede“ tomu nerozumím :)

        0 0
        • marapara  

          Jízda je na něm svižnější, má prostě svižnější geometrii, než Avalanche. Zaskar má také svižnější geomterii, než Avalanche.

          0 0
          • maajkee  

            Vždyť jsem to posílal, geometrii mají hodně podobnou, i délka stavby je naprosto stejný 420mm.

            Takže jestli to nebude spíš jen placebo efekt z toh, že RB prostě vypadá víc závodně :)

            Myslím, že nejvíc tam bude záležet na tom, jaký na to hodí kola.

            0 0
            • marapara  

              Jak jsem psal, jezdil jsem Avalanche i RB. Leda že by Avalanche změnil geometrii. O tom ale pochybuju, že by nějak zásadně zasahoval do geo. RB prostě švihá líp, aspoň z toho mám takový pocit.

              0 0
    • Evilcleaner  

      myslím že tady není vůbec o čem. pokud ty peníze máš na rb tak by mě vůbec nenapadlo uvažovat o takové obludnosti jako je gt, které je veskrze hnusné:-) zase gt ti nikdo neukradne:-D

      0 0
      • marapara  

        Myslím, že nemáš pravdu, GT jsou hezká kola.

        Ze srovnávaných modelů je Avalanchce spíš hravější i na blbnutí, RB je spíš do XC.

        0 0
      • Kubiczech  

        Přesně tak.

        0 0
      • maajkee  

        Ale hovno, GT má nápad, RB je naprosto obyč, průměrnej rám.

        A mně třeba přišel triple triangel vždycky krásnej.

        0 0
        • Evilcleaner  

          haha:-D takže čím víc trubek a čím víc váhy tím víc GT. celý TT je totální nesmysl který kromě toho že je odpudivý nemá žádnou fci.

          RB je oproti tomu skutečný rám a trochu mě mrzí že ho podstřelili tak tou cenou, že ted lidi napadá CRR srovnávat s takovými sráči jako je gt nebo mrx apod.

          0 0
          • marapara  

            Á, pán posnídal vtipnou kaši :)

            0 0
          • maajkee  

            Co se týče historie a vývoje tak zatím RB nešahá GT ani po kotníky ty trumbero.

            To že se tobě ten rám nelíbí, neznamená že je hnusnej.

            0 0
            • Kubiczech  

              V tom to je – dost dobře nechápu ten výběr. Buď se mi líbí jednoduché RB nebo rám s trojúhelníkovou opičárnou.

              0 0
          • DominikGT  

            evilxleaner sám si ******. GT je originální a RB má design starý a na mě moc obyčejný. Pevné jsou oba rámy

            0 0
        • Kubiczech  

          Ale hovno.

          0 0
          • maajkee  

            Dvě hovna!

            Hele asi takhle, mně se fakt líbí jednoduchej RB rám a klidně bych na něm chtěl jezdit a možná si ho i pořídím, ale zrovna tak se mi líbí hodně, jak avalanche, tak zaskar rám, ten rám má prostě svoji osobnost, hnedka vzhledem upoutá a je to už taková klasika.

            Nemám prostě rád když ten rám někdo haní! :)

            0 0
      • DaSnail  

        tak jest. gétéčka sú ošklivé a praskajú.

        možno okrem bmx.

        0 0
        • maajkee  

          Jo jo, nedá se na nich skoro jezdit

          0 0
          • DaSnail  

            ked sa dokážeš vyrovnat s tým že sú ošklivé a praskajú, tak dá.

            0 0
            • marapara  

              Praskání rámů není dílem značky, ale obecně dílem technologií a použitého materiálu. Praskají všechny rámy, u některých kol se prodává víc, tak je jich prasklých víc, to je celkem logické.

              S tím že jsou škaredé nesouhlasím, je to čistě Tvůj subjektivní pocit. Starší člověk by mohl mít dost rozumu na to, aby nepsal takový flame.

              0 0
              • DaSnail  

                ked to bereš jak flame, je to tvoja vec.

                ano, že sa mi criple triangel nepáči je subjektívne.

                to že všecko praská sa často počuje práve od gt fanboys. gt praská proste viac, asi kinesis alebo čo…

                mír s tebou 8o)

                0 0
                • marapara  

                  Avalanche ale není z Kinesis materiálu, z toho je Zaskar. Avalanche je slitina 6061.

                  Mně spíš vadí, když někdo takto všechno paušalizuje a zlehčuje.

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    nicméně to zlehčení by avalanche potřeboval jak sůl. váží asi tolik jako nejobyčejnější alu rámy a trhu. jestliže má být rám základ kola tak v případě avalanche se ani nevyplatí stavět:-)) maajkee asi trpí komplexem z minulosti že na jednom jezdil:-)

                    0 0
                    • maajkee  

                      1.8kg u avalanche expert není už oproti 1.7 u RB tak tragickej rozdíl.

                      A víš proč jsem ho jezdil, protože se mi ty rámy vždycky líbily, líběj a líbit budou.

                      GT je prostě GT, buď ho miluješ, nebo nenávidíš,

                      Ale když se tak koukám na tvoje kola, tak moc vkusu a estetickýho cítění jsi stejně nepobral, tak možná to ještě příjde.

                      U Dasnaila mě to nepřekvapuje, ten už je z principu proti mě :)

                      0 0
                      • Evilcleaner  

                        normálně si kvůli tobě umyju kola, vyhodím ty co už nemám a nafotím to;) a jestli ti přijde 1,8kg jako dost lehký rám tak kolik je pro tebe lehké kolo, 13kg?:-)

                        0 0
                        • maajkee  

                          Kde píšu, že 1.8kg je dost lehký rám?? Prosím odkaz na příspěvek. Děkuji.

                          Jinak třeba Cannon co jsem měl, tak rám měl taky cca 1.7kg a bez výraznějších problému jsme se dostal těsně pod 11kg.

                          Opravdu lehké a ještě použitelné kolo je pro mě kolem 10kg, když budu brát HT.

                          Pokud sis nevšiml, psal, jsem že expert má už jen tak o 100g víc než to tvoje super vychvalovaný RB, takže žádná tragédie, to bylo vše.

                          Tak tady ze sebe nedělej šaška.

                          0 0
                          • Evilcleaner  

                            koukám že tě to docela točí:-)) nic, myslím že výhody rb jsou každému jasné a kdo je nevidí tak těžko něco změní na tom to že se tu tebou nechám popichovat. každé zboží má svého zákazníka, ono i tu multiplu si někdo koupí:-)

                            0 0
                            • Ossis  

                              Jaké jsou ty výhody CRRka kromě nálepky RB, –100g a +3k Kč?

                              0 0
                            • maajkee  

                              Multipla je naprosto v pohodě auto, i když ho nemám, ale líbí se mi na něm právě neotřelej neuniformní design.

                              Buď tak hodný prosim a sepiš mi tady všechny ty výhody.

                              A znovu opakuju mně se RB taky líbí.

                              PS: A neodpověděl jsi mi na otázku, kde jsem psal, že je avalanche dost lehký rám, díky.

                              0 0
                              • Evilcleaner  

                                okej co vidím na rb: těch min 100g, v případě brutal finish dalších ca. 150g (a pokud se nepletu avalanche expert se už nějakou dobu nedělá btw), sportovnější geometrie (nižší a další rb má taky větší hlavový úhel), asi nebudeš nesouhlasit když řeknu že gt taky mnohem více praská, rb dále nabízí pětiletou záruku na rám (nepodařilo se mi dohledat jestli má gt něco obdobného i u avalanche), pak pro mě velmi důležitý fakt, že se dělá ručně, zatímco gt je na taiwanu mrskaná masovka, kvalita provedení je dle mého na velmi vysoké úrovni (loga, sváry, lak všechno je to fakt hezky provedeno) a taky že se dělá u nás a tím pádem podpora domácí firmy (ale v dnešních vlnách multikulturalismu je partiotismus pro některé trochu out)

                                myslím že jsem skutečně ted nekorektní nebyl:-)

                                0 0
                                • maajkee  

                                  Kdyby na to přišlo, tak si můžeš brutal finish udělat i na GT, ale ok argument 100g lepší hmotnosti beru, i když bych mu nepřikládal takovej význam. Co se týče Geo, už jsem to sem dával, RB je o 5mm delší ve velikosti L, zadní stavba totožná, hlavvový uhle strmější o 0,5° oproti GT, tudíš žádný extra rozdíl co se týče geo tam zas není, řekl bych že 95% lidí se zavázanýma očima by nepoznali na čem zrovnma jedou, při nastaveným stejným posedu a stejným osazení.

                                  Kavlita svařování se tu řešila mnohokrát a těko říct co je lepší, jestli náladovej dělník v RB, kterej může být klidně asisjského nebo ukrajinského původu nebo pravidelně kontrolovaná mašina na taiwanu nebo taiwanskej svářeč kterej je pod přísnou kontrolou.

                                  Loga a sváry, to je sice hezká věc, ale na funkčnost rámu nemaj absolutní vliv.

                                  Prostě je to jen o vkusu a nedá se říct že RB je uplně někde jinde než Avalanche(Expert), letošní avalanche i ve verzi 1.0 jsou podstatně vylepšený, dokonce mají nově i vedení lanek rámem, což si myslím je docela dobrá výhoda i designově to je dobrý řešení.

                                  Za mě se letošní avalanche dost povedl.

                                  Zrovna tak ale se mi líbí RB, právě jak říkáš že je to přeci jen domácí výroba a je krásně jednoduchej, taky brzo si budu na jednom rámu stavět :)

                                  Nicméně při pohledu na GT na mě vždycky tak nějak dýchne pravý závan MTB.

                                  0 0
                                  • Evilcleaner  

                                    ja nikdy nezpochybnoval vliv gt na mtb, to určitě. nicméně pořád nerozumím tomuto srovnání avalanche vs crr. kdyby to bylo zaskar vs crr tak to už beru. ale tyhle rámy nepatří do jedné kategorie.

                                    0 0
                                    • maajkee  

                                      No nepatří, hurááá!!! Konečně :)

                                      Proto se nedají srovnávat a oba jsou to prostě dobrý rámy.

                                      Pokud chci závodit, vezmu spíš RB, pokud mě baví jen tak se toulat terénem a hledat výzvy beru GT.

                                      0 0
                                      • DaSnail  

                                        niekde si tu písal že geometria je skoro rovnaká, a teraz je rb na závody a gt na toulky?

                                        jako že na gtčku by si sa medzi ludmi neukázal, ale niekde vprdelovcách kde nikdo neni a nikdo ta neuvidí by si sa na nom odviezol?

                                        z principu s tebou súhlasím…

                                        0 0
                                        • maajkee  

                                          Jen mě chytáš za slovo, na závody rb kvůli jeho nižší váze a o trošku delší geo a strmějšímu úhlu hlavovky, ale nevidím to zasádně, pro hobby jezce klidně i avalanche expert.

                                          Pro druhé zmiňované klidně obyč avalanche s jeho 2,1kg.

                                          Jinak jsem koukal že letošní avalanche L už má jen 592mm a to už začíná být větší rozdíl.

                                          0 0
                                          • Azmir  

                                            Celkem si neustále protiřečíš, první že 100g nic není a pak že kvůli těm 100g na závody, gt na závody není ale přitom má stejnou geometrii jak RB. Mám pocit že si stále jenom chceš obhájit svoje.

                                            0 0
                                            • maajkee  

                                              Čteš? :) Kdybys pořádně četl, tak jsem psal, že na ty závody by se dal v pohodě pro hobby jezdce i ten avalanche.

                                              Ale když už bych chtěl závodit, tak si přeci automaticky vyberu ze dvou rámu ten, kterej je lehčí a má byť o chloupek sportovnější geometrii.

                                              Když bych chtěl víc brázdit jen tak pro radost terén, tak si vezmu avalanche, kterej je dokonce stavěnej i na 120mm vidlici.

                                              A ano, máš pravdu, chci si obhájit svoje, to je snad normální.

                                              0 0
                      • marapara  

                        To jo, ale Avalanche Expert je nejvyšší rám řady Avalanchce, který je už 3× zeslabovaný. Nižší řady 1.0, 2.0 a níž jsou zeslabované jen jednou nebo vůbec. V podstatě jsou to takové ingoty :). Ale hezké jsou to jo.

                        0 0
                        • maajkee  

                          Vždyť já ale píšu od začátku, že pokud možno sehnat experta, dával jsem i link.

                          0 0
              • mpdu  

                Starší člověk? :-)) Podle profilu má 36, ty 34. Považuješ snad někoho z Vás za staršího člověka? :-) Jakkoliv se to netýká RB vs GT.

                PS. Osobně mě více přitahuje RB než GT v jakékoliv verzi rámu. Ani jedno jsem nejel, tak neumím soudit, ale nějak mi ty erbesa vstoupily do hledáčku, kdybych někdy stavěl. Muselo by to však být v černé barvě. Ta tvoje bílá s černým zbytkem je taky v pohodě, ale můj ideál už by to nebyl, i když ti to vypadá pěkně. Všechny ostatní barvy jsou u těch RB vyloženě vohavný!!!! :-)

                0 0
                • marapara  

                  Myslel jsem to tak, že by mohl mít už trochu rozumu, protože věk na to má.

                  Co se týče barvy, kdyby nebyl Brutal Finish o 2100 dražší, tak jdu do něj. Líbí se mi nejvíc. Jinak hezká barevná kombinace je Kawa green a bílá vidle a bílé prvky.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Jám myslím, že hezká barva je především ta, co se líbí majiteli, ostatní si můžou políbit :)

                    0 0
                    • mpdu  

                      No dyt tak to myslim. Jen rikam, ze za me je to cerna, jeste trochu bila a ostatni barvy jsou na erbesech pro me ohavny. Nemyslim si o nikom kdo si poridi jinou barvu nic spatneho. Ma jinej vkus.

                      0 0
                  • mpdu  

                    Ja to s tim vekem pochopil, to bylo jen v zertu. Spadam do teto vekove kategorie starsich taky :-)

                    Brutal finish peknej a o malicko snad lehci. Ale za ty kacky navic to asi fakt neni nutne. Cerna u me na tomhle jednoduchem dyzajnu jasne vede :-) Bila v kombinaci s cernou a stribrnou na doplncich je taky cista. Ostatni barvy jsou na muj vkus uz moc velka diskoteka :-) Nevadej mi barevny kola, vubec. Ale pokud se jedna o takhle jednoduchou barevnost kdy je ciste jednobarevnej ram s bilym logem, tak mi ty barvy narusujou cistotu dyzajnu a neladej mi do toho at je to osazeno cimkoliv. Jsou na me ty barvy moc jasave. Mozna nejake komornejsi by mi nevadily.

                    0 0
                  • DaSnail  

                    Trochu nemístná narážka, nemyslíš?

                    0 0
                    • marapara  

                      Nemyslím, protože to není narážka, ale pouhé konstatování.

                      0 0
                      • DaSnail  

                        takže ked sa niekomu nepáči gétéčko a videl ich pár prasknutých, tak nemá podla teba ani trochu rozumu.

                        tebe sa páči a prasknuté si ešte nevidel, tak máš rozumu na svoj vek kopu.

                        jak logické… 8oD

                        0 0
                        • marapara  

                          Hele nepřekrucuj to, není to vůbec o tom, že jsi viděl pár prasknutých GT. Praskají všechny rám, od věhlasných značek po obyč. šroty. Mně spíš vadí to, že někdo napíše takovou volovinu, že viděl pár prasknutých rámů, tak celá značka stojí za pikaču a takhle tu jen vyvolává flame.

                          Tohle nemůže napsat soudný člověk s trochou zdravého rozumu, pokud to nemyslí jako nadsázku. To se ti GT nelíbí je čistě tvoje věc a tečka. Neznamená to, že se nelíbí někomu jinému.

                          Také jsem jich viděl pár prasknutých, osobně jsem měl Zaskara, který mi 2× praskl, proto jsem si jako nový rám koupil RB CRR a komponenty přeskládal. To ale neznamená, že něco odsuzuji.

                          0 0
                          • DaSnail  

                            takže tebe dvakrát praskol zaskar a aj tak máš problém s konštatovaním že gt praská.

                            jaké rámy iných značiek ti ešte praskli?

                            ked podla teba praská všechno

                            nemáš žádnu soudnost, hlavne že si getečka vymenil za rb a spešla. značím si ta do notýsku jak GT fanatika a tuto diskusiu končím.

                            ;o)

                            0 0
                            • marapara  

                              Já s tím žádný problém nemám, ale ty máš nejspíš nějaký duševní problém.

                              A to že jsem nekupoval GT, je čistě moje věc. To nic nemění na tom, že GT dělá i nádherné a dobré stroje.

                              0 0
                              • DaSnail  

                                osobné útoky, pekne si sa odkopal 8o)

                                0 0
                                • marapara  

                                  Nepleť si stále pojmy, to není útok ale konstatování. Ale ztrácet čas s tebou opravdu nebudu, tečka.

                                  0 0
                            • maajkee  

                              Třeba Treky a ještě předtím GF praskaly jak na běžícím páse.

                              0 0
                              • marapara  

                                To mu ale nemusíš vysvětlovat, protože praská jen GT a zároveň jsou to nejhnusnější kola :)

                                0 0
        • Frostty  

          Praská ti tak v hlavě.

          0 0
    • Ossis  

      Na Avalanche při troše snahy dostaneš i normální nosič. Od RB bych bral CRXko (škoda, že už se nedělá), CRRko mi připadá neskutečně nudný a jednoduchý.

      0 0
    • Blazer  

      Zdravím, Avalanche má vzhledově velmi zajímavý rám, RB docela fádní. Co se týče kvality rámu, Avalanche je opravdu držák, s RB nemám osobní zkušenost. Váha rámu pro mě osobně nehraje roli a kolega ho také nechce primárně na závody, ovšem komu se zdá těžký, potřebuje holt posílit nohy:) Za mě tedy GT, je originální a kvalitní, ale každému, co jeho jest…

      0 0
      • mr.antik  

        Váha rámu nemá se závoděním nic společné, Avalnche je normální lowend rám, v roce 2011 bych s tou originalitou tolik neoperoval, protože je to taiwanská masovka. A je levnej.

        0 0
        • Blazer  

          Originalita GT se cení, ale je pravda že RB s koncepcí rámu z třicátých let minulého století má punc historie, což se také cení:(pro choleriky a majitele RB -s majlík znamená žert) S tím závoděním a váhou – závodníci většinou požadují lehké komponenty, tedy i rám, já se spokojím s mým Avalanchem vážícím 15 kg, i když někdy ve vinohradech nadávám, ale ta krása a hlavně výdrž GT, které kolo v téhle cenové kategorii tolik vydrží?

          0 0
          • marapara  

            Nezkoušel jsem kolik RB CRR vydrží a ani to zkoušet nehodlám :). Vypadá docela bytelně.

            0 0
          • mr.antik  

            No hlavně že jsi spokojen…

            0 0
          • Evilcleaner  

            vynášet u gt výdrž, to je jako chválit kellys pro vlastní vývoj:-D

            0 0
          • metr-x  

            Erbéčko vydrží docela hodně(mluvím z vlastní zkušenosti).Už jsem s ním zažil pár skoků a jiných šíleností a pořád statečně drží, nebo jsem si té praskliny ještě nevšiml :-D

            0 0
        • maajkee  

          Design rámu ale není taiwanskej, ten je pořád od GT :)

          0 0
          • DominikGT  

            Design rámu USA. Americký design aut, motorek a kol mám nejraděj prostě takový agresivní a silné mě to všechno přijde. :)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Al Stra  

      nic bych neřešil a připlatil si za CRR 29 -)

      0 0
    • Blazer  

      Je to o osobních preferencích a vkusu, ať si kdo chce co chce říká:)

      0 0
    • ClAyD  

      Hele já myslím, že Avalanche toho snese fakt dost. Sjíždím na něm opravdu velký prasárny (jednodušší DH a FR) a je to opravdu držák. Pláště se tam vlezou fakt velký balony. Nicméně není to závodník, od toho je tu zaskar. Kinseis jsou jen ty dva lepší Zaskary a Avalanche 2011 už je triple buttered i 1.0

      0 0
    • maajkee  

      RB CRR, RM5 a EPICON T-T FOREVER!

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • deekay  

        Si trochu zaspal… ted je to:

        Specialized, Oakley, ENVE, Jarda No.1 !!!!!!!

        (A ja nevim co jeste)

        :)))

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.