• jolly007

    Zdravím, přecházím z 26 na 29 a řeším jaký koupit rám. Nechi do něj moc investovat a proto hledám radu jaký? Neměl by přesáhnout 6000kč. Jde vůbec něco né úplně špatného v této cenové relaci sehnat? Mám 176cm a 77kg. Díky za případné rady.

    0 0
    • Milvus888  

      myslím že nemáš moc možností buď toto nebo připlatit a toto

      0 0
    • borda  

      hlidal bych si bazary

      0 0
    • Hnoj  

      Apache Hawk v bílý je pěknej rám.

      0 0
    • rbcrx9  

      Zkus se podívat na MRX Bike.

      0 0
    • ziki007  

      On-One Scandal? Jezdím starší generaci a za ty peníze velká spokojenost…

      0 0
    • jolly007  

      Tak to asi vyhraje ten force minerva.a s timhle ramem nekdo zkusenosti?

      0 0
      • scalar  

        Podle mých zkušeností je Minerva na 26“ kola :-)

        0 0
        • jolly007  

          No jo uz v tom mam chaoz. Cely vecer koukam na net a studuji recenze ramu. Tak mi z toho vypluli dva ramy 29 a to force a o cca 2000kc dražší MRX. Ted nevim ktery.

          0 0
          • zapl  

            připlatil bych a koupil RB.

            0 0
            • kubad  

              moje rec souhlas

              0 0
              • jolly007  

                a nemáte nějaký typ, kde a jaký?

                0 0
                • kubad  

                  U vyrobce?

                  0 0
                  • jolly007  

                    tak jsem koukal na RB a je cca o 2800kč dražší než rám force. to raději investuji do lepší vidlice a koupím rebu.

                    0 0
                    • zapl  

                      ..jak myslíš no,ale rám je základ a u RB je 5let záruka!

                      0 0
                    • scret  

                      vyprdni se na prachy a kup RB! podporis domaciho vyrobce, vyberes si barvu jakou chces, kupujes handmade a hlavne ziskas kvalitni pristup k zakaznikovi… Ani jedno nehovori pro nejakej blbej Force frkanej na miliardy nekde v cine…