Co myslíte, vydrží to? Vaše zkušenosti, námitky, poznámky – sem s nima…:-)
Co myslíte, vydrží to? Vaše zkušenosti, námitky, poznámky – sem s nima…:-)
Jasne, ze vydrzi, otazka je,ako dlho :-)
Jo a na to se právě ptám…:-)
No tak pak koupíš novej, ne? ;-)
Tak ne že bych si nějak stěžoval na svoji finanční situaci, ale s přicházející finanční krizí bych asi každej měsíc nechtěl kupovat rám za 25 táců…:-))
Vydrzi, mam ho a vazim mezi 110 a 115 kilo, jak kdy… Mimochodem teď bude ram na prodej protoze kupuju vetsi, tak kdybys mel zajem… Je to velikost 56.
Pokud bych ho bral, tak 61, takže bohužel…:-( Jinak, jak jsi byl s rámem spokojenej – krom toho, že Ti je malej?
…no, ja asi nebudu ten pravej na hodnoceni, je to moje prvni silnicka a bral jsem t jen tak na zkousku, jestli jezdit silnici nebo ne. Je to Roubaix Expert na Ultegre a byl jsem prekvapenej jak je to kolo tuhy a rychly, jak supr radi a tak vubec…Ale to nadseni prikladam spis tomu prechodu z celopera na silnici. Ale je to klenot :-)
Jinak u speslu tvrdi ze jejich karbony jsou do 135kg…na druhou stranu je fakt ze po prvnich jizdach kdyz jsem vzal nejakou diru tak jsem se sel radsi podivat jestli je vsechno v poradku. Bylo. Pak uz jsem na to kaslal a jen jezdil…
Díky za tvoje info, asi do něj půjdu…
Vůbec se karbonu neboj a klidně do něj běž, taky nejsem žádná muší váha a naprostá spokojenost. Jenom taková malá osobní rada: doporučuji u karbonového rámu pokud máš jak tvrdíš přes 100kg, raději velikost rámu o chlup menší, než bys volil v hlíně. Pokud bys šel normálně do 61ky tak vem 59ku, a raději sloping, než klasiku, což u Spešla splňuješ. Budeš určitě spokojený.
Velikost mám v merku 61. Rám vel. 58 jsem zkoušel – projížďka asi 10 minut asi o ničem moc nevypoví, ale mě ten rám přišel trošičku kratší ( což by se dalo nahnat představcem ) ale hlavně byl kvůli slopingu nižší - sedlovka byla sice necelý 1 cm nad riskou, ale to jsme na tom seděl v riflích a v obyč botách = v tretrách bych možná potřeboval sedlovku ještě kapku víš a to nechci riskovat, že budu na hraně ( zvlášť s mojí váhou a na karbonu ). Jinak mám 195 cm a rozkrok 94 cm a fit kalkulator mi doporučuje efekt. délku horní trubky 582 – 595 mm / spešl má 600, délku sedlové trubky 628 – 638 mm/ spešl má 570 mm…Takže jsem víceméně rozhodnutý pro 61, ale pokud mi někdo zargumentuje, že 61 nebrat, jsem ochotný svoje rozhodnutí přhodnotit…:-)
61 rozhodně brát, délku doladíš představcem a řídítky, jen výběrem různých rodel můžeš natáhnout/zkrátit posed na pákách i o více než 2cm. Pokud máš na 58 sedlovku po risku (350mm???) tak na 61 to bude tak akorát a místa k pružení ještě dostatek.
Vidím to podobně. Navíc nejsem silovej jezdec, kterej by ten rám ukroutil, takže se toho nějak moc nebojím. Navíc má vel. „61“ 235 mm dlouhou hlavovku, což mi asi bude vyhovovat :-) Ale každopádně díky Zdendovi za dobře míněnou radu…
Byla to reakce na tvé obavy z přetížení, že i toto je možnost, jak menším trojúhelníkem rámu tu obavu zahnat, jinak se nemusíš bát, značkové kvalitní rámy drží bez problémů. A na tvou výšku nohou je ta 61 asi odpovídající, přeju dobrou volbu a hlavně spokojené poježdění … :-)
Díky…dnes pro něj asi jedu, takže pod stromečkem bude radost:-))
nemohl bys mi písnout na mail a hodit tam nějaké foto a info :-)
Neříkej, že půjdeš do Spešla:-)
no vzhledem k tomu, že se pohybuju skoro výhradně po horším asfaltu, tak uvažuju o něčem s karbonem, a je jedno co to bude, limitní je pouze cena a geometrie.
Když jezdíš jak píšeš po mizerných silnicích, tak bych ti z vlastní zkušenosti doporučil Cube, nebo Roubaix, Tarmak už je o poznání drncavější, ale ten Roubaix opravdu dost pobere ..
se dívám, že Kubu ještě máš – kde se zasekla itálie ???
ITALIE nikde už staví
Chystám to na jaro ;-)
Takže Spešl je doma a teď děj se vůle boží…:-)) Chlapi, ještě dotaz – nemáte tušení, jakým způsobem se šteluje sklon sedla na sedlovce, co je u toho http://www.specialized.cz/new/archiv.php?… ?
u toho rámu…
Pokud jsem to dobře z té fotky zozeznal, tak přední šroub je jakoby pevný a mívá ozubené kolečko, nebo někde šestihran, kterým si to seřídíš do potřebné polohy a teprv potom dotáhneš a zajistíš tím zadním, který má zespodu zámku imbus. Postup je takový, že povolíš vždy ten zadní imbusem a přední seřídíš nahoru, nebo dolu dle potřeby a pak zase ten zadní utáhneš …
Joooo, tak nějak to bude…díky. Mimochodem, docela mě překvapilo, že se ta sedlovka v místě toho gelu docela hodně pracuje a to jak v předodzadním směru, tak i do boku ( když chytnu sedlo a jakoby zakroutím, je tam výkyv snad i 5 mm…)…
Jo jo, na stejném základu mají postavené i obě vidle a fajn to pruží :-)