Jak provadite udrzbu quick shift ergopoweru ?
Ma smysl se v tom stourat a zkouset to mazat pokud s razenim nemam problem ? Nechci zbytecne neco zanedbat ;-) maji cca 15+kkm, funkce zdela ok.
Jak provadite udrzbu quick shift ergopoweru ?
Ma smysl se v tom stourat a zkouset to mazat pokud s razenim nemam problem ? Nechci zbytecne neco zanedbat ;-) maji cca 15+kkm, funkce zdela ok.
Ultrashift nebo Powershift? Resp. jaká sada a z jakého roku to je?
To je prece uplne jedno. Po 15 tisicich to bude jako nove.
Mirage 2007 nebo 8
U Mirage takovýchto modelových let není moc co servisovat. Jezdit a neřešit.
Ok, dik za info.
Jen tak informativne kouknu pod gumu, ale asi s tim nic resit nebudu ;-)
Jen pro info, já měl Daytonu 12 let a nesáhl jsem na to ani jednou. Pořád funguje, i když ty indexy už jsou trochu oběhané ;-)
Mám řazení Campagnolo Mirage 10s QS, rok asi 2010. Teď se mi začalo stávat na pravé /přehazkové/ páce, že při řazení dolů, i při kratičkém jednorázovém stisku nepřeřadím o jeden pastorek, ale hazka jde dolů „co to dá“, tedy klidně o 3 až pět pastorků. Zajímavé je, že při odřazování z cca 4 největších pastorků se to neděje (klasicky ředí po jednom), ale cca od půlky kazety dolů je to děs. Znáte někdo příčinu a co s tím? Přiznám se, že do pák jsem zatím nikdy nelezl. Jo, nájezd cca 13,5 t km.
O tom se tady psalo už asi 10×. Dělá to všem včetně mě. Já koupil nové páky.
Zkoušel jsem hledat, ale asi blbě. Nemůžeš mne prosím navést na konkrétní vlákno?
Stejně se nedovíš nic jiného než koupit nové :-).
Tak třeba se dozvím po kolika km se to stává, zda jsem nějak zanedbal údržbu, jestli se to děje všem nebo jen některé ks atd. Může mi to dát trochu rozhled, zda řešit výměnou páky nebo (s ohledem na opotřebení dalších dílů) to nějak nepřekopat komplexně.
N
Stává se to asi po deseti letech, prostě zub času. V roce +/- 2010 to byl lowcost výrobek, řazení stálo cca 2× méně než Sora od Shimana.(proto jsem si ho taky koupil :-) Jo, a dělá to taky Veloce z té doby, to mám taky.
A kupoval jsi komplet obě nové páky, nebo jen tělo pravé páky? A vede odkaz na to správné?
UP. Někdo s odlišnou zkušeností?
zkus dotaz na cyklovrakoviště.
kdysi jsem četl že na campu se dá koupit a opravit vše ale žádnou zkušenost nemám.
Na ultrashift s G pružinkama ano.
Tak jsem objednal nové tělo páky. Ale krabicka přišla s porušenou prelepkou Campagnolo. Mám se bát? Nevidím důvod proč by do krabičky měl někdo lézt, faktura byla přiložena vedle.
Ja bych to radsi neotviral, co ty vis, co se tam muze skryvat a co na tebe kdo nastrazil.
Mne jde o to, jestli už ta páka nebyla na jiném kole a nemá už něco za sebou. Protože je tělo páky komplet překryté gumou, těžko to poznám.
Určitě byla.
Nebo tam jsou nové Record páky
SuperRecord
EPS
Zakoupeno nove tělo pravé páky, dnes večer rychlá výměna. Kupodivu vše šlo jako po dratkach, včetně roznýtování vlastní paky a těla a sundani a opětovného nasazení gumy.
Nicméně mám subjektivní pocit, ze řazení je sice přesné, ale jde více ztuha. Vyměnil jsem lanko, bovden původní (nemam po ruce náhradní omotávku a zitra chci jezdit). Bovden časem vymenim taky, což situaci může zlepšit. Ale stejně, jak to, ze se stejným starým bovdenem šlo řazení lehčeji? Procházel jsem všechny vstupy a výstupy z bovdenu, vodítko pod středem, ale nikde nenacházím příčinu problému. Někdo podobná zkušenost či zejména rada?