• choceň

    Vážení, zvažuji novou vidli. Aktuálně mám Epicona rok 2010.

    Chodem mi vyhovuje, ale jde mi o váhu. Do oka mi padly hlavně:

    http://www.kupkolo.cz/…100mm_z4524/

    nebo

    http://www.kupkolo.cz/…2012_z91077/

    dříve se hodně doporučovala ta Reba, teď jsem se dost dočetl, že to začali dost kazit…

    o Axonu tu toho moc není…

    Nebo máte někdo ještě i jiný tip v obdobné cenové hladině?

    ?

    0 0
    • Kubiczech  

      Reba je papírově a pravděpodobně i reálně lehčí, takže jestli jde o váhu, vzal bych ji. Výhrady se týkají spíš letošních Solo Air modelů, do Dual Airu bych klidně šel.

      0 0
    • maajkee  

      V základu je citlivější rozhodně Reba, Axon ti bude fungovat stejně jako Epicon, akorát bude trochu lehčí.

      Reba od 2012 bude na druhoustranu o něco měkčí, Epicon je poměrně tuhá vidlice.

      0 0
    • borda  

      Jestli si chces axona zkusit a jsi z chocne, tak ja ti to na projeti pujcim.

      Jezdil jsem i rebu, ale uz je to tak 6 let, navic toho axona mam upravenou verzi, takze srovnani by asi nebylo objektivni, stejne si uz prd pamatuju :-)

      Vidle mela s nezkracenym krkem 1708 gramu, ale vnejsi nohy mam V epicon, taze bez pivotu a cepu na v to bude lehci.

      0 0
      • borda  

        Jo, jeste jsem zapomel dodat, ze je to jeste verze s neskracenyma vnitrnima nohama, coz je taky nejakej gram navic. A vnejsi nohy epicon nemaji vyfrezovane patky, takze dalsiho pul kila

        0 0
      • oldaka  

        Foukate dle SAGU? nebo dle toho, kolik vidla vyuziva svyho zdvihu?

        Mam Sida a kdyz nafoukam SAG na cca 15% tak vidla vyuziva jen tak 80% zdvihu :( malo progresivni

        pomohl tunning od Milana, ale kdyz jsem ted daval vidlu na repas do jinyho serisu a vymenili olej a vidla uz zase funguje jen jako pred tuningem. tz. malo citliva, nevyuziva svuj zdvih.

        0 0
        • JakeF  

          To je trochu divný, citlivost nemá s využitím zdvihu nic moc společnýho… A při sagu 15% mi přijde využití 80% celkem rozumná hodnota, většinou se doporučuje foukat 20… Ale stejně je lepší sag neřešit a foukat podle chodu.

          0 0
        • Azmir  

          Pokud si jí měl upravenou od milana, tak na repas si jí měl kdyžtak hodit zase k němu, milan zřejmě dodal svoje oleje, těsnění atd. a pokud ti tam servis vymění části které dělají milanův tuning tuningem tak je jasné že o vlastnosti přijdeš.

          0 0
          • oldaka  

            mel jsem to v servisu u kamarada a menili vazne jen olej… necekal bych, ze to udela tolik…

            ted resim jestli radeji foukat min.. treba na SAG 20%, aby vidla vyuzivala svuj zdvih a nebo to neresit :)

            vim, ze citlivost s vyuziti zdvihu nema nic spolecnyho, jen pisu, ze ted neni moc citliva a nevyuziva svuj zdvih :(

            0 0
            • jonti  

              Vyrazne vlastnosti zmeni i takova malickost, jako viskozita oleje v tlumici, mozna Milan pouzil 2,5w a oni standardni 5w.

              0 0
        • Vilém  

          Spis hodne progresivni, ne?

          0 0
        • Georrge  

          a proc vyuzivas jen 80% zdvihu?:)

          0 0
    • choceň  

      Tak jdu do dual air reaby 2012… tak uvidíme :)

      0 0
      • tomxxx  

        Já se nemůžu zbavit dojmu, že reba 2012 je prostě SID 2011, takže váhově hodně zajímavý, cenově taky a pokud nejsi stokilovej, tak tuhost stačí.

        0 0
    • JDF  

      Mam Dual Air Rebu RL, je super. Jen je potreba najit si idealni nafoukani. Posledne jsem si ji nafoukal na 190 psi a dost jsem ji zkazil chovani :) (mam 118kg).

      Takze ji fouknu na 170/170.

      0 0
      • MirosPikos  

        Je třeba foukat rozhodně míň, než doporučuje tabulka. Já foukám 100 – 110 na mých současných 95 kg.

        0 0
        • JDF  

          Ja to prave poprve zkusil podle tabulky no…

          Od koupi jsem ji mel nafoukanou na 150/150.

          0 0
        • xshreck  

          Je to RLko stejné (vzduhovou částí) jako SL 2010? Na 100 bych lítal po dorazech :D

          0 0
          • JDF  

            to nevim, osobne si myslim, ze mam asi 2011 verzi, nevim, zda jim kazdy rok menili design, koukni na me fotky (jsou uz neaktualni, ale Rebu tam uz mam).

            Kupoval jsem ji loni v zari za nejakou lepsi cenu, takze soudim rok podle toho.

            Jinak nevim, co to je doraz. :D

            0 0
      • maajkee  

        Při takových kilech se musí kroutit jak had :) Pokud to tedy není starší model jak 2012.

        0 0
    • RadaHaryk  

      Ahojky,Rebu RL(2012)jedu druhou sezonu a jsem spokojenej,nikde nic neteče,neuniká vzduch a zamykání funguje,na mojí váhu 98kg foukám 120/120 a v poho..

      0 0
    • Wojtkingson  

      Někde jsem četl, že Reba je lepší pro lidi s vyšší váhou, je to pravda, nebo v tom není nijak zásadní rozdíl (sériová verze)? Z hlediska náchylnosti jsou na tom tak nějak stejně? Řeším jestli se mi u RB CRR290 vyplatí přihodit 3k za Rebu :D

      0 0
    • Markony  

      Nevyplatí škoda peněz za Rebu.

      0 0
      • Wojtkingson  

        Někde jsem právě četl, ženu z principu funkce je reba právě lepsi pro těžší lidi, že ten seriovej Axon není úplně ok

        0 0
        •  

          Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že Axon je svou charakteristikou hodně podobný Rebě. Mohlo by to být progresivnější. Ale to se naladí přes zimu. Reba mi vydržela asi 300 km bez závady. Takže z principu už bych ji nechtěl. Vážím 95 kilo a Werx to zvládá :-)

          0 0
          • Wojtkingson  

            Hmm hmmmm :D To jsem nečekal. A to se mi tak libilily ty černý nohy

            0 0
            • Boby83  

              Axona tu často předělávají na olej. Citlivost je pak prý úplně někde jinde.

              0 0
              •  

                Přes zimu ji pošlu vytunit.

                0 0
                • kyl  

                  Komu?

                  0 0
                  •  

                    Zkusil bych tuning-test.cz

                    O nikom jiným nevím.

                    0 0
                    • Boby83  

                      O tuning-testu taky uvažuji. Jen si nejsem jistý vhodností „tunění“ i v případě, když je vidlice ještě v záruční době?

                      0 0
          • Wojtkingson  

            Četl jsem to Tvoje vlákno, co jsi s ní měl za problém a kolik lidií to řešilo… TO by fakt nebyla vidle pro mě :D

            0 0
            •  

              Mě to strašně nasralo. Kolo ještě smrdělo novotou, na dovolený jsem se na chvilku utrhnul od rodiny na Klínovec, druhá jízda a konec. S brekem zas do hotelu :-)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.