Tak už je venku seznam jezdců.
https://www.vitalmtb.com/…eup-revealed
Do kalendáře hoďte 12.10.
Hmm myslím, že neAmeričanů je tam dost. A pokud ze nerozšlehá tak nečekaně to vyhraje Zink?
No jede Semenuk, takže počítám, že si dá pár tailwhipů na pohodu a půjde si pro pátý vítězství, i kdyby dal Szymon na tom svým 30m dropu trojitý fronflip :)
Docela přesná předpověď :D
Samotnýho mě to překvapilo, příště radši zmíním, že je to ironie, aby to i porota pochopila…
No to zas bude…
Kreativita 10/10 :-)
tvl 76? si zas delaji pr_del
Tak jel takovou pohodičku na jistotu…
Jo taky myslim za tuhle originální lajnu jízdu by měl dostat víc.
Pro mě 1 Gotziek, 2 Sorge, 3 Silva.. Mototrial Brit v první pětce moh být.
Nechápu jak se Alba po tom zvednu, crash Zinka nic moc…
.
Já nevím, nejsem odborník, ale včera už mi to přišlo docela smutný.
Chlapci z RB by si meli sednout a rict si jestli to ma takhke cenu. Kazdej rok se na to nakonec koukam a rikam si ze uz by to mohlo dopadnout bez vetsich kontroverzi. Naopak se ta zumpa stale prohlubuje. Priste nebudu blbej a pujdu radsi spat.
Měl si jet na Hon na Lišku s Pankáčem a spol. :)
Pokud porotu úplně nevyměněj lepší to nebude pač věk, chemie alkohol…
By mě zajímalo jestli jako minulý rok bude video, kde to porota bude dodatečně okecávat.
Jsem plachej lidi. Honit lisku budu radsi doma.
At radsi nic neokecavaj, i kdyz dosah na netu by to melo obrovskej. Kdyz vidim Bendera kterej tam je dle zaberu na porotu nejvic slyset, tak to cely nechapu uz vubec.
Je nejvíc slyšet, ale nejvíc mimo :D
Fairclough určitě ne na 1.místo, ale tehle výsledek je od poroty ubohost.
Semenuk, jo super strojová klasika, ale furt je fr závod, ne slopestyle.
I tak bych ho dal až za Godzieka a Steenbergena..
Gidziekovi to preju jako nikomu jinymu, a kdyz uz se nevynda a povede se mu to, tak je to stejne malo.