• tnet

    Zdar,

    při pojezdu se mi vyklepalo regulační kolečko (šroub, imbus) z vidle. Je to sice jen imbus, ale značně to dělá problém, při správným nastavení odskoku. Zkrátka to vadí.

    Našel jsem nové za 500.

    Nechápu že je to tak blbě vymyšlěný, že to tam je jen nacvaknutý.

    Nemá někdo tip jak to jinak nahradit? Z jiné vidlice? Imbus je docela dlouhý.

    http://www.krabcyclesshop.cz/…ck-Shox-Reba

    0 0
    • jirkas  

      Ten červený zmetek jsem ztratil už před lety a ničemu to nevadí, odskok si nastavíš normálním imbusem doma a šmitec. Nebo jestli si to přenastavuješ několikrát během jízdy, tak máš asi problém,no :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • tnet  

      No ono se to nezdá, ale ten imbus je docela dlouhej, msuel jsem hrabat, než jsem našel tak dlouhej. Dělá se to pěkně blbě, padá to z díry a špatně se hledá kde je doraz. Kolečko je kolečko no:)

      Taky mě napadlo dát tam něco čím to tam bude držet, ale to abych imbusů měl celou baterii když mi to bude vypadávat každej tejden :-)

      Jinak ladim i za jízdy když mi přijde že to je blbě.

      0 0
      • Soreno  

        Prosim tebe tohle jsem ztratil po druhej vyjížďce normálně si to nastavíš klasickým imbusem a je to ničemu to nevadí. Ale pokud chceš origo nový tak holt si připlatíš. Jinak kamarád u tory to má takový plastový a to tam drží na fest.

        0 0
    • bikerR  

      ja sem to vytahl a vozím v nářadí … :)

      0 0
      • tnet  

        Tak jsem se do toho pustil. Ze staré propisky co přesně pasuje na ten kus ve vidlici jsem uřízl krátkou trubičku. Do ní dal seřízlý imbus a zatavil lepidlem z el. pistolky. Takže vzniklo něco podobnýho jako originál. Dokonce to tam i drží. Ale určitě to někde v terénu upadne. Takže to asi dám do brašny.

        Každopádně se s tím dá normálně inteligentně točit a rychle se to dá nasadit.

        Jediný co mě napadlo udělat tam závlačku, což znamená provrtat i ten kousek z vidle a nebo vytvořit závit. Tak by to ostatně mělo být od výroby. Ani čepička na duši není jen nasazovací, ale šroubuje se;-) Takže nechápu logiku nasazovat něco volně zespodu kola.

        Tak zdar.

        0 0
        • pepek  

          Výše zmíněný chemoprén funguje dokonale, normální inbus je dostatečně dlouhý, stačí zalepit. Nechápu, co furt řešíš.

          0 0
          • tnet  

            Jestli myslíš, nacpat chemopren dovnitr a prilepit tam tim ten imbus, tak do toho nejdu. To si taky muzu zalepit ten sroubek uvnitr… :)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • jonti  

      K cemu to potrebujes? Jednou to nastavis normalnim imbusem a vic to nevyuzijes.

      0 0
      • tnet  

        Vidlice se ladi podle typu terenu. Proc by tam to stelovani bylo? Mohlo by to bejt napevno a hotovo. Ale neni:-) Menim bezne tlak i odskok podle toho kde jedu.

        0 0
        • Amaranth  

          A ti, kteří mají pružinové vidlice, s sebou vozí náhradní pružiny. :)

          0 0
        • nox159  

          tak to bych se porsal…

          ti co maji pruzinu vozi vetsinou 3 ruzne a preskladavaji vidlici podle terenu :)

          ono by bylo dobre i v terenu ladit progresivitu a jiste i zdvih podle typu terenu… samozrejme i sirku plastu a tlak + geometrii ramu je treba poladit :)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.