Ahoj,
rad bych se s vami podelil o zkusenosti s hodinkami znacky Polar, e-shopem kupkolo.cz a Dr. Pavlem Svobodou,
(www.polarczech.cz) oficialnim distributorem Polaru v Ceske republice.
V cervenci 2013 jsem si koupil hodinky Polar RC3 GPS Bike v e-shopu kupkolo.cz, kdyz jsem je doma rozbalil,
zjistil jsem, ze hrudni pas se neparuje s hodinkama. Dale jsem zjistil, ze v pameti hodinek je nekolik zaznamu,
takze nebyly uplne nove, i kdyz jsem je jako nove kupoval.
Hodinky jsem reklamoval – dojel jsem si do Bile Tremesne pro nove.
Cca pred mesicem jsem prijel ze svihu a chtel stahnout data do pocitace. Pripojil jsem kabel, data stahl a kdyz
jsem kabel odpojil, zjistil jsem, ze na konci micro usb kabelu zustal USB konektor z hodinek.
Resp. jeho koncovka, kontakty zustaly napajene v hodinkach.
Sundal jsem z kola snimac kadence, magnet a drzak na riditka, pribalil hrudni pas a Polary a poslal je s vyplnenym
reklamacnim listem Kupkolu.
Ti je poslali pres servis oficialnimu distributorovi Polaru v CR, coz je Pavel Svoboda (www.polarczech.cz).
V utery mi v sedm rano zvoni telefon, volaji z Kupkola. Sdelili mi, ze distributor reklamaci zamitl, ze vyjadreni
mam v mailu a ze muzu kontaktovat servis (allsystem.cz), od ktereho dostali vyjadreni.
Ve vyjadreni jsem se docetl, ze hodinky jsou mechanicky poskozene, ze distributor nehodla hradit poslani zpet
a ze servis proto navrhuje ekologickou likvidaci.
Sice v baleni byl jeste snimac kadence, drzak na riditka a hrudni pas, ale to uz nikdo neresil…
Napsal jsem servisu, ze nesouhlasim s resenim reklamace a uz vubec ne s likvidaci.
Ze servisu mi napsali, ze on s tim nic neudela, nebot distributor reklamaci zamitl s oduvodnenim,
ze konektor je vytrzeny a je to zpusobeno opacne zapojenym micro USB kabelem.
Nevim, jestli nekdo z Vas zkousel zapojit micro USB kabel obracene, ale pokud clovek nepouzije velke kladivo,
nevim, jak bych neco takoveho dokazal.
Kdyz jsem si stezoval u distributora, bylo mi odepsano, ze vyjadreni poslal servisu a kupkolu, takze predpoklada,
ze to se mnou budou resit oni.
No a nakonec mi napsali z kupkola, ze reklamaci zamitaji a hodinky mi poslou z kraje pristiho tydne.
Napsal jsem stiznost na polar.com, jeste se obratim na Sdruzeni spotrebitelu.
Plyne z toho pro me nasledujici
- i kdyz jsem puvodne z Podkrkonosi a chtel jsem podporovat lokalniobchodniky, tak u kupkola prestavam nakupovat.
- znacku Polar uz si nikdy nekoupim, reklamovat hodinky za 5000 Kc 2× rocnefakt nehodlam
- tim padem jiz nastesti nikdy neprijdu do styku s Dr. Pavlem Svobodou –jeho technicka znalost zbozi,
ktere prodava je i presto, ze je oficialni distributor z meho pohledu naprosto alarmujici.
Doufam, ze jsem vam timto pomohl pri potencionalnim vyberu sportsteru a e-shopu.
Nemam rad system o nas bez nas, takze odkaz na tento prispevek zaslu jak kupkolu, tak Dr. Svobodovi, treba budou mit odvahu se k tomu tady vyjadrit.
Tomas