• Bafoon

    Zdravím bajkerský lid,

    taková nemilá věc. Koupím novou rebu z eshopu, nechám předělat na 100mm(ještě před koupí) foukám 145/145psíků odjedu nějakých 200–300km (prostě prd) pak jedu jen tak vedle kámoše do 20km/h tak si poskakuju takové malé bunnyhopíky z legrace a roupu :-) a ve vidli něco lupne kovově co zazní a z 100mm mám 120mm, stlačit jde ale proti předchozímu je hodně tvrdá a při návratu na zdvih kovově ťukne. Doma při kontrole tlaku – prázdná negativka při nafukování mi to vyrazí symerink kolem vnitřní nohy.

    NIC NEKOUMÁM  pošlu do eshopu, oni to rozeberou zjistí nějaký prasklý díl uvnitř, posílají to žitnému, po třech týdnech mi volají z eshopu že žitný neuznál reklamaci PROTOŽE ve vidli byl použit neoriginální vzduhový pístek který je výrazně větší než originální  (prostě je jinej)  a pohybem uvnitř vidle  prodřel  (prostě zničil) vnitřek  nohy  TEČKA oprava  v ceně 1600 (1200píst  400 práce)

    mno nemilá věc je v tom že já s vidlí nic nedělal  – do posavad a ted vlastně zas ale už ne dobrovolně :-) jezdím suntour XCR 100mm a do vidle za DESET TISÍC KORUN ČESKÝCH jež je v záruce koupená v české republice od oficiálního dovozce NEBUDU ŠAHAT nejsem prdlej tvrdím že opravu platit nechci(nebudu) a eshop v tomto tvrdí de facto to samé  – že platit se jim to nechce neb nevědí jestli jsem se v tom nehrabal bud já (to ze slušnosti k zákaznikovi neřekli :-) ) nebo nějaký neautorizovaný servis do kterého jsem to mohl dát než jsem jim to poslal

    čili já to platit nechci oni to platit nechcou a žitný tvrdí že se v tom někdo vrtal a vyměnil pístek, eshop až mu přijde vidle zpátky to porovná a zkusí se s nima dohadovat – tak jsme se dohodli po telefonu

     

    TAKŽE PROSÍM VÁS můžete vy mě poradit co si myslet o teorii o špatném pístku apod a případně jak se bránit abych to nemusel platit? vaše zkušenosti s reklamacemi reby u žitného, nápady – prostě cokoliv co si myslíte že by mi mohlo pomoct

    http://www.bike-forum.cz/…l-12001.html

     

    MOC DĚKUJI ZA JAKOUKOLIV KONSTRUKTIVNÍ RADU TIP NÁPAD

     

    Bafoon

      
    0 0
    • jecnak  

      Nevim co si o tom mam myslet, ale nedovedu si „neorginalni pistek“ predstavit. Osobne bych se nejdriv zle dival na Zitneho, jelikoz jsem s nim mel take spatne zkusenosti (a jak jsem tak zaslechl v okoli, tak jsem nebyl sam).  Treba v tom je ale nevinne.

      Trochu budu teoretizovat, jelikoz jsem mel Rebu rozdelanou naposled pred rokem a pul a uz si tak uplne nepamatuju co a jak, ale.

      Pistek je nalisovany napevno na tahlu, takze jedine ze by nekdo prelisoval plastovy pistek na kovove tahlo a nebo to vymenil komplet. Nedovedu si to predstavit. Taktez pri zmene zdvihu dochazi pouze k vyjmuti/pridani spaceru. Se vzduchovym to nema co spolecneho.Takze ted babo rad.

      Zkratka a dobre trval bych na svem a mas-li ciste svedomi, pak bych telefonoval nadaval a hadal se. Rozhodne se ale nespolehej na informace jen z jendoho zdroje, ale zavolej si i do Zitneho, i do toho e-shopu a chtej mluvit nejen s nejakymi uredniky, ale i se servisem a reklamacema. Bohuzel si nedokazu predstavit jak dokazat, ze jsem se ve vidli nevrtal, takze to cele stejne budes muset vyresit nejakou dohodou. Kazdopadne ze zakona je tvym partnerem pri reseni reklamace prodejce u ktereho jsi zbozi koupil a nikoliv dovozce.

      Drzim palce

      0 0
      • jecnak  

        A jinak abych osvetlil moje trpke zkusenosti s Zitnym. Objednal jsem na Kolokramu ram Progress. Zitny slibil Kolokramu, ze vidli doda. OK, cekam. Cekam mesic. Ptam se Kolokramu. Pry objednano, ceka se na Zitneho, ramy pry snad nejsou a nebudou, ale to pred tim nevedeli, proste samy mozna, kdyby a chyby.  Napsal jsem na Progress zda jsou teda ramy vubec k dostani. Za 3h mam telefon od chlapika z Zitneho, ze ram mi sezenou atd, ze se omlouvaji. Zaroven dosel mail od nekoho z Progressu, ze ramy jsou a ze kontaktovali Zitneho a kdby byl problem, ze poslou postou primo. Cekam tyden po tel domluve s Zitnym, meli se ozvat, nic. Uz si jedu pro jiny ram. Volaji mi jako by se nechumelilo z Zitneho, ze ram cestuje z Italie. Takze jeste pockam – to uz jsem rozhodnuty pri jakekoli chybe z jejich strany prestat s nimi dal komunikovat. Za tyden je ram v Jablonci, sami volaji jak slibili, tak si uz pro nej radsi dojedu osobne…

        Myslim, ze obrazek si kazdy udela sam.

        0 0
      • Bafoon  

        díky

        z eshopu se mnou jednal majitel, vyjadření od žitného mi pošle atd tam je jednání férový a zatím z objednávek kde jsem měl problém jsme se vždycky dohodli s něma bych to řešil až naposled ted jsem tak zajedno že „jdeme po žitným“ :-) bohužel majitel ted bude týden mimo takže se k vidli dostane až za týden takže to budem řešit až pak, každopádně hádat se budu to jo ať už s ním nebo s žitným

        svědomí mám čisté naprosto jak jsem psal prostě je to deset tisíc a z toho mám vítr abych do toho štoural sám nebo nechal někoho cízího

        0 0
    • kcvalin  

      Ja bych asi pockal na vysledek dohadovani eshopu s dodavatelem a paklize bude negativni, tak bych tu opravu zaplatil. (i kdyz to neni tvoje chyba) Je to tvrzeni proti tvrzeni a to si dokazu predstavit ze ceske soudy budou resit hodne dlouho. A nema smysl se kvuli 1600kc rozcilovat.  Az ti vidle doslouzi tak uz si nikdy nekupuj RS. Mimochodem – ja mam taky REBU, ale nastesti mi funguje… Jen moje konstruktivni rada – jak si chtel. Mozna bych jeste zavolal Zitnymu a zeptal se ho jak propriste dokazat, ze si se ve vidli nehrabal.

      0 0
      • Bafoon  

        díky

        počkám na eshop/žitný to jo, ale 1600 platit – jedna věc je co mi nakonec zbyde udělat a druhá že peníze si netisknu a určitě si každý vymyslí milion věcí jak je  lépe investovat než sponzorovat chybu někoho jiného

        0 0
    • stihac  

      ked ti vidla dosla z e-shopu, bolo evidentne jasne ze nikdy nebola predtym ani namontovana?

      Este rozmyslam ci ju niekto nemohol pouzit ako darcu nahradneho dielu kym ju mal na sklade, a potom ju predal… neviem. Inac teda neprijemnost. Niekto sa v nej bud vrtal z tych obchodnikov co ju mali predtym, alebo rovno este u vyrobcu pouzili z nejakeho dovodu nestandardny diel (zmena v specifikacii o ktorej zitny nevie, alebo tiez len omyl pri montazi – dost nepravdepodobne)

      Ale ked si v tom nevinne, je to svinstvo ked s tebou takto zaobchadzaju. Na niektorych vyrobkoch je na hlavach srobov znacenie ktore ked nie je porusene tak je jasne ze sa v tom nikto nevrtal. Na tej vidle nic take nie je?

      0 0
      • Bafoon  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • Bafoon  

        ve zkratce – vidle nebyla montovaná, byla evidentně nová, o výrobně označených šrobkách nic nevím a snad to ani na vidli nejlze

        0 0
    • Splinter  

      Držím palce…

      Žitnej je největší smůla SRAMu v ČR…

      ale obecně dovozci to je hrůza :(

      0 0
      • Bafoon  

        to nevím nemůžu soudit jestli je žitný + nebo – ale nasral mě to jo :-)

        díky

        0 0
    • Sobi  

      Rebu jsem měl rozebranou minulý pátek takže to mám ještě v hlavě:

      Ten pístek je spojen s trubičkou. Pokud by někdo měnil pístek, tak by vyměnil celý vnitřní komplet…

      Tohle je pomsta Žitného, za to že jsi si vidli nekopil předraženou u něj… toď vše… Bohužel on je dovozce, takže všechny díly jdou přes něj… ( já koupil Rebu race i s pumpou za 10000, když on jí měj za nějakých 15000 )

      Nechal bych to opravit s tím… ať pořídí fotodokumentaci a vrátí onen špatný díl a s účtenkou bych u prodejce žádal náhradu škody… to samozřejmě v případě že se s prodejcem nedohodneš jinak…

      Právně: partnerem k jednání pro tebe prodejce, a nemáš nárok na vrácení původního dílu ze záruční opravy. Prodejce se musí vyjádřit do 30 dní

      Pokud je tu někdo kdo umí dobře anglicky, chtělo by to napsat do Sramu ať se na Žitnýho vybodnou a vezmou si jiného partnera jako dovozce do ČR… pod to bych se podepsal…

      Fuck off Žitný!!!

      0 0
      • jecnak  

        Sram nema zadne kontakt. Vsechna mailova komunikace pada automaticky na Zitneho.

        0 0
      • Sobi  

        Vydrž, hodím jsem nějaké obrázky :-)

        0 0
        • Sobi  

          Tak první je tady od někoho, kdo tu rozborku dělal a druhý jsem vyřízl ze servisního manualu…

          0 0
          • Sobi  

            Ten pístek asi mysleli díl 16 co je na dílu 15. Jinak změna zdihu se dělá sundáním dílu 14 nabo jejím nasazením ( jde to s minimální silou )… :-)

            0 0
          • Bafoon  

            jestli je tedy ten „neoriginální“ díl ten dlouhý pístek u levé nohy tak to mi opravdu není jasné jak by se to měnilo :-) díky za fotky aspon vím o čem se mluví z nákresů to není ono – takže na té kovové tyčce se ulomil ten plastový pístek – to by asi bylo i k tomu co mi psali z eshopu – acho jo já jsem takové technické tele a oni to neuznají že jsem se v tom vrtal :-))) já to snad ani neumím brát vážně :-D

            0 0
            • jecnak  

              Ta tycka je skrz cely pistek a je na nem nalisovana…

              0 0
            • Sobi  

              Teď mne napadlo… jedinou možnost jak to mohlo vzniknout ( teda to rupnutí, ne ta změna pístku, to je fakt blbost ) je to jestli při tom jak vyndavali ten díl 14 ( spacer ), tak při rozebírání tu trubičku musíš odrazit od nohy, tady možná jestli do toho křápnul víc, tak je možný že ten díl 15 se mohl nějak poškodit… popřípadě, pokud to někdo rozebral celý tak při montáži jí mohl taky poškodit… Jen tak přemýšlím… :-)

              Ale ten neoriginální díl je fakt podle mě blbost… Chce tě jenom vystrašit aby jsi příště kupoval ofiko od něj za nehorázně předražený ceny! :-)

              Tady se koukni jak se rozebírají vidle RS:

              http://www.ivelo.cz/…lic/rockshox

              ke konci je pak dual air u SID a to je úplně stejné :-) Podle tohodle návodu jsem jí rozebíral :-)

              0 0
              • Bafoon  

                ta varianta teoretická varianta že by se stalo při změně zdvihu-rozebrání – a to by to nakřáplé odjezdilo těch cca 200km z čehož byla stovka Král Šumavy? to se mi nezdá – prakticky :-)

                0 0
                • Sobi  

                  Ano říkám teoretická… nemuselo dojít přímo k poškození… ale třeba jí mohl při odrážení ohnout… a nějaký čas to vydrželo… ale to je fakt teorie… nech si poslat fotky, hoď to sem a uvidíme! :-)

                  0 0
                • Teddy  

                  Krále Šumavy? Tak to neříkej Žitnému ten v jednom článku tvrdil že na závodní použití je určena pouze verze World Cup a ne třeba Race nebo SL (bylo tady o tom i vlákno). :-) Jinak přeju pevné nervy a happy end.

                  0 0
                  • Bafoon  

                    závodní použití hmmm ;-) ty woe deset hodin! než jsem se doplazil do cíle :-D

                    0 0
      • Pavel100  

        Jo ale psal že ta vidle je od oficiálu ne že je odjinud takže logicky by ji měl vyreklamovat.

        Pokud píšou na eshopu že je od oficiálu a ve skutečnosti není což si asi dokáže vyhledat, tak ji vyreklamovat chtít nebude.

        Náhradní díly? Jaké náhradní díly a proč je držet skladem? Nemáme, počkejte si měsíc, za měsíc počkejte si dva měsíce a za dva měsíce tak za 9 týdnů ale jinak je dneska venku hezky:-)

        0 0
      • Bafoon  

        díky

        k vidli byl záruční list od žitného tak v tom bych problém neviděl, špatný díl posílají i s vidlí zpátky na eshop

        0 0
    • Jara P  

      mám taky Rebu a servisuji si ji sám. Souhlasím s názorem jecnaka, že tam nic jiného nejde dát. Nech si vrátit vadný díl, nacož máš nárok. Pak se uvidí v čem je zakopaný pes.

      0 0
      • Sobi  

        Bokužel nemáš pravdu… Díl ti ze záruční opravy vracet nemusí!!! Musí ti ho vrátit z nezáruční opravy!!!

        0 0
        • Jara P  

          ale když musíš opravu zaplatit, jedná se o nezáruční opravu. S tím vrácením dílu jsem měl na mysli, že se Žitný chytí za nos. V eshopu můžou vidli rozebrat a porovnat v čem je problém.

          0 0
          • Sobi  

            Tohle by už bylo na právní výklad…

            Z výkladu znám, že: „díly se nevrací  z oprav v záruční době“ jestli by to nějaký JUDr dokázal vysvětlit byl bych rád :-)

            0 0
            • chodec  

              Je to prosté, zákon o vracení dílů vůbec nic neříká. Takže věc se má zcela jednoduše tak, že ti musí dát to co je tvoje – nic víc nic míň. Pokud je oprava provedena výměnou dílu v rámci záruky, tak to znamená, žě jednu věci ti vyměnili za druhou – stal se tak majitelem nově vyměněného dílu – starý se pak normálně nevrací (není důvod – nic navíc si nezaplatil). Pokud ale reklamaci neuznají a zaplatíš to ze svého, tak to znamená, že sis nový díl koupil, ale není důvod, abys přitom ztratil vlastnictví původního – vadného. Tedy v takovém případě by ti měli vrátit vyměněný díl (pokud budeš chtít – někdy je nevracejí, protože je jim jasné, že je to jen šrot na vyhození, ale pokud si to někdo vyžádá, tak by mu měli vyhovět).

              0 0
              • Bafoon  

                to je rozumný-logický výklad, díky

                0 0
              • Sobi  

                Jj, souhlas. Zní to logicky :-)

                0 0
              • palkac  

                myslím, že jsem někde slyšel názor, že pokud by v záruční opravě vrátili díl poškozený díl, který vyměnili, tak by to bylo nezákonné obohacení. Pokud vyměňují pouze díl, tak není důvod ho dávat zákazníkovi, když má funkční výrobek který reklamoval. To by se pak skoro dalo aplikovat na celé kolo, když ho raději celé vymění. Nebo rámy, nechali tady někomu prasklý rám, když dostal nový po reklamaci?

                Ale možná je to jen u aut (slyšel jsem to od importéra VW), kde je jiná regulace.

                0 0
                • hrajem  

                  Kdyz si v zaruce koupis novy ram, tak ti preci ten stary automaticky nezabavi, byt byl v zaruce ;)… Pokud by reklamaci uznali, bylo by to samo neco jineho.

                  0 0
      • Bafoon  

        já bych si ho klidně i vyžádal, žitný ho posíla i s vidli do eshopu ale netuším k čemu by mi byl – mě, v tomhle budu cele oddán eshopu a jejich vyjádření já v tom nic neuvidím ale můžu eshop požádat aby mi to nafotili a pak to dát sem – jestli budou ochotni :-)

        0 0
        • chodec  

          tobě bude k tomu, že můžeš případně nechat posoudit někým, kdo tomu rozumí, kdo ti řekne, zda má pravdu Žitný nebo ne – od toho se odvozuje druh odpovědnosti – viz níže má reakce na zakládající příspěvek.

          0 0
    • chodec  

      Mě tam v tvém výkladu přijde podstatná jedna věc – zmínka „nechám předělat na 100mm(ještě před koupí)…“. Pokud se v originální vidli hrabal někdo jiný než dovozce, který reklamace vyřizuje a záruku ti odmítli uznat z důvodu, že je tam něco neoriginálního, tak by to měl být problém špatně provedené úpravy – pak bys to musel uplatnit jako škodu způsobenou nesprávným zásahem. Jediná další možnost je, že si Žitný vymejšlí, nic neoriginálního tam není a jen se vozí na tvé neznalosti. Prostě to ve finále musí padnout buď na reklamaci u prodejce (vyjádření žitného tě konečně nemusí zas až tak zajímat) nebo na náhradu škody u toho, kdo to upravoval. Pokud to opravoval prodejce před odesláním tak to máš jednoduché bude to vždycky on, z koho to vymáčkneš ;-)

      0 0
      • Bafoon  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • vysmátej bajker  

      dej vedět jak to dopadlo,podle přečtení některých příspěvků z historie se žitný bude asi kroutit,ať to dopadne.

      0 0
    • Karaya  

      Jsem se schvalne podival jak Zitny prezentuje SRAM produkty a u Reby jsem se dobre pobavil :D

      Reba je podle Zitneho „Pohodlnější varianta omotávky SKINTOUCH. Obsahuje gel.“

      Tak nevim :-)

      0 0
      • Sobi  

        Vždyť to říkám je to k…  Napadla mne jedna hláška z Kill Billa2 na adresu Žitného:

        Jeho slovo má pro mne cenu menší než žádnou cenu!

        A podle toho posuzuji i jeho odpověď na daný problém… A jestli jsi pan Žitný myslí, že Reba je omotávka, tak jako výhradní dovozce je na tom hodně špatně!

        Fuck off Žitný

        Ale jestli má Rebu v červený a ve stříbrný verzi, tak je to super! :-)

        0 0
    • Arteo  

      Co se týče dílu se záruční opravy,je to tak,jak Ti psali výše.Pokud dostaneš nový,starý se stává automaticky majetkem servisu (výrobce).Pokud Ti ale neuznají záruku,je jejich povinností Ti špatný díl na vyžádání vrátit,protože jen Ty jsi jeho majitelem,neboť jsi jej zakoupil (spolu s výrobkem).Co se týče prokazování,jestli jsi do toho vrtal,nevím na které straně leží důkazní břemeno,jestli na jejich,nebo na Tvé.Zkusil bych napsat třeba na http://www.spotrebitel.cz/index.php?… a popsat jim svůj problém.Tam by Ti mohli pomoci s řešením,pokud se nedohodneš s e-shopem.Ten je totiž jedinou Tvou protistranou v tomto sporu.A pokud jsi se v tom nevrtal,tak trvej na tom,aby Ti byla kladně vyřízena Tvá reklamace.To,jaké díly se tam nacházeli,je na prodejci,to Tě nemusí zajímat a pokud výrobek nefunguje,je pokažen,máš nárok na záruční opravu,která musí být provedena do 30ti dnů,po uplynutí této lhůty můžeš odstoupit od smlouvy=vrácení peněz viz zákon o ochraně spotřebitele http://business.center.cz/…spotrebitel/ href=„http://­i.iinfo.cz/urs-att/p040-64–1123972716791­71.htm?SID=C3A­66FB09737F000CCA9D551BF5­5FC27“>  (Podle zákona o ochraně spotřebitele paragraf 19 musí prodejce reklamaci vyřídit do 30 kalendářních dnů.Pokud tuto lhůtu nedodrží, máš nárok na vrácení peněz. Lhůtu je možné prodloužit pouze po dohodě se spotřebitelem. O výjimce z důvodu dovolené se zákon nezmiňuje. Při nedodržení lhůty máte nárok na vrácení peněz. Odmítne-li prodejce peníze vrátit, doporučuji se obrátit se na Českou obchodní inspekci.) http://www.coi.cz/

      Hlavně dbej na to,aby jsi měl podklady- data zaslání k záruční opravě a protokol o opravě,kde bude uvedeno datum přijetí do reklamace,vyjádření a ukončení reklamačního řízení.

      Můžeš také mailovat nebo zavolat sem http://www.spotrebitele.info/…lozdotaz.php?… jelikož jsme jen obyčejní „konzumáci“ (spotřebitelé) musíme se holt umět také bránit,že?

      Omg,snad mi tu za chvíli nezazvoní nějaký zákazník,který tohle četl :-)))

      0 0
      • HUHY  

        Zdravím, pokud mohu poradit, zkusil bych se podívat na WWW.spotřebite­le.info/porad­na , máš tam různé rady jak postupovat při reklamaci, i tel. kontakt tzv.SOS . Možná, že tam se Ti dostane rady, či pomoci.Dotaz můžeš bezplatně konzultovat v el. podobě. Držím palce !

            
        0 0
      • Bafoon  

        DIKY

        to je rad – moc děkuji, s eshopem jsme se dohodli na dalším postupu(jak jsem psal výše oni ani já si to od žitného nenecháme libit)  bohužel majitel eshopu odjíždí na týden a dostane se k tomu až pak – naštěstí v neštěstí je ted aspon hnusné počasí tak si o týden prodloužím pauzu v neježdění a to že reba by už jezdila ale ještě ji nemám mě snad nebude tak trápit :-)

        ještě jednou děkuji

        0 0
        • obda  

          Jo, ale pořád nezapomeň, že problém s Žitným není problém tvůj, ale e-shopu. Tvým partnerem je e-shop, nikdo jiný. To e-shop ti musí vyřídit reklamaci do 30 dnů, což bude co nevidět. Dovolená se nepočítá, je to jejich problém. Pokud ti e-shop neuzná reklamaci, soudit se budeš s e-shopem. Ty v zásadě o Žitným ani nevíš. Jak si to vyřídí spolu e-shop a Žitný s tebou nemá vůbec nic společného.

          0 0
          • obda  

            Tak než jsem to dopsal tak už to máš vyřešené :) Ať ti Reba dobře jezdí.

            0 0
            • Bafoon  

              tak tak, ale i tak moc děkuju, tvůj příspěvek se dá vztáhnout na cokoliv takže ještě jednou dík!

               

              vztah já/eshop eshop/žitný chápu to je v pohodě, ale na postupu ted po tom neuznání reklamace jsme se s eshopem dohodli po telefonu i maily, já respektoval jejich potíže oni moje – ve výsledku spíš tedy oni moje a tak to má být takže já se těším na pondělek na poštáka :-)

              0 0
    • Vevoda  

      Vidlu jsi platil komu, opravu  zdvihu ti dělal kdo? Tam to pořeš, když ti to najebali tak at plati!

       
      0 0
      • Bafoon  

        jasně, ale když je kikina žitný nemá cenu dělat kikinu ještě z eshopu jak jsem psal výš jejich přístup je doposavaď v poho

        0 0
        • Vevoda  

          30 dení lhůta na vyřízení reklamace, ale otázka jestli ti to uznají, jinak zboží nebo prachy.

          Nase.. to fest, tolik peněz a hovno muziky.

          0 0
          • Bafoon  

            TED mi volali z eshopu že to rezebral jejich mechanik že se jim to nezdá a že mě reklamaci oni uznávají a oni si to dořeší s cykložitný – líp to dopadnout nemohlo !!!!! :-D

            žítnému výměna pístku trvala tři týdny a ikdyž sem technický antitalent ať se mi tady někdo opováží tvrdit že žítný má moc práce a že to není tak jednoduché :-))

             

            BOHA JEHO MĚ SE ULEVILO :-)))

            0 0
            • Darius  

              tak to je fajn, je dobre videt, ze jsou jeste prodejci s jistou urovni…

              ale opravdu moc by me zajimalo, jak to dopadne dal, hlavne bych chtel videt ten „neoriginalni“ vzduchovy pistek…

              0 0
              • Bafoon  

                mě to zajímá taky, už kvůli vám co jste radili, je sice pravdou že mi do toho už nic není ale požádal jsem eshop jestli by mi mohli dát vědět jak to dopadne – uvidíme

                0 0
            • stihac  

              No, asi niekto z nich cita BF :)))

              0 0
              • Bafoon  

                zas bych BF nepovažoval za všemocné – mailovat, telefonovat a mluvit a mluvit :-) říkal jsem si že by to tak mohlo dopadnout – ten ideální výsledek, tohle vlákno vlastně nic neřeší jen jsem se chtěl poradit ať už s těmi kdo to rozebrané měli a nejsou ve vztahu eshop nebo žitný /já nebo jen můžou poradit se svými zkušenostmi – jak jsem uvedl výš při ceně/reputaci té vidle se tohle nemělo vůbec řešit (neříkám že se to nemohlo stát – ale proč mě?! :-) )

                0 0
            • Martin  

              tož congratz, že to dopadlo takhle, celou kauzu jsem sledoval a napětím a držel ti pěsti

              0 0
    • Tomcat  

      To že dovozce SRAMu neuznal reklamaci Vás zajímat nemusí, kupní smlouvu máte s eshopem né s Žitným

       

      Takže podle mne to je kapánek jinak. Eshop nechce uznat reklamaci, důvodem může být od toho že tu vidlici někdo pokurvil nebo se jedná o šedivku a oni nemají jak jí reklamovat . Takže se to snaží zahrát do autu.

       

      Osobně bych kontaktoval Žitného  a zjistil bych jestli tam ta vidlice na reklamaci vůbec byla. Vydlici bych tedy pokud to neuznají vyžadovat zpět neopravenou a samo vyžadovat reklamační protokol

       
      0 0
      • Bafoon  

        viz výše, s eshopem jsme se dohodli – od začátku problému s neuznanou reklamací eshop komunikoval a měl snahu to řešit až k mé uplné spokojenosti

        0 0
        • BH  

          nezlob se na me, ale cely tvuj prispevek je mimo misu. V prvni rade ti tu vidlu dokurvil ten e-shop, ten doho lezl, kdyz ti menil zdvih.Ten e-shop je mimo jine take tvuj jediny partner pro reseni reklamaca a ne zitny. Tim padem celou dobu tu brecis na nespravnem hrobe a ve finale ten e-shop udelal jen to, co mel udalat hned na zacatku.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Sobi  

            Náš specialista na neurochirurgii!

            0 0
            • Tomcat  

              Panove nechapu BH měl někde zajimave odpovedi ? Ze mi nejak uchazi souvyslost. 8-|

              0 0
              • Sobi  

                Odpověď už je dole :-)

                Prostě nechápu proč osočovat někoho kdo se zeptá a nechá si poradit… Od toho tu snad B-F je ne? Proč mimo mísu ( def BH ), naopak, připada mi to věcný, vzhledem k firmě Žitný…

                Promiň, teď mi to skoro zní jako bych oponoval tobě! :-) Tak to neber :-)

                 
                0 0
                • Tomcat  

                  No už nějak chapu, jen sis spletl obor, podle toho pokřiku dole to nemělo být neurochirurgie ale  spíš gynekologie..

                  0 0
          • Bafoon  

            jasné ale prosím tě jak sis jistě přečetl problém není o tom kdo kde komu zaplatí neuznanou reklamaci ALE že ze servisu cykložitný  kam byla vidle regulérně zaslána na reklamaci přijde ted už nastěstí s vidlou :-) vyjádření že vidle měla neoriginální vzduchový pístek a TEN způsobil poškození. A mě zaráží že s neoriginálem jiných rozměrů ta vidle odjezdila 200–300km bez problému a že reklamuju ofiko koupenou vidli v čr a žitný to neuzná – to jsem ji se stejným rizikem mohl koupit za doláče levněji že – tohle prostě vůbec nemělo být na pořadu dne

            0 0
            • Tomcat  

              Kde právě bereš jistotu že byla z oficiální distribuce = měla nárok na servisní/záruční řízení u Žitného?

              Celé se mi to zdá moc neprůhledné , oficiální stanovisko považuji za nevěrohodné.

              0 0
              • jecnak  

                s/n

                0 0
              • Sobi  

                Někde tu psal, že dostal oražený záručák od Žitnýho…

                0 0
              • Bafoon  

                doklad o koupi, vyplněný záruční list od žitného?

                0 0
                • Bafoon  

                  ty jo nechte toho chlapi, ještě se budu bát že někde někomu chybí reba! :-D

                  0 0
                  • Sobi  

                    Já ji mám z šedého trhu :-)

                    A jsem na to sakra pyšnej! :-)

                    Cykložitný: cca 15500 ( tenkrát )

                    Šedý trh: 10000 ( i s pumpou :-) )

                    :-)

                    0 0
    • Sobi  

      Tak to jsem rád, že ti to dopadlo dobře! :-)

      Tak a teď si můžeme spolu zařvat :-) :

      Reba pi.o! :-)

      0 0
      • Bafoon  

        neee to zas ne tyhle rádoby válečné pokřiky mě vůbec nic neříkaj…

         

        R E B A pi.o!!!!!!!

         

        ;-D

        0 0
    • Bafoon  

      omlouvám se že to sem dávam až tak pozdě ale nebyl čas

      z eshopu mi nakonec napsali asi dva týdny po tom co jsem měl už rebu doma že žitný jim to prostě neuznal

      0 0
      • Pavel100  

        Ve zjištěných závadách chybí: krk vidlice je kratší než u nové vidlice

        A nádherné jsou ty tři řádečky pod tabulkou.....ty vlastně na to máš právo ale zaplatit si to musíš už sám:-(

        0 0
        • Bafoon  

          :-) odřený lak po pádu vidlice – to je asi cm prodřeného laku z vnitřku vidle od bowdenu kotoučovky :-D

          0 0
          • Blade  

            Nj, to už si pomale vyžaduje fundovanýho odborníka, aby rozpoznal prodřenej lak od hadice/bowdenu od odřeniny po pádu:) Skoro se až divím, že to neposílaj přímo do Ameriky:) Vivat Žitný:)

            0 0
            • Bafoon  

              jsem se hned koukal kde mi s tím spadli :-D to jednání žitného mě hodně překvapilo, ještě že je to za mnou ;-)

              0 0
      • Sobi  

        To je mi líto…

        Do pr… s žitným!

        0 0
      • Splinter  

        mě upřímně mrzí, že takový firmy FUNGUJÍ…

        Všichni dodavatelé si můžou podat ruce… Bordel..

        0 0
      • mastihuba  

        když to takhle po třech letech čtu tak mi přijde že při změně zdvihu tam někdo blbě nasadil tu podní segrovku a ta za jízdy vyskočila a dokurvilo se co mohlo. I podle toho vyjetí na 120 to odpovídá. Kdysi se mi to stalo na rekonu.

        0 0
    • pačes  

      Nechci otevírat nový vlákno, tak jsem to vrazil sem, přišlo mi přiřadit to sem jako asi nejlepší. U vícerychlostního náboje Sram Spectro S7 náboje mi prdnul (rozpůlil se) konus pod volnoběžným kolečkem a zajišťovací podložka osy. Konus nejde nijak nahradit nebo předělat z jinýho, poněvadž má osa průměr 10,5mm a stoupání 26 závitů na palec. Prostě atyp každým coulem. Tak jsem kontaktovat tech. podporu fy. Žitný. První den mejl, druhý den upřesnění položek z rozkresu, třetí den tel. dotaz a upřesnění adresy a čtvrtý den součástky doma. Náboj byl již mimo záruku, byl namontován na kole koupeném mimo ČR a přesto mi to přišlo všechno ZDARMA!, platil jsem jen poštovný PPL 120,–Kč. Takže za mě „smekám a děkuji“ konkrétně p. Kaiprovi! Tak ať je tady taky něco pozitivního:-)

      0 0
      • Bafoon  

        klikaři :o)

        0 0
      • Pecan  

        taky mám neutrální,spíš pozitivní zkušenost se Žitným.Na uplně novém kole mě ucházel tlumič Vivid R2C2.Nějakého pána od Žitného sem prosil,zda by bylo možné to spravit co nejdřív, říkal,že ano a jestli ne,tak zavolá.Sice nikdo nezavolal,a nakonec tlumič přišel přesmě po měsíci opravený,tak snad už nbebude problém:) Já si mezitím na kolo dal náhradní tlumič a stejně sem si zlomil klíční kost,takže mě to bylo jedno…

        0 0
        • borda  

          no taktohle bych videl spis jako negativni zkusenost. nemuzu si pomoct

          0 0
          • RacerX  

            Presne!

            @ Prcan – to fakt neni kladna zkusenost, udelali co jim zakon uklada a to v nejdelsi zakonne lhute :-(

            0 0
      • Martyss  

        Na Žitném mi hlavně vadí toto. – http://www.cyklozitny.cz/…icovi/t-301/

        Osobně nevím, jestlí mám zapotřebí zakupovat produkty firmy, která dělá z lidí blbce…

        0 0
        • Nikovlas  

          A jak je to? Je povinen přijmout reklamaci na výrobek, který neprodal? To už je pak na dohodě mezi dodavateli, prodejci a servisy, ne?

          0 0
        • bagr  

          Z nikoho nedela blbce a je to naprosto v poradku a maji to tak vsichni oficialni dovozci(napr.Kas­tar,Mavic) kteri to maj posveceny primo od vyrobce komponentu ktere zastupuji.

          Ma to tam i vysvetleny proc to tak je.Jedna se o OEM komponety urcene pouze vyrobcum kol do vyroby.Bohuzel nektery z vyrobcu kol tyto komponenty vypousti na cerny trh a nici tim ceny a cely trh obecne.Proste podvod,podraz,po­ruseni smlouvy s dodavatelem.

          Shrnuto a podtrzeno Zitny nebude delat cernou praci(zaruka,ser­vis,reklama,ve­letrhy) temhle smejdum(internet obchody) ktery akorat to jen vyuzivaji a zneuzivaji.

          A je to tak spravne.

          0 0
          • Nikovlas  

            Něco jiného pak ale je, když nějaký prodejce kupuje krabicové výrobky od někoho jiného, než je oficiální dodavatel – jsou to výrobky určené k přímému prodeji, ne OEM. Když si koupím například nová kola od někoho, kdo není na seznamu odběratelů Kastaru – jsou se vším originálním příslušenstvím atd. – tak co? Ten, co mi je prodal je šmejd?

            Já si třeba koupil mobil mnohem levnějc, než je ten dodávaný oficiálním dovozcem. Mám ho normálně s češtinou, se vším. Jak je možný, že mi ho mohli prodat tak levně? Kde oni ušetřili a oficiální dovozce neušetřil? Hold se musím spokojit s tím, že případnou reklamaci musím řešit přes prodejce.

            Byl bych ochotný koupit tu samou věc dráž u oficiálního dovozce, když by mi někdo vysvětlil, co se děje s těma 20–30%, které platím navíc.

            0 0
          • Josef Šimon  

            S tímto pánem, respektive jediným distributorem Sram, u mě šlo konkrétně o Rebu jsem si vyměnil několik emailů a to bylo teda počteníčko. Od lidí, kteří jsou jediným ofiko dovozcem bych si opravdu představoval něco trošku na úrovni, ale když on sám mě doporučil dva obchody, kde si mám Rebu koupit, a ani jeden obchod není na seznamu ofiko prodejců, navíc po kontaktu a vznesení dotazu mi bylo odpovězeno, že jsou jen rádí za to, že neberou a doufají, že nikdy nebudou muset brát od Cyklořirný, tak ve mě zanechalo určité rozpaky nad tímto kšeftem, navíc, když tam háže špínu všude okolo sebe na druhé prodejce. Kdyby napsal, nabídku za tuto cenu…kupte zde nebo zde…ale nic, on mně vlastně necědomky posvětil koupit tu samou vidli, ale o cca 3 500,–levnějí, protože on k tomu dává pumpičku a papírovou krabici, děkuji nechci…

            0 0
    • unitak  

      Trochu to tu oživím, sice nemám rebu, ale Rvl..tj ale celkem fuk. Máte někdo zkušenosti jak dlouho jim trvají reklamace? Já posílal před 2 týdny na reklamačku vidli, byla doručena hned druhý den podle info o zásilce na stránkách přepravce. Žitný má na stránkách, že zpravidla vyřizuje reklamace do týdne, tak mě docela zajímá, jestli se mám nějak začít bát, když bude začínat třetí týden a pořád nic, nebo jim to někdy prostě déle trvá. (vím, že na to mají měsíc, ale když sami píšou zpravidla týden, tak mě to nahlodalo…)

      Dík za info.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kubiczech  

        Do týdne to nebylo ani v lednu a teď, když je hezky… Já měl Lyrika zhruba za tři týdny.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.