Reklamace u Bikesport Budina v Liberci

86 nepřečtených
  • marfy1

    Vážení přátele,konečně mě přešlo pekelné nasrání s přístupem majitele Bikesportu v Liberci a mužu s chladnou hlavou upozornit případné zájemce na „seriozní jednání“v reklamaci zboží zakoupené v této prodejně…Ale k věci v lonském roce jsem si v Bikesportu zakoupil MTB tretry Sidi Aktion 2 SRS,tento typ treter má štelování a dotahování nártu utahovací strunou TECNO II systemem.Kdo má tretry Sidi ví určitě o čem je řeč…Celý tento system je jištěný ocelovou osičkou která se česem sama od sebe vysouvá a je třeba jí zasunou aby nedošlo ke ztrátě celého stahovacího systému no a to se mě právě stalo …nijak jsem to neřešil říkal jsem si ,že jsem si to měl hlídat atd co bych také mohl chtít za nějakých cca 5000Kš ,že?Můj klid mě vydržel až do návštěvy letošního veletrhu v Brně zde byl stánek XCR Svorada sport centrum z Brna měli vystavené i tretry Sidi při mém dotazu na problémovou osičku mě prodejce ani nenechal domluvit …jen se usmál a řekl,že je to velký problém treter Sidi na který je upozornovali přímo na školení v Itálii .V prodejně XTR to řeší okamžitým zasláním jiného díl navíc jsem ještě dostal radu at si osičku vysunu trochu jí zmáčknu aby se vytvořila „placka“ a opět jí zatlačím na puvodní místo pak prý už nevypadne…

    Ale vratím se k Bikesportu který je také prodejcem značky Sidi stejně tak jako XTR Svorada…po návratu z Brna jsem zasedl k počítačí a napsal email z dotazem zda je možné i u nich řešit tento problém v rámci reklamace doufaje ,že když to jde bez problému jinde.Ano jinde to jde ,ale odpověd p.Budiny mě tak trochu dostala .Prý je tento problém naprosto vyjímečný a v Liberci vubec netuší ,že by k něčemu podobnému u treter Sidi docházelo prý jsem první!!!Dále následoval dotaz zda jsem si tretru nepoškodil sám a řada §§§ občanského zák.atd.Reklamace neuznána! Jsem soudný člověk bral bych vysvětlení,že jsem se měl ozvat hned jak osička začala vypadávat ,ale jako argument použít tvrzení,že vubec netuší o problému který je všeobecně známý mě dovede fakt ****** abych nezapomněl šlo o částku cca 300Kč nedovedu si vůbec domyslet jak by v Bikesportu dopadla reklamace za xxxxxx ticíc Kč vlastně ted už ano!!!!

    0 0
    • juli  

      Bikesport je prodejce, který tu reklamaci řešil tak jak řešil. Osobně bych udělal jednu věc: Nazarej/Svorada, tedy firma Nassa jsou dovozci. Zavolej přímo jim, vsadím se, že kolečko dostaneš nové, stejně jako já přezku :-)

      0 0
    • TJK  

      Tak pokud vim v BS byli vzdy a jsou velmi ochotni. A ohledne te nevedomosti, ono je take mozne ze opravdu o zadne takove zavade nevedeli jelikoz je nikdo z firmy SIDI popr. oficialni dovozce neinformoval, ono to ze ten urcity prodejce ma v sortimentu urcite zbozi jeste neznamena ze je nutne napojen na oficialniho dovozce a veskere informace… o zbytku se nebavim, mozna slo resit vec osobne, je to vzdy lepsi. A toto pausalizivani „spatneho jednani“ tady na foru se mi vubec nelibi! hlavne kdyz druha strana nema moznost nijak reagovat…

      0 0
    • TJK  

      Sory jsem koukal az ted ze mas v profilu prahu, tak to osobko odpada, hlavne to neber jako osobni utok na tvou osobu prosim, tak to opravdu mysleno neni, byla to jen reakce na tvuj post s mym nazorem.

      0 0
    • Marccoo  

      taky mám jednu zajímavou zkušenost.Udělal jsem objednávku,všechno super,ale někde mi zapadla faktůra,nebo jsem jí nenašel.Po pár žádostích poslání kopie na email jsem to vzdal,ani odpověď,natož kopie.Takže od té doby u nich neobjednávám!Jak on na mě,tak já na něj kašlu!

      0 0
    • Pavel100  

      XTR chápu XCR Svorada…jinak pěkný článeček!

      0 0
    • kcvalin  

      Nechapu ceske obchodniky, kteri vlastne jen prodavaj – dle meho nazoru, nemaji kompetenci rozhodovat o tom, jestli je reklamace opravnena nebo ne – to ma delat vyrobce nebo soudni znalec. Obchodnici by meli pocitat s naklady na pripadnou komunikaci s vyrobcem ohledne reklamace. Pro nas zakazniky je situace jednodussi – mi se rozhodujem podle ruznych kriterii – pricemz jedno z nich jsou i negativni ohlasy na prubeh reklamace – jako v tvem pripade. Ja sam si treba uz nikdy nic nekoupim od firmy Axon (v mem pripade je obchodnik bez viny).

      0 0
      • Pijer  

        Tak já takhle zanevřel na Alpine Pro – never more :-(

        0 0
      • buzekpar  

        Prodávající má pravomoc rozhodnout reklamaci a pak to řešit popřipadě s vyrobcem. Snahu prodávat by měl mít vyrobce i prodejce. Mé zkušenosti z Rakouska říkají, že o reklamaci rozhodují i prodavači bez vedoucího obchodu.

        0 0
        • kcvalin  

          Myslim si, ze tito prodavaci si muzou zadelat na problem – chapu, ze ve vetsine pripadu vedi prodavaci o danem predmetu vic nez zakaznik, ovsem v pripade, ze se zakaznik obrati ve svem presvedceni na soud, muze obchodnik splakat nad vydelkem. – A to si myslim, ze by klidne ten s tou osickou na SIDI bote moh udelat a vyhral by. Patrne by dostal novou osicku nebo boty… ale obchodnik by zaplatil soudni vydaje, coz by byl nasobek ceny bot, a hlavne nasobek na entou ceny postovneho, kdyby to poslal vyrobci na posudek.

          0 0
          • buzekpar  

            Nevím jak jinde, ale tam kde jsem já pochodil – a nebyl to ode mě pokus o vrácení peněz nebo novější kus – jsem měl pocit, že prodejci nešlo o nějaký posudek vyrobce(a jiné blbiny, kterými se tady ohánějí „podnikatelé“) nebo znalce, ale o snahu vyjít zákazníkovi vstříc na základě viditelné vady.

            0 0
            • kcvalin  

              Paklize nekdo problem vyresil ke spokojenosti obou stran, tak je vsechno v poradku…

              Ja mam jen pocit, ze v Cechach prodavaci berou vec do vlastnich rukou casto na ukor klienta a casto jim to vychazi.

              0 0
        • pavlix  

          Jsem prodejce, pokud prijde reklamace o nicem nerozhoduju a zaslu vec k reklamaci vyrobci (dovozci), ten bud vec opravi, nebo vymeni za novou, nebo zasle vyjadreni ze reklamaci neuznava. Nerozhoduju o reklamaci, to at si rozhodne vyrobce, stoji me to pouze 5 min. a 80,– Kc PPL. (99% reklamaci je vyrizeno kladne a do 10 dnů)

          0 0
          • kcvalin  

            Takhle by to melo byt – tvych 80Kc mas v marzi – pricemz je to zalezitost ted tipuju kazde 20te transakce.

            Problem je, kdyz dodavatel nebo vyrobce rozhodnou v neprospech klienta a ten s tim nadale neni spokojeny… Nejsem pravnik, ale obecne mam za to, ze ceske soudnictvi neni jednoduche a obecne domoct se spravedlnosti v Cechach je pro hodne lidi nemozne.

            0 0
            • pavlix  

              Ze zkusenosti vim, ze vetsinou vyrobce (dovozce) reklamaci uzna a v nekterych pripadech i primhouri oko, ale je to jen o vztahu vyrobce (dovozce) s prodejcem. Pokud rozhodne, ze ne, tak k tomu da pisemne stanovisko, to ja uz jako prodejce neovlivnim a predam vse zpet zakaznikovi, tomu uz pak zbyva jen ten soud, pokud se citi v pravu. Ja uz jako prodejce pro vec vic udelat nemohu.

              0 0
              • Pavel100  

                V případě fungování velkých e-shopů:

                1. jenom 80Kč PPL je *********:-) … zákazník to musí poslat tobě a ty po

                vyřízení reklamace zase jemu (pokud to teda není kameňák) a to máš další náklady

                1. Jestli někdo něco reklamuje tobě jako prodejci a výrobce nebo dovozce

                reklamaci neuzná, tak to zákazník řeší s tebou a nějaký posudek ho nemusí zajímat…hlavně pokud jde o dovozce, kteří žádné záruky neuznávají a tito v případě jakéhokoliv problému soudně se zákazníkem za tebou stát nebudou

                0 0
            • Rychlej turista  

              Žiješ v právním státu a proto se u soudu domáháš svého práva, ne spravedlnosti. Spravedlnot není totéž, co právo a v právním státu taky platí „čím víc právník – tím víc spravedlnost“. Takže krátce řečeno v právním státu má u soudu navrch ten, kdo má oporu v zákonu a k tomu dobrého právníka. Rozsudek tak proto často bývá sice v souladu s právem, ale v naprostém rozporu se spravedlností. Výhoda právního státu je ale taky v tom, že s tímto stavem jsou všichni srozuměni a počítají s tím, což třeba v USA dovedli až do absurdní dokonalosti.

              0 0
              • pelhrimov  

                BINGO, to jsi trefil dobře. Něco podobného zaznělo před mnoha lety v rozhovoru s prominetním právníkem Tomášem Sokolem. Řekl něco na způsob: Proboha, hlavně nechtějte, aby soud hledal nějakou spravedlnost, ten jenom rozhodne podle práva.

                0 0
      • juli  

        No nevím, chtěl bych vidět obchodníka jak řeší reklamaci s výrobcem na druhém konci světa, bo u nás jich moc nezbylo, ale ty jsi měl spíš na mysli dovozce.

        Jinak to, že reklamaci podle zákona řeší prodávající asi víš. S kým to konzultuje on, je na jeho uvážení, ale bude to pravděpodobně, zase jeho dodavatel, čili v naprosté většině případů zase jenom obchodník.

        0 0
        • Marccoo  

          Reklamuji kde jsem koupil,další postup mě nezajímá!

          0 0
          • juli  

            Samosebou. A proč mi to píšeš?

            0 0
            • Marccoo  

              Pardón,už se to nikdy nestane!:)

              0 0
              • juli  

                No, reagoval jsi tak, jako kdybych zpochybnil, že je potřeba reklamovat u prodejce. Proto se ptám ;-)

                0 0
          • kcvalin  

            No, prave ze v tomhle pripade to Marfy1ho asi zajimat musi, protoze v jeho pripade mu prodavajici nevysel vstric…

            0 0
        • kcvalin  

          Jo, tak jsem to myslel.

          Je jedno jak je poskladanej retezec – jen dany prodavajici by o tom mel trochu neco vedet a jednat se spravnymi lidmi, aby v pripade sporu nemusela byt odpovednost na nem.

          0 0
          • juli  

            S tím samozřejmě souhlasím.

            Je tady ovšem ještě drobný zádrhel, který by možná bylo dobré vědět. Ten je ve vztahu prodejce a jeho dodavatel. Reklamace v tomto vztahu se řeší podle Obchodního zákoníku, který nehovoří nic o lhůtách pro její vyřízení, na rozdíl od Občanského zákoníku, podle kterého je prodavající povinen řešit rekalmaci ze strany koncového zákazníka do 30 dnů.

            Z toho plyne mnohdy neochota prodejce vyřešit reklamaci kladně z obavy, že mu jí následně dodavatel zamítne, navíc po kdovíjaké době a šunt mu zůstane na odpis. Je pochopitelně na prodejci, jakým způsobem si tuto záležitost ošetří ve vztahu ke svému dodavateli, ale vím, že je to mnohdy hodně složité. Takže to „krámskej“ taky nemá jednoduché.

            Ale tohle samozřejmě koncového zákazníka oprávněně zajímá.

            0 0
            • pavlix  

              Prodejce a dodavatel je z me zkusenosti v dobrem vztahu, bo dodavatel si vazi kazdeho slusneho prodejce a vychazi mu vetsinou vstric, je to jen o vzajemnem vztahu. Jak pisu o neco vys, vetsina rekamaci je vyrizena kladne a v kratke dobe, je to jen lenost prodavajiciho poslat vec k reklamaci k dodavateli.

              0 0
              • juli  

                To je moc dobře. Kéž by byli všichni takoví :-)

                0 0
              • krokus  

                Jen pro zajímavost: čemu říkáš krátká doba? Teď jsem reklamoval vidlici, čekal jsem na ni rovné 3 týdny. To čekání bylo pro mě dlouhé, ale možná jsou 3 týdny ještě ok…

                0 0
                • brochmil  

                  Tak tos měl pech.Moje zkušenost se je taková že jsem reklamoval vidlici u Švece a po tel. byla domluva a po 5prac. dnech jsem ji měl zpátky a v poho.Je to asi jen o přístupu daného prodejce.

                  0 0
                  • krokus  

                    Spíš se to asi zdrželo u prodejce. Do Cykloexpertu jsem to dával v pátek, ale vím, že ke Švecovi to neposílali dřív než ve středu. To mi nepřipadá úplně v pohodě…

                    0 0
                    • brochmil  

                      ja jsem volal i prodejci a ten me prave odkazal rovnou na Švece.Kdybych to mlel přrz prodejce tak cesta by byla.Jablonec,Náchod,P­ísek a zpět.To bych se z toh op…chal

                      0 0
                      • krokus  

                        Jelikož Cykloexpert i Švec jsou v Praze, předpokládal jsem, že by to mohlo být rychlé.

                        0 0
                        • brochmil  

                          to že je Švec v Praze jsem neměl potuchu.Ja to posílal rovnou do Písku a nikde jsem se o Praze nedočetl.

                          0 0
                          • krokus  

                            Jej, omlouvám se, koukám, že je vážně v Písku. Roky jsem žil v domnění, že to je pražský obchod. Ještě jednou promiň.

                            0 0
            • juli  

              sakra, na konci mělo být „nezajímá“

              0 0
      • Volf  

        Co na tom nechápeš. Máme genenticky zakódováno škodit a prudit. Každý kdo má do zadku díru se snaží být důležitý a o prodavačích to platí dvojnásobně. Nikdo za pultem / pokud to sám nevyrobil / nemá sebemenší právo jen poznámkou zpochybnit reklamaci. On je tam od toho aby reklamovanou věc přijal. Nedávno běžel v televizi pořad kde ukazovali skrytou kamerou jak probíhá reklamace u nás a v Rakousku nebo Německu. Tam nebyl problém ani se ztraceným záručním listem nebo s paragonem. Dokonce si sami vyhledali transakci kartou. A také neřešili to jak je u nás dobrým zvykem, že věc pošlou na opravu atd. Chceš zpět peníze, tak tady je máš. Tak by to mělo vypadat. Ne nadarmo se u nás říká dej volovi moc a vymyslí lejstro nebo výmluvu.

        0 0
        • scret  

          nejede pausalizovat, vzdycyky je to o lidech a pitomec muze stat jak pred pultem tak i za pultem…

          Kazdopadne prodavac by mel doddrzet nalezitosti ktere Reklamacni rizeni ma, pokud ne, muzes ho na to upozornit, prip. jeho sefa, pripadne COIku…

          Ze svy zkusenosti, kdy jsem sam delal kramskyho cca 2 roky, vim co lidi kolikrat na drzovku prijdou reklamovat…

          0 0
          • Volf  

            To s tebou naprosto souhlasím. Možná by to chtělo i větší legislativní ochranu prodávajícího, který by měl v případě neuznání reklamace nárok na úhradu přiměřených nákladů s pojených s vyřizováním neoprávněné reklamace právě od reklamujícího. Čili v praxi by to mělo vypadat tak, že při reklamaci reklamující podepíše poučení ve smyslu co bude následovat v chvíli kdy se reklamace zamítne s tím, že prodávající odhadne náklady spojené s vyřízením / nějaká možnost odchylky z odhadnuté ceny max. 10 % / a bez zbytečného mlácení pantem se to začne vyřizovat. Reklamuješ neoprávněně? Tak to zaplatíš i s chlupy. Celý můj předchozí příspěvek vycházel z toho, že reklamace je oprávněná, ale je fakt, že reklamací poslední týden před koncem záruční doby se objevuje jako hub po dešti.

            0 0
            • scret  

              no, to je tezky, toho bych se bal… „Chces reklamovat? zaplat!“ to aby se potom clovek vubec bal neco reklamovat:)

              Osobne si myslim ze je to dobre udelane tak jak to je, takovy zdravy kompromis…

              Malokdo vi, ze prodavajici nemusi reklamaci vubec prijmout, ma na to tusim 3dny na zhodnoceni, pokud se mu zda reklamace neopravnena… ze sve zkusenosti zase ale vim, ze to snad vubec nikdo nedela a rovnou prijima a nasledne preposila svemu dodavateli (at uz je to vyrobce nebo zastupce). To aby nevypadal obchodnik spatne a hlavne malokdo to od prodavace pochopi… 99% lidi si mysli ze prodavac musi nutne znamenat podavac…

              0 0
              • Rychlej turista  

                Mňo, já teď reklamoval modem Axesstel, co jsem pořídil na internetu. Volal jsem do kyslíkárny O2, co s tím a tam mi řekli, že reklamovat musím u autorizovaného prodejce, což je až někde ve Varech. Zkusmo jsem ale prubnul prodejce O2 v Chebu, ten mi modem ochotně přijal a poslal. I by zapůjčil náhradní, ale už žádný neměl. Modem byl podle protokolu opravený už za 10 dní, ale ještě týden si Chebský prodejce dopisoval se servisem, abych nic nemusel neplatit.

                Takže chebský prodejce mi nejen přijal reklamaci, kterou nemusel, ale ještě se postaral, aby byla vyřízena pořádně a já tak nic neplatil za novou baterku, protože i když ta stará už byla byla po záruce, tak její smrt zřejmě způsobil ten modem. Takže měl se mnou akorát práci a nic z toho.

                0 0
            • Jarda  

              Naklady na reklamace ma snad prodejce zahrnute v marzi, ne?

              0 0
    • jan_hrusa  

      Už jenou tu byl problém s nějakýma bezdušovýma pláštěma u Bikesportu. Každopádně u nich nakupuji již několik let a nikdy nebyl žádný problém. Řekl bych spíše naopak…velká spokojenost. Takže bud opravdu neví nebo jsi měl tak trochu smůlu na jejich neochotu…

      0 0
      • krokus  

        No, problém. To byla ta záležitost s Radkem Hulánem, ne? Pokud si dobře vzpomínám, Bikesport z toho vyšel jako vítěz:-)

        0 0
        • bagr  

          Hulan je bohuzel peknej debil,kterej schvalne vytvari problemy aby mohl prudit.

          0 0
    • sfinga  

      Vážený chlapče, nech si své výlevy zlosti na jiný server, a nezasírej s tím BF. Tady na to není nikdo zvědavej. Pořád brečíš, že ti vypadla osička. No bóže, tak vypadla, mě jich vypadlo už několik a neléčím si svůj komplex na BF. Prostě si kup novou přezku, nebo si ji vyrob a nebo si běž žadonit do XCR. Oni tě tam jistě uvítají s otevřenou náručí a dají ti vše zadarmo.

      od Tomáše beru každoročně dost zboží, a nejen to cyklistické a nikdy sem neměl žádný problém. Možná by stačilo svednou zadek ze židle a od PC, dojít k telefonu, zavolat mu a rozumně si to vyřešit.

      0 0
      • beranek666  

        nás zajímají jak se chovají někteří prodejci. proto takovéto postřehy jako má tady kolega, uvítáme. já si rozhodně nebudu kupovat zboží od prodejce, který se nechová seriozně. nebo to se tady musí jen chválit?

        0 0
        • přišlapávač  

          problém je v tom, že se tu řeší jeden případ, kdy se něco nepovedlo, narozdíl od tisíce dalších transakcí, který probíhají v rekordním čase a ke vší spokojenosti (cena, rychlost,…), takže asi tak ;-)

          0 0
      • Marccoo  

        Rozhodně bych tvůj příspěvek blokoval,chlap­če!Tohle vlákno jsi zasral jedině ty!

        0 0
        • sfinga  

          proberte se a nebrečte… Poslední dobou se na BF řeší strašné kraviny, a bohužel často jsou jejich aktéři nově registrovaní účastníci. Zlaté staré časy BF.

          Rád bych slyšel názor i druhé strany, tady se navážíte do Budiny, aniž by měl šanci reagovat.

          0 0
          • mr.antik  

            On je to spíš problém komunikace, jinak se komunikuje mejlem, jinak telefon a jinak na veletrhu na stánku.

            0 0
      • Medunka  

        Souhlas.

        Zakladatel by sem mohl dát emailovou komunikaci. Překopírovat emaily.

        Šlo o teoretický dotaz na teoretickou reklamaci. Obchodník boty neměl k dispozici tedy teoreticky napsal možný závěr reklamace a zakladatel tady z toho dělá kovbojku, jak je obchodník špatný.

        0 0
    • jecnak  

      Tedy vlastne jsi nereklamoval, ale jen prudil prodejce mailem. Fakt nechapu na co maj lidi dneska cas. Myslim si ve zkratce totez co Sfinga.

      0 0
      • Veeteck  

        Prudil? Nakupem nechal vydelat podejci cca litr a on neni ani schopnej zvednout telefon a zavolat dovozci XCR, jestli se s tim nahodou nesetkali. Mozna ani nemohl, treba to byl sedy dovoz… Jsem rad, ze opet nekdo upozornil na to, ze u takovych kramu vse funguje skvele do chvile reklamace.

        0 0
        • jecnak  

          Problem je, ze tu neslo o reklamaci, ale o co by kdyby.

          0 0
    • Snipp  

      Mel sis to koupit u XCR Svorada kdyz je ten shop tak skvely, ale proc si to neudelal?? ze by ta cena?? s tim to shopem mam skvelou zkusenost kdyz se spozdili nebo neco nemeli jeste jsem na to dostal slevu.

      0 0
    • Volf  

      Mám od nich Sidi Eagle, protože je nabízeli za velmi luxusní cenu.

      0 0
    • roud  

      Nechápu co řešíš nic si nereklamoval a to že v BS o tomto problému nevěděli neni nic strašnýho opravdu můžeš bejt první kdo od nich měl tuto závadu nebo kdo s tim za nima přišel…

      0 0
    • Kynio  

      Stále je bikesport solidní obchod? Ceny mají opravdu asi bezkonkurenční. Navíc koupí věcí v setu se docela dost dá ušetřit..

      Jen se mi ceny zdají podezřele nízký..je někde háček? :)

      0 0
    • radek80  

      mám v rodině tři páry Sidi a všechny od Budiny. Osičky drží bez problémů. Věřím, že Budina o takovém problému neví.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.