Zdarec,
nechtene jsem zkratil retez o 2 clanky vic nez jsem mel. Mam Rival AXS XPLR 40–10/44. Ma smysl zkouset, jestli to na tech 112 clanku pujde nebo to bude kratke?
Diky za radu.
Zdarec,
nechtene jsem zkratil retez o 2 clanky vic nez jsem mel. Mam Rival AXS XPLR 40–10/44. Ma smysl zkouset, jestli to na tech 112 clanku pujde nebo to bude kratke?
Diky za radu.
nooo, věštecká koule mlčí, nevím na základě čeho máme uhádnout jakou délku potřebuješ, a jak byl předchozí řetěz přesně zkrácený???
Jj to jsem vynechal. Spravne tam byl 114 clanku. Ja to zkratil tak blbe, ze me tam zbyl vnejsi cep(samice nebo jak se tomu rika). Tzn. na 113.
Dalsi moznost je tam vratit ten starej vytahlej nyt, ale to nevim jestli vubec jde.
chápu, ale nejde to posoudit, vyzkoušej nahodit, a opatrně zařaď velkou na kazetě . pokud to pujde a přehazka bude mít rezervu tak ok
pokud ne musíš pomocí druhé, ideálně nové spojky kousek nadstavit
Pomoci druhe, idealne nove spojky myslis co? Jako nyt nebo rychlospojku?
sram řetězy se nenýtují, rychlospojku
nouzově než koupíš novou, můžeš použít i tu starou
Aha, takze uz to nikdy neprodlouzim? Protoze rychlospojku tam nedam, ne? Kdyz sem to roznytoval tak blbe, ze koncim vnejsim cepem.
tak ten půlčlanek odnýtuj! aby šla dát spojka
To jsem si taky rikal, ale to budu porad na 113 misto 114, ne? Ale asi teda lepsi jak 112.
A muzou byt 2 rychlospojky za sebou?
hned za sebou není dobře,
řetěz zkrátíš víc a vložíš potřebný kus řetězu co ti zbyl
Jj, doslo me to hned, jak sem to napsal.
Jinak myslis, ze tam tu starou spojku nemuzu nechat? Nerad bych to pak zas sundaval.
však nic sundávat nemusíš, je rozpojíš starou a dáš novou :D
Nj, je s tim jebani trosku. ???? Kazdopadne diky za rady.
Tak vymeneno se starou rychlospojkou. Proc je pak treba menit za novou? Ta stara na ktere je najeto cca 2500km by mohla prasknout?
Ojíždí se stejně jak řetěz ,
Po jednom řetězu asi problém nebude, a šlo by to dojezdit.
Ale nová je jistota :D