Určitě to tady se řešilo!!!
Určitě to tady se řešilo!!!
určitě joooo
hledej
Nemáš odkaz?
A může se mi někdo divit, že už té lenosti mám plné zuby?
Já ji měřím okometricky.
Oko není blbec??? Co tak nějaký brutální výpočet? Nebo nějaká finta??
buď to hraješ nebo si letadlo?
Tak vezmi laserovou nivelačku a vidíš hned i bez výpočtu :)
To zní dobře? Jen nemám tucha, co je laserova nivelačka ???
Finta je jednoduchá, podívám se, proti kterému pastorku je který převodník a je to. Nejvíc to řeším na dětských kolech, kde je zpravidla klika na čtyřhran a dá se laborovat s délkou osy, u HTII to moc neřeším, tam se stejně max. dá dát podložka. Na brutální výpočty se můžu leda …
Není to moc snadný zařadit střed kazety a vidět kam ten řetěz jde? :)
Hodně věcí řeším oblíbenou metodou „žaves“ – ŽÁdný VElký S*aní ;)
vem si provázek sundej řetěz…
já takhle měřím u kol stopu-zda nemám štafle
vemeš ideálně posuvné měřítko a změříš
Měrku neokecáš..
Přijeď.. změříme.
+1
To asi bude lepší než provázek…
mě zatím obyčejný vázací provázek nikdy nezklamal!
Šťastný to muž. Jsi asi jediný, který je schopen provázkem změřit řetězovou linku, kde se hraje na desetiny mm.
cože na desetiny?
a já žiju asi v bludu a vždycky mně šlo o to, aby převodníky ladily s kazetou (pastorky) -měly stejnou řetěz linku-a tam plus/minus 1 milimetr roli opravdu nehraje!
PS: ale pokud vím , tak dotaz je na řetězovou linku u zadního náboje..a tam snad posuvka a pár jednoduchých výpočtů stačí-tedy pokud jde tazateli o číselnou hodnotu a neladí předek/zadek
Dík za odkaz, hm to zvládnu. 1mm taky řešit nebudu.
Jen ta tabulka sram i sh linka 46.9 sh grx i sram rival myslím. Sh mtb 48,8 je v tom pěknej bordel.
Tak ona řetězová linka se u předního náboje nevyskytuje, že ano? Nicméně, výrobci jsou asi padlí na hlavu, když někde uvádí 48,8 mm.
Uvádět si mohou co chtějí, realita stejně na přesnost desetin zdaleka nehraje. Stačí jinak zafrézovaná středová mufna, o kousek jinak navařená mufna, barva na dosedacích plochách, každý náboj má ořech posazený trošku jinde atd.
Hrát si u řetězové linky na desetiny je vtipný. Navíc co to vlastně řeší, teoreticky zcela rovný řetěz na jednom jediném převodu cca uprostřed kazety.
A to ta kazeta musí mít lichý počet převodů.
A převodníků taky :-)
Par prispevku vzad jsi psal milimetry a ted uz desetiny ;). Bez urazky, ale tipuji te na nejakeho prodavace v cyklokramku ;).
Reaguju na příspěvky řešící desetiny, to je úplný nesmysl.
Ani na nějakých 1–3mm nezáleží, jaktože u 2×11 můžou fungovat všechny kombinace…
3mm boost a 6mm neboost. Zamenu prevodniku pozna skoro kazdy uz na stojanu, natoz v tahu.
Jako třeba já… omylem koupený 0 mm offset na GXP. To byla kakofonie… že padal řetěz furt, ani neuvádím..
To, co zmiňuješ v prvním odstavci je neduh levných rámů.
Bavíme se pořád o systému 1× něco, kde CL má poměrně dost zásadní vliv na chování řetězu ne jednotlivých pastorcích, zejména (zájmena). Padá řetěz
Podobnou sestavu jsem taky vyděl od sram gpx i když řetězová linka seděla dost slušně + –0,5mm. Odlazena podle šablony, tak zvonila jako ta svině.
Jel jsem s jedním známí a ten měl na kole sram 1×11 už nějaký lepší bajk a taky zvonil jak kašpárek. Ve značkové prodejně mu řekli, že to tak dělá a že jsi zvykne cha, cha.
LOL