• Henley

    Kdo má zájem o účast na srazu majitelů Morati, termín 19.-21.9. 2014, farma Ptýrov

    0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • cuki  

      když už píšeš o retro weekendu, Je nějaká šance, že by legenda ožila třeba i pod jiným jménem? Nebo je to vzhledem k náročnosti zpracování titanu nepřekonatelný problém?

      0 0
      • scalar  

        Podívej se o příspěvek výš :-)

        0 0
      • Henley  

        Morati bylo a tyto kola jsou nenapodobitelný díky unikátní technologii, kterou neměl a nemá nikdo jiný. Nástupce by musel vyrábět ve stejné fabrice ale neznám tamní poměry, abych to zamítal, ale vzhledem k událostem před lety, o tom pochybuji. Všechny ostatní značky můžou být unikatní zase v něčem jiném, ale ani Superior, Henley Titanson či Festka nebudou Morati a to je hodnota, kterou si vlastníci kol Morati uvědomují.

        0 0
        • kubad  

          proč by nástupce musel vyrábět ve stejné fabrice?

          stačí aby někdo koupil značku od současného majitele, to je tuším pořád Honeywell Aerospace.

          a může to klidně rozjet v číně :(

          ale kdo by to kupoval netuším, technologie jsou dnes dál toho bych se nebál

          0 0
          • ThOOmi  

            nemyslim si, ze by se vyplatilo koupit znacku Morati. To by museli byt blazni do te znacky a mit velky kapital na rozjezd. A myslim si, ze by to v Cine nedelali, ikdyz kdo vi…

            takovej priklad-Favorit Rokycany. Borec odkoupil znacku a zda se mi, ze to nejak vysumelo…

            0 0
            • kubad  

              taky si myslím že je to nereálné, ale byla to jen reakce na předchozí příspěvek

              0 0
            • scalar  

              Tak při nejhorším může dělat trouby Mora v titanovém designu :-)

              0 0
          • Henley  

            Technologie se posunuly v tváření titanových trubek, ale vaří je všichni ručně v ochranné atmosféře inertního argonu (TIG ), nikdo nemá laserové svařování. Morati vyrobené v jiné fabrice nebude nikdy to původní Morati. Já ty kola nesbírám kvůli nálepkám na rámu, ty se mi ostatně ani nelíbí, ale kvůli nenapodobitelnému rukopisu a inovativním konstrukcím na tu dobu mimořádným a jsem hrdý, že to vzniklo v Čechách.

            0 0
            • kubad  

              ano souhlas, na tu dobu, dnešní rámy jsou o generace dál

              bohužel osobní zkušennosti

              0 0
              • cuki  

                ono nejde ani o ten titan ať se to pro mě za mě jmenuje třeba moraal :-D

                Jde o to že duchovní vůdce Svatopluk Zatloukal měl koule na to zkusit něco jinak a málo toho zrovna nebylo.

                Jezdil jsem v teamu ve kterym jsem byl jedinej čech a kolegové z Kanady, USA, Etiopie i Zelandu o této značne nejen věděli, ale i ji uznávali jako kultovní průkopnickou značku.

                Zatímco u nás kupujeme Specialized, Trek a spol hlavně proto že je to made in USA, ve světě kupovali morati proto že tam bylo něco víc. Morati neprodával marketing (ten to spíše brzdil), ale preciznost nejen spracování ale i návrhu.

                troufám si tvrdit že v inovacích a vlastní cestě je dál než takovej Cannondale…

                0 0
                • kubad  

                  tos dost přehnal :D

                  0 0
                  • cuki  

                    Vážně? V čem?

                    0 0
                    • kubad  

                      ve všem, co konkretně teda Morati přineslo, pojdmě to s Cannondale srovnat

                      0 0
                      • scret  

                        ty jim dneska chces rozdupat babovicky vid?:))

                        0 0
                        • kubad  

                          no má smůlu že si vybral značku které toho fakt nastřílela asi nejvíc :D

                          0 0
                    • cuki  

                      nové návrhy a řešení:

                      titan svařovaný technologií, kterou by bikeový svět nepoznalo, extrémně odolná titanová vidle, kotouče na silničkách (i když to já moc neuznávám, ale za to to respektuju), unikátní Morati Stays, odpružený představec, unikátní kliky myslím že dosud nepřekonané, hydraulicé a elektrické ovládání řazení, duté kliky s karbonovym unašečem, kladkové ovládání řazení, m-bars,…

                      Hodně věcí se nakonec později v bikeovém světě uchytilo, jen třeba pod jinou značkou. a narozdíl od oceli a Al, je vývoj Morati víceméně samostatný. Zatímco na Al rámech se podílelo mnoho firem v Ti jich tolik nebylo.

                      A Cannondale? sice si jede vesmes svou cestou, rozporuplná Lefty (předchozí systém headshock nedělali pouze oni), ano BB30 dobře, kliky holowgram sl ale jak dlouho po Morati?, jestě něco asi bude, třeba někdo doplní… Jejich rámy nemohu hodnotit jel jsem na jednoum a nic moc, ale to je dáno hlavně tim že jsem ho měl zapůjčen a nemohl jsem si upravit geometrii k obrazu svému

                      0 0
                      • karliner  

                        Ty jo. Takovejch unikátních řešení a pár let po zavření po tom pes neštěkne.

                        0 0
                      • kubad  
                        • BB30 a SL kliky jsou 2001 a jsou pro svět mnohem většímpřínosem nežkrásný ******* Moratis klikama

                        (navíc fungují hned od začátku)

                        • Headshock/Lefty cením mnohem víc než Ti vidlici Morati

                        Lefty je od 1999

                        • v technologii u hliníku toho u C dokázaly taky moc, trubky OSprůměrů, 1,5" hlava,BB30

                        softtail se zdvihem 63 a pak 110mm !!!

                        a pak spousta a spusta různých drobných nápadů, jen tak naokraj pár foto

                        0 0
                        • cuki  

                          no bb30 zase jako výhru nevidím já. sic tužší, ale ložiska se serou daleko víc než u klasiky. Ano první gen morati klik byla špatná, ale druhou uý to srovnaly. takovej cannondale měl každou druhou vezi fatty problémovou a nikdo nic neřekne.

                          Na druhou stranu na to jak je to složité řešení na některá enormě namáhaná místa, tak je vůbec z podivem že to funguje. Mě osobně by na tom vadila nestejnoměrnost kola )i když je to cool)

                          0 0
                          • kubad  

                            tolik řeší a přitom sem to v životě nejel stačilo napsat :D

                            0 0
                            • cuki  

                              nechápu tvou tvou reakci :-( na letině jsem jel, na silničce od morati taky, ale ani jedno jsem nevlastnil. Teď když o tom přemejšlim tak mam na kole od cannondale kliky, protože dělaj jedinej dvojtalíř, co mě vyhovuje rozsahem 44/29

                              0 0
                              • kubad  

                                no vidiš a já mám 44/29 na klikách Middleburn a Race Face taky

                                0 0
                                • cuki  

                                  jo fsa taky ale za 13 RF jsou asi za 9 :-(

                                  nicméně super kombinace na 26"

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    jo na tom sem závodil kdysi :D

                                    teď už hehe povoluju převody

                                    0 0
                                  • Vilém  

                                    No tak vyhrab nejaky stary kliky s 5ti packou a mas to za pusu. Pokud pouzijes neco slusnejsiho, tak to bude mnohem tuzsi, nez ty co mas.

                                    0 0
                                    • cuki  

                                      no ty pravě mam od cannonu slka, ale pětipacku dělá jestě někdo jinej? Kliky byly v pohodě ale musel jsem vyněnit pčevodníky, tak jsem koupil jehce jetý ty samý se zdemolovanou klikou za 1800 a víc bych do toho asi nedal. Dneska jsem to byl projet a překvapili stejně jako šaltr od sramu akorát na gripshift si asi nezvyknu

                                      0 0
                                      • kubad  

                                        na čem ta SL ka máš?

                                        0 0
                                      • Vilém  

                                        Tak to ano, to je trochu jina:) Ja si tak jaksi myslel, ez mas ty stary Cody, co daval Kubad foto nekde vyse, to bylo blato. Ty tvoje na tom asi nijak zle nebudou.

                                        0 0
                                        • cuki  

                                          ja vubec netusim co to je za kliky nikdy jsem je neviděl nic moc extra to nebude koupil jsem je kvuli tomu rozsahu převodů.

                                          je na nich cannondale cx2 sl competition. Nic se mi o o nich vygooglovat nepodařilo. Až uříznu přebytečnej krk koupim o 10 čísel delší představec tak uvidim, co znich vymáčknu.

                                          0 0
                                          • Vilém  

                                            Tak k tomu jsem nenasel nic. Vyse jsem myslel, ze mas hollowgramy. Takze to bude spis to co jsem myslel ja, tzn to blato.

                                            0 0
                                            • cuki  

                                              Ty cody i když jiný jsem taky kdysi měl a to se stim nedá srovnat, ale tuhý jako HT2 nejsou, zase doufám že dýl vydržej. HT2 jsem sice moc nejezdil, ale vyměnit 3× ložiska za 5k Km je fakt šílený (xtčkový kliky), pořád jsem to měl rozebraný. octalink sic občas trochu vrzal (ale to se dá dost potlačit), ale zato jsem na střed ani kliky nešáhnul tak 15–20k Km a to jsem jezdil většinou LXkový kliky, tedy žádnej super model. Takže ono je to vždy něco za něco. A nebo koupit klika za 10k a více a taky to neni jistota kvality.

                                              Spíš by mě zajímalo co to je za model, je mi divný, že jsem o něm nic nenašel. Vzhledově vypadaj dobře a ty převodníky vypadaj že budou mít dobrou výdrž

                                              0 0
                                              • kubad  

                                                dej foto takhle je to debata o ničem

                                                0 0
                                                • cuki  

                                                  hledám po netu hledám a nic a najdnou…:

                                                  http://www.bike-forum.cz/…il-4664.html

                                                  oba dva je znáte dle komentu :-D

                                                  nejsou to úplně oni maj jinou barvu a prevodníky vypadaj na trochu jinej materiál váha 570g ale neni to moc přesně zváženo čili by to asi i sedělo, ale jako úplný bláto mi nepřijdou… Mám se něčeho obávat?

                                                  0 0
                                                  • kubad  

                                                    ¨no ja měl u svých problémy s povrzáváním mezi klikama a octalinkem, vypadali dost podobně

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    Jo tak to jsou ty, co jsem puvodne myslel. Mam je na jednom kole, ve verzi na 4 hran a ta nizka vaha je znat. Krouti se jak hadice.

                                                    0 0
                                                  • cuki  

                                                    tak pokud se kroutili v ose tak to octalink vyřešil. Když to srovnývám z běžnejma klikama, tak za tim super a zatim ani nevržou (musim zaklepat) :-)

                                                    Pčechod ze čtyřhranu na cokoli jiného je obrovským skokem vpřed, nechápu jak jsem na tom mohl kdysi jezdit :-)

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    No prave osa tomu myslim moc nepomuze. Neco malo urcite, ale hlavne se krouti vlastni kliky.

                                                    Na stejne XT 4hran ose jsem predtim mel stary LX a po jejich sundani a instalaci Cannonu (Cody) jsem se nestacil divit.

                                                    0 0
                                                  • cuki  

                                                    Hmm to je dost zváštní na tuhosti přijde nejvíc zásadní ta osa a hlavně jsem ji trvale vyžvejkal na jednu stranu v místě záběru. u octalinku i ISISu je to už o něčem jinym, tam už se opravdu může kroutit pouze ta klika. a je pravda že kliky HT1 jsou v tomhle ohledu pevnější, ale u HT2 jsou kliky tvaru i materiálu většilou na způsob těchto. Měkké by mohly podle mě být pokud by neprošli stejnou úpravou kování a nebo byly z jinačího materiálu, ala některé obyč truvativy. Tu codu jsem jezdil hoodne starou a tam byl materiál taky nahovno, ale to je hodně přes 10 let zpátky. A víc než to mě vadila (ne)kvalita pčevodníků. To jsem měnil pčevodníky (tedy i kliky) společně s kazetou

                                                    0 0
                                              • Vilém  

                                                Clovece pokud ti vydrzel octalink 15–20tkm, i kdyz na silnicce, s kterou nemam zkusesenost, tak to je asi dobry. Na horaku mi nikdy nevydrzel vic jak 2–2,5tkm bez vaklu.

                                                0 0
                                                • cuki  

                                                  nn na MTB, ale nejezdil jem s tim žadnej DH, Na extrémy jsem měl většinou zimáka (teda pokud se to tak dá nazvat-spis kolo na dodělání) A vaklem mi ostalink nikdy netrpěl, jen mi šíleně vrzal a pak jsem spoje mazal takovou sračkou na plošnáky a od tý doby nic, je pravda že ze začátku jsem o octalinku mohl pět samou slávu když jsem přešel ze čtyřhranu, to mi přišlo všechno super. i když neni čtyrhran jako čtyřhran. Jednou jsem musel kliky uřezat flexou protože se nedali sundat. Ty ložiska byly ale hodně dobře zapouzdřený. A jednou jsem ho pravda zničil velice záhy taky po pár tisících, ale to přičítám spáš vadnýmu kusu anebo tim že jsem v zimě skoro měsíc nejezdil a sůl ze silnic tam asi stihla udělat svoje. Pokud člověk jezdí v zimě deně tak to tomu kolu uškodí mnohem méně než když jezdí občasně…

                                                  0 0
                              • Vilém  

                                44/29 slo dat na jakoukoli MD petipacku.

                                Pravda je ta, ze s touto kombinaci zacal prave Cannon.

                                0 0
                      • kubad  

                        ještě ty fotky a bylo by toho mnohem víc

                        0 0
                        • cuki  

                          tak ta poslední fotka je slušnej úlet, musel jsem do toho pěknou chvíly koukat než jsem zjistil co to vlastně je :-D

                          0 0
                      • scret  

                        aha…:)

                        Ikdyz nejsem zastance cannonu, morati jsem kdysi taky chtel a je mi sympatictejsi, tak to cos napsal je nesmysl… zamerne snizujes zasluhy cannonu a az moc vyzdvihujes ruzna reseni Morati…

                        Kliky byly samy o sobe dost pruser… Prvni generace praskala, druha uz byla udajne lepsi…

                        Pevna vidle je pevna vidle…

                        HHydro a el.ovladani razeni? zrejme nejsem takovy znalec, ale myslel jsem, ze s timhle prisel uplne nekdo jiny…

                        0 0
                        • borda  

                          No, fatty mam treti, podelaly se vsechny (jedna uplne nova pri prvni vyjizdce, druhou jsem koupil jetou, ta byla v prdeli, treti skoro nova, taky na hovno). Osobne znam jenom dva dalsi lidi, co ji maji. jednomu se taky podelala prakticky hned, druhej je cd magor, co ti je schopnej do oci tvrdit, ze fatty musis halt castejc foukat :-)(coz bych i akceptoval, kdyby castejc neznamenalo kazdou druhou vyjizdku v terenu. Zvlastni je, ze na silnici drzi).

                          Z ty vidle proste bud chcije olej, nebo utika vzduch.

                          Takze bych je taky nejak extra neglorifikoval.

                          Kolo od nich uz jedine silnicku. Jsou to pekny veci, ale nestoji to za ty potize a vecny srani se s tim.

                          0 0
                          • alinceb  

                            V rodině jezdí 2 fatty už hodně dlouho a obě jsou v cajku. A to jejich majitelé nejsou žádní fanatici a servis nechávají dělat tak jednou za 2 roky…divný.

                            Btw. píšu ti mail.

                            0 0
                            • borda  

                              Ne zcela divny – prvni byla verze s reboundem, ta byla proste na hovno.

                              Druha jak pisu – byla jeta a ja jsem blbej.

                              Treti proste nakej pech. Asi to bude tesneni na vzduchovy komore, opet bych rekl spis konstrukcni zalezitost :-(

                              Reseni je to jedinecny, zajimavy, lehky, ale za ty prachy na muj vkus trochu loterie no. Ted to mam na krosovym kole, tak me to moc nepali.

                              0 0
                          • scret  

                            problem fattyn i Leftyn je vseobecne ten, ze lidi serou na udrzbu… ale mas pravdu, zmetku bylo vic nez by asi bylo zdravo… holt dan za unikatni reseni…

                            Netvrdim a ani nechci, ze cannony jsou nejaka uber znacka, prinos ale v cyklo materialu se jim bohuzel neda uprit…

                            0 0
                          • kubad  

                            2000–2007 3 lefty a při nájezdu 6–7tkm za rok a až 20 zavodů celkem čočka

                            vzduch bez problémů, 1× začal chcát olej, po servisu zase OK

                            0 0
                            • kubad  

                              jo a ještě 2 roky Fatty na pivním kole taky cajk, tam akorát zlobil rebound :-(

                              0 0
                        • cuki  

                          aby to neznělo nějak špatně podle mě jsou obě tyto firmy top v tom co dělaj, ale morati je u mě prostě trochu vejš.

                          A hydro a el ovládání prinesl někdo jiný, ale morati s tim začlo

                          0 0
                          • scalar  

                            Elektricky ovládané řazení od Mavicu jsem měl v ruce někdy v roce 1992.

                            0 0
                          • kubad  

                            Eletrické ovládání zámku vidlice Cannondale od roku 2000

                            dálkově tlačítkem na řídítkách

                            0 0
                            • cuki  

                              njn zase to C, ale te%d sem lovil informace a našel jsem že C přičlo první s hliníkem, pokud je tomu opravdu tak, předčí to všechny své dosavadní ůspěchy dohromady. To si myslím že byl velmi výrazný posun bikerského světa vůbec.

                              I když teď vládne světu karbon. Zatim se ho trochu bojim, v jeho začátcích jsem dostal darem jednu sedlovku a když jsem po si po cestě do práce ještě ne uplně probuzen dával takovej jeden pěknej skok, tak nechybělo mnoho a mohl jsem si užívat analní sex s ulomenou sedlovkou…

                              0 0
                              • kubad  

                                však sem ti psal nahoře že zrovna C sis vybral blbě :D

                                0 0
                                • alinceb  

                                  :)

                                  Je pravda, že kdyby se zakousl třeba do Mirindy nebo Treku, tak by bylo těžký hledat argumenty…:)

                                  0 0
                                • cuki  

                                  Já ho vybral protože je u mě No.2 ne protože by to byly nějaký plečky

                                  0 0
                              • mr.nikdo  

                                Nebyl jeden z karbonovych pionyru taky v karbonu? Pak museli mechanici dovazovat kolo zavazim?

                                Fotku nemuzu najit :(

                                0 0
                                • scret  

                                  ty jses na nej vylozene zlej:)) nejdriv s barakem, pak to pokracovalo knizkama a ted tohle:))

                                  Co se tyka karbonu, jedni z prvnich byly snad Alan, Trek atd.

                                  Canon snad zkousel to spesl lepeni karbon/hlina spesl spojkama?

                                  0 0
                                • kubad  

                                  2000 ročník Carbon :D full 120/120 11kg

                                  0 0
                                  • scret  

                                    jj, Raven me taky napadl…

                                    Ted se tu mozna dockas odezvy, ze to praskalo… ale co si budeme nalhavat, kterej full v ty dobe ne:))

                                    0 0
                                  • cuki  

                                    To vypadá jako tescobike. Na tom jezdila moje žena v anglii do práce když ji ukradli kolo. Našel jsem to v jednom příkopu. Jen ta váha vyla malinko větší :-D

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      dělalo se to i v hlíně, to byl slušný ingot :D

                                      0 0
                                      • cuki  

                                        no u toho z prikopu si nejsem jistej ani tou hlinou, i když asi jo protože to vypadalo jako babeta, na tom už by žena v oceli asi daleko nedojela

                                        0 0
                                • pepek  

                                  Kytara byla dřív

                                  0 0
                                • Smazaný účet  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Hehe, nejen ze je to novator, ale taky mezinarodni sportovec :)

                    0 0
                • scret  

                  na svoji dobu to bylo dost dobry, ale dneska?

                  Tak jako tak, softaily by dneska nejspis uz nedelali, na veckach to slo, na kotoucich uz to moc nedelalo dobrotu…

                  A HT? kolik by takovych ramu rocne prodali?

                  0 0
          • Vilém  

            Taky mi to prijde, ze to jsou jen kecy vyrobcu Ti ramu.

            Nedelal bych z toho raketoplan, nebo nejakou spalovaci turbinu, je to jen par povarenejch trubek.

            0 0
            • Henley  

              Ale v Morati k tomu jak k raketoplánu přistupovali. Například kliky a vidlice byly konstrukční a technologický unikát, ale jak víme, ani v Morati nebylo vše dokonalé. Já je miluju i s těma chybama, ale kliky namontuju asi jen na sraz.

              0 0
              • Tina  

                jj, kľuky boli klenot. Ale bohužiaľ asi aj naproblematickejším komponentom, na ktorom kruto vykrvácali. Ale keby ich dnes ponúkli s pevnou osou určite by som ich chcela mať.

                0 0
              • Vilém  

                Ale jasne, Morati ve sve dobe, nekterejma konstrukcnima prvkama, byla proste naprosta spicka, ktera je pro me doted neprekonana.

                Ale porad je to jenom par trubek.

                0 0
                • Henley  

                  To se dá prohlásit o každém kole a je jedno jestli ty trubky jsou z náročně tvářeného titanu, hydroformované aluslitiny, nebo 3D pletených uhlíkových punčoch. Kolo je ve své podstatě velmi primitivní stroj a konstrukce má jednoduchou koncepci, přesto některé z nich jsou víc než jen pár trubek a Morati mezi ně rozhodně bude navždy patřit.

                  0 0
            • Greyhound  

              Asi tak – ve svojí době to bylo asi na úrovni, ale dneska je Morati jak mít youngtimera. Líbí se mi materiál jako takovej, jak je zpracovanej a historie s tím spojená, oceňuju, že místo aby to bylo upečený v troubě někde v Číně to někdo krásně ručně svařil a je na tom „Made in Czech Republic“, rád na tom jezdím pro radost, ale jinak je dnes technologie jinde, jak u titanu tak hlavně u karbonu.

              0 0
    • Henley  

      Přestávám cokoliv obhajovat a kohokoliv poučovat. Tohle fórum jsem založil kvůli rok plánované akci, kterou chci dopřát lidem se stejnou diagnózou. Berte to jako propagaci nekomerční akce a kdo má upřímný zájem jet se svojí Moratkou/Moratkami na setkání s ostatními, toho budu rád informovat o detailech. Času je dost, pište na můj email, budu Vás všechny průběžně informovat. S akcí mě pomáhá Jirka Pospec, tak snad budou i jiný bývalí reprezentanti. Já zatím slibuji účast svého kamaráda Boba Stichy, který Morati mnoho let obchodně zastupoval. Kol bude určitě víc jak účastníků, po akci zůstane mediální stopa a dokumentace, kterou si legenda Morati zaslouží. Diky všem ryzím Moraťákům za podporu.

      Ostatní prosím o založení svého fóra na jiné téma.

      0 0
      • ThOOmi  

        aneb vitej na bike-foru. amen :-D

        0 0
      • gemini  

        Kolem Brna celkem často potkávám chlapíka na silniční ( nebo cyklokrosové )Moratce s kotoučema – neznáš se sním náhodou?

        0 0
        • Henley  

          Neznám. Tak ho někdy zastav. Kotoučovek je málo, ani nevím jestli se u nás prodávaly. To byl projekt dělaný na požadavek Boba do Švýcar. Já mám SC 1.2 Disc právě z tohoto zdroje. Ještě vim o CR 1.1 Disc v leštěné podobě, kterou dělali pro italského závodníka, ale ten na ni nakonec nesednul. To kolo má nyní Robert, na mě bylo velký a co nemůžu jezdit to neshromažďuju.

          0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Henley  

      Tak díky všem, kdo reagoval na výzvu. Už je nás po prvních dnech 17 a Moratek 42. To svědčí o tom, že Morati je dnes téma hlavně pro srdcaře a sběratele. Dejte vědět ostatním, času dost jak na plánování, tak tunění.

      0 0
    • Henley  

      Tak výsledek výzvy na BF po jednom týdnu. Do diskuse se zapojili 3 M oratisti a celá řada mudrců a moralistů. 12 nediskutovali, ale rovnou napsali. Počet zájemců je nyní 19, kol okolo 50-ti. Díky všem zájemcům o podporu.

      0 0
    • Henley  

      Tak v lednu avizovaná akce se opravdu od 19. do 21. září uskuteční. Podrobnosti na FB Morati Fanklub : http://www.facebook.com/…508439538353?… . Účast podmíněna přivezením pojízdného kola Morati a registrací podle pokynů. Všechny určitě potěší účast Sváti Zatloukala, Boba Stichy a dalších osob, které psali historii Morati. Hlaste se pište ať je peloton Moratek pořádně dlouhý. Tak na setkání na Farmě Ptýrov

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse