Ahoj. Při vyjmutí sedlovky za účelem servisu jsem zjistil, že mi rezne uvnitř rám mého Orange P7. Tak nějak jsem tušil, že se to děje. Mám s tím ale něco dělat? Rez je jen povrchová. Někdo nějakou zkušenost? Díky.
Ahoj. Při vyjmutí sedlovky za účelem servisu jsem zjistil, že mi rezne uvnitř rám mého Orange P7. Tak nějak jsem tušil, že se to děje. Mám s tím ale něco dělat? Rez je jen povrchová. Někdo nějakou zkušenost? Díky.
Jednou za rok to nechám dobře vyschnout a vystříkám sprejem na dutiny. Všechny spoje doporučuji důkladně namazat vazelínou pokud se tak již nestalo. Víc to neřešit a jezdit.
Nepanikařit, z nerezu se to nedělá a může to vesele „reznout“ xx – xxx let
Tohle není skládačka od soudruhu z východního německa.
Asi bych to dutiny vystříkal prvně nějakým odrezovačem
A pak to zakonzervoval voskem
a obratem tu bude vlákno zajíždí sedlovka, nebo nebrzdí či kvičí kotouče.
Sedlovka mi teda nezajíždí a kotouče nekvičí.
zdejší osazenstvo je velice kreativní a někdy mi připadá pro zúčastněné strany raději neradit :)
Vystříkal bych to ACF-50 nebo corrosion blockem (silnější verze téhož). Vytáhne korozi, zakonzervuje. Uvnitř rámu to vydrží věky. Je do dost odolný i na exponovaných místech. Před zimou tím stříkám motorku, abych to trochu ochránil před solí na silnicích. Tam kde je možnost to po aplikaci utřít to vytváří v podstatě neviditelnou hydrofobní vrstvu. Kde se to utřít nedá, tak to zůstane ve větší vrstvě, taky to ničemu nevadí. Opatrný bych byl akorát v sedlové trubce. Nevím, jaký to má vliv na tření, aby nezajížděla sedlovka, jak tu někdo psal. Na dotek to kluzce nepůsobí, ale vyzkoušené to nemám.
Souhlas. Acf je cajk.
Naopak vosk je totální hovadina. Udělá slupku, která se bude časem loupat a pod tím to rezne vesele dál.
Já používám lanolin fluidfilm. Strikam tím komplet auto spodek i dutiny.
díky moc za reakce a doporučení
Ja bych se na to vysral:)
:-))) ano, taky možnost