Ahoj máte někdo informace k modelům 2017 hodně mě zajímá model Blizzard. Díky
Ahoj máte někdo informace k modelům 2017 hodně mě zajímá model Blizzard. Díky
Zadej do google co si napsal jako název topicu a budeš minimálně vidět, jak bude Blizzard 2017 vypadat. Hodně se jim povedl.
Přesne.Vypadá opravdu dobře.
To z mtbs jsem užviděl. Jen jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví něco víc.
Mě by zase zajímal explosion , ovšem google o ničem neví :D
https://issuu.com/…ok_cze_issuu
už jsem něco našel
Díky, už mám staženo. Je tam i kompletní SUP 2017.
Super dik, ale design novych RM Blizzard 27,5 je strasnej kolotoc :(
Mě se ten design líbí právě víc.
Fakt je, že ty barevný kombinace mají mouchy… třeba kombinace zelené a oranžovo-červené, to nemusím.
Ale pokud jde čistě o trubky, tak to se mi líbí :)
krásný bajky…šlapou na paty ghostu
Ghostu? Jako třeba Riotu? Ten mi furt příde o pár světelnejch let napřed.
každýmu se muže líbit něco jinýho a jiná cenová politika též;)
No jelikož modely 2016 už nebyly tak levný, tak předpokládám, že 2017 budou zase dražší a rozhodně nebudou levnější než třeba Ghost
ok,cenu jsem nestudoval ,neuvažuju ani nad jednou značkou.
No to bych teda neřek že budou dražší než ghost.
Však to jsem nikde nepsal. Psal jsem, že nebudou určitě levnější. Vzhledem k masivní poptávce a vymizení modelů 2016 brzo po naskladnění očekávám opět růst cen, takže ty kola už budou cenově srovnatelný s Ghostem apod. Možná i dražší než třeba Canyon.
Ceny budou stejny jako za 2016. Naopak RM se snazi delat agresivni cenovou politiku a ev. mu to vychazi. A pokud clovek vi u koho koupit, tak katalogova cena ho nezajima;-)
Tak on je to asi trend, že kola na Deore se základníma pružícíma jednotkama, těžkýma kolama stojej 50 tisíc jako základní model Blizzardu 27,5 2016. Samozřejmě se dá sehnat levněji, ale u to u hodně značek, to bych nebral jako bernou minci. Navíc pokud někdo prodává kola výrazně levněji než je u dodavatele Cyklomax, tak může taky dostat stop kola vůbec kupovat.
Tjn, za ty prachy by to slo, ale to barevny kombo je priserny, jako by to nekdo zblil …
Tohle je dost podobne osazeny a neni tak odpudivy …
Mě se to barevně i líbí… :-) Ale je fakt, že CTM už je celkem i prověřený a údajně to chodí pěkně. Prasklých sem taky moc neviděl, tak bych šel momentálně asi tímto směrem.
Jenze me sere ten tlumic pristupnej srackam od kola. A neverim tomu, ze to nema na zivotnost vliv.
Aspoň na něho nebudeš ***** a uděláš mu repas aspoň jednou za dva roky… :-) Mě by to nevadilo. By se případně poladil nějaký blatníček.
Ale ty RM se mi celkem líbí. I barevně mě to neuráží. Uvidíme, jaké ceny nasadí.
Jsem prozrazen :). Slibuji, ze to letos rozeberu. :)
Jinak te RM je favorit na novy kolo, ale je tam i Meta. Ta ma nevyhodu, ze je to jednocep. To zamykani pod brzdou mi sere.
Ja na GTcku dodelal blatnik a ok
Ja jsem snad nic hnusnejsho nevidel. Barevne i graficky mi to prijde priserny. Asi to je ale letos v mode?
http://mtbs.cz/…fotka/210723#… (taky odpudivy)
Nejsem fanda „S“ ,ale toto je hnusnější…
ahoj,ze se misim..me se moc libi letošní katalog Kellysu,taky nadherny celobrka…
Oni to moc dobře vědí, že 2016 celkem přestřelili. Takže po tom co jsem se bavil s lidma s Bike Funu, tak by 2017 neměly bejt dražší než 2016. Čekal bych stejné ceny, naopak 2016 teď už jsou některý dost razantně zlevněný a na podzim určitě půjdou všechny.
prozatím jenom lehounce okopávají kotníky:-)
Dival jsem se na nej na MTB Trilogy, a docela se mi to libilo, jenom byl ve velikosti 21", takze jsem ani nezkousel se na nej posadit :o) Trunda na nem jel 3 etapy – kolo prezilo :)
71° uhol na hlavovke na 120mm 29" full??? !!!! To sú páni asi skôr z Rock Machine ešte asi v Rock age :)
Skoro každý už dáva na 2017 uhly na hlavovku 68° a vidlice s 51mm rake-om, mám pocit, že špešl na novom camberi má dokonca 67,5°
No jo, jenže to je za cenu toho, že to pak je dlouhý jak autobus a nevleze se mi to do kombíka :) A každopdáěn trpí tím pak točivost a hravost v menších rychlostech. Ale pravda, 71 je na 120mm full opravdu dost. Viděl bych to ideál tak 69, ale každýmu opravdu vyhovuje něco jinýho.
Proto se snad montujou vidlice s větším rake – aby se při položené hlavě zmenšila stopa, ne?
No jenže to zase musíš bejt fakt velkej výrobce, aby sis mohl navymýšlet nestandardní vidlice.
Teď už jich to právě osazuje čím dál víc, takže myslím, že se to brzy dostane i k menším.
Nadštandardné?? Napr. Roc-shox má v ponuke všety 29" palcové aftermarketové vidlice aj s 51mm rakeom.
U foxu to bude obdobné, jediný problém je s low-costovejšími vidlicami typu suntour a manitou, ale objednať vidlice s iným offsetom by určite nemal byť problém pre žiadneho výrobcu, aj ked to zrovna nie je spešl, trek alebo giant.
Skrátka v rock-machine zaspali dobu, aj na 100 XC HT mám položenejší uhol ako oni na trail biku.
Biky sú inak vydarené a ceny prijateľné, ale tá geo to zabíja, pokiaľ človek vie, čo chce a nejde len po cene, výbave a dizajne
„Skrátka v rock-machine zaspali dobu, aj na 100 XC HT mám položenejší uhol ako oni na trail biku.“
Myslím, že 29er nebyl pro sezónu 2017 jejich prioritou. 27.5 modely vypadají vymazleně a omlazené 29ery přijdou snad příští rok.
k tomu je zajímavý článek, pro mě už trošku maturita…
To píše takový „anglický Mlok“ bych řekl
na začátku trošku teoretizuje, ale pak v podstatě celý experiment směřuje k preferenci menšího offsetu v kombinaci s položenějším úhlem hlavy, což údajně vede k zklidnění biku ve sjezdu ale zároveň nemusí natahovat wheelbase, takže se pak vleze do zatáček, a necítí, že by mu to v utáhlých zatáčkách zamykalo rodla…
well…
Ten článek se týká spíš enduro kol, který jsou obecně delší. Tam chápu ten tlak na prodloužení stopy při zachování ne extra dlouhého rozvoru.
Z mého pohledu univerzálnějšího XC/Trail kola je však navýšení rozvoru a posunutí předního kola dál před těžiště spíš přínosem, tudíž trend pokládání hlavy a zvětšování effsetu považuji v této kategorii za rozumný.
Zas chápu, že třeba pro MTBO, kde se jezdí po všemožných pěšinkách, každou chvíli se člověk na cestě otáčí o 180° a na prudký technický sjezdy nenarazí, co je rok dlouhej, je větší rozvor na škodu – ale ta cílovka je směšně malá – tahle geometrie se podle mě dělá spíš ze setrvačnosti.
+1
A na co potřebujete tak položené hlavy a prodloužené stopy, ještě k tomu u 29, když ty kola jsou pak určené na XC a trail ježdění. To pak jet nějaký klikatý trail kolem přehrady musí být vyloženě lahoda. Není lepší zapracovat na své pilotáži, než hlavy nestále více pokládat a prodlužovat stopy?
menší uhel hlavy je good ve sjezdu, ale (zbytečně moc) prodlužovat bike bych nechtěl ani na XC/trailovém kole
Tak určitě, ale kolikrát se tyhle kola na nějaký pořádný sjezd dostanou. :-) Na trail kole mi to přijde úplně kontraproduktivní. leda, že by se už jezdily jenom traily ala superflow v Rychlebech. Když jsi vezmu, jak archaickou geometrii mám, a kolikraát si říkám, že na takové couraní o okolí, bych snesl něco ještě hravějšího…
Já psal něco o prodlužování stopy? Psal jsem o pokládání hlavy společně s zvětšováním offsetu právě kvůli zachování stopy.
Kecy o pilotáži si můžeš strčit za klobouk – to s tím vůbec nesouvisí – můžu zapracovat na pilotáži a zároveň mít vhodnější geo – čili nemusím mezi těmito variantama volit jen jednu.
Ťažko povedať niekomu, čo to nevyskúšal…
Za zmienku možno stojí fakt, že prepracovaný 27,5" blizard má hlavový uhol 67° a 29" stále 71°
Kto hľadá jazdivejší univerzálny bike na všetky typy terénov, tak takáto geo bude určite fajn aj v prudkejších zjazdoch.
Ak niekto jazdí cyklostezky na 29" blizzarde, tak mu bude strmší uhol skôr na škodu, ale to mu vlastne bude aj celý trailbike :P
proti 71° hlavě jsme se shodli všichni
Edit: jo 27,5" píšou dokonce 66°, u 27,5+" píšou 67 nebo 67,5… sakra už nevím. Ten rozdíl 66 a 71 je psycho.
Ono to je v podstatě jedno, protože 29 jsou na nějaké techničtější ježdění stejně zbytečné, takže jaký úhel to má je úplně jedno… :-)
LOL
vždyt se tu bavíte o enduro bajcích. co je asi Blizzard?
tenhle článek je hlavně o tom, dát si ten offset do kontextu s délkou rámu, úhlem hlavy a průměrem kol, a snaží se to popsat v praxi. Tedy že ten přínos offsetu není tak jednoznačně daný, jak to tu píšeš.
Když jsem vyměnil Rebu za Revelation, tak jsem ten rozdíl v offsetu viděl i očima, navíc mi to položilo o něco úhel hlavy, a kolo se chová jinak – podle tebe tedy s větším offsetem by to mělo být good, je to celkem good, ale na určitých místech na trailu bych byl třeba radši za kratší offset (asi kořeny, klopenky).
Tak na tomto sa zhodneme. Škoda, že si dali robotu len s 27,5" blizardom a na 29" sa vybodli. Toť vše z mojej strany
http://dolekop.com/…-s-virtualem
80K za top model.
Jo tady na dolecopu ty fotky vypadaj dobře(barva) hlavně ten modrej je krásnej škoda že to je 27,5+ a druhá škoda je že nebudou dělat „dětské“ velikosti S takže o tom nemusím ani moc přemýšlet.
Všechny velikosti mají ve skutečnosti nižší sedlovou trubku, takže si myslím, že by ses poskládal :)
Tak už aj ľudia z Rock-Machinu pochopili, že súčasný 29" brizzard je už dávno za zenitom, len škoda, že nový bude na pultoch až v 2018
Tak o tom už se hovoří celkem dlouho… :-) Na 2017 prostě nestihli 29 odladit. Soustředili se zatím hlavně na 27,5 a 29 bude na příští rok.
Také na příští rok uvažuji o pořízení fullu se zdvihem 120 mm a RM by byl jeden z horkých kandidátů. Akorát, pokud jsem články přečetl správně, tak pro rok 2017 se s 29 palcovými Blizzardy nepočítá?
Počítá, ale budou stejné jako jsou ty letošní. Nový model celoodpružené devětadvacítky bude až na rok 2018.
Aha, tak to mne stve, ikdyz je pravda, ze ani letosni model jsem zatim nejezdit, takze nevim, jak je na tom… Urcite bych jej testnul na Velu 2017, pokud tam rm bude mit stanek… Zatim mi totiz vychazi, jako vhodny kandidaty Blizzard a Neuron. Oba ve 29.
V podstatě budou stejný i jako loňský a předloňský :) Takže čtvrtej rok stejnej model, to je trochu škoda.
Nové modely 29" 120mm trailbikov s modernešou geo budú až v sezóne 2018. A budú to skôr húpačky ako XC mašiny
Ahoj,
máte někdo zkušenosti s reklamací u RM.
Mám zadní kolo na reklamaci 4týdem (kolo najeto cca 50km). Prodejce tvrdí každý týden, že příde a pořád nic. Údajně mají poslat celé zadní kolo (dnes zase padla informace, že byla oprava toho původního).
Zajímá mne jestli je zádrhel u RM nebo u prodejce ( vždy slíbí, že zavolá a nic).
Dnes jsem bohužel musel i stornovat start na Javornickým Pazdřivci.
Díky
Pepa
Ahoj. Nemáte někdo stejné problémy s nabojema. Dvakrát jsem reklamoval zadní náboj a teď jsem zjistil že je boční vůle i na předku. Kolo mám od léta a první reklamace trvala měsíc a půl a oprava vydržela cca měsíc a zase jsem reklamoval a zase jsem čekal měsíc na vyřízení. Pokaždé kolo přišlo ve stavu, že jsem rukou buď těžko pootočil nebo šlo trochu lépe, ale vždy drhlo. Na prodejně jsem byl vždy ujištěn, že je vše v pořádku. Druhou reklamaci sice opravili, ale vlastně neuznali viz foto. Jinak u první napsali, že nejsou kuličky v ložisku :))
Potřebuji případně poradit jak si to vyřešit sám, když jsou mechanici kokoti.
Popřípadě budu muset koupit nové náboje.
Jo, ty náboje se jim nepovedli. Nejlepší řešení je zahodit a nechat zaplést něco normálního
Akorát je ubohý jak se k tomu cyklomax a všichni okolo staví. Povede se jim pěknej rám a takhle to domrdají.
To mi potvrdili i v Cyklomaxu že s náboji mají všeobecně problémy s nabojema. Jde o přístup. Mě jde o to jestli se má cenu s nima zabývat a dohadovat nebo rovnou koupit nové. Potom jim dělat pěknou reklamu.
Nechápu jak u první reklamace toho samého problému napíšou takovou blbost, že v ložisku chybí kuličky a u toho samého podruhý napíšou, že závada nezjištěna . Dvě reklamace na zadní náboj a po včerejší kontrole i na předním.
Já jsem měl po pár km v zadním náboji vůli, tak jsem to dal na garančku, říkali, že s tím mívají problém i na jiných RM, dotaženo, prý „pojištěno locktitem“ a celý podzim na tom lítám bez problému, ťuk ťuk…
Šťastný to člověk.
Kolo Rock Machine 27,5" Blizzard 50 BLIZZARD 50–27 2017
Pánové dá se dofouknout sedlovka co tam dávají FSA 125mm Dropped Post . Začla zajíždět a to celkem dost . Ventilek jsem nikde nenašel.
Nebo to je další věc co na tom kole odešla?
Díky
Jseš fakt smolař…
To mi povídej. Zatím řeším jen problémy místo ježdění. Ty tam s ničím prodlem nemáš?
Ne, že bych byl pověrčivý, ale až se to po tvých problémech obávám vyslovit ;-) U mě, po prvotní vůli v náboji vyřešené v rámci garančky, vše OK. To, že jsem namotal přehazovačku i s patkou na pařez je z jiného soudku :-) S bikem jsem maximálně spokojen.
Sedlovky se sypou průřezem všech značek. Reklamovat, dokud je zima.
Tak už mě ten zadní náboj u Blizzarda 50 taky vakluje. Nechce se mi to reklamovat a být několik týdnu na začátku sezóny bez kola, tak přemýšlím rovnou o zapletení něčeho lepšího (čeho?). Na druhou stranu vidím, že po garančce to některým drží v pohodě…
Babo raď.
Ty už si na tý garančce byl?
Nebyl…mám to kolo z druhý ruky, ale je stále v záruce. První majitel byl vlastník kamennýho obchodu, takže si „garančku“ asi tak nějak udělal sám:) Jde mi o to, že to evidentně jde spravit a není nutný vynakládat finance na novou nábu a přepletení kola.
Já bych ty náboje rovnou měnil. Alespoň moje zkušenost.
Vypadá to tak, jen nevím za co…
Jestli zkusit tuten Dartmoor za celkem rozumnej peníz (resp. jeho dražší variantu), nebo si jednou tolik připlatit za DT350.
Mrkni na bitex.
Koukám, díky. Dá se tomu věřit? :)
Kluci to jezdí a spokojenost. Vzhledem k ceně. Kvalitativní úroveň Novatecu. Navíc je mi sympatickej ten jejich antibite ořech. Zkus pohledat nějaké zkušenosti tady.
Tak mě ještě napadlo mrknout na bazar a hle: https://www.cyklobazar.cz/…aboj-fulcrum
Jen by to chtělo nový dráty:)
A ta modrá teda není žádná sláva, ale budiž. Je jich tam modrých víc, z čeho je to asi sundaný?
Tak zadní náboj už zlobí taky, přemýšlím zda reklamovat nebo rovnou nechat přeplést. Ten Dartmoor se mi líbí, nicméně mám nové kotouče, nějaká alternativa (než DT 350) na centerlock by nebyla? Díky!
DT 240 ;-)
:-D
Shimano XT. :-)
Ty tam mám teď já a zatím pohoda.
Já reklamoval třikrát a po čtvrté jsem dostal nové. Ale je to opruz vždy čekat měsíc. Prý to mají umět seřídit na prodejně kde prodávají RM, ale v ČB taková prodejna není.
Pevné nervy.
Právě nevím, zda se mi to chce absolvovat nebo to raději nechat známým rovnou přeplést. Měl jsem představu o něčem bezúdržbovém na průmyslech, ale ta cena XT je zajímavá…
Rovnou to přepleť, zvlášť teď přes sezonu. Ten náboj je totální omyl.
To si musíš rozhodnout sám. Je pravda, že mě to vždy prý opravili, ale cca po 150–200km to bylo znovu. Což je u mě 2–3 vyjížďky. Už jsem ke konci byl rozhodnutý to vyměnit sám a všude jsem jim dělal pěknou reklamu a potom dali vědět přímo z RM a tam to byla jiná domluva.
Co to jsou vůbec za náboje, že se to tak sype?
ONE KT CL
Tyjo, celou dobu žiju v očekávání nevyhnutelnýho, kdy se mi to vysype taky, pomalu vybírám jiný náboje a teď se dozvím, že na 2017 jsou nějaký ONE a já mám na 2018 Deore :-) Tak to se mi vcelku ulevilo. Nebo se problém týká i Deore nábojů?
One jsou vlastní značka od Superioru a RM a prý se docela serou. Deore by mělo být nejspíše v pohodě, ale víš jak.. :D
To bude podle mě i podle výbavového stupně. Deore jsou skoro nejlevnější konusy. není to žádná hitparáda, ale když se povolí, tak jde vůle vymezit, případně za pár korun koupit nové kuličky. Jsou určitě náby, které jsou spolehlivější, lehčí a s lepším chodem, ale zase Deorečka se dají docela dobře opravit, aniž bys potřeboval přeplétat.
Super, tohle jsem potřeboval slyšet! :-) Dík
Dají se servisovat přesně do chvíle, než se vymele žlábek, ve kterým kloužou ložiska.
Kupoval jsem náhradní za 50 asi. Ale pořád lepší, než náby co se co 200 km rozsypou a doma si je neopravíš… :-)
Blizzardy 2017 měly stejná kola na všech třech úrovních… Ráfek je bytelný, už toho schytal, ale ty náboje se zjevně nevyvedly…
Taky už to mám na nich a zatím 5 měsíců pohoda.
Hodně záleží na přístupu prodejny. V ČB nic moc vlastně nic než moc.
Já jsem šel do nábojů Novatec D791-B15-CL a D462-B12-CL
Inu, já už to nevydržel a hodil na Novatec…spolu s novým kotoučem sice asi 3.700,–, ale mám snad nadobro klid.
Ahoj mám taky blizzarda od srpna a už po třetí něco reklamuju nejdřív to byla sedlovka raceface která sama zajížděla a teď je to rockshox tlumič kde se snížil zdvih o 8mm nejdřív to zamítli že to závada není že je tam prý mechanický doraz a když jsem jim napsal jaktože při koupi kola byl zdvih 65mm a ted je 57 tak se omluvili že asi špatně pochopili závadu aď to pošlu znovu(cykložitný) ani ten tlumič nerozebrali aby to zkontrolovali,
Kdyby vás kolegové zajímalo, co svou energií roztáčíte…
Pěkné: Moje zadní pluskové kolo váží 1024g
Jo tak tahle úspora už půjde pěkně poznat… :-)
Jj, očekávám, že na nových DTčkách, to poletí samo :-D
Z ktereho presne modelu ta kola jsou? :D
Blizzard 50–27 rok 2017. Nicméně kola jsou na všech třech loňských modelech stejná…
Tak to je hodne bida, ale nekde se na tu cenu asi dostat museli…
To je docela peklo. :-)
Snad ty ráfky aspoň něco vydrží:)
Mně se vrátilo zadní kolo ze servisu a při další vyjížďce samozřejmě začala být vůle vpředu:))
Já to takhle měl skoro půl roku.
Hodně pevný nervy přeju.
Já to zadní nereklamoval – dal jsem tam zrovna novou nábu. U předního asi zatím vyměním ložiska/konusy a počkám na zimu.
Ahoj, tuning kola bude pokračovat. Tentokrát to logicky odnese druhý nejslabší článek po nábojích – brzdy. Ještě nevím, zda to budou Deore / SLX nebo třeba i Zee (jsem docela hromotluk, takže to využiju)…případně nějaká kombinace s různou pákou a třmenem.
O to ale tolik nejde. Spíš řeším, jak u Blizzarda protáhnout hadičku zadní brzdy rámem. Je v rámu něco, co tu hadičku povede, nebo jí budu tím malým otvorem lovit? (nedávno jsem takto dostával ustřelený nipl z ráfku a skoro u toho ztratil nervy, nechci znova) Napadá mě to případně vyřešit přiděláním provázku na hadičku, kterou budu vytahovat ven a následně s jeho pomocí protáhnutí hadičky nové.
Řešil bych to provázkem a vysavačem, pokud to nejde jednodušeji.
Ty jó, to by mě nenapadlo :-O
V rámu jsou navařeny trubičky, takže v pohodě.
Přesně tak, jestli Deore nebo SLX je co se výkonu týče uplně jedno.
Trubičky v rámu, elegantní řešení…
Koukám, že jsem tu posledně neslušně nepoděkoval za reakce.
Tak dík!
Ahoj po delší době. Musím u Blizzarda čím dál častěji dotahovat zadní uchycení tlumiče. Někdy stačí opravdu třeba 15km vyjížďka po trailech a už je tam vakl. Bojujete s tím také někdo? Nějaká rada, jak tomu předejít?
zalepit šroub?-)
Tak bacha ať neomeles šrouby, zrovna u RM jsou celkem bláto :/
Zdarvím, pri servise zadnej stavby sa mi podarilo odtrhnúť hliníkový šŕob vrchného váhadla, (2 rovnaké m14 hlinikové duté šróby), nekupovali ste niekto náhradnú sadu ? samotne sa kúpiť nedajú, čiže je to šrób za 1600kc
To asi nebylo 10Nm…:)
Ahoj, řešil jste někdo nový tlumič?
Přijde mi, že v rozměru 230/65 je děsně bídná nabídka…
Na podzim jsem předělával jednoho Blizzarda na X2ku od Foxu, nepřišlo mi, že by toho na výběr bylo zas tak málo v tomhle rozměru. Spíš asi záleží, co má teď kdo přes zimu skladem.
Když to srovnám třeba s nabídkou 8.75in tlumičů, tak je to velká tragédie. Chtěl bych třeba zkusit i nějakou levnější pružinu a nenašel jsem nic. Přijde mi, že to není zrovna rozšířený rozměr…
Jinak kdyby to někoho zajímalo, tak nejkratší možná vzdálenost, kterou rám pojme je opravdu těch 165mm (tedy 230/65), možná o milimetr nebo dva míň, ale neriskoval bych to. Kratší tlumič, případně s delším chodem pístu už zapříčiní doraz vahadla na rám.
Ja myslim, ze u tebe bude problem predevsim v tom „levny“, protoze abych rekl pravdu, tak takove tlumice vlastne ani neznam. Obcas je na nejak levnejsim kole videt SR Suntour nebo X-Fusion, ale to je tak vsechno.
Navic myslim, ze ani jedni nemaji pruzinu. Jinak metricke rozmery jsou dnes uz docela klasika a vsichni to delaji. I tvych 230×65, coz je mimochodem nejvetsi rozmer, ktery se dela, kdyz nepocitame DH tlumice.
Mně nedělá problém brát věci z bazaru, kde se dá i dobrý tlumič pořídit do 6–7 tis. a starší i kolem 3–4 tis. Tam mi nabídka v jiných rozměrech přijde hodně široká. Ale možná to na jaře bude lepší:)
Metrické tlumiče jsou celkem novinka, takže na bazaru jich ještě moc není…
Za 30k ho vezmu kocoure, ale děláš chybu. Nic není tak horké jak se uvaří.
Tak příští týden budu taky majitelem tohoto stroje, měl by mi dojít ten druhý nejvyšší model 2019 s tím pruzinovym tlumakem, jezdíte na tom už někdo?? Poznatky???