Ahoj, potřeboval bych radu. Koupil jsem dva roky jetého Domaina a teče mi olej z levé nohy. Nebo spíš jenom občas a opravdu v malé míře. Nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji za rady.
Ahoj, potřeboval bych radu. Koupil jsem dva roky jetého Domaina a teče mi olej z levé nohy. Nebo spíš jenom občas a opravdu v malé míře. Nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji za rady.
Vítek v klubu! Mě to teda teklo více z pravé nohy…:-)Ale reklamace uznána…
A kde byl problém? Mě to teče jakoby z těch šroubů, ne okolo nich.
Mě nakonec v záruce měnil žitný celou tlumící patronu. Teklo přes nast. odskoku…
Tak už mi začalo téct i z pravé strany, na internetu jsem našel návod: http://www.pinkbike.com/…to-2011.html
ale potřeboval bych vědět jakou vazelínu použít a jaká se tam dávají těsnění? Abych to mohl hned vyměnit. Děkuju za rady
Zacal mi protekat olej z tlumice kolem stelovani odskoku u RS Domain 302.Muzu v tlumici neco zkontrolovat, nebo je to na vymenu?
Pomohla vymena dilu:
11.4015.057.000 Domain Rebound Damper Kit
Asi to bude nejaky vadny o-krouzek,ale bohuzel tenhle dil neni rozebiratelnej.
Zkusím obnovit toto vlákno, i když vím že už tu stejný dotaz padl. Začal mi kapat olej z levé nohy kolem kolečka seřizování odskoku (viz foto). Jedná se o RS Domain 302 160mm. Kape to poměrně dost i za klidu a až jsem si vyzkoušel, co provede zamaštěná kotoučovka. Téměř jistě to teče dírou skrz šroub, takže usuzuji, že je to z tlumení. Čtu tady, že řešením je výměna tlumení, ale to mě trochu děsí. Nestačilo by opravdu vyměnit pouze nějaké těsnění? Kolo mám krátce a vidlici jsem zatím nerozdělával (když nepočítám kola z obchoďáků), proto se ptám než bych se do něčeho pouštěl. Někde jsem četl, že to jde řešit výměnou šroubu za normální neprůchozí inbus, ale nevadí to něčemu (krom nemožnosti seřizování)?
Oprava – je to pravá noha, ne levá.
Výměna těsnění by pomohla, jenže v Domainu se k němu nedostaneš, je to nerozebiratelný:( Pěkná past na uživatele. Nebo teda jak řikáš použít neprůchozí šroub, ničemu to podle mě vadit nemůže.
Takže jedině výměna tlumení? Kolik by to ale mohlo stát :-( ? Každopádně díky za odpověď.
Cena je ± tech 48E i u zitnyho.
Do tohohle by se myslím dalo dostat.
Ze schématu usuzuji, že problém je asi skutečně v prvku označeném jako „Domain Rebound Damper Kit“ (viz foto), jak tu už někdo psal výše. Zřejmě je to slabé místo těchto vidlic. Už jsem si i obstaral olej, takže mi asi nezbývá nic jiného, než to rozdělat a zkusit štěstí, jestli to půjde nějak utěsnit.
Podle mě to teče kolem jehly reboundu, ke který se nedostaneš, ta tyčka je s těma krajníma kusama spojená napevno (ty zúžený části na obrázku), neni tam závit.
Ani když sundáš shimstacky, tak se pod nima k jehle nedostaneš?
Ten píst se shimem a pružinkou je právě taky napevno.
To je tedy pro zlost, jestli je to zalisované :-( . Bláhově jsem si myslel, že zrovna na této vidli se nemá co podělat a když až ano, tak že půjde vše řešit svépomocí výměnou nějaké drobnosti. Nemá už někdo zkušenost, kolik tento díl v ČR stojí a kde bych ho měl shánět? Případně, nezkoušel tu díru někdo zaslepit?
Čteš to tu vůbec? Cenu píše nahoře Standa, 48 eur u cykložitný. A jak sem psal já, nedutej šroub by měl fungovat taky.
Pravda, pardon, z jiných diskuzních webů nemám zažitý tento systém řazení odpovědí, tak jsem si nevšiml. Zkusím s tím tedy sám něco udělat, případně se poptám po onom dílu.
stim sroubem se mi to libi,az se to vysere snadne reseni:)stejne ten odskok ma clovek uz nastavenej a davat takovej ranec za dil co muze tect za chvili znova:(
Je to teda ranec za takovou kravinu.Puvodni zacal tect po roce,druhej zatim drzi 3 roky.
Přesně, nastavíš jednou a neřešíš, kdyby ten Niky Domain nebyl v prdeli celej, tak bych to tak udělal.
Ještě jsem uvažoval, jestli by to nešlo utěsnit z vnějšku tím, že by se mezi to červené kolečko a šroub narvat nějaký vhodný o-kroužek. Při troše štěstí by třeba mohl těsnil. Jen nevím jestli by se to pak nemohlo olejem natlakovat a to nacvaklé kolečko vyrazit ven.
Schválně jsem tedy ještě zabrouzdal po internetu a našel obrázky, které mě zaujaly. Na 1. obrázku je stejné kolečko i černý šroub, jako tam mám já. Na 2. obrázku je už šroub, který má 1 drážku navíc. A 3. případ (asi z nějaké jiné vidle) má už v druhé drážce O-kroužek. Možná by tedy skutečně bylo řešením vytvořit na soustruhu v původním šroubku zápich, instalovat těsnění a zkusit, co to provede. Co myslíte?
Zkusit to můžeš. Já bych se vůbec nedivil, kdyby tam ten o-kroužek byl jenom proto, aby to štelovátko pořádně drželo, já ho z obou vidlic ztratil.
To je taky pravda. Nebo je to třeba proti vnikání nečistot. Uvidíme, asi to zkusím, až bude čas. Každopádně díky za názor.
Jo, rozebral jsem to, vyměnil olej, zatěsnil a od té doby to drží :)